שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצד האפל של הפמיניזם הרדיקלי ואיך הוא פוגע בנשים

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי כתב/ה:
״במקרה של תלונות שווא, זו לדעתי לא דמגוגיה לטעון שאם אין תלונות אז אין מקרים.
שהרי הטענה שמדובר בתלונת שווא היא היא התגובה לתלונה המקורית.
זה לא שצריך להתגבר על קהילה שמרנית, דחייה חברתית או פחד מהצד השני.״

דעתך אינה רלוונטית מפני שאינך גבר שהוגשה נגדו תלונת שווא, אין לך מושג מה מכלול השיקולים של אדם כזה, הגם לא טרחת לבחון זאת מפני שזה הרבה יותר קל להנפיץ דעה ולנמק אותה.



רק שאלה קטנה, לידע כללי. בפעם הבאה שמישהי תגיד לך בדיון אינטרנטי כלשהו "דעתך לא רלוונטית כי אתה לא אשה" - אתה תקבל את זה לגמרי בהבנה, נכון? 😘
rosewood
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
rosewood • 21 באוק׳ 2020
יש אנשים שכל פמיניזם הוא רדיקלי בעיניהם. זו תוספת כזו שמתחברת כל פעם שהם אומרים "פמיניזם". הם כמובן לא אומרים "רדיקלי" כדי לאבחן את הגישה הפמיניסטית הרדיקלית מהליברלית, החברתית או אחרת.
rosewood
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
rosewood • 21 באוק׳ 2020
לגמרי. זה הדבר הכי קיצוני מאז סיום העבדות, שהיה מעשה פרוגרסיבי ודורסני לכשעצמו.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
כמו שכתבו פה כבר בשרשור, אנשים נעשים רדיקליים כאשר מתעלמים מהבעיה האישית שהורסת את חייהם, וטוענים שהיא שולית. האטימות הזאת, יוצרת רדיקליות. כל התשובות הללו של ״מערכת תבחן כל נושא לגופו״ והבחינה היא באמצעות גריסת המסמכים מחוסר עניין לציבור.

המערכת וההתנהלות שלה לנוכח שינויים מתבקשים, כמו גם דיכוי המיעוט באמצעות הרוב, דוחקים את המיעוט לפינה והוא נאלץ לפעול בדרכים רדיקליות, כי בדרכי נועם לא ישיג דבר (הגש לנו גרפים ומסמכים והוכחות ואז סמוך עלינו שנטפל לך בבעיה).

לעניין תלונת שווא על אונס, זה לא אותו דבר. כי אני ישבתי רק לילה אחד במעצר ואחרי 7 שנים התיק הפלילי שנפתח נגדי יימחק, ואחרי שהגעתי להסכם גירושין, פתאום אני לא אלים כלל, לא מסוכן, צו ההרחקה לא נאכף, אני כבר לא מפיל פעוטות על ראשם וכבר לא אונס את בתי. איזה שיקום מדהים ורק באמצעות הסכם, נפלא! כך שתביעה בעוון הגשת תלונת שווא במקרה הזה רק הייתה פוגעת בילדים. המאבק המשפטי של הגירושין הספיק לי, ראיתי כיצד גרושתי ממלאה דפים על גבי דפים בשקרים והשמצות, ומתנהגת בבית המשפט כמו בהמה שכבר השופטים וגם הדיינים ביקשו ממנה להירגע. לשופטים אין דרך טובה לדעת את האמת. זה מאוד קשה להציג הוכחה חותכת שאינך אלים, במיוחד כאשר גם אמא של גרושתי העידה שאני כן אלים. צריך להבין שנשים שמגישות תלונות שווא אינן הנשים העדינות, החמודות, הנדכאות של החברה כמו שהאביר הלבן הנכבד בשרשור מיהר להציג אותן. היותו של אדם נקבה לא הופך אותו למעודן, ישר, נחמד, דובר אמת. מי שיש לו התניה לשפוט אופי לפי מגדר, הבעיה היא בראש ובראשונה אצלו.

אבל עזבו. המקרה שלי לא נכנס לסטטיסטיקה ולכן הוא לא קרה מעולם.

באותו אופן בדיוק החברה התייחסה בהיסטוריה לכל דיכוי של מיעוט שאי פעם התרחש. היום זה אבות גרושים, מחר זה אתם בקונסטלציה אחרת.

וכן, אם אגיב למשל על זה שנדמה לי שבחברה החרדית אין אונס כי לא מוגשות תלונות על כך, אז בהחלט יגידו לי שדעתי בעניין לא רלוונטית כי אני לא חרדי וגם לא אישה חרדית שנאנסה וטוענים סטטיסטית שאינה קיימת.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 3 שנים • 22 באוק׳ 2020
rosewood כתב/ה:
לגמרי. זה הדבר הכי קיצוני מאז סיום העבדות, שהיה מעשה פרוגרסיבי ודורסני לכשעצמו.


סליחה?? ומה עם האישור לגברים לקיים יחסי מין אחד עם השני בלי כליאה, הוצאה להורג, סירוס/סירוס כימי והכרזה שהם אינם חולי נפש? רק פמיניסטיות אתה אוהב, אה???
( זה הומור, למקרה שלא ברור)
TheStrider​(סדיסט)
לפני 3 שנים • 22 באוק׳ 2020
TheStrider​(סדיסט) • 22 באוק׳ 2020
יולי Yuli כתב/ה:
כי פמיניזם זה דבר מאד רדיקלי, בתכלס icon_smile.gif


ברור, את יכולה לתאר לעצמך איך העולם יהרס אם יתייחסו לנשים באופן שווה לגברים? עוד מעט גם אנשים בעלי דתות, גזעים והעדפות מיניות שונות ידרשו יחס דומה.
dark enlightment​(שולט)
לפני 3 שנים • 22 באוק׳ 2020
dark enlightment​(שולט) • 22 באוק׳ 2020
rosewood כתב/ה:
לגמרי. זה הדבר הכי קיצוני מאז סיום העבדות, שהיה מעשה פרוגרסיבי ודורסני לכשעצמו.



אתה בטח מתכוון ליציאת בני ישראל ממצריים icon_smile.gif
Zord​(מתחלף)
לפני 3 שנים • 22 באוק׳ 2020
Zord​(מתחלף) • 22 באוק׳ 2020
איפה israelslave?????
אני רוצה עוד ויכוח בינו לבין לילית חדשה.