לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היכרות ראשונית בין אדון לעבד

סקרן במבוגר גברי​(נשלט)
לפני שנתיים • 16 בדצמ׳ 2021

היכרות ראשונית בין אדון לעבד

אני יחסית חדש בעולם הBDSM ולא יודע איך מתנהלים בסוג כזה של היכרויות .
כמו שאני רואה את הדברים כששני אנשים מכירים יש את השלב הראשוני שכל אחד מתאר את עצמו , מה הוא מחפש , מה חשוב לו בקשר כזה ואצל האדון/עבד , מחליפים תמונות וטלפונים ואם יש חיבור נפגשים לקפה או משהו כזה כדי לראות אם באמת יש כימיה ואם כן עוברים כבר למפגשים יותר אינטימיים .
יצא לי להכיר כאן כמה אדונים שרואים את הדברים אחרת לגמרי , מבחינתם זאת מערכת יחסים לא שוויונית מלכתחילה ואין לי זכות לשאול אותם שאלות בסיסיות של היכרות או לבקש מהם לשלוח גם תמונה שלהם ולא רק שאני אשלח את שלי .
אמנם אף אחד מהם לא אמר לי לקרוא לו אדוני אבל אחד מהם כן אמר לי שאני צריך לבקש ממנו רשות על דבר מסוים , מבחנתי זה בערך כמו שמישהו שהכרתי לפני 3 דקות מאחורי מסך יגיד לי שאני חייב לקרוא לו אדוני ולעשות מה שהוא אומר לי . אני לא מסכים לזה ואני לא חושב שזה הופך אותי לנשלט/ עבד פחות טוב או כזה שמנסה לשלוט מלמטה (מונח שהכרתי כאן).
אני חושב שמישהו שמצפה מהדברים להיראות ככה מחפש יותר את הפנטזיה של אדון-עבד ולא באמת מחפש להכיר עבד למשהו אמיתי ועמוק .
כדי שאני ארגיש מספיק בטוח להוריד את המגננות שלי ולהתמסר לחלוטין לאדון צריכה להיות היכרות טובה וביטחון שנבנה לאט בין האדון לעבד , שאני אקבל על עצמי את השליטה שלו בתור משהו טבעי שבאמת אני ארגיש שאני רוצה להתמסר לו מתוך הערצה/כיבוד/פחד/אתגר/כדי לקבל את האישור שלו שעשיתי משהו טוב ולא כמשחק תפקידים אלה באמת שיהיה חיבור ומערכת יחסית לא שוויונית אבל מספקת לשני הצדדים .
מה גם שאם אני שם את עצמי בנעליים של אדון לא הייתי רוצה שהכל היה בא כל-כך בקלות , איפה האתגר בזה? אני חושב שחלק מאוד מדליק ומושך זה הקטע שאדון מנוסה יודע איך לקחת מישהו שכל חייו היה בשליטה ולגרום לו להתמסר אליו ולתת לו את הכוח הזה . לא כמשחק או העמדת פנים אלה כי העבד מכיר בעובדה שזה מה שטוב לו וזה המקום שהוא צריך להיות בו , ליד אדון חכם וחזק שראוי להערצה .

רציתי לשמוע את דעתכם לגבי העניין ואם אתם חושבים שאני צודק או שכמו שהם אמרו לי שעבד הוא עבד מההתחלה וברגע שאני נכנס לשיחה עם אדון אני צריך להתנהג בהתאם לתפקיד שלי .
אשמח לשמוע גם מאדונים וגם מעבדים מנוסים .
    התגובה האהובה בשרשור
בוסגה​(אחר)
לפני שנתיים • 16 בדצמ׳ 2021
בוסגה​(אחר) • 16 בדצמ׳ 2021
מוזמן לדבר גיבור
bondman​(נשלט){FLR}
לפני שנתיים • 17 בדצמ׳ 2021
bondman​(נשלט){FLR} • 17 בדצמ׳ 2021
לדעתי הדרישה להכנס מהתחלה ל״משחק״ של אדון ועבד לגיטימית.

לא לענות לשאלות בסיסיות ולא לשלוח תמונה. הייתי חושד ובורח מאדם כזה.
אחלה מסננת.
icon_smile.gif
Anubis
לפני שנתיים • 18 בדצמ׳ 2021
Anubis • 18 בדצמ׳ 2021
לא יודע לגבי כל הקוקואים פה אבל כולנו בני אדם דבר ראשון. בעיני בדסמ הוא לא אבסולוטי ואנחנו לא חיים בעולם פנטזיה לפיכך המפגש הראשון שלי עם נשלט/ת תמיד תמיד יהיה לאחר שיחות נרחבות אונליין ואז מפגש סוציאלי פנים אל פנים לקפה או בירה במקום ציבורי כדי לראות אם יש התאמה גם במציאות.
כל ההכנה הזאת נעשית בדיוק כדי ששני הצדדים ירגישו אחד את השני, יציגו מה הם רוצים לעשות, מה הן רוצים שיעשו להם. ללא בושה, בכנות ושקיפות הכי טוב כדי לבנות הבנה ובסיס אמיתי.
מתחילים לאט ומכוונים משם לפי אינפוט מ2 הצדדים. זה משהו שלרוב יודעים איפה מתחיל, לא תמיד יודעים היכן יגמר.
דוק_בי​(נשלט)
לפני שנתיים • 20 בדצמ׳ 2021
דוק_בי​(נשלט) • 20 בדצמ׳ 2021
צריך להבדיל, לדעתי, בין התרבות הבדס"מית לבין המשמעות של להיות כנוע... אני נשלט ע"י גברים כבר עשרות שנים וזו דרך חיים עבורי - מקבילה לדרך החיים הקונבנציונאלית של אדם נשוי, אבא וסבא. כמו כל תרבות, יש בה שפה משלה, סמלים משלה טקסים משלה, ולרובם אני לא מתחבר. אבל בזכות הקשר העמוק שיש לי אם אדון במשך כ-15 שנים, אני מגלה עולמות בתוכי שלא היו צצים קודם. הקשר איתו התחיל בפורמט מקובל של שליטה מרחוק. הוא השתמש בהרבה מבין הטקסים הקלאסיים, ודרש גם דברים שמאד הפחידו אותי, אבל נגעו, כנראה, בקצות העצבים של מה שאני צריך - כולל סיכון אדיר בחשיפה. לא סיננתי אותו. הרגשתי שיש פה משהו שלא היה לי עד אז, וממש קיבלתי החלטה לתת בו אמון. לא היתה לי סיבה מיוחדת, לא ידעתי עליו הרבה, אבל הבנתי שאם לא אתן בו אמון - אין סיכוי לקשר הזה להגיע לרבדים שהרגשתי שהוא רוצה לקחת אותי אליהם. למרות הסיכונים - הוא הרוויח את האמון הזה וזה יצר בינינו קשר שהביא אותי לגילויים מדהימים על עצמי, ואין לי ספק שגם לו זה לא הזיק.

אז להיות כנוע, עבורי (לא עבד), זה טבע, לא משחק. אדון שמבין את זה לא צריך את הסמלים והטקסים...

מקווה שעזרתי. אתה מוזמן לפנות אלי - אשמח לשתף. כדאי לך לקרוא גם את הבלוג שלי, כאן, בכלוב... הוא אמיתי.
נשוי דומיננטי 1
לפני שנה • 13 ביולי 2022
נשוי דומיננטי 1 • 13 ביולי 2022
מנסיוני כשולט,מקפיד ליצור אמון מול עבד.ככל שהאמון יהיה גדול יותר,העבד ירגיש משוחרר יותר ואז השליטה תהיה חזקה ועוצמתית יותר.אני כאדון מחויב לשמור על העבד שלי.זה לא מוריד מעוצמת השליטה שלי על העבד,להיפך.
kareena​(נשלט)
לפני שנה • 14 ביולי 2022
kareena​(נשלט) • 14 ביולי 2022
אני כמוך - לא מתחבר לשולט שלא נותן לי את המקום להכיר אותו לפני שאני מתמסר.
אני מוכן להגיע מאוד רחוק ועוק עם שולט מתאים, אך ההתאמה צריכה להיות גם בצד שלי!
רק שולט או אדון שמאפשר לי להכיר אותו יוכל להגיע איתי הכי רחוק שרק אפשר.
ואצלי בכלל לוקח זמן לסמוך על מישהו שלא מכיר - התמסרות זו תהליך לא משהו אינטנט!
סבלנות​(סדיסט)
לפני שנה • 14 ביולי 2022
סבלנות​(סדיסט) • 14 ביולי 2022
יקירי.
הכי חשוב זה שתשים את עצמך במרכז.
אל תעגל פינות בעצמך למען אף אחד לא משנה מה להט הרגע מכתיב.
תהיה נאמן לעצמך.

זה הכי חשוב בחיים באופן כללי ופה במיוחד.
אל תצא כנגד האינטואיציות שלך
אל תצא כנגד הבטן שלך
גם לא בתירוץ של " מתחית גבולות"

פה - כמו בחיים האמיתיים - יהיה לך קשה למצוא מישהו שיתאים לך
צריך לעבור את אותם שלבי סינון ייאוש ובאסה
כוויות ואכזבות
פה זה אפילו יותר כואב ויותר צורב

תכיר תתעקש לא רק על פגישה אחת
על כמה פגישות בלי לפתוח את המכנס
ורק אז תחליט לתת לו או לה את הרשות
להחליט בשבילך החלטות ספציפיות שמוסכמות על שניכם
משם...

השמיים זה הגבול

בהצלחה יקירי
ענןקטן​(נשלט)
לפני שנה • 14 ביולי 2022
ענןקטן​(נשלט) • 14 ביולי 2022
אני נמצא בעולם הזה כבר די הרבה זמן, ויכול לספר לך סיפורים על מפגשים ראשונים בכאן ועד סוף העולם. אל בפן המעשי יש לי כמה הערות שאשמח אם תיקח לתשומת לבך.

דבר ראשון והכי חשוב, מערכת יחסים של שליטה כמו כל מערכת יחסים צריכה להיות מבוססת על הכרות, הדברות והסכמה.
זה בסדר גמור שאתה מרגיש שאתה הצד השותק וזה שלא מרגיש בנוח לשאול שאלות. אך תמיד, לפני כל פגישה ראשונה או במהלכה חייבים לדבר על SSC Safe, Sane and Consensual . שזה בטוח, שפוי ובהסכמה. שזה אומר דבר ראשון לקבוע גבולות.
לעולם אל תפחד לדבר על SSC בטח בפגישה ראשונה, אדון שמסרב לדון בנושא, כך את הרגליים שלך וברח.

עקרון נוסף שאני תמיד מתעקש הוא הדדיות. רוצה לדבר איתי? לראות תמונה או וידוא, מצויין אבל בהדדיות. מי שמתעקש שרק הוא מתקשר ועושה את תמיד מטלפון חסוי, ככול הנראה לא שווה את זה.

לצערי הרב רוב ה"אדונים" שיהיה לך קשר ראשוני איתם הם לא באמת מתאימים להגדרה. יש יותר מאוננים מקלדת, או יוצר גרוע ונילים לחלוטין או הכי גרוע נשלטים בארון (שעדיין לא הצליחו להודות בכך אפילו בפני עצמם) שראו איזה סרט פורנו אחד יותר מדי וחושבים שזה עושה אותם לשולטים.
שולט שלא מצליח להבין שיש לך חיים מחוץ לאתר, או כזה שמתיחס אליך בזלזול עוד לפני שבכלל הכיר אותך (למשל כזה שיקרא לך זונה או כלב עוד לפני ששאל איך קוראים לך או החליף איתך מילה) לא שווה את הזמן שלך.