סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה במלכה עושה לכם את זה?

ונילי לחלוטין​(אחר)
לפני 19 שנים • 3 באוק׳ 2004

זו פעם ראשונה שאני כותב בפורום . זכית .

ונילי לחלוטין​(אחר) • 3 באוק׳ 2004
ואחרי היכרות מסויימת עם האנשים פה , הנה התשובה בשבילך -

מה שעושה לי את זה במלכה זה שהיא מבינה שזה משחק לשעות מסויימות של היום ו\או הלילה .
שהיא לא תחייה את המשחק הזה 24 שעות. שתדע שבתכלס אין מניעה משליטה מלמטה , כי אם היא תתאהב בי אז חצי ממנה שלי . שלא תהייה מוסרטת. שלא תחפש סמרטוט חסר אישיות שלא יוכל להגיד לה לא . שלא תצפה ממני לא להגיד לה לא אף פעם . שלא תהייה שייכת לבראנג'ה כאן . שתהייה יפה , רזה , וסקסית . ושלא תזיין ת'שכל . אה , וגם שלא תחשוב שהיא שולטת בי מעבר לסקס, או לרגעים מיניים מסויימים . שתדע להיות דיסקרטית . שתדע לנשק טוב . שתאהב סקס, וכמה שיותר מיוחד . שלא תהיה מגעילה . שלא יהיה אכפת לה מאחרים חוץ ממני . ושלא יהיה חשוב לה להראות את העבד שלה לקהילת הבדסמ . שלא תאהב תמועדון . שתהיה חכמה , עצמאית , ושכיווני הפנטזיות שלה יהיו כמו שלי . שתבין ששליטה מנטאלית זה לא דבר טבעי . שתדע שסמרטוטי ריצפה יש בסופר, וגם מאפרות . ושלא תאהב פילוסופיות ודיבורים חסרי טעם ( וזה רק מקריאת חלקיק קטן של מה שמלכות ועבדים רושמים כאן) , ושתדע לזרום ולא לפחד מזה שיש לי דעות משלי ורצונות משלי . בכלל , שלא תראה את עצמה בתור מלכה , אלא בתור ונילית קינקית עם נטיות שליטה ועם בטחון עצמי.

זהו , נראה לי שכיסיתי כמעט הכל . icon_whipper.gif (האייקון לא קשור , פשוט אהבתי אותו ) .
מקווה שלמדת משהו . צ'או .
Goddess Selene_​(שולטת)
לפני 19 שנים • 4 באוק׳ 2004

נו באמת....

Goddess Selene_​(שולטת) • 4 באוק׳ 2004
נו באמת..... זאת לא תגובה לשאלה, זאת התשובה.
נו(באמת) מה לעשות, יש עבדים ש'נו באמת' זה מה שעושה להם את זה אצל מלכה, בחיי. icon_wink.gif
דני בוי
לפני 19 שנים • 4 באוק׳ 2004
דני בוי • 4 באוק׳ 2004
kamor כתב/ה:
מלכה מבחינתי היא משהו עליון ונערץ . בכלל המושגים מלכה ועבד חסרי משמעות בעניי .
הצורה שאני רואה את השליטה היא מעט שונה . מלכה מושלמת בעניי היא אחת שיודעת לרומם את עצמה מעל ,יותר מאשר להשפיל .

לדוגמה בממלכה דמיונית בארץ דמיונית יש מלכה. כל משרתיה ונתיניה מצייתים סוגדים ומעריצים את עפר רגליה , בגלל שהם רואים בה משהו עליון ולא בגלל שהיא משפילה אותם .והמלכה רואה את עצמה מעל כולם .

מלכה בעניי צריכה לדעת לשלוט בעבד שלה מנטלית ופחות פיזית , כי רק שליטה מנטלית מביאה את העבד לכניעה טוטאלית. וזה ההבדל בין משחק לשליטה אמיתית .
א
המממ... מה היתה השאלה ? לא בטוח שעניתי , אבל אני עייף מידי לקורא שוב .

לילה טוב


תשובה יפה קאמור אחי, אני חושב בדיוק ככה והייתי מוסיף גם עוד כמה דברים או פשוט יותר ממקד את הדברים.

ההרגשה בתוך תוכה שהיא מלכה מבלי צורך שכל העולם יראה בה מלכה, תתנהג כמלכה אצילית אך עדיין לא תחיה בסרט ותהיה תלושה מהמציאות, משדרת בטחון עצמי, באה מתוך עולם של שפע ובטחון ושמחת חיים, אוהבת שמשרתים אותה ועושים למענה ולא מתוך רוע או נקמה במין הגברי ורצון לנצלו ברמה השלילית.
כמו כן מראה חיצוני, שפת גוף, מבט, טון הדיבור, איכות שפת הדיבור, חוכמה, אינטלגנציה, תכונות אופי מסויימות ביניהן הדומיננטיות והאהבה לקבל ולהתפנק כל אלו ביחד יוצרים לפחות מבחינתי דמות של מלכה אידיאלית.