צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פשוט לקפוץ?

anais​(נשלטת)
לפני שנתיים • 27 בספט׳ 2021

פשוט לקפוץ?

anais​(נשלטת) • 27 בספט׳ 2021
אז אני קוראת כאן בכלוב המון זמן,
אבל אף פעם לא… הוצאתי את זה לפועל …
איך פשוט קופצים למים? בלי הפחד התהומי להיפגע..
איך לדעת במי לבטוח?
אשמח לתובנות מנסיונכם…
    התגובה האהובה בשרשור
עומר שמאי
לפני שנתיים • 27 בספט׳ 2021
עומר שמאי • 27 בספט׳ 2021
לעולם לא תוכלי לשחות בבריכה מבלי להרטב .
מה שאני מציע לך זה פשוט לבצע סינונים , תבחרי את שמתאים לך ,תשאלי שאלות ,קפה /בירה ו תחליטי איך ואם להמשיך
המלצה - אל תכנעי לפחד ולחשש ,אני לא מעט שנים בתחום יש לך הרבה מה להחמיץ
המאלף השולט בעבד​(שולט)
לפני שנתיים • 27 בספט׳ 2021
פגישה ראשונה אכן עשוייה להיות מלחיצה מאוד. אני מציע לדבר עם כמה אדונים שנראים לך מתאימים (או מלכות אם את מעדיפה) ולאחר מספר שיחות ליזום פגישה או יותר מפגישה באתר נייטרלי. למשל פארק או בית קפה. כמו כל דייט למעשה. אם נראה שהכל בסדר אפשר להתקדם לאט לאט. אפשר להתחיל עם דברים בסיסיים ולהתקדם משםם.
ivy​(נשלטת)
לפני שנתיים • 27 בספט׳ 2021
ivy​(נשלטת) • 27 בספט׳ 2021
אם מישהו מעניין אותך אז לקרוא את הבלוג. לראות איך הוא מגיב אצלו/אצל אחרים ובכללי על ההתנהלות שלו כאן (למשל, אם הוא חי כאן אז פחות). בגדול, לסמוך על האינסטינקטים שלך. אפשר לשאול/להתייעץ עם אחרים/ות אבל לא לסמוך על זה ב100%
בסוף קופצים למים, צריך לקחת בחשבון שתמיד יש סיכוי לפגיעה, אבל אם לא ממהרים (למשל להתכתב ולדבר לפני שנפגשים, להחליף תמונות..) ולא נפגשים להזדיין אחרי שעתיים שיחה באדומות, אז הסיכוי הזה קטן
חשופית שתוקה​(נשלטת)
לפני שנתיים • 27 בספט׳ 2021
הביטחון שאת מחפשת, מגיע , בסופו של יום, מניסיון חיובי מצטבר.

אז- אל תסמכי עד שתסמכי.
נתנו לך פה עצות ממש טובות-? לשוחח הרבה זמן ולחמוד להכיר, להפגש תחילה במקום נייטרלי וללא בדסמ כלל, ואני מוסיפה- אולי ללכת למאנץ'- שזה אירןע חברתי שבו אנשים מכירים בסביבה ידידותית. לא מסיבה. לא סשנים. פשוט להכיר אנשים.


זה יקרה לאט לאט. לא מעכשיו לעכשיו. אבל אם תיקחי את הזמן להכיר מישהו באמת לעומק, לראות איך הוא מתנהג בכל מיני סיטואציות, אז תוכלי גם לסמוך עליו- כאדם וכבדסמי.
ארגמןן​(אחרת)
לפני שנתיים • 27 בספט׳ 2021
ארגמןן​(אחרת) • 27 בספט׳ 2021
תכירי קודם כל את הבן אדם כבן אדם.. כרגיל, כמו שהיית מכירה אותו מאפליקציה אחרת או בלייב. ורק אחרי זה אם את מרגישה בטוחה תיכנסי איתו לבדסמ.
עבודת אלילות
לפני שנתיים • 28 בספט׳ 2021
עבודת אלילות • 28 בספט׳ 2021
קודם כל כל הכבוד על הצעד, זה לא פשוט בכלל!

הקו המנחה צריך להיות שמירה על כבודך. זה שאת נשלטת זה לא אומר שאת אמורה להיענות מהרגע הראשון לכל גחמה שיוצאת מכל פה של מי שקורא לעצמו שולט, את לא אמורה להוכיח את עצמך בפני אף אחד. אין פה פנינים מיוחדים ועל כל אידיוט יש עוד מיליון שיותר שווים את זה.
כדאי לחפש מישהו או מישהי שמנוסה בלהוביל חדשות בעולם הזה, שיש לה/לו את הסבלנות ואת הקצב הדרוש להבנת הטעם שלך והגבולות שלך. אני מאמינה שתצטרכי לעבור תהליך ארוך כדי להבין היכן התשוקה שלך נמצאת וצריך שיהיה שם שולט.ת שרואה את הצרכים שלך. אפשר גם להשתעשע חד פעמית בעולם הזה, אני חושבת שעדיף לעשות את זה כשאת יותר יודעת מה את רוצה.

כל זה דורש תקשורת מעמיקה לפני שנכנסים לבית שלך או של הפרטנר.ית. כל מה שכתבו מעלי על מקום ניטרלי וקריאת הבלוג וכו מאוד מאוד רלוונטי לכאן, בעיקר בגלל המצב הרגיש שחדשים נמצאים בו. לבדוק את הפרופילים ולהתייעץ עם משתמשים וותיקים ופעילים לגביהם אם צריך. הכי טוב, מפגשים פיזיים בקונספט שמאפשרים להיות רגועים ולהתמנגל בכיף.

המלצה נוספת, שיהיו לך חבר או חברה או שניים שיודעים את כל מה שקורה, שכל דבר אם הוא נראה לך מוזר או פחות במקום שיהיה מי שישמע ויראה, זה מאוד חשוב. סודיות מוחלטת ובידוד מהסביבה מביאים לדברים פחות טובים לרוב.

באמת שביצירת מרחב בטוח אפשר לעוף, מאחלת לך שתהני מהמסע שלך 😘