אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלת סקר/דיון : האם איי פעם הייתם במערכת שליטה וירטואלית שנמ

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 24 בספט׳ 2020
לא חושבת שהייתי מסוגלת. אני צריכה עוגן.
הייתי פעם בסיטואציה של 90% וירטואלי, אבל זה התחיל מזה שכן נפגשנו. גרנו בארצות שונות והתבעסנו על המרחק, אם היה אפשר היינו ממשיכים להיפגש, אז בינתיים מילאנו את החלל בסייבר סקס ובשליטה מרחוק. זה עבד פצצה והיה מאד מרגש ומלהיב ונהניתי מכל רגע. אבל זה גם נשען על ההנחה שמתישהו כן ניפגש ועל הידיעה שכבר נפגשנו וברור שיש כימיה ומשיכה. כשהבנו שזוגיות לא תצא מזה - הפסקנו.

מצד אחד הייתי שמחה להמשיך כי זה היה ממש כיף, אבל זה לא מספיק בשבילי, זה לא תחליף למערכת יחסים פיזית. אני לא יודעת להיות מעורבת רגשית ביותר ממערכת יחסים אינטימית אחת. אז כדי להמשיך איתו בוירטואליה הייתי צריכה, במקביל, לא לפתח זוגיות עם אף אחד אחר.
כשלעצמו הייתי שמחה להמשיך, החוויה זכורה לי כהכי חיובית שאפשר, אבל לא הייתי מוכנה למחיר שזה דרש, וגם הוא לא. נפרדנו כידידים.
MyLexicon
לפני 3 שנים • 24 בספט׳ 2020
MyLexicon • 24 בספט׳ 2020
מהניסיון המועט שלי - קשר וירטואלי יכול לעבוד רק כאשר הוא באמת קשר - קרי, יש מחוייבות רגשית לקשר [והשליטה] בין הצדדים , ללא הבדל בין שולט או נשלט.
היה ונוצר חיבור רגשי - אני חושב שקשר וירטואלי יכול לעורר בנו תחושות שלא נופלות מקשר שנוצר גם עם אדם פנים מול פנים.

להבנתי [ושוב, גם מניסיוני] - קשה להצליח ליצור כאלה תחושות ללא הכירות פיזית, אבל מכיר בכך שיש יוצאים מן הכלל עם אנשים ספציפיים ואווירה רגשית מתאימה.
תמרעה המרטשת​(שולטת)
לפני 3 שנים • 24 בספט׳ 2020
בטח...שנה א׳ באוניברסיטה, היה לי קורס ממוחשב והמרצה דפק אותנו טוב טוב.
ועכשיו ברצינות, אני לא מאמינה בקשרים וירטואליים, שבהם 2 הצדדים יוצאים מורווחים. או שזה חד פעמי או שזה קשר אמיתי שמשולב בוירטואלי מכל סיבה שהיא.
ובנימה זו, אדגיש ואומר שאף שולטת לא רוצה לראות איזה נשלט גומר מול מצלמה, זה לא עושה לנו כלום. אז דיי עם ההצעות המפגרות האלה.