סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם findom זה ניצול?

טלי35​(שולטת)
לפני 3 שנים • 29 בספט׳ 2020
טלי35​(שולטת) • 29 בספט׳ 2020
יו גוליבר. אהבתי!
סוף סוף דימוי הולם!
יודע את מקומו​(נשלט)
לפני 3 שנים • 29 בספט׳ 2020
יודע את מקומו​(נשלט) • 29 בספט׳ 2020
כמו בכל דבר אחר כל עוד זה בגבולות הטעם הטוב והמוסכם לא רואה בזה בעיה.
הבעיה מתחילה שהשולטת מתחילה לנצל את זה מעבר למה שהוסכם.
Academic Slave​(נשלט)
לפני 3 שנים • 29 בספט׳ 2020
Academic Slave​(נשלט) • 29 בספט׳ 2020
סווריןן כתב/ה:
"סוורין, המסקנה שלך ממש מקוממת. מאיפה היומרה לקבוע מה ההקרבה של נשלטים בעניין הזה, ולאיזו הקרבה הם פיללו? למה אתה חושב שבהכרח העולם ה"עז, היצרי, המחרמן והמורכב" מרודד כשיש כסף? אולי זה דווקא מעצים את כל העסק, לשני הצדדים? ואם מעצים רק לצד אחד והצד השני היא דווקא באמת כזאת שרק רוצה לקבל כסף, בלי שאכפת לה מאיפה זה בא - למה בעינייך זה כזה רע? מינית את עצמך לשר הבדסמ שיחליט מה בבדסמ עלוב ומה לא?
בדסמ הוא במהותו שבירת גבולות ושבירת תבניות."

אתה צודק. לגמרי ניסחתי את דעתי האישית בעניין. נדמה לי שבדיון מסוג זה לא נהוג לציין בסוף כל קביעה ש'זו רק דעתי', כי זה ברור. אולי דברים השתנו. להבא אקפיד לציין בכל קביעה וטענה, שאני מנסח אך ורק את דעתי האישית.
שים לב שאתה עצמך ניסחת למעלה קביעה מהותנית אודות מהו בדסמ: שבירת גבולות ותבניות. אניח שזו רק דעתך האישית (למרות שלא ציינת זאת). עבורי, וזו רק דעתי האישית, בדסמ הוא צורה של אינטימיות (היינו, קשר, קרבה, מגע). זה לא חייב להיות חלק מאהבה או ידידות או משהו כזה. אבל כן אמור להיות שם מגע בין פסיכולוגית העומק שלי לזו של מישהו אחר. אם אני מביא לקשר בדסמי את פסיכולוגית העומק שלי, והצד השני מביא אך ורק את הצורך שלו להתפרנס, זו כבר אינה אינטימיות אלא אינטראקציה מסוג אחר.

עבורי, וזו רק דעתי האישית, בין אם מדובר בבדסמ או לא, יש קשרי קרבה עלובים, מתים, שקריים, נצלניים, ויש קשרי קרבה שאינם כאלה. כולנו נאבקים לנסח לעצמנו קריטריונים אישיים לדעת אם אנו בקשר מהסוג הראשון או השני. בגלל שרובנו בעלי צרכים קרובים, הקריטריונים האישיים שלי, כנראה יחפפו לקריטריונים האישיים שלך. לכן דיון מהסוג שניהלנו מסוגל להיות גם אישי וגם בעל משמעות כללית יותר.

אני מניח שלא סתם התנפלת עלי בעמוד שביעי של דיון כזה. אני מאחל לך קשרי בדסמ מהסוג ומהאיכות שאתה מאחל לעצמך, באמת.


האמת, בעיניי זה פשוט מאוד לא יפה לכנות פרקטיקה בדסמית (שגם אם אתה לא מתחבר אליה), ואת העוסקים בה, משני הצדדים, כ"עלובה/עלובים". לכן אמרתי שדבריך מקוממים. כולנו פה עוסקים בפרקטיקות שלצופה מהצד יראו "עלובות". דווקא פה זה מקום שלהבנתי אינו שופט, בטח לא במילים כאלה. תשאל אדם שאינו בדסמי מה דעתו על לנקות מגפיים למישהי - הוא יחשוב שזה עלוב, אבל אתה לא רואה אנשים כותבים לך את זה כאן, נכון?
מעבר לזה, הרמיזה שלך לגבי העמוד השביעי לדיון מאוד לא ברורה לי, אבל זה מוכיח שמבחינתך הדיון הוא בפסים אישיים (שלא ברור לי למה, מעולם לא דיברתי איתך בעבר והגבתי לגופו של עניין על הטענות שלך ואתה לא ממש ענית להן), אז נסיים כאן.

ועריכה מאוחרת: בעצם, אתה קורא לי כאן "עלוב" (כי אני עוסק בפרקטיקה הזאת) מבלי להכיר אותי, המניעים שלי, ואופי הקשרים שלי. זה קצת מעליב, בכנות, ולא ברור לי למה. ואז אתה רומז שאני יורד לפסים אישיים (באופן חסר ביסוס לחלוטין).
סווריןן
לפני 3 שנים • 29 בספט׳ 2020
סווריןן • 29 בספט׳ 2020
אז באמת הבה נניח לזה. לא היית לי שום כוונה להעליב מישהו, ואני מתנצל אם כך נרמז מדברי.
Subless​(נשלט)
לפני 3 שנים • 2 באוק׳ 2020
Subless​(נשלט) • 2 באוק׳ 2020
פעם ראשונה שאני כותב בפורום...

נושא מורכב.

לפחות בראש שלי, אני מבחין בין שני סוגי שליטה בתחום הזה:

1. פינדום - נשלטים שאוהבים שלוקחים מהם כסף. להבנתי יש מושג של כספומטים, וראיתי בחול גם קטעים של אנשי עסקים מאוד מוצלחים שנהנים מקשר מול שולטת שמנצלת אותם כספית.

אני לא נמשך לשליטה כזו.

2. שליטה כלכלית, שהיא בעצם תת סקטור של שליטה טוטאלית או בלעז המונח total power exchange. בשליטה מסוג זה, הנשלט מוותר מרצונו על תחומים רבים בחייו, ומעבירם לאחריות השולטת. מדובר בקשר קבוע, משמעותי, ובהקשר הזה להעביר שליטה בעניינים כלכליים זה הדבר הנכון ביותר. כאן השליטה הכלכלית לא מתבטאת רק בכך שהשולטת נהנית או לוקחת את כספו של הנשלט, אלא שהיא פשוט שולטת גם על התחום הזה כמו תחומים אחרים בחייו, ויכולה למשל להחליט על ההוצאות הכלכליות של הנשלט עצמו, או לקבל גישה לחשבונו וכו. זה כמובן דורש אמון וקשר רציני, עמוק וארוך טווח, שלעיתים מגיע גם לרמה של קשר זוגי.

אני מאוד נמשך לשליטה מסוג זה.

ולכן מבחינתי שליטה כלכלית מסוג זה אינה ניצול. להיפך היא שליטה טוטאלית, מנטלית, מגרה וממכרת, שמתחברת מאוד גם עם שליטה מינית.

הבעיה היא, לצערי, שרוב מוחלט של ה"שולטות" שמתעסקות בתחום הזה, באות ממניעים של ניצול לטובת הנאתן הכלכלית, ולכן גם הגיעה כנראה הכותרת נשוא דיון זה. אני כמובן לא מכליל, וכמובן שיש פה גם אחרות, שמחפשות שליטה טוטאלית, מנטלית, שכוללת גם שליטה כלכלית, ואז זה יכול להיות פשוט חוויה מטורפת, גדולה מהחיים, שאין בה טיפה של ניצול.
אליפסה​(שולטת)
לפני 3 שנים • 3 באוק׳ 2020
אליפסה​(שולטת) • 3 באוק׳ 2020
אני אוהבת "ניצול" כלכלי. אני נדלקת מ"סחיטה". ויש לי גם פנטזיות בהן אני "אונסת" גברים. אני משתמשת במרכאות כפולות כי בפעמים הבודדות שבהן הגעתי למימוש הפטישים האלו, היה מולי אדם שעניין אותי ונגע בי. אדם שחשתי כלפיו רגשות והיה לי אכפת ממנו. אני בחיים לא אשלוט במישהו כי כל מה שמעניין אותי בו הוא הכסף שלו. זה מכוער. אבל אני בהחלט מוכנה להוציא ממישהו כסף בשביל החוויה המשותפת והאינטימיות שנוצרת מכך.

השוו את העניין לזנות. נניח לרגע לעובדה שבזנות ההסכמה היא כמעט תמיד עם אקדח שמוצמד לרקה. אחד הדברים המכוערים ביותר בזנות ובתרבות האונס הוא ההסתכלות על נשים כעל בשר וכעל אמצעי לסיפוק עצמי. גברים אומרים לעצמם "אם היא לכאורה הסכימה, אז זה כשר. וזה לא ענייני אם היא תצא משם, בוכה, אומלה, פגועה או עם טראומה לחיים". זה נורא. נשים שמסתכלות על גבר ורואות כסף דוחות אותי גם כן.