סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאנצ דרומי חודש אפריל 16.4

פועה​(נשלטת)
לפני שנתיים • 2 באפר׳ 2021

מאנצ דרומי חודש אפריל 16.4

פועה​(נשלטת) • 2 באפר׳ 2021
עוד מפגש יוצא לדרך ניפגש ביום שישי ה16.4 באזור שדרות (מיקום ימסר בפרטי), למפגש ונילי בניחוח בדסמי באוויר הפתוח, בשעה 14
על כל אחד להבין משהו לנשנש ובקבוק שתייה
מומלץ להביא מחצלת או כיסא לשבת
בבקשה אנחנו בתקופת קורונה לעטות מסכות
מי שרוצה להגיע להפנות אליי לפרטי לקבלת המיקום
אין להעבירו לאף אחד
אוהבת אתכם מלאאאאא ומתה לראות אתכם
תהיו טובים
ההרשמה היינה דרך המייל של המאנצ puale15@gmail.com
להלן כללי המאנצ
מה זה מאנצ'??מאנצ' הוא מפגש חברותי ונינוח של אנשים שמתעניינים או מתעסקיםב
בדס"מ,שמתקיים במסעדה או פאב וונילי. מטרת המפגש היא חברתית בלבד, אין זה פליי פארטי,מסיבת סקס, או אפילו ערב פנויים פנויות.
מאנצ'ים יכולים לעזור למי שרק החל להתעניין בנושא, למצוא אחרים שאולי
יוכלו לסייע לו להרגיש יותר בנוח, ויותר מיודע. הם מאפשרים מרחב בו ניתן לבקש עצות ולחלוק אנקדוטות אודות חוויות בדס"מיות.ברצוננו להזכיר כמה כללי התנהגות בסיסיים. שימו לב -- הכללים האלה בתוקף לפני ואחרי האירוע.
1. הנכם מתבקשים לשמור את פרטי המפגש והמיקום שלו לעצמכם בלבד ואם משהו/ימבקשים מכם פרטים אנא הפנו אותם לכתובת דואר puale15@gmail.com
2. מקום המפגש הוא מקום ציבורי וונילי. הנכם מתבקשים לבוא בלבוש שהייתםלובשים לארוחת ערב במסעדה עם הדודה (הונילית) שלכם. ציוד בדסמי בולט כמושוטים ומצבטים --נא להשאיר במכונית במגרש החניה או בבית.
3. אחרי המפגש, אתם מוזמנים לכתוב בבלוג/פורומים ברשת על החוויות שלכםבמאנץ',בתנאי שאתם כותבים על עצמכם בלבד מבלי לחשוף כינויים או שמות שלאנשים אחרים או/ומיקום המפגש.דבר חשוב לציין: כשמישהו מציג את עצמו במפגש בשם מסוים, יש להשתמש בכינויזה, גם אם הכרת אותו גם בשם אחר. כמו כן, כדי לשמור על פרטיות, אנחנו מבקשים שלא לציין בפורומים או במקומות אחרים את השמות או הכינויים של האנשים שהגיעו למפגש. לא כולנו מחוץ לארון.עוד דבר חשוב לציין: עצם ההשתתפות של מישהו במאנץ' איננה הזמנה לסשן או לתחקיר על אורח חייהם. מומלץ לא לשכוח, שגם בבדסמ, לא פירושו לא.
We have attached an explanation to what munch is and the rules to actby before, during and after munch, please take your time to read it…A munch is a social, relaxed meeting of people who are interested orpracticing BDSM in a Vanilla place ( a restaurant or a pub). The aimof the occasion is social, it's not a play party, sex party orbachelors meeting.A munch might help people who just begin within the BDSM world to findothers who can share knowledge, experiences and make them feelcomfortable.Few basic rules to act by before, during and after the occasion
:1. Please keep the details of the meeting to yourself (e.g. locationand details), if someone shows interest please direct himto thefollowing email addresspuale15@gmail.com
2. The meeting place is a Vanilla place, therefore please dress as youwould for a date with your aunt or something like it. Whips, clampsand so forth, leave home or at the car.
3. After munch you may write your experience at your blog or forum, aslong as you write your experience .please notice not to mention names,nicknames of other participants and \ or thelocation of the meeting.Note: If someone introduces himself in a nickname, even if you know adifferent name, please use the name he or she has given. In order tokeep the privacy of the participants please don't usetheir names\nicknames in forums or other places, not all of us are out in thepublic.
אבא אדום
לפני שנתיים • 8 באפר׳ 2021
אבא אדום • 8 באפר׳ 2021
הייתי שמח לבוא אבל לא נמצא באיזור בשישי הזה.