סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תקיפות מיניות והיסטוריה מינית בהקשר של בדסמ

ארגמןן​(אחרת)
לפני שנתיים • 31 באוג׳ 2021
ארגמןן​(אחרת) • 31 באוג׳ 2021
free bluebird כתב/ה:
תקיפה מינית היא סיטואציה בה המותקפת אינה שולטת עליה וברוב המקרים חווה חוסר אונים.
סביר להניח שתת המודע שלה יחזיר אותה למקום הזה רק שהפעם היא בעצם סוג של שולטת בסיטואציה כי היא מתוך הסכמה וכך בעצם היא חווה מקום של ריפוי לסיטואציה ההתחלתית הטראומטית.

אגב זה יכול להיות לא רק תקיפה מינית אלא כל סיטואציה של אובדן שליטה וחוסר אונים שלא מתוך הסכמה לאירוע.


קצת קשה לי עם המילה 'ריפוי'. אם היא מרגישה צורך כל פעם לחזור ולעשות אותו דבר אז הריפוי לא קרה. בהיגיון שלי לפחות.
זה אכן מקל לשחזר את הסיטואציה (סוג של) ממקום של כוח.. אבל אני לא בטוחה שהקלה זה ריפוי (ואולי זה קצת הקלה שהיא ממכרת). כשיהיה ריפוי היא לא תצטרך לחזור ולשחזר שוב ושוב.
Fashion kitty​(אחרת)
לפני שנתיים • 31 באוג׳ 2021
Fashion kitty​(אחרת) • 31 באוג׳ 2021
הותקפתי מינית לראשונה בגיל 4, היה קצת מוזר אם הייתי מתחילה לעשות בדזמ לפני.
--Nir--
לפני שנתיים • 31 באוג׳ 2021
--Nir-- • 31 באוג׳ 2021
כשהייתי בן 19 וחסר ניסיון לחלוטין ולא ממש הבנתי שאני נשלט ולמה אני נמשך בדיוק הלכתי למלכה בתשלום לראשונה בחיי ולתומי אמרתי לה שאין לי גבולות

היא שאלה במהלך הסשן על אקט מסוים שרצתה לבצע ואני אמרתי לה שאני לא מעוניין בכלל. זה לא מנע ממנה לנסות. התנגדתי. ובהמשך היא קשרה אותי ואז החלה לבצע.

אני זוכר שלא רציתי לצאת אפס ולהגיד את מילת הבטחון אז פשוט השתחררתי בכוח מהקשירה בצורה חלקית כדי להרחיק אותה..

לא זכור לי כטראומה באותו רגע. אבל כן מנע ממני בעתיד להכנס למצבי קשירה ואיזוק אמיתיים (כאלה שבאמת אין לי יכולת לשחרר את עצמי). למעט מישהי אחת מדהימה בהמשך חיי שסמכתי עליה לחלוטין וקשרה לי את הצורה
Askew​(אחרת)
לפני שנתיים • 31 באוג׳ 2021
Askew​(אחרת) • 31 באוג׳ 2021
לא, לא נראה לי.
אני חושבת שהיו בי צדדים סאדו-מזוכיסטיים כבר מההתחלה של ההתפתחות המינית שלי מבלי שעברתי תקיפה לפני כן. כאילו, הדברים שהברביות שלי עברו...

אבל נראה לי שבגלל הנטיות האלה והמשיכה לחוסר אונים לצד העדר מוחלט של מידע ותמיכה הכנסתי את עצמי לסיטואציות שהיו פוגעניות, אז זה הפוך. הנטייה הובילה לתקיפה.
בא לי להאמין שהיום עם הנגישות המוגזמת למידע יותר קל למתבגרים ומעלה להבין מי ומה הם בלי לפגוע בעצמם🤷🏾‍♀️
HeavenlyDemonic​(אחרת)
לפני שנתיים • 1 בספט׳ 2021

תודה שהעלית

HeavenlyDemonic​(אחרת) • 1 בספט׳ 2021
זה נושא מורכב בעיניי, טראומות (מיניות ולא בהכרח) משפיעות על המיניות של האדם בהרבה מקרים לכן גם מתבטא בבדסמ,לפעמים אולי אפילו לא במודע...מניחה שלכולם זה אחרת, כמובן.
עברתי הרבה תקיפות והראשונה הייתה ממש בתחילת הנעורים. מאחר וגם הבית היה קשה, לא יודעת האם המקרה התחיל אצלי נטיה לשליטה-אלימות (אז בגדר פגיעה ובדרכים לא בריאות) או תמיד היה שם משהו, זוכרת כילדה הייתי מאוד אוהבת לשרת, להעריץ...הרבה אלמנטים מעניינים שנראים לי מקושרים לשליטה, כשמסתכלת על זה עכשיו.
מה שבטוח, האונס הראשון השפיע על כך שבאו עוד וכל זה השאיר חותם עליי שאותו רק עכשיו לומדת לתרגם לבידיסמ ממש כדרך התמודדות. חלקית כי אחרת אני כבר לא יכולה. כל נגיעה במיניות היא גובלת בטריגר אצלי, הכל מאוד עדין. "סאב ספייס" שהוא מתואר כיפייפה עלול להיות סוג של סבל מאוד גדול אך עדיין מרחף אז ישנה אחריות על מי שאיתי להיות רגיש ומכיר ויודע. אני צריכה להיות מאוד מודעת לעצמי, מה שיכול להפריע כשלעצמו לחיי מין. יש סיכון בשבילי כאן, כמו שדה מוקשים, עם זאת זוכרת שגם שמערכות וניליות זה היה אסון ממש. אולי זה היה מתפתח אחרת בלי הפגיעות..אולי היה יותר שליטה, והרהה פחות כאב ואלימות. .איכשהו הכל עם גוונים עצובים מאוד היום, גם כשנעים. משהו בבדסמ כשהוא בא מאינטימיות מאוד משחרר, מרגיע וחומל אפילו. לא בשחזורים, אולי בלמידה מחדש על נתינה ולקיחה של שליטה. משהו זה מחבר חזרה... אצלי לפחות.
התחלתי לכתוב על זה יותר, וגם לקרוא בנושאי טראומה כדי לדעת איך להתנהל בריא. זה עוזר. הכאבים משם מרבים לנהל אותי בחיים, לצערי.
לפעמים קשה לבוא מהרק הזה,, זה מרגיש שונה מכולם, ה"נורמליים" וה"לא פגועים" סליחה על הניסוח... הכל מצריך SPECIAL CARE במקרה שלי, זה כבד...
תודה שהעלית, חיבוק גדול לך, לכולן וכולם, ותודה לכל מי שעונה.