סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתגר דצמבר

סווריןן
לפני שנתיים • 19 בדצמ׳ 2021

הצילייה

סווריןן • 19 בדצמ׳ 2021
היא השתעממה במהירות. זו הייתה הבעיה. כל הידע ההנדסי שהשקעתי בתכנון חללים באחוזה שבניתי לה, כל שעות העבודה, והכסף, היו מצליחים לשעשע אותה מספר ימים, עד שהגירוי עומעם והיא תבעה משהו חדש, מבזה יותר. שלוש המצלמות שהתקנתי בחדר השנה שלה, למשל, ששידרו את מה שהיא עשתה עם המאהבים שלה ישירות אל מסך בתא בו הייתי אזוק, מצולם גם אני... כל זה החזיק שבוע. הייתי בטוח שמנגנון החשמול שבניתי, שאפשר לה ולבני זוגה להכאיב לי ממיטתם כדי להגביר את העונג שלהם, יעסיק אותה חודשים. אבל לא...

כך גם היה גם עם 'גן החיות' שהקמתי באחורי גינת האחוזה, שם היא יכולה הייתה לפסוע מטיילת בין מספר כלובים עם חברותיה, ולהצביע על החיות שהיו כלואות שם: צב גדול, סוס פוני, מכרסמים, ובסוף... אני... נטוע שם יחד עם עז וכבשה במה שהשלט מעל כלובי כינה 'פינת הליטוף'... כשמחוץ לסורג מוצמדות שקיות ניילון עם פיסות ירקות שניתן להאכיל אותי בהן...
בהתחלה התמלאתי תקווה שהעניין שלה יתמיד. הרי הידידה שהיא הביאה לביקור התמוגגה... צחוקן של הנערות היה כובש, לבבי, ממושך. הן נהנו להשקות אותי בשוקת השתייה, מחפש לדחוק את פני אל בין החיות האחרות... אבל אחרי שני ביקורים, הפכתי לשגרה.
הפחד מכך שהיא תסלק אותי דרבן אותי...
רק לא סילוק...
רק לא סילוק...

ולכן אני כאן עכשיו... בונה מעל ברכת העיסויים שלה את הגג הנפתח הזה... ("הקבריולט", כך כיניתי אותו ביני לביני...) עוד בדיקה אחרונה לפני שאוכל לקרוא ולהראות לה...
"כוכב" מוטות המתכת נפתח כראוי... אזיקי השוקיים, הירכיים, הזרועות והידיים מאפשרים לי לקשור את עצמי...
בודק שוב שכש"הכוכב" סגור, וכשהיא מתחתי בג'קוזי עם מישהו, לא רואים אותי בכלל...

(הרי כל הרעיון הוא שהיא תוכל בלחיצת כפתור לפתוח אותי כך, לפרוס מעליה את הגג האנושי ברגע שתרצה, כדי שתוכל, לו תבקש, להביט מעלה אל הציליה שלה בעודה מתעלסת עם מישהו אחר, שאת גבו אני רואה...)
דמנטי
לפני שנתיים • 22 בדצמ׳ 2021
דמנטי • 22 בדצמ׳ 2021
שפע

אובחנתי כדיסלקט רק בתיכון , סמים עשיתי בכיתה יוד , זה עזר לקשב לריכוז אבל לכתיבה זה לא עזר והמשכתי לשכל אותיות , גם ריטלין לא עזר .
להסניף כדורים הגעתי בעקבות המלצה של וולוגרית . כשהבנתי את הפוטנציאל העסקי , התחלתי למכור את מה שרשמו לי , ככה לאט הידרדרתי לשפע.
בעולם השפע כבר היה לי קל ,החוקים היו ברורים . תוריד מתחרים , תציע מוצרים איכותיים , ואל תשבור את המילה ! בשום מחיר!
הפשע מצא חם בעיניי , הכסף הזמין , האפשרויות שנפתחות , כולם רוצים להכיר , אבל מרחוק , לזרוק את השם כמטבע עובר ,אבל חברים לא היו , מכרים היו בפשע .
Ceaser K​(שולט)
לפני שנתיים • 25 בדצמ׳ 2021
Ceaser K​(שולט) • 25 בדצמ׳ 2021
אתגר דצמבר - נהנתhttps://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=1243488&blog_id=7846נות

באיחור של יום, אבל בכל זאת...