לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פסיכופט

פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
פרלין​(נשלטת){ש} • 16 באוג׳ 2020
אלפא, במקומך הייתי מפסיקה לכתוב. ולא, אני לא משתיקה אותך, אל תזדעק.
אני רק מקווה שהדור החדש של הסאביות מספיק חכם כדי לא ללכת עם גבר שחושב שמה שקרה שם זאת בעיה ביחסי אנוש.
זה שהייתה לה מילת בטחון והיא יכלה לקום ללכת, זה לא מספיק. לי זה כל כך ברור שאני פשוט לא מצליחה להבין את מהות הויכוח.
היא הגיעה להיות רכה, מתמסרת ולחוות חוויה חדשה במקום בטוח ובמקום זה, נסחטה, בעודה במקום חדש ורגיש, לעשות דברים שהיא לא רוצה.

זה לא רק פלילי או לא מוסרי, זה חייתי, לא אנושי. אישית הייתי רוצה לראות את הגבר הזה תלוי בכיכר העיר מאשכיו, אבל זה בגלל שאני פמינאצית כזאת, אומללה.
Lanya Colson
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
Lanya Colson • 16 באוג׳ 2020
אלפא,
כתבתי ״סבבה״ באופן מכליל, אבל התכוונתי נקודתית לשאלת ההסכמה היתה או לא היתה, וכאן אם אני מבינה נכון אני ואתה חלוקים.

ואני אמנם פמינאצית, אבל לא שונאת גברים.

מצד שני אני לא מפחדת להתעמת עם אלו שמתייחסים לא יפה לנשים, ולא מבינים מה זאת הסכמה. אגב אם שכבת עם אישה והיא לא הסכימה (בין אם אתה מבין את זה תוך כדי, מחליט לשחק אותה אטום, או לא רואה את זה בכלל) זה הופך אותך לאנס.

וכשגבר שהתעמתתי איתו או ביקרתי אותו על דעותיו מטיח בי שאני ״שונאת את כל הגברים״ כל מה שאני רואה לפני זה ילד קטן פגיע ונעלב רוקע ברגליו ומתלונן שאני לא אוהבת אותו.

הכל בסדר, אני לא שונאת אותך. אני מכבדת אותי ואותך מספיק כדי לעמוד על שלי.
-wintermute-​(נשלט)
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
-wintermute-​(נשלט) • 16 באוג׳ 2020
חוץ מהשאלה המסובכת למדי על האם זה אונס, עושה רושם שיש כאן מימד של הונאה.
להציג את עצמך כאדם רגיש ומכבד ואז ברגע האמת לנהוג באופן ברוטלי וחסר אמפתיה זה לא אתי, וכשמדובר בבדסם ובגבולות זה פער מאוד גדול ובלי להיות עורך דין הייתי מהמר על זה שזה גם לא חוקי. גם אם אי אפשר להוכיח אונס, בהנחה שהפוסט מתאר נאמנה את הסיטואציה נראה לי שזה עדיין פלילי.

להיות שולט מניאק של הכל או כלום זה לא פסול בעיקרון, אבל צריך להבהיר את זה מההתחלה.
כשאתה יוצר רושם אחר, ויוצר תלות רגשית סביב ההנחה שאתה מתחשב והולך לפעול בצורה שנעימה לשני הצדדים, ואז משחק על חרדת נטישה כדי לנצל ולשבור - זה מעבר למניאקיות, זה גורם נזק ממשי לאדם בצד השני. ומי שעושה את זה צריך לקבל כמה שיותר בקלאש.
Sm Art{☆Sm}
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
Sm Art{☆Sm} • 16 באוג׳ 2020
הוא לא שולט ,והיא לא נשלטת .
זה זיון שכשל ,בגין ,סוגיה היגיינית.
כנראה של הבחורה .
הבחור רצה לזיין חינם .
דרך פלטפורמה בדס'מית, אנדואקטיבית.
הוא סיפר לה את מה שרצתה לשמוע .
בגין מה ששאלה, הוא ברר את התשובות ,הנוחות לה .

בפועל כל מה שהיה שם ,זה זיון לא מוצלח .
סביר להניח ,בגין כך ,שמצא בה כשל הגייני.
וגמירה מהירה שלו,מן הסתם..
אחרי שגמר התהפך עליה ...

ברגע ,שהיא כתבה ,שהוא ציין ,שנגעל מימנה .
זה שייך לחורים האינטימיים שלה .
שמשהו שם ,הוריד לו מימנה .


זה שהוא דיבר בבוטות,כי זה כל הבדס"מ שיש לו להציע .
להוכחת טיעוניו ,שהוא מאסטר ,אדון ,שליט ,גביר,כוזר, דוכס,פטרון,נגיד, אביר, סופרמן, באטמן, רוקי,רמבו,או,ביג ג'ון ..


הוא כלום,ושום כלום .
שתלך.לפוליציי.
היא תספר את הסיפור שלה .
והוא יסביר ,שהיא הגעילה אותו ,ויפרט...

ואז נראה מה ישאר מכל הסיפור הנוראי על הפסיכופט..

המילה ,פסיכופט.
תרצה את דינו ,למאה פעמים מוות ..


אין שום קשר לאתר הכלוב.
הסיפור ביניהם .
זה ארוע פרטי ,שהיה בין 2 אנשים .
ומהרגע שסופר הסיפור לצד ג .
היא דאגה לפרסם אותו ,כאן .
ועכשיו יש שקר"ת,אנשים היודעים הסוד בין השניים הראשונים .
והוא הפך.לסיפור אימה .
שגרם , למאות מזועזעים ,ומזועזעות.

והכל בגלל קצת קאקען שמצא לה ,כאשר חיטט בחור ,ללא רשות .
ואזהרה מצידה ..

יאללה לכו לעבוד .
יש חשבונות לשלם .


כל דבר שהוא פלילי.
יש גורמים שמטפלים בהם .

החברה הטובה, שעדכנה על הזוועה .
היא זו שלא רוצה לפרסם את שם המנוח .
את הניק שלו .

כל האסונות שקוראות לחברות ,הן ,בגין ,גיבוי דיפלומטי, שהחברות הטובות שלהן ,נותנות ,למי שפגע בחברתן הטובה .
ותו לא...


פרסום "שם במה" ,הוא לא דבר פלילי .
זה רק יגרום לזבלון לבוא ולהציג את גרסתו על הארוע.
ואם לא .
אזי ,יהיו מי שיזהרו.
וגם הוא יפיק לקח מהטעות שלו .
שהוא לא חסין .
ואז שווה אם כבר שאחרות לא יפגע בהן,בעתיד .

זהו
philosophic john​(שולט){ginny}
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
philosophic john​(שולט){ginny} • 16 באוג׳ 2020
כדאי להפסיק את האמירות על פלילי, לא-חוקי וכו'. הן עלולות ליצור מחשבה אצל אנשים שיש להם הגנה חוקית מפני מצבים כאלה - בזמן שלמרבה הצער נראה שאין. מבחינת מערכות החוק בכל העולם ההתמודדות עם שאלת ההסכמה בין שני בגירים שהחליטו לפעול מחוץ לנורמות וקרה משהו רע ביניהם היא מאוד לא מרשימה. ככה זה כשמבקשים מוונילים להחליט על סוגיה בדס'מית. אז כדאי לא להגיד בביטחון שמשהו הוא פלילי כשקשה להעריך אם התביעה תוכל להוכיח שקרה משהו מעבר לספק סביר. המסלול של תלונה במשטרה על אירוע כזה יחייב מתלוננת חשיפה אינטימית לא קלה ובסופה - גם אם במקרה יהיה צוות חקירה משטרתי שיצליח להבין מה באמת קרה - יחכה בביהמ'ש סניגור שהמקצוע שלו הוא ליצור ספק סביר ממה שנשאר משברי ההסכמה המקורית, בעיניים וניליות. זה לא יהיה נעים ולמרבה הצער כנראה גם לא יהיה מועיל למי שתנסה להתלונן. בשורה התחתונה, נקודת המוצא עבור הונילים היא שיש כאן שניים שביקשו לצאת ממסגרת הנורמות ולהיכנס למרחב שיש בו כוחניות, כפייה, השפלה וכאב והונילים לא מבחינים בין אלה לבין אלימות וחוסר-אנושיות. אולי יום אחד הקהילה בארץ תהיה חזקה מספיק להכניס לחוק העונשין הסדרים מיוחדים עבור בדס'מים. אבל אנחנו לא שם. ובוודאי שלא מנהלים מאבק חברתי כזה על הגב של מישהי שנפגעה בסשן הראשון שלה, בשבוע הראשון שלה בבדס'מ.

מבחינה בדס'מית, אני חושב שברור לכל מי שהיה בסשן בחייו שמילת-ביטחון היא אמצעי מאוד חלש ולעתים די מפוקפק בגלל המצב התודעתי המורכב שבו נמצא הצד הנשלט. ואיך שלא נביט עליה היא חסרת-ערך נוכח שולט שאינו קשוב או שהוא מניפולטיבי.
ובסיטואציה שבה אין לצד הנשלט הרבה נסיון זה הרבה יותר גרוע מזה. מי שצריך להבין את ההשלכות האלה אלה נשלטים ונשלטות חסרי-נסיון. לדעת שמילת-הביטחון לא תמיד תקנה את הביטחון. שזה תלוי בפרטנר. ולכן חשוב להבין קצת יותר עליו כבן-אדם לפני שנכנסים למצב שבו רק הוא מחליט.

ועדיין, מבחינה בדס'מית יש כאן מורכבות נוספת.
יש בינינו שולטים ונשלטים שחושבים שגבולות הם קדושים והם נועדו להישמר. יש בינינו שחושבים שהם קדושים בגלל שהם נועדו להיפרץ. אין קונצנזוס קהילתי איך מתנהל הדיאלוג סביב שינוי גבולות ואפשר לראות לא אחת טקסטים של נשלטים ונשלטות שמהללים שולטים ושולטות שדחפו אותם מעבר לגבולות שלהם וכמה טוב זה עשה להם. וגם את זה חשוב מאוד שנשלטים ונשלטות חסרי-נסיון יבינו: מה עמדתם לגבי הגבולות שלהם ולגבי אפשרות פריצתם. וחשוב לא פחות - שיבהירו את זה מול הפרטנר. ויבררו את עמדתו.

אבל זה לא מספיק. כי הבעיה הזו שלפריצת-גבולות), שהיא קשה מיסודה (ולא ברור אם אפשר לגבש סביבה קונצנזוס קהילתי) הופכת איומה כשמכניסים לתמונה טורפים - אנשים שמבקשים לנצל את המסגרת הבדס'מית לצרכיהם - אבל לא מחפשים מפגש בדס'מי.

וזו הבעיה האמיתית, לדעתי - כי
לפי מה שתואר כאן מדובר בטורף ולא בשולט בדס'מי.

למרבה הצער, רוב השרשור מתעלם מהסוגיה הזו - זהות השולט כמנצל. כי מול מישהו שמבקש לנצל ואין לו שמץ של כבוד לכללים שהקהילה גיבשה כדי לאפשר מרחב בטוח - כל עוד המרחב הזה הוא לא בהגנת החוק - יש רק דרך התמודדות אפקטיבית אחת - לחנך את הצד הנשלט להיזהר, לזהות סימני סכנה, ולדעת לעצור סשן ולקום וללכת.

העובדה שהשרשור לא מתמקד בזה הופכת אותו לעוד דיון אחד מרבים שכבר התנהלו כאן בעבר, ולא באמת ישנו משהו, וחבל. כי אין קהילה בדס'מית בעולם שלא מושכת אליה טורפים.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
כמובן שקשה להוכיח דברים כאלה. כמובן שאם מגישים תלונה צריך להיכנס לזה בעיניים פקוחות ולדעת שהסיכוי שזה יסתיים בעונש לתוקף הוא מאד מאד קטן.

אבל כן צריך לומר בצורה חד משמעית: אין לגיטימציה למעשים כאלה. מי שעשתה טעות ונתנה אמון באדם הלא נכון, זו לא "בעיה שלה" וזה לא "אירוע לא נעים, אין מה לעשות, צריך להמשיך הלאה". לא. מגיע לכל אחד שקורה לו דבר כזה שנעמוד מאחוריו ונכיר בכך שהתעללות לא נעשית בתום לב. גם לזה יש משמעות. וגם זה יכול לעזור לאדם להתמודד עם מה שקרה לו. אין תחושה יותר נוראית מאשר לספר למישהו שהתייחסו אליך באכזריות ולקבל את התשובה "בעיה שלך, את בעצמך אשמה שנכנסת למצב הזה". זה הכי לא מעצים והכי לא מעודד תחושת סוכנות אישית. זו תגובה מרושעת בעיני.

במקביל, כאמור קשה להוכיח כוונה פלילית עבור אירוע שהתרחש 1X1, אבל כשמזהים דפוס פעולה שחוזר אצל יותר מקורבן אחד אז זה כן יכול להיות אפשרי.

בקיצור, מציעה שנניח לשיח הטכני של פלילי/לא פלילי, אף אחד מאיתנו לא קיבל לעיונו את התיק וזה לא לנו לקבוע את זה. לדעתי ברור שהייתה פה כוונת זדון ושברור שכך או אחרת הנפגעת צריכה לקבל תמיכה וליווי והכרה בכך שנעשה לה עוול ושהופעלה כלפיה אלימות.
לכן, בין השאר, חשוב עבורה להתייעץ דווקא עם מישהו שמכיר אותה ואת כל הפרטים הקטנים של הסיפור, או עם עו"ד, או עם עו"ס, או עם נציג של 1202, כדי לקבל תמונה ריאלית של מה שאפשר לעשות במקרה הספציפי. ולא להקשיב לספקולציות שלנו שברור שהן תיאורטיות ומבוססות על מידע חלקי.
MagisterDolor​(שולט)
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
MagisterDolor​(שולט) • 16 באוג׳ 2020
אחד הדברים האהובים עליי בכלוב זה שכל אחד יכול לכתוב דברים, וכולם ישר יהפכו לשופטי בג"צ, למרות שאף אחד כאן לא באמת יודע מי הכותב/ת, מה באמת התרחש, מי המואשם...
אבל איזה כיף זה להתלהם!!
בואו נחתוך לו את הזין ונעשה ממנו חליטה!
⁦🤦🏻‍♂️⁩⁦🤦🏻‍♂️⁩
הו, כמה האצבע קלה על המקלדת...
''''''''''
לפני 4 שנים • 16 באוג׳ 2020
'''''''''' • 16 באוג׳ 2020
MagisterDolor כתב/ה:
אחד הדברים האהובים עליי בכלוב זה שכל אחד יכול לכתוב דברים, וכולם ישר יהפכו לשופטי בג"צ, למרות שאף אחד כאן לא באמת יודע מי הכותב/ת, מה באמת התרחש, מי המואשם...
אבל איזה כיף זה להתלהם!!
בואו נחתוך לו את הזין ונעשה ממנו חליטה!
⁦🤦🏻‍♂️⁩⁦🤦🏻‍♂️⁩
הו, כמה האצבע קלה על המקלדת...


בואו נתעסק בטפל ולא בעיקר!
איזה כיף!
יאיי!