לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצד האפל של הפמיניזם הרדיקלי ואיך הוא פוגע בנשים

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020
LOL. דקה ראשונה:
"פסיכולוגית חברתית ויועצת ארגונית"
"השקרים שאתן מספרות לעצמכן"
"מה שנשים רוצות"
"הוכחות"
"קופירייטינג"
"דמגוגיה"

LOL
יואו זה כמו פרק של סליידרס על מת'. אין בכלל קשר בין המשפטים 😂

"אתן טוענות"
"קשה לדבר אתכן רציונלית"

LOL היא אשכרה מדמיינת טענות עם עצמה ואז עונה עליהן עם אנחת הייאוש והכל 😂
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020
את יודעת, יולי, זה קטע. גם אני מנצח בכל הדיונים שאני מנהל עם אנשים שהמצאתי. הפטנט הוא להמציא אותם עם טיעונים גרועים! נא לגגל: איש קש
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020
אה, לא שמעת? כבר יש תת-סוגה של "פמיניסטיות קש". זה כבר הולך ומתמצב בתור ז'אנר בפני עצמו, הן חיות בזוגיות פתוחה עם אף סקוטי אמיתי ובשעות הפנאי הם קוטפים דובדבנים ביחד icon_wink.gif
ZO E
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020
ZO E • 7 באוק׳ 2020
בלי הפמיניזם הרדיקלי לפרופסור דרור לא רק שלא הייתה במה- היא סביר להניח לא הייתה יודעת קרוא וכתוב.

היא מתייחסת לאשה שניצלה מן התופת- התגברה על התוקף המתעלל שלה שניסה לרצוח אותה ביותר מהזדמנות אחת וישבה בכלא 18 שנה(!!!!!) ולא רק שמפקפקת במניעים שלה- היא מתביישת ששמנו אותה על פודיום?

אלימות של נשים כלפי גברים? כמה גברים נרצחו מתחילת השנה על ידי בנות משפחתן?
כמה גברים הגיעו לטיפול נמרץ בעקבות תקיםה אלימה של בת זוג?

כמה גברים הולכים לישון בלילה בידיעה שמותן יגיע מידי האשה השוכבת לצדם?

הפמיניזם הרדיקלי הוא הרעיון המזעזע שנשים הן שוות זכויות.

יודעת שזה מזעזע גברים גבריריים כמוך, אבל כבר אין לך ברירה.
אנחנו הדור שישים לזה סוף.
הוא​(שולט)
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020
הוא​(שולט) • 7 באוק׳ 2020
בחיי הדיון הזה נשמע כמו פרק מסאות' פארקicon_smile.gif
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020
למי שבמקרה חבר בקבוצת "כל הדעות נכונות" בפייסבוק - אותה אורית עצמה שמה שם קישור לסרטון אחר שלה (באותו סגנון) בטענה שהיא פותחת דיון על הנושא. וזה קורע.
התקשיתי לבחור את החלק האהוב עלי אבל בואו נגיד שזה כל מה שרציתם שזה יהיה.
(לטובת הקורא כח-אלפא שאולי ירצה להציע לה חברות).
AlphaPower​(שולט)
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020

Re: הצד האפל של הפמיניזם הרדיקלי ואיך הוא פוגע בנשים

AlphaPower​(שולט) • 7 באוק׳ 2020
דרקן ראהל כתב/ה:
AlphaPower כתב/ה:
אנו מדברים פה הרבה על העניין המגדרי ועל תלונות השווא אז אני מצרף קישור שמוביל לראיון עם בעלת מקצוע(ד"ר רונית דרור) שמתארת את המצב כמו שהוא.

הצד האפל של הפמיניזם הרדיקלי ואיך הוא פוגע בנשים - ד"ר רונית דרור
https://www.youtube.com/watch?v=MOk2NOOVZW0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2FvR5G54auwnnDCH_4lblf-wPQHxONIu9csPUrqEN6K05SeYN-8xFEFmI


מטרת הפירסום היא הצגת המצב בתקווה שאנשים יתעוררו, אני לא מחפש שזה יהפוך לדיון מלחמה מגדרי אז אני מבקש שמי שלא נכנס לקישור וראה את כל הראיון שלא יגיב.
תודה.


קודם כל, כל הכבוד לך שלא אמרת פמינאציות כבר בפתיח, אלא המתנת עד התגובה הראשונה שלך. איפוק מרשים.
שנית, יפה שאתה מכיר בכך שכאשר המטוטלת נוטה לקיצון אחד, היא מתישהו תלך לקיצון השני. אם נתחיל מתקופת המקרא, יש לנו בערך 3000 שנה של שלטון גברים מוחלט שבו נשים היו רכוש ותו לא. אם, לצורך הדיון, נניח שמי טו זה קיצון, אז יש לנו...הממ...מ2017... 3 שנים של שלטון אמזוני. אז תן להן עוד (אוף, מתימטיקה) 2997 שנים, ואז נראה. סבבה? סבבה.
עכשיו, הקשבתי לראיון. כולו. אז עכשיו אני יודע את המצב "כמו שהוא"? חוקרת אחת, נפלאה ככל שתהיה, טהורה במניעיה ככל שתהיה, מייצגת את ה-מציאות? אז אם נמצא חוקר אחד שחושב שהיא טועה, אז תקבל שזה המצב "כמו שהוא"? אה, סליחה, יש לך שתיים.
הנה הצעה - במקום לחפש את אלה שמסכימים איתך, חפש את כולם. יותר מזה, חפש דווקא את אלה שחושבים הפוך ממך. תבדוק אם אתה צודק מול כל עולם המחקר בתחום, לא רק מול חוקרת אחת. ולפני שאתה אומר "אבל כולם משוחדים", שים לב שהרבה מניחים שהיא משוחדת בדעותיה.
עכשיו, האם כל מה שקורה תחת הכותרת "פמיניזם" זה סבבה? ברור שלא. אישית, ראיתי אלף ואחד דברים מטומטמים ברמות על תחת הכותרת הזאת, כמו פיזיקאית שטענה שהפרינקיפיה של ניוטון היא המדריך לאינוס הטבע, שהסיבה שאין הבנה טובה של דינמיקת נוזלים היא שזה "נשי" ולכן מאיים על פיזיקאים, שהם ברובם גברים, ועוד מיני טמטום מוחלט.
אולי תנסה לנהל שיח עם קצת ניואנס בתוכו? אולי, נניח, תנסה לבקש מנשים להביע את דעתן על החיובי והשלילי בתוך הפמיניזם? אולי תתחיל מלהכיר באחריות של גברים על זה שמי טו נולד? אולי, כשאתה מביא ראיון כזה, תגיד שאתה מביא "עוד נקודת השקפה על המצב" ולא את "המצב כמו שהוא באמת"?
בכלל, איזה מין דיון אתה רוצה, כשככה אתה מתחיל? הרי כבר אמרת שכל מה שבראיון הוא האמת לאמיתה, אז איפה השארת מקום לדיון? דיון על כמה זה נכון?
ולסיום, אתה באמת חושב שהביטוי "פמינאציות" עושה משהו חוץ מאשר להלהיט? אתה נהנה שקוראים לך שוביניסט? פריוילג לבן? אולי פשוט נגיד שרונית דרור שבויה בתודעה מעמדית כוזבת, ואז לא צריך להקשיב למילה? תאמין לי, תוציא את הביטוי הזה מהלקסיקון, לפחות בדיון ציבורי.
יותר בהצלחה בדיון הבא.


אני מצטט את הקטע הנל אבל זאת תגובה כללית לגבי התגובות שלך גם אחריה,
כל העניין שאין לי בעיה עם פמיניזם, להפך הלוואי והיה שיויון אמיתי בין המינים ולא ניסיון של שליטה ודיכוי.
הדרך שבה כתבתי את הפרסום הנל בעקבות הגישה שנמצאת כאן בכלוב לנושא הזה.
כמו ששמת לב ניסיתי לנהל דיון אמיתי ולכן לא השתמשתי במילה פמינאציות(למרות שלהגיד לאדם מה הוא זה לא קללה, ואתה יכול לראות באתרי היכרויות נשים רושמות בפרטים שלהן פמינאצית גאה) וגם לא תיכננתי להכניס אותה לדיון עד שהפמינאציות החליטו שהן לא מכבדות את הבקשה שלי לראות את הסרטון לפני התגובה והתנהגו כמו חיות פמינאציות מצויות שחושבות שמגיע להן הכל והן תמיד מעל החוק.
בגלל היותך הומו אתה מנותק(ואולי למזלך?) מהמצב המדיני והמשפטי של נשים מול גברים וההפליה והרמיסה שקיימת במוסדות האלה כלפיי גברים בעשור האחרון(וכן לצערי זאת המציאות).

לגבי הסירטון אני אראה אותו מאוחר יותר.
AlphaPower​(שולט)
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020
AlphaPower​(שולט) • 7 באוק׳ 2020
ZO E כתב/ה:
בלי הפמיניזם הרדיקלי לפרופסור דרור לא רק שלא הייתה במה- היא סביר להניח לא הייתה יודעת קרוא וכתוב.

היא מתייחסת לאשה שניצלה מן התופת- התגברה על התוקף המתעלל שלה שניסה לרצוח אותה ביותר מהזדמנות אחת וישבה בכלא 18 שנה(!!!!!) ולא רק שמפקפקת במניעים שלה- היא מתביישת ששמנו אותה על פודיום?

אלימות של נשים כלפי גברים? כמה גברים נרצחו מתחילת השנה על ידי בנות משפחתן?
כמה גברים הגיעו לטיפול נמרץ בעקבות תקיםה אלימה של בת זוג?

כמה גברים הולכים לישון בלילה בידיעה שמותן יגיע מידי האשה השוכבת לצדם?

הפמיניזם הרדיקלי הוא הרעיון המזעזע שנשים הן שוות זכויות.

יודעת שזה מזעזע גברים גבריריים כמוך, אבל כבר אין לך ברירה.
אנחנו הדור שישים לזה סוף.


הבעיה שאת מושפעת מההסטה של הפמינאציות מבלי לדעת את כל הסיפור:

לרצוח בכוונה תחילה ובאכזריות רבה ולטעון שהתעללו בה? מן הראיות משתקף אחרת.



הציטוטים מתוך ע"פ 05/1855:

"ביום שבת, ה-2.8.03 ,בסביבות השעה 11:00 ,הגיעה המערערת עם בתה לחוף הים בקריית ים, כדי לחפש שם את המנוח ולשוחח עמו. המערערת מצאה אותו בים לצד ידידתו, דיאנה מישייב בת ה-17. באותה עת שהה בחוף ידיד נוסף של המנוח, בני כהן. לדברי המערערת, היא חפצה לשוחח עם המנוח על הקשר ביניהם ועל הטיפול בבת, אך הוא סירב לשוחח עמה ביחידות. המערערת קיללה את המנוח ואת דיאנה. בין היתר כינתה את דיאנה בשמות "זונה" ו"שרמוטה", וקראה לעבר השניים "אני אחתוך לך את הזין ואשים אותו בפה של דיאנה". חילופי הדברים בין המערערת למנוח נמשכו עד לשעה 14:00 לערך. משפנו המנוח וחבריו לעזוב את חוף הים, אמרה המערערת למנוח שייקח את בתם ויטפל בה. המנוח והבת, ביחד עם דיאנה ובני, הלכו לדירתה של דיאנה,
והמערערת הלכה בעקבותיהם. משהגיעו ליעדם, קראה המערערת לעברה של דיאנה "חכי מה יהיה לך". המערערת סבה על עקבותיה והלכה לביתה בקריית מוצקין. היא הצטיידה בתיק ובו חמישה סכינים, שופין, שיפוד מתכת ומטהר אוויר, והלכה לדירתה של דיאנה. בסביבות השעה 14:30 ,בעת שהמנוח, דיאנה והבת ישבו על הספה בסלון הדירה, נכנסה לשם המערערת, סגרה את הדלת באמצעות סוגר הביטחון, הוציאה מתיקה את הסכינים והורתה לבת להיכנס לאחד החדרים. המערערת אחזה בידיה בשני סכינים ובמברג, החלה לקלל והתקרבה אל דיאנה במטרה לפגוע בה, אך המנוח מנע ממנה לעשות זאת. המערערת דחפה את המנוח עם שיפוד המתכת, תוך שדקרה אותו בחזהו. מאותה שעה ועד לשעה 20:04 שהתה המערערת בדירה, ובמהלך שעות אלו דקרה את המנוח בחלקים שונים בגופו באמצעות הסכינים שהביאה עימה. היא דקרה אותו בבית החזה מימין, בזרוע ימין, שתי דקירות בזרוע שמאל, שתי דקירות בשוק רגל ימין, חתך דקירה בשורש כף יד ימין ופצע חתך באצבע חמש ביד שמאל. בין דקירה לדקירה עברו פרקי זמן ממושכים, במהלכם דיברה המערערת עם המנוח, סיפרה לו על כל שעבר עליה במהלך חייהם המשותפים וקיללה אותו ואת דיאנה. בין היתר אמרה
למנוח: "לא רציתי להגיע למצב כזה אבל תדע לך אם כבר התחלתי אין מצב שתחיה, אני לא אפסיק עם זה עד שתמות"; "אני רוצה לראות אותך מדמם כמו שראיתי את אח שלי עד שתמות"; "אם אתה רוצה למות אז בבקשה"; "עוד מעט אתה מחליף צבעים ועוד מעט פניך יהיו בצבע סגול, עד שאני לא אראה צבע סגול אני לא אעזוב אותך".

במהלך שהותם בדירה, ביקש המנוח ללכת לשירותים, אך המערערת
סירבה לאפשר לו זאת. בשלב מסוים הורתה המערערת לדיאנה למסור לידיה את משקפי הראייה שלה, וכאשר זו ביקשה לאפשר לה להישאר איתם, הכתה אותה המערערת בגבה עם שיפוד המתכת. דיאנה הסירה את משקפיה והמערערת זרקה אותם לכיור המטבח. עוד הורתה המערערת לדיאנה לשבור את ציפורניה, ודיאנה צייתה לה, מחמת פחדה ממנה. המערערת גם אמרה לדיאנה כי עוד מעט תהיה אף היא במצבו של המנוח. בשעה 20:00 לערך, כאשר המנוח כבר שכב על הרצפה ונשם בקושי, התחננה דיאנה בפני המערערת שתתיר לה להזמין אמבולנס, והמערערת ניאותה לכך. דיאנה הזעיקה אמבולנס למקום, וגם המערערת שוחחה עם מוקד מד"א, שלפי בקשתם היא יצאה מהדירה והמתינה לאנשי מד"א. לאחר שכיוונה אותם לדירה, עזבה המערערת את המקום ונסעה לבקר את אחיה המתגורר באילת, כשבידה התיק עם הסכינים. ילדתה נשארה בדירה, עד שאחד השכנים אסף אותה."


מה תגידי על הרוצחת המדוברת עכשיו?, פתאום היא פחות צדיקה? או שבשביל האג'נדה היא עדיין קדושה?







בנוסף אני מוסיף לך לגבי אלימות של נשים:

3420 נשים, תקפו את הבעל/בן הזוג באלמ"ב
8280 גברים, נפגעו מתלונת שווא באלמ"ב

3/8/20, אישה בת 52 ובתה בת ה-24, מערערה שבנגב, חשודות ברצח עלי אבו עראר שביום מותו היה בן שש, לפני ארבע שנים.

23/7/20 , אישה בת 59 מקרית ים , דקרה את בעלה בן 63 פצעה אותו באורח קשה.

19/7/20 , אישה בת 40 מאופקים, דקרה את אבי ילדיה (חסרים פרטים).

15/7/2020 , נסיון רצח של תינוקת, "אמא", מאשדוד זרקה את ביתה בת הארבעה חודשים מהחלון וגרמה לפציעתה באורח קשה!

22/6/2020 , גבר בן 30 מצפת נדקר בידי בת הזוג, פונה לבית החולים זיו במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

29/5/20 , אישה מירושלים דקרה למוות את בעלה וטענה למוות טבעי .

17/5/20 , אישה מקרית ביאליק בת 55 דקרה את בעלה בן 57 .

1/5/20 , אישה מקרית מלאכי בת 41 דקרה בסכין מטבח את בעלה בן ה-43.

12/6/20 , אישה באשדוד דקרה את בן זוגה בנסיון רצח.

9/2/20 , אישה דקרה בנסיון רצח את גרושתו של בן זוגה.

27/1/20 , אישה ניסתה לרצוח אישה בדרך לדיון בבית המשפט.

15/1/20 , דינה זלוטניק, בת 30 מכרמיאל רצחה את חברתה בחמישים דקירות סכין

לפני שלושה ימים אישה דקרה את בן זוגה

ולפני יומיים אישה דקרה בת בן זוגה






תפתחו את העיניים ותראו שלא רק גברים אלימים כלפיי נשים, צריך לגנות את האלימות מ2 המינים!
לא כל גבר אלים.
לא כל גבר אנס.
ואין דבר כזה תרבות האונס.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 3 שנים • 7 באוק׳ 2020

Re: הצד האפל של הפמיניזם הרדיקלי ואיך הוא פוגע בנשים

[quote="AlphaPower"]
דרקן ראהל כתב/ה:
AlphaPower כתב/ה:


יותר בהצלחה בדיון הבא.


אני מצטט את הקטע הנל אבל זאת תגובה כללית לגבי התגובות שלך גם אחריה,
כל העניין שאין לי בעיה עם פמיניזם, להפך הלוואי והיה שיויון אמיתי בין המינים ולא ניסיון של שליטה ודיכוי.
הדרך שבה כתבתי את הפרסום הנל בעקבות הגישה שנמצאת כאן בכלוב לנושא הזה.
כמו ששמת לב ניסיתי לנהל דיון אמיתי ולכן לא השתמשתי במילה פמינאציות(למרות שלהגיד לאדם מה הוא זה לא קללה, ואתה יכול לראות באתרי היכרויות נשים רושמות בפרטים שלהן פמינאצית גאה) וגם לא תיכננתי להכניס אותה לדיון עד שהפמינאציות החליטו שהן לא מכבדות את הבקשה שלי לראות את הסרטון לפני התגובה והתנהגו כמו חיות פמינאציות מצויות שחושבות שמגיע להן הכל והן תמיד מעל החוק.
בגלל היותך הומו אתה מנותק(ואולי למזלך?) מהמצב המדיני והמשפטי של נשים מול גברים וההפליה והרמיסה שקיימת במוסדות האלה כלפיי גברים בעשור האחרון(וכן לצערי זאת המציאות).

לגבי הסירטון אני אראה אותו מאוחר יותר.


בקיצור, לא הבנת מילה ממה שכתבתי.
ויפה שאתה קובע שאני לא מבין. כי מי שמכיר אותי יודע שאני נשוי לאישה, על אף היותי הומו. ובימים אלה, היא מתגרשת ממני, די בגועליות. יש מצב אדפק טוב טוב. כך שגם מה שכתבת עלי אישית הוא קשקוש. עכשיו יותר ברור למה התכוונתי שאתה לא מנהל דיון אמיתי?