שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

"יציאה מהארון" בנושא ה-BDSM

Kitty frank
לפני שנה • 25 בספט׳ 2022
Kitty frank • 25 בספט׳ 2022
אני מאוד מזדהה עם כל מה שיולי כתבה.
מגיל מאוד צעיר היה לי ברור שאני לא טובה בלשקר ולא מעוניינת לרכוש את הכישור הפוליטי. הרבה מהחיים שלי בנויים סביב החתירה לאוטנטיות, המיניות שלי לא יוצאת מן הכלל.
מי שמספיק אכפת לי כדי לספר לו על מערכות היחסים שלי, ישמע ניתוחי כוח וסאדו-מאזו של היחסים בדיוק כמו שהוא ישמע ניתוחים על ההבדלים הסוציו-אקונומיים או על המפגש בין הבסיסים הרוחניים ביני ובין מי-שזה-לא-יהיה.

המשפחה זו הנקודה היחידה שבה אני חותרת לטאקט. זה לא תמיד קל, אבל בהחלט משתפר עם הזמן. הרגע היחידי שמפחיד אותי זה כשאנשים שפגשתי מפה הופכים להיות חלק מהחיים שלי וקשה לי להסביר את ההקשר. 'חברים מהאינטרנט' חושף את כל הקלפים בלי להתערות בפרטים. זה לא פתרון מוצלח אבל כרגע זה מה שיש לי.
שרף אורנים​(אחר)
לפני שנה • 25 בספט׳ 2022
שרף אורנים​(אחר) • 25 בספט׳ 2022
האמת שמעולם לא דיברתי על סקס, עם חברים. יש חברה טובה אחת, שדיברנו, פעם אחת, במקרה של לב כואב. היא הבנאדם היחיד, שאנימחושב להיחשף בפניה ועד כה, זה לא קרה, עד היום, כי זה תמיד נראה לי לא קשור לכלום ולמה שזה יעניין אותה. אנחנו חברים כאלה טובים, שיצא לנו לחלוק מיטה, עשרות פעמים, ללא מתח מיני או מחשבה מינית. זה כמובן, קצת מנוגד, לחשיפה שלי בבלוג ואני מנחש שאם מישהו שאני מכיר יזהה אותי מהבלוג, אני ארגיש מבוכה גדולה, למרות, שאין באמת סיבה.