בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נשלטים יקרים זה עבורכם

דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ}
לפני שנתיים • 8 במאי 2022

נשלטים יקרים זה עבורכם

החלטתי לכתוב בלוג עבור חדשים או כאלה שחוששים.
אור ואני מארגנות לכם פעם בחודש פמדום ומאנצ.
לאחרונה זה יותר פמדום בגלל מזג האוויר שאינו יציב. לא פעם ולא פעמיים פונים אליי נשלטים בפרטי בצאט ובאדומות, לגבי כמה היו רוצים להגיע לפמדום אך אין להם אומץ. 
אז מספר דברים יש לי לומר לכם :
הפמדום והמאנצים הם הבית שלכם. אנחנו מקבלות את כולם ללא שיפוטיות אנחנו אוהבות להכיר אנשים חדשים. בין אם זה בפמדום או במאנצ.
 למאנצים שלנו מגיעים סביב 40-50 איש. וזה במקום מכיל מחבק אוהב כל אחד מביא איתו משהו מאכל או שתייה יושבים ומכירים. 
בפמדום אנחנו מקבלות את כולם עם חיבוק חם ואוהב. את האומץ אתם צריכים לבד להרים. אנחנו נמצאות כדי לתת לכם דחיפה קטנה לצאת מהבועה של הפחד. 
אשתף אותכם במשהו קטן. רק כדי להמחיש לכם שאין לכם ממה לחשוש.הגיע אלינו פעם לפמדום גמדי ז"ל מי שמכיר מכיר ומי שלא רק יקרא את מה שאני כותבת. הוא באמת היה גמד. אבל בנאדם מדהים זכינו אור ואני להכיר אותו. היו לו פחדים והם קצת שונים ממכם כי יש לו בעיה גדולה יותר שהוא גמד. הוא גבר על הפחד והגיע לפמדום הבטחנו לו שאין לו מה לדאוג. מאז הפמדום הוא פקד בכל ארוע שארגנו. והוא הרגיש כמו כולם. 
עכשיו יש לכם 2 אופציות :
אופציה ראשונה להתגבר על הפחד ולהגיע לפמדום תראו שהשד לא כזה נורא כמו שחשבתם.
 אופציה שנייה להמתין למאנצ שיהיה להגיע להכיר אנשים חדשים לצד וותיקים להכיר את אור ואותי ואז לראות שהשד לא כזה נורא ולהגיע לפמדום הבא שיהיה.
אופציה שלישית שחשבתי עליה אם אתם ניידים ורוצים להגיע עם עוד מישהו או מישהי לפמדום ושיהיה לכם יותר קל כי אתם מגיעים עם עוד מישהו ולא לבד גם אפשרות.
 ואנחנו לא אוכלות אנשים אתם יודעים. אנחנו מקבלות עם חיוך חיבוק והמון אהבה.רק שתדעו שזה בין הליינים היחידים שמקבלים ללא איזון מגדרי. תנצלו את זה. 
אז מסקנה אל תתנו לפחד להשתלט עליכם ותגיעו לפמדום.

ניתן להרשם בלוח בילויים במוצש הקרוב שעה 20:30 עד שעה 1:30.מחכות לכם 🙂
    התגובה האהובה בשרשור