צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצלפות במקומות "אסורים"

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנתיים • 2 ביוני 2021
תשמע, יש בזה הגיון. נראה לי שמי שהמציא הצלפה התכוון לזה כעונש, לא כבילוי (אם כי, אי אפשר לדעת...).
כל סוג של מכה יכול לגרום נזק. נראה לי מאד הגיוני ומובן מאליו שבכל מצב שמפעילים כח או נותנים מכה כלשהי, עם שוט או בלעדיו, אפשר לגרום נזק לבן אדם, ולכן כל פעילות בדס"מית צריך לעשות בזהירות ובמודעות לסיכונים. ולכן שווה מאד ללמוד אנטומיה ולדעת מה הסיכון בכל סוג של הצלפה בכל איבר.
ישבן הוא מיקום הזהב כי זה מקום שאפשר לתת מכות מאד חזקות והסיכוי לגרום נזק מאד קטן. ד"א בגלל זה התפתח המנהג להעניש ילדים ע"י מכות בטוסיק דווקא, לעומת מכות אחרות. כי מכות בטוסיק זה לא מסוכן, בניגוד לאיברים אחרים.

גם סטירה, שהיא דבר כביכול נפוץ ובנאלי, יכולה להיות מסוכנת אם עושים אותה בחוסר מודעות. לדוגמה, סטירה חזקה שלא מכוונת טוב ופוגעת באוזן יכולה לגרום נזק בלתי הפיך.
גם בונדג', שהוא כביכול דבר נפוץ ובנאלי, יכול להיות מסוכן אם אין מודעות לסימני עצירת זרימת דם ולהשלכות של חוסר תזוזה ממושך וכו'.
גם שתיית קולה יכולה להיות מסוכנת אם אין מודעות למינונים ולהשלכות של הפרזה. קיצר כל דבר יכול להיות מסוכן אם מי שעושה אותו לא יודע מה הוא עושה ולא נזהר.

אז... רוצה להצליף באנשים? תטרחי ותבררי איך להצליף באנשים ככה שלא יפגעו. מאד בסיסי בעיני icon_smile.gif
king ddm​(שולט)
לפני שנתיים • 2 ביוני 2021
king ddm​(שולט) • 2 ביוני 2021
אין באמת מקומות אסורים הצליף , יותר נכון לדבר על כוח הצליפה אפשר להורג בקלות בזרד זה שאלה מי מה עשוי שוט מה חוזק מכה כמה מכות נתנו . זה למה צריך לדבר אם שטוף מתי אתם עושים את זה . דבר שני אם יש פצעים צריך לחטות אתם במהירות אכי גדול , כדי להרוג אדם צריך בממוצע רק 20 עד 40 , כן ניכנס מנין ,גיל , שמון ,עוד
אם אתם רוצים לקרוא על אפשר למצוא את הספרים מדברים על צמטוצת ברוסיה ,עבדות הרוסי אם חלק זה מעניין
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני שנתיים • 2 ביוני 2021
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 2 ביוני 2021
אחת התגובות הנדושות בדיונים על סיכונים בבדסמ היא "בעצם זה פחות מסוכן מלחצות את הכביש" שבאה בדרך כלל לומר "בשביל מה אתם מדברים על השיט הזה".

אז, זהו - לחצות את הכביש זו פעולה שמרבית האנשים שעברו גיל בית ספר יסודי מתייחסים אליה כמובנת מאליה, לפחות עד שיגיעו לגיל שבו הם חוצים עם הליכון.

ובפועל, חציית כביש היא פעולה שעלולה להסתיים במוות או בנכות קשה.
מספיק שמכונית, קטנוע או אופניים חשמליים יגעו באדם ומכאן זו מכניקה קלאסית - חוק שימור התנע עובד בדרך כלל לרעת מי שיש להם מאסה קטנה יותר או מהירות נמוכה, כלומר בני האדם.
נפילה יכולה להסתיים בשברים, בפגיעה מוחית ופציעות פנימיות קשות.

הדרכים למנוע כאלו תוצאות קשות הן יחסית פשוטות - מאטים או עוצרים, מסתכלים לצדדים, נמנעים מלסמוך על הנהג.ת שיעצרו, מקצים לפרק הזמן הזה את כל הקשב בלי הפרעות כמו טלפון.

וכן, כשיצא לי לאסוף מהכביש אנשים, כמעט תמיד המשפט הראשון היה "מאיפה באה לי פתאום המכונית הזו".

סיכונים הם חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו אוהבים ועושים בבדסמ. בין אם זה דגדוג (שלום לך היפרונטילציה), סטירות, חבלים, סכינים, ליקוק נעליים, מחטים וצילוק.

הצעד הראשון הוא להבין היטב מהם הסיכונים, איך הם מרגישים כשהם מתחילים ואן האם עלולים להוביל.

בצעד הבא אנחנו מנסים לראות כיצד ניתן למנוע את הופעת הסיכונים, מה חשוב להכין מראש למקרה שסיכונים מתרחשים, מה חשוב שנשלט.ת ידעו מראש, מה חשוב ששולט.ת ידעו מראש וכיצד להקטין את ההסתברות להופעת הסיכונים ולהקטין את הנזק שעלול להיגרם.

כאשר אנחנו בתוך הסשן, חשוב ליצור אווירה שבה הנשלט.ת לא יחששו לדווח על בעיות פוטנציאליות כשהם קטנות, כי אחרת זה יגרור אותנו לאפל הבעיות רקמות כשהם גדולות מאד.
חשוב ששולט.ת ייקחו בחשבון שמי שנמצאים בסאב ספייס לא תמיד יכולים לשים לב לבעיות ולדווח וישראל גם צורך בבדיקות אקטיביות מצד השולט.ת ותשומת לב גם אם את.ה בדום ספייס.

גם בסיום הסשן חשוב לדעת למה לשים לב במהלך האפטר קייר. לפעמים יש תופעות שעלולות להתפתח בימים שאחרי וחשוב שהשותפ.ה למשחק יידעו מה לעשות אם מתפתחת בעיה.
רצוי שתהיה להם גם דרך ליצור קשר אחרי, במקרה שיש חשש שנגרם נזק.

נשמע מורכב מדי? יותר מדי מאמץ?

אז אולי עדיף שלא תחצו את הכביש, כי החיים שלכם או של מישהו אחר.ת עלולים להיפגע קשות.
yahel35
לפני שנתיים • 3 ביוני 2021
yahel35 • 3 ביוני 2021
איך זה מסתדר עם כל בולבסטינג ושות' שרואים בסרטים
couchtutor​(שולט)
לפני שנתיים • 4 ביוני 2021
couchtutor​(שולט) • 4 ביוני 2021
yahel35 כתב/ה:
איך זה מסתדר עם כל בולבסטינג ושות' שרואים בסרטים


ballbusting ו-cunt busting אלה צורות של edge play שיש להן את כללי-הבטיחות שלהן

למשל, יש את המאמר המצויין -
https://sextherapy-online.com/ballbusting-cuntbusting/

שמתוכו , קטע קטן - Here are some safety tips -

Discuss long before you do anything with ballbusting-cuntbusting with your partner(s) about why you are interested in it and what about it turns you on or interests you. Listen to your partners view with an open mind and without judgment. It took a lot for your partner to bring this up to you- most people are very ashamed about their desire to play with this.
If you do decide to pursue this with a partner, make sure you have some safe words to go along with the play. I like the Stoplight Format for safewords, as it allows you to give feedback to your partner(s) about where you are at.
Begin to categorize what you want to try in a few different ways:
Figure out what are Mild/Moderate/Severe Activities and what you want to be doing:
Mild Ballbusting-Cuntbusting: slaps/pinches
Moderate: kicks, knees, punches
Severe: getting tied up and and a bat being taken full force to the genitals
Levels of Force
On a scale of 1-100% force, figure out what that looks like.
Practice on a pillow or a punching bag at the gym- figure out a common language with your partner so they don’t come at it at 100% force your first go around.
Some folks recommend staying at 50% force for safety and pleasure reasons.
Contract with your partner around this type of play and put it into writing. This is important to have in case a healthcare provider or law enforcement gets involved and doesn’t understand that this type of play is consensual. Read more from the National Coalition of Sexual Freedom about this issue (and if you haven’t considered it you should since abuse vs. consensual play is often a little gray in the eyes of the law):
Consensual SM Activities: A Field Guide for Law Enforcement
SM Issues for Healthcare Providers
Police Interactions ? What to do when you deal with police
Take precautions to engage in this safely
Wear a cup, jockstrap, or jillstrap with severe impact play. I know it might not be as sexy as just doing it (but you can find sexy-ish ones out there that might fulfill other fantasies), but if you want to be able to play for a while, you need to keep yourself healthy.
Have the buster wear soft/padded shoes to absorb some of the impact. If using fists, use boxing gloves for padding. If using the foot, use kickboxing foam boots for more padding. Take care of both the buster and the bustee as both can get injured.
Have a mentor that is also into this who might more experience in it to give you tips and tricks of the trade and be a place you can ask questions. Having a community around this type of impact play is really important for checks and balances to make sure you have someone to check in with about whether what you are doing is SAFE, SANE and consensual (sometimes subjectively we can’t always be the person to know what is “safe” and “sane” if we derive pleasure from pain.
Know when to seek medical attention. Here are some suggestions on when to seek medical attention:
Severe pain in the region
Any penetrating injury to the scrotum/vulva
Bruising and/or swelling of the scrotum/vulva
Trouble peeing or blood in the urine
Fevers after testicular injury or vulval injury
Know your limits- just because it feels good doesn’t mean you should go harder. There is real risk to this type of impact play so don’t push yourself. See if you can find a sweet spot where pleasure is maximized and damage/risk in minimized
spankindan​(שולט)
לפני שנתיים • 5 ביוני 2021
spankindan​(שולט) • 5 ביוני 2021
מעניין שאף אחד לא כתב שתלוי מאוד עם מה מצליפים. באיסור חמור אסור להכות עם מכשיר כבד או נוקשה באזורים אסורים (כולל יד, חגורה, שוט שוורים, פאדל מעור או מעץ, שוט מרצועות קשות וכיו"ב). לעומת זאת, עם שוט רצועות עור רכות, קשה להזיק, גם בבטן, בביצים או בכוס.
ובכ"ז, עדיף שלא, על מנת שלא יהיו ספיקות.
ביחס לרופא? צריך רופא שיענה לך על זה icon_smile.gif.
slave for ever​(נשלט)
לפני שנתיים • 10 ביוני 2021
slave for ever​(נשלט) • 10 ביוני 2021
עכשיו ראיתי שכתבת שהיא אמרה לך שהיא חסרת ניסיון.

לפעם הבאה, באם חסרי ניסיון במשהו ומפחדים להזיק, פשוט להימנע מכך ולנסות לפנות לאנשים עם ניסיון שילמדו.


אין צורך להתבייש לפנות.

זה כמו שתרצו לממש מחטים ואין ניסיון, אז זה יזיק.

לדוגמה:

https://www.lzbdsmacademy.com/privateclass