סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות על ביזאר...

המכשפה בג'ינס​(שולטת)
לפני 20 שנים • 6 ביולי 2003

מחשבות על ביזאר...

מחשבות על ביזאר...

במרוצת הזמן כנראה, מאז ראשית ימי הבדס"ם הזכורים לחלקנו, קיבל הביזאר מוניטין של אקט הממוקם היכן שהקו האדום של רובנו נמצא. מעיין משהו לא לגיטימי, לא אהוב, לא מחובב ואפילו לעיתים אנו נמנעים מלהזכירו. מהוא אותו ביזאר שכל כך רבים מייחסים לו משמעות שלילית והמעטים שמייחסים לו משמעות חיובית הפכו אותו לאגדה בחייו...

לכאורה, בחיי היומיום פעולת שחרור פשוטה שכולנו עושים לפחות מספר פעמים ביום, אבל בהקשר הבדס"מי הפכה פעולה זו לרבת משמעות. בשורות הבאות אני אנסה לבחון את הסוגיה בנאורות הכי רבה שאני יכולה לאמץ לי מנקודת מבט פאמדומית כמישהי שהביזאר איננה חלק מהפטישים המועדפים עליה אבל יחד עם זאת במצב רוח המתאים ועם פרטנר הולם תמיד בחנתי דרכים חדשות וחציתי גבולותicon_smile.gif

אקט הביזאר במהלך הסאשן או כסאשן בפני עצמו יכול להביא את הנשלט לתהומות השפלה עמוקים ביותר, תהומות אליהן יתכן וקשה להגיע בדרכים אחרות. נשאלת השאלה האם אל תהומות ההשפלה הללו משתוקק העבד המחפש מלכה לסאשן של ביזאר? ואם כן הרי הביזאר משמש כאמצעי תחבורה אל תהומות ההשפלה ולא כתהום בפני עצמה.

יתכן ואקט הביזאר במהלך הסאשן מהווה סמל לנקטר האלים הבוקע מהמעיין המלכותי של השולטת והעבד רואה בנוזל הצהוב הזה מעיין מתנה מלכותית, אשר המלכה בחרה להעניק לו.

יתכן אף שיהיו כאלו שאקט הביזאר מהווה עבורם דרך להעביר "חלק" מתוך המלכה אל נחלתו של העבד, כלומר חלק מגופה של המלכה, עם תום הסאשן מצוי על פני גופו ובתוך קיבתו של העבד.

כאמור, לכאורה, פעולת שחרור יומיומית אבל בהקשר הבדס"מי הפכה לרבת משמעות. ומה אתם חושבים?

נ.ב
בחנתי כאן את סוגיית הביזאר הקל אולם הדברים יכולים להיות רלוונטיים גם לעניין הביזאר הקשהicon_smile.gif
DomDomina​(שולט)
לפני 20 שנים • 7 ביולי 2003
DomDomina​(שולט) • 7 ביולי 2003
שלום מכשפה,תודה על הביקור בכלוב,מה שלומך? התגעגעתי מחמישי icon_wink.gif
ולעינינינו,לדעתי הלא קובעת בכלל icon_wink.gif קודם נתחיל עם זה שיש אנשים ששותים את השתן של עצמם לפחות פעם בשבוע.
אפילו גברת גרנט (שכחתי את שמה)שתתה בשידור בטלויזיה, את השתן של עצמה,ואפילו סיימה את הכוס המלאה.
ככה שזה לא כל כך ביג דיל.
ולמה העבדים,אוהבים את זה,לדעתי מהרבה סיבות,שאמנה כאן רק כמה:
ראשית האקט עצמו מבזה ומשפיל,כאילו אני משתין עליך,אתה כלום אפס וכו'....
שנית ,יש כמובן את העניין הריגשי,ולדעתי אלו שממש שותים את השתן,מאוד אוהבים ומעריצים את המלכה/אדון ,ובכך,כביכול,הם מתמזגים יחדיו(לא ממש,רק חלק מהנוזלים)
יש גם את הסיבה שקשורה בכלל לתת מודע,אם תשאלי עבדים מה הם מרגישים פיזית,בזמן האקט,חלקם יאמרו לך,שהחמימות של השתן נעימה להם(כנראה זה מזכיר להם משהו בילדות,איזה חמימות שחסרה להם.
ויש עוד הרבה סיבות.......
יום טוב icon_lol.gif