אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על מה את חושבת כשאת מחפצנת?

Kitty frank
לפני שנתיים • 16 במאי 2021

על מה את חושבת כשאת מחפצנת?

Kitty frank • 16 במאי 2021
כשעוברת אישה יפה ברחוב, והמבט שלך מתעכב רגע על גופה- רגליים, תחת, מותניים, שדיים, צוואר, אולי לא כל כך אכפת לך מהפנים, אולי את טיפוס של עיניים- בכל אופן לא כל כך מעניין אותך מי היא, או איך עובר עליה היום. פשוט עוברת לידך אישה יפה, ואת מסתכלת קצת וממשיכה הלאה, אולי היא שמה לב אבל כנראה שלא- היא הרי אשה יפה ומסתכלים עליה וודאי לא מעט. את חושבת לעצמך שאפילו אם היית אשה סטרייטית או גבר הומו בטח היית מתעכבת רגע לשים לב ליופי. אותך היא מגרה, אבל את לא חושבת שהפגנת את זה בצורה נראית לעין,

האם כשזה קורה את מזדהה עם האישה? מרגישה גאווה או סלידה מעצם היותכן שותפות למין היפה? את מאשימה או מרגיעה את עצמך ביחס לדמיון ביניכן?

אולי כשזה קורה, לרגע את מרגישה כמו בחור? משהו בהליכה שלך נהיה קצת יותר גס, ואת תוהה איך זה יהיה להחזיק יד כזו ענוגה על ידך שלך, שמרגישה פתאום מחופספסת ויעילה? אולי שאגה שרוצה לבעול מתעוררת בך?

ואולי זה דווקא רגע טהור? נטול פוליטיקה וניתוחים? פשוט עיניים שמתעכבות לרגע על דבר-מה יפה? בלי שייכות או ניגודיות לרגע האסטטי?

ואולי זה דווקא תלוי במצב רוח שלך? אם את לבושה בבגדי עבודה או בשמלה קצרצרה? באיזה פורנו הגיעה אלייך קודם בפיד הכלובי בעודך מנסה להתעורר? אולי את ביסקסואלית מתחלפת ומצליחה להרגיש את כל אלו במקביל ומרוב בלבול את כבר לא יודעת מה הרגשת אז את פותחת את האינטרנט ומנסה להבין מאחרות מה קורה להן? סתם בשביל קצת שותפות גורל?
    התגובה האהובה בשרשור
מטפורה
לפני שנתיים • 16 במאי 2021
מטפורה • 16 במאי 2021
יאא. קודם כל, אני שמחה שיש כאן הזמנה לדיון קצת יותר מעמיק, כי הפורום הספציפי הזה די חיוור וגוסס. אני מתפתה להשיב ולהשתתף למרות שאני לא כל כך מזדהה ואולי לא כל כך קשורה.

אני למשל לא חווה משיכה מינית לאנשים שחולפים ברחוב, אף פעם, לא לגברים ולא לנשים (אני באופן כללי די דמי, אם זה המונח הנכון, נמשכת לגברים [בעיקר] ולנשים [לעתים קרובות פחות אבל לא חסר תקדים] רק אחרי שאני מחבבת אותם.ן וכאשר יש לי איזשהי היכרות אינטימית איתם.ן).
אבל! אני כן חווה משיכה אסתטית, רק לנשים. כלומר, אני כן מוצאת את עצמי מסתובבת ובוחנת עלמה שחלפה על פניי, ולעתים קרובות, אבל אין לי שום חשק מיני כלפיה. לעומת זאת, אף פעם לא אסתובב כדי לבהות בגבר. לא מעניין בעליל.

אני בוחנת נשים ברחוב קצת כמו שאני מסתכלת על בגדים בחנות, מתרשמת מהמבחר, מדפדפת בהן. זה בטוח לא מה שהתכוונת ואני תוהה אם זה מחפיץ מספיק בשביל בכלל להשתתף בדיון.

והזדהות עם התנהלות/גינונים 'נשיים' או 'גבריים' בתוך סיטואציה מינית היא מאד מעניינת, במיוחד אם היא פלואידית ותלוית הקשר. אשמח לשמוע חוויות של א.נשים נוספים ביחס לזה.
Butterfly Effect
לפני שנתיים • 4 באוג׳ 2021
Butterfly Effect • 4 באוג׳ 2021
"איזה כוסית"
סורי על המילה הזאת, אבל זה באמת מה שעובר לי בראש.
מניחה שזו מחשבה דיי גברית, אבל אם היא יפה בצורה יוצאת דופן זה מה שעולה אצלי.
אם יש חבר לידי, אני מפנה את תשומת ליבו אליה, שלא אהנה לבד (כמובן בצורה שקטה שלא גוררת תשומת לב).
עם זאת, אין לי משיכה לנשים. בכלל.
יפה קצת משונה{קרוסית}
לפני שנתיים • 5 באוג׳ 2021
"בא לי להיות את"
וזה בלי בכלל לחשוב שלבחורה המסכנה יש גם חיים, בעיות, ואולי ממש לא כדאי לי להיות היא.
וכו, זה חיבור טהור וזך שהיא כלל איננה מודעת לא (ואולי היא חושבת בדיוק אותו דבר)