שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כתבה על מסיבת פטיש ב"טאבו"

hrgiger
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
hrgiger • 17 ביוני 2021
אני לא מבינה את התלונה על כך שהאניטימיות לא מוצנעת. היא הלכה למסיבה שבהגדרה שלה ובתיאור שלה מדובר על מיניות פומבית.
אגב, אני אישית לא הייתי בליין הזה, אבל במלא אחרים כן, אני יכולה להגיד שאני רואה מלא אינטימיות, גם בפומבי. לא אינטימיות "נורמטיבית" אולי, אבל אינטימיות ללא ספק.
אני לא ממש מבינה למה לשלוח מבקרת שלא מכירה את העולם לבקר (זה כמו לשלוח אותי לבקר מוזיקה אנדלוסית) אבל אם כבר זה קורה אז שתבוא עם כבוד ועם פחות "ככה זה החיות העירומות".
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
עם כבוד כן, אבל עם הכרות מוקדמת לא בהכרח. לפחות לדעתי. יש גם כתבות שמשלבות כבוד והכרות. ולא מעט. אותי אישית הן מעניינות פחות, אבל ללא ספק יש להן ערך רב ואני שמחה שהן נעשות. בכתבה הספציפית מה שריתק אותי היה דווקא המבט הטרי והמנותק מהסצנה ומבט כזה ניתן לקבל רק מאדם שלא מכיר.
אני שוב אציין, בפעם שלישית, שחוסר הכבוד הרגיז אותי. אבל אני מוכנה למחול על כבודי למען הסקרנות שהכתבה הזאת סיפקה אצלי. במידה מסויימת היא גם הזכירה לי את עצמי בתחילת דרכי בבדסמ. את עצמי שקצת שכחתי שהייתי פעם.
לגבי האינטימיות, זה לא סותר. האנגלי יכול לבקר בניו יורק בכוונה תחילה כדי לראות את גורדי השחקים המדהימים ואחרי הביקור להגיע למסקנה שהוא שונא אותם כי הם מסתירים לו את השמיים ואפילו לכתוב על כך.
נקודה מעניינת לא פחות, שלמרות הנבזיות והלעג שהיא הביאה אתה לתוך הכתבה בשילוב עם הביקורת, היא ציינה שהביקור עורר אותה ואת זוגה מינית והם העבירו לילה ובוקר נפלאים בהשראה של האווירה. כלומר, בסופו של דבר, גם אנגלי שלעולם לא יחיה בניו יורק כי הוא שונא אותה, יכול לקחת ממנה משהו עבור עצמו, כי כנראה היא לא לגמרי מאדים והוא לא באמת חייזר. וזה יפה בעיניי.
בכוח המוח{Aion}
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
בכוח המוח{Aion} • 17 ביוני 2021
סליחה, אבל אני לא כל כך מבינה על איזה כבוד כולם מדברים. אנשים נעלבים כאן באופן אישי, כאילו נכנסו אליהם הביתה ועלבו בציפור נפשם. אני גם לא כל כך מבינה למה צריך להבין או להכיר בדס״ם, כדי להבין משהו באנשים שעושים סקס. זה לא שהכותבת נחשפה לאיזו מערכת יחסים בדס״מית עמוקה, וזילזלה בה. זכותה המלאה גם לסקר את הקהל ולהצביע על כך שרובו מורכב מאנשים שאינם מושכים בעיניה. היא לא כותבת כתבת תדמית, אלא כתבה שמסקרת תופעה דרך העיניים שלה, ובעיניים שלה כך זה נראה.
אני חושבת שזה היה נראה לכם לגמרי לגיטימי שהכותבת תסקר באופן הזה מסיבת חילופי זוגות, אבל לא מסיבת פטיש. כאילו שמסתתר איזה משהו עמוק ונפלא מבינתם של אנשים אחרים, במסיבות האלה. בסופו של דבר מדובר במקום שבו מתקיים ערב רב של ביטויים מיניים מוחצנים. לא חייבים לאהוב או להתחבר. גם ״בדסמיים אמיתיים״ יכולים שלא לחוש בנוח במסיבות כאלה. לגיטימי.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
זכותה והכל, פשוט לא אהבנו את הכתבה 🤷‍♀️

לא נעלבתי באופן אישי, ציפור נפשי אינה פצועה, באופן כללי לא מרגישה שהכתבה הותירה עלי חותם עמוק.
זו פשוט לא כתבה טובה בעיני. הנימה המשתאה לא לטעמי. אני מעדיפה לקרוא כתבות בהן לכתב יש עניין בדבר שעליו הוא כותב וידע כללי מינימלי לגביו.
בכוח המוח{Aion}
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
בכוח המוח{Aion} • 17 ביוני 2021
יולי, מה הידע המינימלי שהיא היתה צריכה להגיע איתו? (:
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
אנא אערף... לא יודעת, שזיונים זה סבבה?
שמעי, אולי עשיתי אובר-אנלייזינז וזה לא עניין של להכיר או לכבד אלא פשוט שלא אהבתי את הכתיבה. גם אופציה.
תמרעה המרטשת​(שולטת)
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
אומנם לא הייתי בטאבו ואני גם מתרחקת ממסיבות המוניות לאחרונה, אבל איזו כתבה מגעילה.
כאילו הנעה הזו באה להביא את הדעות השמרניות שלה ולהשמיץ לחלוטין כל מה שלא נראה לה.

הייתי באה אליהם עם לום אחרי ביזוי כזה
''''''''''
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
'''''''''' • 17 ביוני 2021
דווקא לא הרגשתי שהכתבת מחזיקה בדעות שמרניות.
למה כל כך קשה להאמין שהמסיבה הייתה על הפרצוף? שהאנשים לא היו לטעמה? שהמקום היה מטונף? שהמוזיקה הייתה גרועה? שכל מה שהלך מסביב היה פשוט בחוסר טעם/טאקט/אותנטיות? לי כל זה נשמע מאוד סביר.
איה74
לפני שנתיים • 17 ביוני 2021
איה74 • 17 ביוני 2021
בכח, כמו שגייגר ציינה ביקורת על מוסיקה אנדלוסית, גם אני חשבתי על מבקר מטעם עצמו שהולך להופעת בלט או אופרה וחוזר גדוש בביקורת.
נתחיל בכלל בלגיטמיות לבקר מסיבת פטיש. בניגוד למיצג אומנותי, מסיבת פטיש אינה מופע להנאת הקהל. זו מסיבה לאנשים שחובבים כולם סוג מסויים של סקס בתוספת פומביות. אז נכון שזו לא מסיבה לחברים בלבד, והיא לא הסתננה מאחורי קוי אויב, אבל עצם הבחירה לסקר מסיבה כזו היא קצת בעייתית.
ולכן גם הציפיה שאנשים רגילים לחלוטין שאין לה שום הכרות איתם יגרמו לה לחרמנות בלתי נשלטת והאכזבה שבאה אחריה. ומשם כל ההתבוננות שלה. אבוי אבל היא נכנסה לסיור בעולם זר בלי מורה דרך. איש לא תיווך לה סיטואציות! הבחורה השתקנית במדרגות שספגה הצלפות באחוריה (הזכירה לי חברה שלי)... המגמירים על כיסא הגניקולוג...
באופן כללי היא נכנסה לאנשים הביתה, ללא הזמנה, והתיחסה לחדר המיטות שלהם כאל הצגה.
אני לא חושבת שאני צריכה נקודת מבט ונילית. כמו שצימחונים לא צריכים נקודת מבט על האוכל שלהם מקרניבורים. זה לא מנומס להסתכל לאחרים בצלחת.
ואני לא חובבת מסיבות או פומביות בכלל, עדיין אגן על זכותם של אחרים לא להרגיש כאטרקציה תיירותית.