ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלחמת המינים

starduskonfire
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
starduskonfire • 6 באפר׳ 2021
אני לא חושב שזה יהיה אחד מהשלושה, כלומר יהיה אולי בשוליים, יהיו לסביות, יהיו בודדות, יהיו מתפשרות, ויהיו את הפוליגמים או מה שז לא יהיה ובנות מסויימות יערימו צבא של סימפים. אבל מה שבעיקר יהיה זה ירידת ילודה. כמו שקורא כבר שנים, אותה מגמה.
את הוסר הילודה בעולם המערבי תמתן הגירה מאסיבית ממדינות בהם יש עודף ילודה, ואז השאלה אם המהגרים ירצו לחבור לאינסלים ולסימפים, או שמה אולי הם יביאו את הברנד שלהם לפטריארכיה שמרנית.
opiate​(שולט)
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
opiate​(שולט) • 6 באפר׳ 2021
No gender war, also no winter

Let's get the winter back, will be plenty of fucking on the way
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
Zord כתב/ה:
זה לא מיעוט קטן ורועש..הרוב די שקט האמת. רק אם חופרים עמוק מגלים שכמות האינסלים במגמת עלייה מדאיגה בשנים האחרונות.

בהנחה שהמספר יגדל בדורות הבאים, נגיד גם שהאינסלים יתחילו להתארגן בצורה מסודרת ולמען אינטרסים משותפים כמו ארגוני נשים (בצורה גלובלית).

השאלה אם העולם מוכן לקבל את המצב הזה ואיך הוא יגיב לארגון החדש? האם יתייחסו אליהם כאל בני אנוש? או כהתאגדות של טרוריסטים תתי אדם?

And that number is REALLY gonna shoot up as Generation Z comes of age. The media will blame men, as usual. But the real reason will be that women have priced themselves out of the marriage market for average looking guys with average incomes. If you don't have the looks to trigger genuine desire, you'll have to be literally wealthy to "compensate" for it.

And if they think 50 million leftover males will just passively "accept their place" as invisible worker drones who have no sexual value, whose only purpose in life is to support the lifestyles of those who DO have sexual value (and their offspring), they're dreaming!



מספר האינסלים עולה? לפי מי? כמה בכלל יש? זה שאתה שוב מצטט מבלוג של מישהו לא עוזר. או שתברר כמה אינסלים אכן קיימים, או שתוותר.
בנוסף, גם אם נניח שיש מגמת עלייה, מי אמר שהיא תמשך? ומה קורה אצל נשים? כי לפי הנתונים שהבאת בשרשור השני, יש ירידה בפעילות מינית גם אצל נשים.

לגבי טכנולוגיה - המחקר שזורד הביא בשרשור הקודם טען שהסמארטפון פוגע במיומנויות חברתיות ומפריע ליצירת קשרים, ושבידור אונליין הוא יותר זמין וקל מחיפוש אחרי מין.
אז הנה שתי השפעות טכנולוגיות