לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לחלק מהבנות כאן יש גבול - המראה שלהן

סווריןן
לפני שנתיים • 30 באוק׳ 2021
סווריןן • 30 באוק׳ 2021
אם הזווית של הגיל השלישי מעניינת מישהו כאן, אגיד שאצלנו כל הקטע של מראה פחות משנה, בין השאר כי אנחנו כבר לא רואים טוב. ריח גוף, לעומת זאת, בהחלט נותר חשוב, אבל זה לא משהו שאפשר לשאול בהתכתבות, כי מי שמסריח בדרך כלל לא מודע לכך. בהקשר בדסמי, משנה, למשל, אם בת הזוג עם הליכון, מקל, או לגמרי לא נתמכת. זה משנה לקטע של ההצלפות (כי מי שעם הליכון לא יכולה לשחרר יד כדי להשתמש בשוט, וגם אין ממש מרחב לזחול מתחתיה כשזה קורה). על זה אפשר גם אפשר לשאול מראש, מבלי לצאת סליזי. עוד אספר, שאם אישה היא על הרצף הפרקינסוני, היא (אולי) תתקשה לאזוק/לקשור גבר (כל נושא הכנסת מפתח לאזיקים יכול להתארך בלי סוף...). שוב, גם על זה אפשר לברר בנימוס, כשמשווים תרופות... עוד אספר שמי שבגילנו ונמצא בצד השני של השוט, ימנע לקשור מישהי עם בריחת סידן משמעותית, כי למה להסתכן בשברים? גם כאן, די פשוט לבדוק אם היא משתתפת או לא בהתעמלות בונת עצם או משהו כזה... רוצה לומר, אפשר להיות גם מנומס וגם לברר בדיוק את מה שצריך.

(התנפלו עלי בעבר בפורום כשנכנסתי לדקויות מסוג זה. מסתבר שזה turn off לצעירים. הואשמתי ביצירת שם רע לאתר. ביקשתי פורום ייחודי לגיל השלישי, והבנתי ששאלתי עדיין בבדיקה, אז אנא, לא לסקול אותי )
Kitty frank
לפני שנתיים • 30 באוק׳ 2021
Kitty frank • 30 באוק׳ 2021
בכלל, נראה לי שסוורין עלה על נקודה חשובה- סגנון.
יש הרבה דרכים להגיד את אותו דבר, חלקן יותר מעוררות מינית וחלקן פחות.
אותי באופן אישי נימוס מדליק רצח. תודה ובבקשה=ספלוש.
עבודת אלילות
לפני שנתיים • 30 באוק׳ 2021
עבודת אלילות • 30 באוק׳ 2021
נימוס לא שווה למניפולציה
זה קצת כמו במקום לשאול אם את בהריון בראיון עבודה ישאלו אותך אם רלוונטי לך קייטנה של העבודה או מתנות לילדים
יש מידע שאם אנשים לא ששים לשתף על ההתחלה יש סיבה, אפשר לדבר גלויות אחרי שבונים אמון, נכון לכל גיל בעולם
למה זה קשה כל כך
גולוסקלפר​(נשלט)
לפני שנתיים • 30 באוק׳ 2021
גולוסקלפר​(נשלט) • 30 באוק׳ 2021
שאלת תם: למה לשאול אישה איך היא נראית מצביע על חוסר התעניינות *בה* ?

זה נרמז כאן (או נאמר בפירוש) ואני לא מבין למה.
אני יכול להבין שזה מעליב אם מתעניינים רק במראה שלך,
אבל למה זה לא בסדר להתעניין גם במראה, או אפילו קודם כל במראה?
DRAMA QUINN
לפני שנתיים • 30 באוק׳ 2021
DRAMA QUINN • 30 באוק׳ 2021
Glitch כתב/ה:
לא, זה אתה שבגבול שלהן. אתה ואחרים כאן חושבים שאם שאלת משהו או ביקשת משהו, והצד השני לא ענה לך כפי שציפית או לא שיחק את המשחק כך שאתה תרגיש שאתה ממקסם את הזמן-מאמץ שאתה הגדרת כשווה בהיכרות בין אישית,
אז מדובר באדם הזוי בצד השני, או גרוע מכך - מכוערת.

אתה כנראה מפסיד נשים שנראות טוב עם הגישה שלך, כאילו מדובר בחתיכת גבינה צפתית בתצוגה בסופר שאתה צריך לקבל את כל האינפורמציה עליה לפני שאתה מעמיס.

זה עשוי להפתיע אותך, אבל יש אנשים כאן שמצפים לדברים כמו עניין וסקרנות והנאה כדי לטרוח לצאת מהאנונימיות או לטרוח בכלל. וכן, הפורמט של הכלוב הוא אנונימי. בשביל דברים אחרים שעובדים הפוך, כלומר קודם תמונה כי כל השאר משעמם תחת, תתכבד ותפנה לעשרות האפשרויות הסחיות שיש באינטרנט ובחנות האפליקציות.

באמת, זה כאילו הדיון האינפנטילי הזה ימשיך לנצח עם אותם טיעונים מרים ועבשים. איך מישהי מעזה לא לרצות לענות על 20 שאלות "מה מחפשת" בנאליות פלוס לשלוח לך תמונה או לתאר את הגזרה שלה כשהרגע התחלתם לדבר??? איך היא מעזה להשלות אותך, הקונפה??? מה עם הזמן היקר שלך??? למה כולן כאן מכוערות ושמנות ורק מי שלא מעלה תמונות של עצמה עירומה וכל השאר כותבות???

רעיון מהפכני: נסה לעבור למישהי אחרת ותצלם מסך כשהצליח לך


הוצאת לי את המילים מהפה

אישית אני דורשת תמונה בתחילת הכרות בכלוב כי נתקלתי ביותר מדי מתחזים. בנוסף יש בחור שמטריד אותי באופן קבוע כל כמה זמן מפרופיל חדש.
MnS
MnS
לפני שנתיים • 31 באוק׳ 2021
MnS • 31 באוק׳ 2021
אחי הרבה מאוד דיבורים..

הדיבורים האלה על זה שאתה צריך להתעניין "בה" זה סתם חרטה מתי ראית מישהי מתעניינת "בך"? כולן מתעניינות מה יצא להן ממך ומה שהן צריכות ממך והאם אתה עומד בסטנדרטים שלהן ותקרא שוב את הפרופילים פה באתר הזה שכל אחת קודם כל ולפני הכל מפרסמת את רשימת המכולת שלה עם 1001 קונצים של איך אתה צריך להיות עוד לפני שאתה פונה אליה ואתה כאילו לא יכול לשאול איך מישהי נראית כי אתה אמור להתעניין "בה"? חח..

אבל הקטע שזה ככה כי הכוח אצלן ואתה בצד הנבחר ולא הבוחר. אם לך הייתה תיבה מלאה בבחורות שמחפשות לגרום לך לתת להן למצוץ לך ומישהי פתאום הייתה שואלת מה הגודל שלך אז היית אומר לה ללכת לחפש תחברים שלה פשוט מעצם הכוח שיש לך בידיים והיית יוצא מנק' הנחה שהיא מתנשאת למרות שהשאלה אולי לגיטימית ברמה עקרונית אבל זה לא נשמע טוב להגיד לך בפנים שאתה מתנשא מבחינת מישהי מתי שאתה שואל אותה איך היא נראית אז הן אומרות לך שזה בגלל שאתה לא מתעניין בה כאילו אתה צריך להתייחס "לבן אדם שהיא" אבל אני רוצה לראות מי פה מתייחסת לבן אדם שאתה מתי שאתם מכירים. עושים עליך סקאנר מכף רגל ועד ראש ומודדים לך ומעריכים אותך ודרך אגב לכל אורך הקשר ולא רק בהיכרות ואיפה פה ההתעניינות "בבן אדם שאתה"?...

זו פשוט דרך יפה להגיד לך סתום תפה ואל תעשה פוזות כל עוד אתה לא איזה שפיץ שקופצות עליו נשים בכל פינה ותאמין לי אם היית איזה בראד פיט היא הייתה מצלמת לך את החור של התחת שלה אם היית רוצה רק כדי שתפתח בה עניין ולא היו שום דיבורים על זה שאתה צריך להתעניין "בה"..
MnS
MnS
לפני שנתיים • 31 באוק׳ 2021
MnS • 31 באוק׳ 2021
פשוט מבחינת הבחורה הטיפוסית, הגבר הטיפוסי מנסה להיבחר ולא לבחור כי זה מה שעושים רוב הגברים אז ככה הן מתחנכות ולכן מתי שגבר מנסה לבחור זה גורם להן להרגיש שהוא מתנשא מעליהן אז הן מגיבות בשליליות ואם תחשוב על זה לעומק, עצם זה שמישהי חושבת שאתה בתור גבר לא יכול להיות בצד הבוחר זו בכלל התנשאות מהצד שלה ולא משלך.

בקיצור, מתי שיש לבן אדם כוח/ אפשרויות אז הוא מתחיל עם הקונצים כמו למשל לדרוש מגבר להתעניין ב"אישיות המלבבת שלה" למרות שאתה לא מכיר אותה ובחיים לא ראית אותה ואין לך שום דרך לדעת האם אתה בכלל נמשך אליה כאילו אתה צריך להיות מאוהב בה מראש ואם זה לא המצב אז זה מרתיע אותן כי אז זה מריח כמו דחייה פוטנציאלית וזה לא נעים להן. במצב כזה הרבה יעדיפו ללכת על גברים הרבה יותר "בטוחים" שאיתם הן יוכלו להרגיש בטוחות ושהן יקבלו מהם כל מה שהן צריכות מבלי להתאמץ יתר על המידה אבל נשים מהסוג הזה בדרך כלל מתפשרות על גברים שהן לא כזה רוצות ואז פוזלות לצדדים לאורך כל הקשר כי הן לא מסוגלות להתמודד עם גבר שיש לו סטנדרטים.
MnS
MnS
לפני שנתיים • 31 באוק׳ 2021
MnS • 31 באוק׳ 2021
זה יעני קטע כזה שבחורה כביכול מתעניינת באישיות שלך כי עבורה חשוב יותר האופי שלך לכאורה אבל מה שבאמת חשוב לה מהאופי שלך זה הביטחון העצמי שלך ומה יש לך בחיים ומה היא יכולה לקבל ממך כי כל אלה זה מה שהיא מחפשת בגבר וכאילו שזה לא שטחי חח.. וזה שגברים מתעניינים בנשים על סמך מראה חיצוני זה יעעני לא בסדר כי זה "שטחי" ומרתיע אותן אז הן מחפשות גבר שגם יהיה גבר אבל גם שלא יהיה גבר ויוצא שאתה צריך להעמיד פנים שאתה מתעניין באישיות שלה ולא במראה שלה ואז הן מתלוננות שגברים שקרנים והעמידו פנים שהם היו מעוניינים ואז ירד להם ואיך זה יתכן ואז הם כביכול מניאקים אבל זה שמישהי מצפה ממך להיות סופרמן לכל אורך החיים שלך בלי מחדלים שחס וחלילה היא לא תצתרך להיות שם גם כשרע ולא רק מתי שהכל טוב זה כאילו לא מניאקית....

אבל השאלה שלי אליך היא כזאת - מה אתה לא מבין עניין? תהיה חכם ותעשה את מה שאתה צריך בשכל.. תלמד שיש דרך להתנהג נכון וחכם מול ה"משחק" הזה...
aum
aum
לפני שנתיים • 31 באוק׳ 2021
aum • 31 באוק׳ 2021
רקאומר
יש הרבה מדי מתחזים ומתחזות בכלוב
ולעתים זה יכול לעשות נזק, רציני.
תחשוב על זה,
תעכל את זה,
ותנסה להשליך את זה על המקרה שלך.
ללא כינוי זה לא משנה​(אחר)
לפני שנתיים • 31 באוק׳ 2021

Re: לחלק מהבנות כאן יש גבול - המראה שלהן

עזוב אל תנסה להבין בנות פה
עודף הביקוש עולה להן חזק למוח והן מרשות לעצמן בלי גבולות .
קשר סימטרי (באופן אירוני הכוונה לא להגדרה הבדסמית שולט\נשלטת או להיפך) לא יכול להיות במקום בו יש 100 זכרים על כל נקבה
בודדות הנשים פה שמתייחסות בכבוד והגינות לצד השני .