לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שרציתי לומר...

ראש השבט​(שולט)
לפני 19 שנים • 18 בספט׳ 2004

דברים שרציתי לומר...

ראש השבט​(שולט) • 18 בספט׳ 2004
אני רוצה לכתוב,אני רוצה להגיד דברים חשובים מאד, לדעתי,חשובים לי,וחשובים למי שקשר טוב חשוב לו,אני קורא כאן זמן מסוים,אני משוחח עם רבים,נכון שמעולם לא נפגשנו,אבל אני מרגיש שאני מכיר מספיק, לומר את הדברים,אולי אני טועה,ויתכן שיש אמת בדברי, אבל כל אחד ייקח וישפוט לעצמו,להחליט אם להסכים, ואם לאו,אני אומר את הדברים בלא רצון לרצות אף אחד, פרט לרצוני לרצות אותי,שאדע שאמרתי, ששמתי את הדברים באור,ואתם תיקחו או תדחו,היינו הך לגבי,חשוב יותר עבורכם אני חושב ומקווה.
קראתי על הסשנים שאתם עורכים,הם כה דומים,סביב כחמש, שש, צורות שימוש נגיד: קשירות, שעווה ,הצלפה ,החדרה.ואולי שכחתי משהו, עם מינון שונה, ובווריאציות ביניהם.
בסדר תקראו לזה בסיס,אבל מעבר לכך ניתן לבנות כל כך הרבה רעיונות,שזה עיקר העניין, לפחות לגבי,לבנות את הסשן כיצירה,כאומנות מגע כאב ועונג.שלוב של הפתעות, הומור ,כאב,והכרה מלאה של גוף בת הזוג,כל נקודה וכל מגע בדיוק שישפיע במידה ובצורה הנכונה.
אם באמת נוצר קשר,אז העניין אינו מסתיים,ורק מתפתח למקום בו נלקחים הדברים,ואינם מתבצרים בהגנה על היש,אלה ממשיכים בחיפושים אחרי העוד.
אז מה אתם עושים?מחליפים שפחה? מתחילים מהתחלה,ומחליפים שוב?
יותר קל להחליף בת זוג, מאשר לחשוב על עניין חדש.
שאני רואה זאת, בעיניי זה מאד צורם ,למה שלא תחליפו את הסשן בגיוונים שונים?, ולא את השפחה?למה תשתפו דמיון בשסן ואז העניין לא יגמר לעולם,?
הפעילו יחדיו דמיון,התקשרו זה לזה במשך היום עם רעיון חדש,זה מחזיק כגירוי מתמיד.
הפתיעו כל פעם מחדש,המציאו דברים חדשים כל הזמן שלבו רעיונות ,והדברים לא נאמרים לאדונים הנכבדים בלבד,גם השפחות צריכות לבוא עם רעיון,עם משהו מעורר,שייתן עניין לפתח למשהו חדש..

יכול מאד להיות שאני טועה,תקנו אותי אם לדעתכם אני טועה. אבל ההתרשמות שלי,היא שלי,ועד שלא יוכח אחרת,אני דבק בה..
נבט{marlena}
לפני 19 שנים • 18 בספט׳ 2004
נבט{marlena} • 18 בספט׳ 2004
אני לא יודע אם אני מסכים איתך או לא, אבל זה מזכיר משהו דומה שחוויתי כשהצטרפתי לכאן. הדמיון בין הסשנים נראה לי מוגזם. האמנתי שהבדסם הפרטי שלי, הוא בדיוק כזה - פרטי. בסך הכול זאת הסטייה שלי, לא של אף-אחד אחר. מאוחר יותר שיניתי את דעתי. קראתי יותר סיפורים וחלקם הזכירו לי חוויות מהעבר, חלקם גרמו לי לרצות גם וחלקם סתם גרמו לי לקנא.
כשאני עם סאבית אני משתדל להמציא רעיונות חדשים. מדהים אותי לגלות שחלק גדול מהם תואם גם את הטעם שלה. בכלל מדהים בעיני שאנשים ללא עבר משותף חולקים פנטזיות כל-כך דומות. אתה יכול לקרא אותן גם באתרים ממקומות אחרים. יש משהו משותף בבדסם של כולנו, גם אם לכל אחד יש את הבדסם הפרטי והמיוחד שלו.
בסך הכול סשנים באמת מאוד דומים. הם כוללים הגבלות תנועה, משחקי חום-קור, הצלפות ועוד כמה אלמנטים בסיסיים. אבל כל אחד מהם הוא עולם ומלואו והוא מופיע בכל מקום בצורה אחרת ומיוחדת. סשן טוב הוא באמת כמו יצירת אומנות ואמן טוב צריך כלים טובים בנוסף להשראה. אם יש לך משהו לתרום מניסיונך, אני אשמח לשמוע. אני לא הבנתי מיהם ה"אתם" שאתה פונה אליהם. גם לא הבנתי את הנימה המאשימה.
בת שחר​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 18 בספט׳ 2004

יפה אמרת...

בת שחר​(לא בעסק) • 18 בספט׳ 2004
אני בצד שלך , דווקא בתור נשלטת
מסכימה איתך במאה אחוז
אני מניחה שיש הרבה אדונים שנהנים מהריגוש שבדבר שזה דבר אחד בפני עצמו
אך ברגע שמיצו מגוון סאשנים עליהם דיברת הם מייד מחפשים איך לעבור הלאה ובדרך כלל אני מניחה גם מתרצים את זה בהתנהגותה של הסאבית
אחלא גישה !!!!
nephele​(אחרת)
לפני 19 שנים • 18 בספט׳ 2004
nephele​(אחרת) • 18 בספט׳ 2004
שלושתכם מדברים על קשר של שליטה כרצף של סשנים ותו לא.
האם זה כל מה שנחשב?
האם בזה מסתכם קשר של שליטה בעיני חלק מהאנשים כאן?
אני לא שופטת. רק מאירה את הנקודה.

אנשים חדשים שנכנסים לכאן, קוראים שרשורים על גבי שרשורים שמדברים על שליטה מנטלית וקשר עמוק, אבל מקריאת תחילת השרשור הזה (ויש לי תחושה שהוא לא יהיה קצר), אפשר להבין שקשר של שליטה הוא שרשרת של סשנים: ממצים את האפשרויות המוכרות ועוברים הלאה.

אני מניחה שיש כאן אנשים שעבורם בדס"מ זה באמת רצף כזה של סשנים ואם כך טוב להם ולשותפים שאיתם באותו הקשר, אחלה (ssc).

אישית, אני רואה קשר של שליטה כמשהו הרבה מעבר לסשנים. נכון שרצוי לגוון, לדעתי, תמיד רצוי לגוון (ברי מזל היצירתיים האלה - הלוואי שהייתי יצירתית בעצמי*), אבל כשקשר הוא אמיתי ועמוק, לא הגיוון שבסשנים הוא זה שמחזיק אותו (בעוד שבקשר המבוסס על סשנים פיזיים בלבד, גם הגיוונים היצירתיים ביותר מתישהו יפסיקו להשפיע).

דעתי האישית בלבד.

* רעיונות לגיוונים יתקבלו בחשאיות בפרטי שלי - תודה icon_wink.gif

נפילי.
קליבר​(שולט)
לפני 19 שנים • 19 בספט׳ 2004

רעיונות לגיוון .

קליבר​(שולט) • 19 בספט׳ 2004
[B] לדעתי אפש ר לנסות פיצה , סשן פיצה . פעם עשיתי את זה . זה נחמד .

ולך ראש השבט אין לי אלא להוסיף : אתה קורא פה מספר חודשים ואילו אני , מספר שנים . מה שקורה , וזו דעתי הפרטית הוא שאנשים "מחקים " זה את זה , ומכאן כדי להראות ולספר אם בסיפור של א' היו 20 הצלפות בסיפור שלי יהיו לדוגמא 40 .
למשל פעם כתבתי באתר אחר , סיפור , שמקורו אמיתי רק הדמויות שונו , "סשן על אופנוע " לקחתי סאבית שזה עתה הכרתי לטיול בנתיבי תל אביב , במהירות גבוהה משהוא .
היו ביקורות שהתמקדו בעיקר בסוג האופנוע , והיו שטענו שזה לא בדס"מ כי אין "קשירות , הצלפות וכד' "
יש כאן לעיתים שביון בקונספציה , כמו בכל דבר , ולכן אנשים חוששים לספר מה הם עושים .
אני לדוגמא , אינני משתמש בשוט , או מקל או כל "אביזר" שהוא , יש לי אפשרות פיזית לעשות הרבה דברים מסביב . אני מלטף , אני חובק , אני משתשמש בידי כבשוט . ועקב כך , דומית מסוימת אף החליטה שאני לא "אדון " או "שולט " . אני לא במסגרת , ואין לי ציוד .
עד כאן ?

שנה טובה לכולם ....
במיוחד לאשת הפלדה מההרים ... icon_lol.gif
ראש השבט​(שולט)
לפני 19 שנים • 19 בספט׳ 2004

המשיכו..

ראש השבט​(שולט) • 19 בספט׳ 2004
בכדי להבהיר דברים,כתבתי מה שכתבתי ,בכדי לעורר, כדי שאותם אשר טוענים כי אצלם זה שונה, והם מאד יצירתיים, ,.אז יופי .נהדר לכם, שבו ותכתבו, תוכיחו ..אז ספרו כאן על סשן יצירתי אחד,ואולי על עוד אחד,.זהו בדיוק מטרת המאמר שכתבתי,לגעת באגו שלכם,תוכיחו שאת עושים זאת בצורה יצירתית,שאתם משקיעים בעניין,בכדי שכולנו נלמד,נצא נשכרים, ויהיו כאן איתנו הרבה קוראים מרוצים..ואם גרמתי לכך שזה יהיה שרשור ארוך ויצירתי,אז אדע כי הצלחתי..