סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה זה אפטרקייר בשבילכן/ם?

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנתיים • 26 בספט׳ 2021
בשבילי אפטר קייר זה מעין "החזרת המצב לקדמותו". שיקום. החזרת הצעצועים למקום. זה השלב שבו שנינו בודקים מה מצבי ומה מצבו ולאילו חיזוקים כל אחד זקוק כדי להמשיך בחייו. אם עשינו משהו שמאתגר את האגו או שובר אותו, אז האפטר יכלול שיקום לאגו והרמתו חזרה. אם עשינו משהו שמאתגר את השרירים ומכאיב להם, אז האפטר יכלול עיסוי או וולטורן או מה שצריך. וכו'.

אני, כשאני יוצאת מספייס אני צריכה תשומת לב, דיבורים, שיחה, רצוי על ספרות או מדע ולא משהו שנוגע לי אישית, משהו שיפעיל את השכל ויחזיר למציאות. בעלי צריך חיבוק ומנוחה ובידור קליל כלשהו, רצוי כדורגל. אז לכל אחד לפי צרכיו.

זה גם לא תמיד "אפטר", בתכלס אנחנו כל הזמן קשובים זה לזה ובכל פעם שאחד יהיה זקוק ל TLC אז השני יתן לו, גם אם לא היה סשן בכלל וגם אם צריך לעצור באמצע, אז בהתאם בכל רגע נתון זה יהיה השיקול. פשוט ספציפית עם סשנים אני יודעת מראש שעלי להיות רגישה יותר וקשובה יותר ולוודא אקטיבית שכולם בסדר.

שמתי לב שגם בתור שולטת אני זקוקה לאפטר קייר, לא במובן שאני צריכה שיטפלו בי, אלא שאני צריכה לטפל בזולת ולוודא שהוא בסדר ושלא שברתי שום דבר. אני עושה את זה כי ראוי לעשות זאת, אבל שמתי לב שזה עונה לי גם על צורך שלי, שאני בעצמי זקוקה לזה, ואם לא מאפשרים לי את זה אני נכנסת למצוקה.
november rain​(שולט)
לפני שנתיים • 26 בספט׳ 2021
november rain​(שולט) • 26 בספט׳ 2021
אני מאמין שהאכפתיות וההכלה צריכה להיות כל הזמן
זה לא קשור לסאשן כזה או אחר . . .
heisenberg​(שולט)
לפני שנתיים • 26 בספט׳ 2021
heisenberg​(שולט) • 26 בספט׳ 2021
אין לאפטרקייר הגדרה מסוימת.
כל אחד יכול לעשות מעשה אחר שנחשב אצלו כאפטרקייר.
אני אישית אוהב לקלח לחפוף לחטא את הפצעים.
אבל שוב אין לזה הגדרה מסוימת כל אחד יכול לקחת את זה לכיון שלו ולעשות מה שהוא אוהב.
Tallario
לפני שנתיים • 26 בספט׳ 2021
Tallario • 26 בספט׳ 2021
בנוסף לחיבוק ומגע מעריך, דרך מאוד נעימה לגלישה חזרה מהסשן היא לתת מקום לחלקים הנוספים של הקשר שלא באו לידי ביטוי באינטראקציה המינית שמאפטרקרים אותה. בין אם זה משחק שטותי שנותן מקום להומור הפרטי המשותף, שיחה מעמיקה על הנושא האינטלקטואלי האהוב המשותף או ריקוד משותף לצלילי המוזיקה הכי מביכה שאוהבים ביחד...פשוט להחזיר למרכז הבמה את הביחד בכל הרבדים ששמים רגע ברקע בזמן שהמיקוד היה באינטראקציה המינית ולהשתמש בהם בשביל לעגל שוב את החוויה.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני שנתיים • 27 בספט׳ 2021
וואי כן, ממש נכון. אני חושבת שלזה התכוונתי ב"להחזיר את המצב לקדמותו". כלומר, אם חלק באישיות שלי דוכא לטובת הסשן, אז אזדקק לאקט משקם כלשהו. למשל אם חוויתי השפלה, אזדקק לאישור מחדש של הערך שלי ושל הכבוד כלפי.

אולי בגלל זה אני זקוקה למתן אפטר קייר. כי כדי לשלוט אני משהה (לא בדיוק, אבל על פני השטח) את החמלה שלי, ההתחשבות, הנכונות לוותר כדי לחסוך סבל לאהובי, כל זה מונח בצד כדי שאוכל להכאיב לו, ואחר כך אני צריכה להחזיר לעצמי את מה ששמתי בצד ולעשות משהו שאקטיבית יאשר לי מחדש את החלקים האלה בנפש שלי. אני צריכה להביא אותם לידי ביטוי כדי שאוכל להכיל גם את החלקים האנוכיים והאכזריים.
נראה לי.