בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המצב בשוק הסקס (הסטרייט) של ימינו - מתוך נעליו של אינסל

Zord​(מתחלף)
לפני 3 שנים • 4 באפר׳ 2021
Zord​(מתחלף) • 4 באפר׳ 2021
האקסלי כתב/ה:
השאלה היא האם ועד כמה אנשים בדיון הזה באמת מנסים לרדת לשורש העניין, או שאולי כל אחד רץ לאוטומט, וגם מדמיין שכל מי שלא מסכים איתו רץ לאוטומט.

ועוד שאלה היא האם המצב בשוק הרווקים-רווקות בכלל דומה או מתכתב עם המצב במקום כמו הכלוב.

היה איזשהו מחקר של אוקייקיופיד לפני שנים שהם מהר מאוד טאטאו מתחת לשטיח כי המסקנות היו לא נעימות. המחקר אמר שבערך 20% מהגברים מקבלים בערך 80% מהנשים.
אני חושב שבחברה שלנו בדרך כלל הרודף הוא הגבר ומושא הרדיפה היא האישה.
מי מקבל בדרך כלל מאתיים הודעות מאנשים זרים? גבר שמוצא את התיבה שלו מפוצצת במאתיים הודעות מנשים? או אישה שמוצאת את האישה שלה מפוצצת במאתיים הודעות מגברים? ואם המצב הקיים יתהפך, האם לדעתכם זה לא ישפיע על אף אחד?

אני לא חושב שצריך אוטומטית לתקוף את הכותב המקורי ואת מי שמסכים איתו ולהחליט שכל אדם שעדיין לא מצא מישהו הוא מישהו שאין לו מה להציע.
זה מקום מאוד בטוח ונוח להניח שכל מי שלא מסכים איתנו הוא מאוד איכסה, ושדברים שבהם הוא מתקשה הם מאה אחוז אשמתו ואפס אחוז הדרך שבה נעה החברה או הטכנולוגיה.

בכל הנוגע לכותב, לא ממש הבנתי למה הוא מבדל את הנשלטים, יחסית, נגיד, לשולטים, מתחלפים, או כל דבר אחר.


תגובה מעולה, תודה.
חושב שהיא עברה סוג של התעלמות כי אתה תומך ב'צד הלא נכון'

את הטקסט בעברית אני כתבתי. בידלתי את זה כי הנשלטים פה במצב הכי גרוע מכל השאר, בפער לא קטן.
וקשה כבר לראות את זה בלי להגיב.
Zord​(מתחלף)
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
Zord​(מתחלף) • 5 באפר׳ 2021
נ.ב. (כבר אי אפשר לערוך)

קופיד הורידו את העמוד שמדווח על הסטטיסטיקה, מאז אף אתר/אפליקציה לא מפרסמים ואני חושב שזה אף פעם לא יקרה.... כי אם ה 80% יאבדו תקווה את מי יחלבו על מנויי זהב באתרים?
deep blue eyes​(נשלט){FLR }
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
deep blue eyes​(נשלט){FLR } • 5 באפר׳ 2021
הסקת המסקנות כאן מעוותת.. וזה יכול לבלבל הרבה מתוסכלים כי מערבבים חצאי אמת ותהליכים חברתיים שאכן קורים אבל לוקחים אותם למקומות שגויים.
לגבי המצב הגלובלי, יש אכן פחות סקס ממה שהיה בעבר. בעיקר בקרב הפמיניזם או השובניזם הרדיקלים - גברים מיזוגנים שהחליטו מראש לוותר על יחסים וסקס עם נשים - mgtow
ופמיניסטיות קיצוניות שגם מתנזרות מגברים.
ככל שהטכנולוגיה תתקדם, בשילוב של בינה מלאכותית, אני מעריך שזה אפילו יגבר, כבר היום רוב או חצי מהתקשורת בין בני זוג היא דרך מדיומים שונים.
ובגדול אני לא חושב שזה רע, המין האנושי חייב להצטמצם ומהר!
וגם כל הסגידה לסקס כערך עליון הוציאה דברים מפרופורציות.
נקפוץ מזה למה שקורה אצלנו - כאן כבר הכותב טועה, נכון שקשה לגבר למצוא קשר,ולקבל מענה אבל עובדתית מידי פעם זה כן קורה. כמה גברים, נשלטים או שולטים, באמת משקיעים בהודעות ותמונות ?
ככה גם האפליקציות הוניליות, הרוב סתם פונים בלי קשר ואז מתוסכלים ומעוותים את הסטטיסטיקה. תוסיף לזה שכל בחורה מקבלת המוני פניות מהמון גברים, שהרבה מהם שקרנים ומטרידים, אז זה מוריד את הסיכוי שלך לקבל מענה, ודורש שתשקיע ולא תיתן לתסכול והיאוש לנהל אותך.
אפשר להחליט לוותר, או להזדעק שזה לא צודק אבל זה באופן אישי רק יעשה לך יותר רע.
כמו שנאמר בתפילת השלווה - לעשות המקסימום שאני יכול, ולקבל מה שלא תלוי בי .
לעשות מה שאני יכול - לפנות בצורה איכותית למקסימום בחורות הרלוונטיות.
אם זה לא עוזר אז לוותר, ואז יהיה אפשר להמשיך הלאה בלי להישאב לקבוצות שנאה ושליליות.
the rain song
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
the rain song • 5 באפר׳ 2021
אז אחרי קריאת הדיעות השונות והטענות והתלונות. אחרי ההסברים המלומדים יותר או פחות, אחרי שמיעת העדויות מנסיון אישי של גברים ונשים יש לי שאלה ואני רצינית לגמרי בשאלה הזאת -
מה הייתם רוצים שיהיה?
מה היה העולם האידיאלי עבורכם?
מה התרחיש בו העולם היה מתנהל והייתם חושבים לעצמכם - עכשיו החיים טובים, עכשיו הכל נהדר?

כי אני באמת לא מבינה את הדיונים האלה. מה המשמעות שלהם? הכוונה להצביע על בעיה ולשכנע כמה שיותר שיש בעיה או שיש נסיון לפתור את זה?
מה?
תמיד תוהים מה נשים רוצות והנה התהייה האמיתית - מה גברים רוצים?
איה74
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
איה74 • 5 באפר׳ 2021
Zord כתב/ה:

תגובה מעולה, תודה.
חושב שהיא עברה סוג של התעלמות כי אתה תומך ב'צד הלא נכון'

את הטקסט בעברית אני כתבתי. בידלתי את זה כי הנשלטים פה במצב הכי גרוע מכל השאר, בפער לא קטן.
וקשה כבר לראות את זה בלי להגיב.


זורד,

החמאת לתגובה הזו, אבל אין לה שום קשר לטעון שהעלת בפתיחת הדיון הזה.
מה הקשר בין פמיניזם ובין ההטיות של אתרי הכרויות מבוססי תמונות? לפי הסטטיסיקה המוצגת 20% מקבלים 80% מהפניות, גם גברים וגם נשים. אבל העיקר שיש עוד משהו להתמרמר עליו ולהרגיש מקופח.

אתה יכול לצעוק כמה שאתה רוצה (את צעקתך האישית, או את זו של איינסלים זרים) וניסחה את זה מאד יפה מארי ג'ין, אתה מתרעם עליו זה שלנשים יש אפשרות בחירה ולא ניתן לכפות עליהן יחסים (רק מין או גם נישואים).
מה בדיוק אתה רוצה שנעשה עם הטעון הזה?
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
the rain song כתב/ה:
אז אחרי קריאת הדיעות השונות והטענות והתלונות. אחרי ההסברים המלומדים יותר או פחות, אחרי שמיעת העדויות מנסיון אישי של גברים ונשים יש לי שאלה ואני רצינית לגמרי בשאלה הזאת -
מה הייתם רוצים שיהיה?
מה היה העולם האידיאלי עבורכם?
מה התרחיש בו העולם היה מתנהל והייתם חושבים לעצמכם - עכשיו החיים טובים, עכשיו הכל נהדר?

כי אני באמת לא מבינה את הדיונים האלה. מה המשמעות שלהם? הכוונה להצביע על בעיה ולשכנע כמה שיותר שיש בעיה או שיש נסיון לפתור את זה?
מה?
תמיד תוהים מה נשים רוצות והנה התהייה האמיתית - מה גברים רוצים?


אני חושב שיש פה כמיהה ל"פעם". "פעם" היה יותר טוב. "פעם" נשים היו נשים וגברים היו גברים. "פעם" משפחה היתה משפחה, "פעם" ערכים היו ערכים.
מתרפקי ה"פעם" נוטים לשכוח שני דברים:
1. פעם נשים היו מוחלשות לחלוטין, לא יכלו להסתדר לבד בעולם כי החברה לא אפשרה. פעם הומואים וטרנסים היו צריכים להתחבא ולחיות חיי שקר, כי המחיר היה הוצאה להורג, סירוס וכדומה. פעם ילד שלא קרא לאבא או למורה "אדוני", היה מקבל מכות והצלפות. ה"פעם" האידילי והנפלא הוא התקופה בה כל ציבור מלבד גברים הטרוסקסואלים היה דפוק. (תוספת: ונילים בלבד, כי פעם בדסמ היה לחולי נפש)
2. "פעם" זאת תקופה שקיימת בכל דור. כל דור מתגעגע ל"ימים הטובים". למעשה, אחד המסמכים הכי עתיקים שיש לנו זה טקסט אשורי שבו אבא כותב לבן שלו איך הצעירים הורסים את העולם, את השפה, איך אין חינוך וכדומה. בדיוק מה שהפוסט הזה מתרפק עליו - תקופה דמיונית שמעולם לא היתה
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
אתה צודק דרקן, אך לגבי סעיף 1 - התחושה שנוצרה אצלי היא לא שאנשים שוכחים את זה, אלא שזה בדיוק הדבר שאליו הם מתגעגעים: להיות אדוני הארץ שרשאים לרמוס את כל השאר, אם בא להם. שזה הדבר אליו הם נכספים: היררכיה ברורה שהם בראשה.

(לא אתה, קורא יקר, כמובן. אתה אדם אינטליגנטי ששואף לשלום ואחווה של כל האנושות. אך אחרים, לעומתך, מנוולים).
איה74
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
איה74 • 5 באפר׳ 2021
אני חושבת שהמרמור הוא לא בדיוק על "מה שהיה פעם" או להיות אדוניי הארץ.
אלא, שפעם זה אכן היה כך (לתפיסתם), וגם היום יש חלק קטן מאד (ה 20% שמקבלים פניות באתרים... אלו שמעל 1.80... העשירים, השולטים לעומת נשלטים וכו') שעדיין חיי כך. והמירמור הוא של אלו שלא הוזמנו למסיבה.

זה שבכלל אין מסיבה... זה שכולם סובלים מההטיה באתרים (גם אלו שמקבלים מבול פניות לא רלוונטי ולפעמים גם גס ודוחה)... זה שגם גברים מתחת לגובה 1.80 "מצליחים" להשיג זיון, חברה וגם להתחתן וללדת ילדים (נמוכים), זה שגם נישלטים אחרים מצליחים למצוא זוגיות....

למי שחי בעולם שצבוע בצבעים כאלו, באמת המצב עגום נורא.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
ArchAngel​(שולטת) • 5 באפר׳ 2021
אני לא מבינה מס' דברים.

א. למה אינסלים אוהבים להאשים פמיניסטיות במצבים שגברים עצמם יוצרים?

כל פלטפורמות הרשת הנ"ל לא נוצרו ע"י פמיניסטיות, ולא רק זה- אפשר לנחש שרוב הצוות שעומד מאחוריהן הוא גברי ולא נשי כמו בכל חברה הייטקיסטית אחרת, ככה שלא בכדי לא פעם הפלטפורמות האלו מתאימות את עצמן לחווית הצריכה הגברית ולא הנשית.
כמו כן, על אף גבר לא נכפה להיכנס לשם והם בוחרים אקטיבית להיות צרכנים עיקריים של התוכן הזה ולהגיב את מה שהם מגיבים מכל התגובות האפשריות שאפשר לכתוב.
איך משהו מזה קשור לפמיניסטיות? גברים בחרו ויצרו את המציאות הזו. כשגברים יבחרו אחרת הכל גם יראה אחרת.

ב. למה אינסלים חושבים שהתנהגויות מטרידות ברשת מחמיאות למישהי?

זה ממש לא מחמיא כשאישה משתמשת בפלטפורמת רשת נטרלית, כלומר כל הרשימה הזו מלבד OnlyFans, וזוכה לתגובות כאלו.
אישה שעושה סטרמיניג למשחק הוידיאו שהיא אוהבת בטוויץ', אישה שמעלה תמונות מהטיול עם חברות לאינסטגרם ואישה שמעלה סרטון שלה רוקדת איזה ריקוד ויראלי מטופש בטיקטוק ממש לא מוחמאת כשגבר חרמן שולח הודעה רדודה.
ממש לא "עף לה האגו", היא פשוט מגלגלת עיניים ביאוש.
אז מה הסיבה שאישה לא ממהרת למחוק את התוכן שלה אם אלו חלק מהתגובות שהיא מקבלת? כי היא לא צריכה לוותר על התחביבים שלה ועל הנוכחות שלה ברשת רק בשביל להתחמק משמוקים.
אם נשים היו מוחקות את עצמן ממרחבים ברשת שמסתובבים בהם גברים שרואים בהן אוביקט מיני פשוט לא היו נשים באינטרנט בכלל. לנשים יש זכות לקחת חלק במרחב הציבורי הוירטואלי והן לא צריכות להיעלם רק כי בוחרים להציק להן. כן, רעיון מופרך וקיצוני, אני יודעת.

ג. למה אינסלים חושבים שלהתלונן על נשים יגרום להן לשנות משהו בחשיבה שלהן ולתת להם צ'אנס?

האוכלוסיה הזו הכי אוהבת להאשים נשים בהתבכיינות, שיפוטיות, רדידות, חוסר לקיחת אחריות וכו'
הם מודים שהתכונות האלו לא אטרקרטיביות, אבל נכשלים בלראות אותן בתוך עצמם.
אינסל הרי לא היה נמשך לאינסלית ממין נקבה שמתלוננת כל היום כשהגברים לא צודקים, שטחיים וטיפשים.
אז מה הוא מתפלא שנשים מרגישות בדיוק כמוהו כלפי התנהגות כזו ולא נמשכות למישהו כמוהו שמתנהג ככה?
כמה קל להם לשכנע את עצמם בתיאוריות מופרכות שזה בגלל היבטים שטחיים חסרי שינוי כמו רוחב הכתפיים, היקף הזרועות, הגובה שלהם ובכך שמדובר בקונספירציה פמיניסטית עם תיאום כלל עולמי בין כל נשות העולם, ולפטור את עצמם מאחריות לשינוי במקום להכיר בכך שיש להתנהלות שלהם חלק ענק בדחייה שלהם ולהתחיל לעבוד על לשנות אותה.
אחד הדברים שאינסלים לא יכולים להסביר זה איך יש גברים נמוכים, שמנים, בלי מיליונים בבנק וכו' שנמצאים בזוגיות. כשמישהו מניח את הטענה הזו בפניהם הם מתחמקים מהלתמקד בה בתירוצים שונים כי זה ימוטט להם את כל התיאוריה.


ד. למה אינסלים חושבים שנשים "במדינות לא מערביות", כלומר במדינות מוכות עוני כלשהן, הן "אחרות", ולעומת כל אישה שהכירו אי פעם דווקא יתחרמנו מלשרת גברים שאפילו לא התאמצו למצוא חן באופן מינימלי?

אמנם אני לא מכירה את כל העולם, אבל אני מכירה מספיק את אוקראינה בשביל להגיד שמי שחושב שהוא "יביא כלה מאוקראינה" ושהיא תעריץ את האדמה שהוא דורך עליה "לעומת ההישראליות האלו" טועה בענק.
אני אוקראינית, אני דוברת רוסית, אני מכירה רשתות חברתיות במזרח אירופה, ואם גברים ישראלים היו מבינים את השפה הם היו מתפחלצים לקרוא את כמות הסלידה שיש לנשים מהם וכמה שהן רחוקות מליפול לרגליהם, שהן שם נטו לאינטרסים של אזרחות. וזה ממש אירוני לראות גברים שחושבים שישראליות הן אינטראסנטיות בוחרים בנשים אף אינטראסנטיות מהן.
זו בדיוק הסיבה ש"מביאי הכלות מאוקראינה" הם אף פעם לא גברים יוצאי ברה"מ בעצמם אלא כל מיני ישראלים שצריכים שירותי תרגום, שהם חלק בלתי נפרד מארגונים כאלו, אפילו בשביל שיחה בסיסית עם אותה "כלה".
בהיעדר אפשרות לתקשר, מאיפה להם בכלל לדעת מה היא באמת חושבת עליהם? הם סתם משליכים עליה את הפנטזיה האינסלית שלהם ונופלים בסוף בפח של עצמם שהם השתכנעו שהם בכלל טומנים לה.

וזה לא שיש ממש פמיניזם בכפרים באוקראינה, וזה לא שהם מתקדמים טכנולוגית במיוחד ושיש בחלקם בכלל תשתיות אינטרנט בשביל "שלנשים יעוף האגו", פשוט נשים הן בכל זאת בנות אדם עם או בלי פמיניזם או אינטרנט, והתנהגות חרא של גבר שלא טורח להתחשב לא גורמת להם לחשוב לרגע שהוא "האחד"
פשוט ללא הפמיניזם יהיה להן פחות איך לפעול נגד זה, אבל לרגע זה לא אומר "שבמדינה אחרת" אותן נשים משתוקקות לגברים אינסלים ורק מפנטזות על לספק אותם.
התנהגות חרא של גבר ממשיכה להיות חרא ולא לעורר הערכה בקרב נשים ולהדליק אותן מינית גם במדינות נחשלות וגם בכפרים נידחים שבהם לא שמעו על פמיניזם. וככה זה היה תמיד, גם פעם ולא רק היום.
בקיצור, אין ברירה ואם גבר רוצה שמישהי תימשך אליו באמת הוא צריך לעשות משהו שמעורר משיכה במקום למצוא שעיר לעזאזל להאשים בכל השיט שנוח לא לקחת עליו אחריות.
the rain song
לפני 3 שנים • 5 באפר׳ 2021
the rain song • 5 באפר׳ 2021
דרקן, יולי ואיה - זו גם ההשערה שלי.
יחד עם זאת, הייתי שמחה לשמוע מאלו שטוענים את כל הטענות הנ"ל.
האם הם באמת רוצים לבטל את זכות הבחירה של הנשים בנושא הזה?
האם הם רוצים להכחיד את הפמיניזם? לשלוח את הפמיניסטיות לחינוך מחדש? לכלא?
או אולי רק שנהנהן בראשנו ונגיד, כן כן נורא ואיום מה שקורה כאן לאחרונה?
שהם ינסחו ויגידו באופן ברור - מה הם רוצים?

שנבין פעם אחת ולתמיד.