סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך להתמודד עם מחשבות אובדניות

המאלף השולט בעבד​(שולט)
לפני חודש • שבת, 9 באוקטובר 2021, בשעה 19:31
המאלף השולט בעבד​(שולט) • שבת, 9 באוקטובר 2021, בשעה 19:31
מחשבות אובדניות זה סימפטום לדיכאון. אני מציע לך לפנות לרופא/ת המשפחה שלך ולהתייעץ איתו או איתה. הבחנה רפואית בגוגל או בפורום זה לא מה שכדאי לעשות במקרים כאלה.
Queen Alyx​(אחרת)
לפני חודש • שבת, 9 באוקטובר 2021, בשעה 20:36
Queen Alyx​(אחרת) • שבת, 9 באוקטובר 2021, בשעה 20:36
חחחחחחחחח אתם הורגים אותי עם תגובות כמו ״זה דיכאון״ ״את צריכה טיפול״
נו שיט שרלוק
עובדת על זה
גם עם טיפול של כדורים וגם שיחות
ועדיין הפסיכולוגית לא מחוברת אלי 24/7, כמו במצב שהייתי כשכתבתי את הפוסט
Prince Adi​(אחר)
לפני חודש • שבת, 9 באוקטובר 2021, בשעה 21:04
Prince Adi​(אחר) • שבת, 9 באוקטובר 2021, בשעה 21:04
בעבר היו לי התקפי מחשבות אובדניות וזה כמעט עבר לי ...עכשיו יש לי הרבה ימים שאני פשוט לא שמח
אז אני יכתוב לך פשוט מה אני עושה כשתוקף אותי הדיכאון והוא כן תוקף הרבה

1) כותב ביומן/ דף מה מפריע לי . גליתי שאני כותב די יפה וזה גם עוזר לי לפרוק
2) אם אני בוכה אז אני בוכה אני לא עוצר את זה ... אני כן ילך לצד או יסתגר בחדר שאף אחד לא יראה אבל גיליתי שאם אני בוכה זה דווקא משחרר אותי
ומקל עלי
3) שירים... כנראה זה הכי אוובייס אבל אצלי אני לא שומע שירים איך שאני נכנס לדיכאון
אני עובר תשלב בכי וכשמתחיל השלב שאני אומר לעצמי אני שומע שירים ( Sunflower מעיף אותי באוזניות שם לך קישור )
https://www.youtube.com/watch?v=ApXoWvfEYVU
4)לא משנה מי הבן/בת זונה שבגללו אני בדיכאון הוא לא שווה אותי נגיד לא מזמן רבתי עם מישהי שהייתי איתה בקטע
כי היא החליטה שבא לה לצאת עלי סתם כבר תקופה
לא עניתי ישר להודעה ... יוצאת עלי
שואל מה שלומה ...יוצא עלי
אפילו לבוקר טוב היא לא ענתה לי
אז פעם אחד שהיא באה לצאת עלי יצאתי עלייה חזרה והראתי לה שינים ושיש לי גם צד רע
לא הרגשתי טוב עם עצמי אחר כך כי אני לא אדם זה בדרך כלל אבל זה היה צריך להעשות
אז לגבייך תראי שיניים ותתקפי את הדיכאון
5) תביני שאת לא מוגדרת לי הבלוג שלך וכל מה שמחקו את תרשמי שוב והפעם יותר טוב
6)היחידה שאחראית על האושר שלך זו את . לא תגובות ולא מה שאני ירשום פה רק ברגע שאת תקומי ותגידי שמה ז על העולם
את תנצחי

בהצלחה ❤️❤️
מיתוסית​(שולטת)
לפני חודש • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 00:12
מיתוסית​(שולטת) • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 00:12
Queen Alyx כתב/ה:
חחחחחחחחח אתם הורגים אותי עם תגובות כמו ״זה דיכאון״ ״את צריכה טיפול״
נו שיט שרלוק
עובדת על זה
גם עם טיפול של כדורים וגם שיחות
ועדיין הפסיכולוגית לא מחוברת אלי 24/7, כמו במצב שהייתי כשכתבתי את הפוסט


אני לא יודעת באיזו גישה טיפולית היא מטפלת, אבל זה בדיוק התפקיד שלה-
לתת לך מענה לגבי מה את יכולה לעשות כשקשה לך ויש לך מחשבות רעות כשהיא לא לידך.
יש גישות טיפוליות שנותנות כלים לוויסות רגשי ומדברים על דרכי התמודדות כמו CBT או DBT.
זה סופר קריטי כשמדובר באובדנות או בפגיעה עצמית.

תדברי איתה על מה האפשרויות שיש לך ותחשבו ביחד.
אולי להסיח את דעתך עם מטלה בבית, סדרת טלביזיה, מוזיקה, להרים טלפון לחברה, להתקלח, לצאת לטייל, להתקשר לער"ן ולפרוק מול מישהו אנונימי, לכתוב בבלוג או מחברת או קובץ וורד, לצייר... כל אחד ומה שיכול להרגיע אותו באופן אישי.
יש אנשים שהעוצמה של המחשבות והסיכון לבצע משהו מצריכה אדם קרוב שישגיח עליהם ויהיה זמין עבורם כך שהם לא יהיו לבד בתקופה קשה.
יש מטפלים שאם המחשבות קשות מנשוא ויש כוונה, יסכימו שתשלחי להם מייל או תתקשרי.
יש מטפלים שאם מצבך קשה ואת זקוקה ליותר תמיכה- יציעו לך שתי פגישות בשבוע.

אם מדובר במחשבות אובדניות עם תוכנית פעולה ורצון ממשי לבצע-
את חייבת לגשת בדחיפות למיון פסיכיאטרי בבי"ח כללי או בי"ח פסיכיאטרי הקרוב לביתך.

בשורה תחתונה- זה שיש לך מטפל ואני מקווה שגם פסיכיאטר בתמונה שאת הולכת אליו לביקורת באופן קבוע זה נפלא, והם בדיוק הכתובת המקצועית הנכונה ביותר עבורך לשאול את השאלה הזו מה לעשות במצב כזה.
הלן הדובה​(ג׳נדר פלואיד מתחלפת)
לפני חודש • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 00:58
הלן הדובה​(ג׳נדר פלואיד מתחלפת) • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 00:58
Queen Alyx כתב/ה:
תודה לאל כלובי נתן לי עוד צ’אנס
אבל עדיין מנסה להבין איך להתמודד עם המחשבות האלה
כל פעם שאני מקבלת דחיה זה כמו טריגר


להתרחק מטריגרים כמו מאש בימים של דיכאון. לכתוב מה שיש ביותר ממקום אחד.

לכתוב עוזר לי. לדבר עם חברים שלא מציאים עצות אלא מקשיבים.

ממליצה על בלוגינג מחוץ לכלוב. לי יש בדיסקורס שרת לבלוג לעיניי בלבד.
מפליג אותך
לפני חודש • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 03:16
מפליג אותך • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 03:16
Bratty Kate כתב/ה:
היי... אני לא כל כך יודעת איך לעזור, אבל אני יכולה להגיד מה עוזר לי כשאני שוקעת
לכתוב, לשים את המחשבות במילים, בחרוזים, לשזור בתוכם דימויים ושפה מסוגננת
זה מכריח אותי לנבור בכאב ובחושך, לחפש מילים ודימויים, לחלוב כל טיפה, ואז אני יותר אקטיבית עם החושך - אני לא נותנת לו לבלוע אותי, אני הולכת פנימה בכוונה (זה נשמע מוזר אבל trust me it works)


יפה כתבת .
רק לזכור דבר פשוט, שגם מפלצות מפחדות בחושך!
מלישס​(שולטת)
לפני חודש • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 09:30
מלישס​(שולטת) • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 09:30
ללכת לטיפול.
היום יש הרבה מודעות לזה ויש המון מטפלות ומטפלים נהדרים.
Black Bambi
לפני חודש • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 14:28
Black Bambi • ראשון, 10 באוקטובר 2021, בשעה 14:28
מאחל לך בריאות ואהבה