שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לנשלטים הנשואים

הקנדי​(נשלט)
לפני 3 שנים • 20 בפבר׳ 2021
הקנדי​(נשלט) • 20 בפבר׳ 2021
יואב, אני האחרון שישפוט אחרים אז אנא קח את דברי בפרופורציות: בעיני צריך לשמור את הפרדה בין ה"בית" לבין ה"שולטת". ברגע שאחד משפיע על השני, כפי שמשתמע מדבריך, זו דרך שלא היתה מתאימה לי אישית. היא גם מתחילה לסכן את היחסים בבית ולפגוע באיזון הדק והחשוב, בעיני. אני יוצא מנקודת הנחה שאשתך לא נהנית מההתנזרות הזו. שוב, לא שופט, מכיר את המורכבות.
חמוד וקשוב​(נשלט)
לפני 3 שנים • 20 בפבר׳ 2021

וואו..לא יכולתי לכתוב זאת טוב יותר

חמוד וקשוב​(נשלט) • 20 בפבר׳ 2021
הקנדי כתב/ה:
ראשית לשאלתו של יואב: יש הבדל בין פנטזיה למציאות. אולי בפנטזיה (הפורנו-אידית) האישה תופסת של הבעל עם השולטת, וכמובן שמיד מצטרפת עליה וכולם חיים באושר ובעושר. כמובן שזו פנטזיה בלבד. כל מי שמבין שיש הבדל בין פנטזיה למציאות מבין ש99% סיכוי לשימצא את עצמו בתהליך גירושין.
אבל, וכמובן שזה אבל גדול ועם רמת סיכון אסטרונומית - יש גם סיכוי למשהו אחר. אחד הבלוגים (באנגלית) שאני הכי אוהב (לצערי הפסיק להתעדכן) הוא של אישה אשר בעלה התוודה בפניה שהיה הולך לשולטות. בהתלחלה היא זרקה אותו מהבית, אך עם הזמן הבינה את הצרכים שלו והפכה לשולטת, נפגשת עם השלטת של בעלה (טארה) ואפילו מצטרפת בזמן מסויים לסטודיו שלה כדי להבין את הצרכים של בעלה לעומק. היא גם הפכה למנטורית לנשים שעברו את מה שהיא עברה. בלוג מומלץ מאוד! http://femdom101.blogspot.com/ . הסבר על המקרה שלה ניתן לקרוא בפוסט הזה: https://femdom101.blogspot.com/2017/05/morning-thoughts_9.html

ועכשיו לשאלה של טלי. אני חושב שהתשובה קשורה גם להסתכלות של האדם לבדס"מ. אם התפיסה היא של "מדליק אותי סוג אחר של סקס", אז לדעתי אין כול הבדל בין גבר שבוגד באישתו תוך כדי סקס מיסיונרי לבין גבר שבוגד באשתו תוך כדי שהוא קשור למיטה. כלומר, הבגידה היא בגלל צורך מיני שלא מתקיים בבית, עצם העובדה שמערבים בזה פרקטיקות בדס"מיות זה רק היבט שולי, ואין הבדל בין גבר כזה לבין גבר שמקיים יחסי מין אם מישהי שמוכנה לרדת לו כי את אשתו זה מגעיל.

אבל אם התפיסה היא של בדס"מ היא עמוקה יותר, כלומר של מערכת יחסים והעברת כוח, יש כאן מורכבות הרבה יותר גדולה. רק על עצמי לספר ידעתי, ולכן אספר: כל מי ששירתתי אותה יודעת שאין מה לדבר על מגע מיני כלל וכלל, זה ממש לא מה שמחפש. מי שיש לו גרעין של נשלטות בנשמה ובאופי, שזה משהו בסיס בהוויה שלו, והיבט זה לא יכול להתממש בבית, חי בדילמה ומערבולת מאוד לא פשוטה. הכי קל זה לומר "תפרקו את הנישואין" או "לא היית צריך להכנס לזה מראש". אני מבין את הקולות הללו, את השיפוטיות וגם מבין כל אחת שנמנעת מלשקול נשלט נשוי. ומצד שני יש מורכבות - אני מניח שמרבית הנשלטים הנשואים אוהבים את אשתם, אך הצורך הבסיסי הזה, ה-לגעת בנקודה כל כך עמוקה, לא יכול להתקיים בבית. חשבתי אולי להקביל את זה לנשוי שהוא הומו בארון, אך לדעתי זו השוואה לא נכונה, כי לא מדובר רק על הסוואת הנטיה המינית אלא על צורך נפשי ורגשי. לנשלט שמסתכל על בדס"מ כמערכת יחסים, ולא רק כאקט מיני, האינטראקציה עם השולטת היא מים צוננים ביום חם.
(ובבקשה, עזבו אותי עם ה"עצות". דיברת על זה איתה? כן. אשתי יודעת על המשיכה שלי לבדס"מ, ואפילו מוכנה להשלט במיטה במידה מסויימת, אך אינה יכולה באופי שלה להיות שולטת. כאשר ניסתה בכוח זה היה מלאכותי ודי מגוחך. אני לא מעוניית להפוך את אשתי לשולטת, זה מנוגד ב180 מעלות לאופי שלה ואין לי רצות "לאנוס" את הצרכים שלה עליה)
העובדה שאני משרת נשים אחרות לוקחת ממני המון אנרגיה. ראשית, הצורך להסתיר, לתכנן, לוודא שאין שום שובל דיגיטלי וכד', וכמובן החשש התמידי להתגלות. וכן, זה לא קל לבנות את האיזון הרגשי בין הבית לבין השולטת. אני חושב שכל השולטות אשר היה לי איתן קשר ארוך הבינו שהבית מגיע במקום הראשון, ולעולם לא אתבקש לעשות משהו על חשבון פעילות או זמן משפחה. היה להן גם ברור שלא יוצרים מצב בו אני צריך לבחור בין לבין. אני חושב שמבחינתי זה היה מאוד מקל ששתי מערכות היחסים הארוכות שהיו לי עם שולטות היו עם שולטות בזוגיות: אחת בזוגיות לסבית ואחת נשואה (בידיעה שלמה של בעלה).
ברור לי שיש שיפוט הערכי כלפי נשלטים נשואים. במובנים מסויימים אני בהחלט מבין אותו. חשוב לי שתנסו להבין גם את המורכבות מהצד שלנו, של מי שמבחינתו בדס"מ זה לא רק סקס אלא צורך נפשי ורגשי עמוק.
Eshel​(נשלט)
לפני 3 שנים • 24 בפבר׳ 2021

Re: שאלה לנשלטים הנשואים

Eshel​(נשלט) • 24 בפבר׳ 2021
יואב 50 כתב/ה:
מי מכם מפנטז שהאישה תופסת אותו על חם עם המלכה שלו?


ספציפית אצלי אשתי מודעת לנטיות המשובחות שלי. חשפתי זאת בפניה (מתוך טמטום או שלא..) חצי שנה לאחר החתונה...

עדיין, לא הייתי רוצה שהיא תראה אותי באמצע סשן...