בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הזמנה להשתתפות במחקר - פגיעות מיניות ב-BDSM

המרכז למיניות אלט'
לפני 3 שנים • 13 בפבר׳ 2021

הזמנה להשתתפות במחקר - פגיעות מיניות ב-BDSM

המרכז למיניות אלט' • 13 בפבר׳ 2021
כידוע המרכז למיניות אלטרנטיבית עוסק רבות בתחום של הסכמה ופגיעה במסגרת BDSM. בשנים האחרונות מאז הקמת האירגון נתנו מענה לכ-130 א.נשים אשר עברו פגיעה במסגרת בדסמ, ערכנו הכשרות DM ואנו פועלים לשיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים בתוך הקהילה ומחוצה לה לקידום מענים נכונים ותרבות הסכמה איתנה. נוכחנו כי הפעילות שלנו ביחד עם פעילות/ים אחרות/ים מעלה מודעות לנושא ונראה כי יותר ויותר אנשי/ות מקצוע ומחקר מגלות/ים את חשיבות הנושא.
אנחנו פונות אליכן/ם בבקשה לסיוע בקידום הנושא בשיתוף ובהשתתפות במחקר של סטודנט מאוניברסיטת בר-אילן שעוסק בנושא.

יש לציין כי עורך המחקר והמנחים אינם קשורים אל המרכז למיניות אלטרנטיבית או פועלים מטעמו. אנחנו בוחרות לקדם מודעה זאת מתוקף חשיבות הנושא ובתקווה שתוצאות המחקר יביאו מידע שיהיה שימושי לעבודתינו המקצועית בשדה.

להלן המודעה:


שלום לך,
אנו עורכים מחקר העוסק בחוויה של גברים ונשים שנפגעו מינית במסגרת פעילות BDSM. המחקר מיועד לגברים ונשים כאחד. המחקר נערך על ידי איתי לוי במסגרת עבודת מחקר לתואר שני בהנחיית ד"ר קרן גואטה וד"ר כרמית קלר-חלמיש מאוניברסיטת בר אילן.
עד היום, נעשו מחקרים מעטים בעולם בתחום זה ובארץ הנושא כמעט ולא נחקר למיטב ידיעתנו. החלטנו לערוך את המחקר כדי להעלות את המודעות לפגיעות מיניות במסגרת פעילות BDSM, להשמיע את קולם של הנפגעים והנפגעות בשדה המחקרי והמקצועי דבר העשוי לשפר את המענה הטיפולי ואת ההיכרות של המטפלים עם חוויותיהם.ן וצרכיהם.ן של אנשי הקהילה. מחקר זה מהווה תרומה משמעותית ליצירת ידע שלא קיים היום על חוויותיהם של נפגעי עבירה בתת קבוצה אשר קולה לא נשמע דיו בשדה המקצועי.
אם תסכים/י להשתתף נבקש ממך להתראיין כשעה. הריאיון אנונימי לחלוטין, לצרכי המחקר בלבד ונעשה במקום נוח לך. ייתכן כי שאלות מסויימות יראו לך אישיות.
אינך חייב.ת לענות על כל השאלות ואת.ה יכול להפסיק את הריאיון בכל עת שתרצה.י.
נשמח לענות על שאלות ולתת פרטים נוספים על המחקר
במייל: i87tay@gmail.com
תודה מראש על שיתוף הפעולה
איתי לוי
    התגובה האהובה בשרשור