לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטי שליטה נשית מהזמן האחרון מהמיינסטרים

Daave​(נשלט)
לפני שנה • 7 באוק׳ 2022
Daave​(נשלט) • 7 באוק׳ 2022
הוספתי את הסדרה בונדינג של נטפליקס עונה 1 ו 2
סטודנטית מניו יורק שעובדת כמלכת סאדו מגייסת חבר גיי מהתיכון לתפקיד העוזר האישי שלה.
מי שלא מצליח לראות את הסדרה שישלח לי הודעה ואני ידריך אותו איך לצפות
https://tinyurl.com/5n8dh5tf
בלנדר
לפני שנה • 7 באוק׳ 2022
בלנדר • 7 באוק׳ 2022
אהבתי icon_smile.gif לחקתי לי איזה 2 פה לבדיקה, עוקב אחר הבלוג 👌👌

יש את הסדרה בונדינג אמנם בנטפליקס וזה לגמרי סופט אז ממש משעשע

והסרט Knok-Knok עם קיאנו ריבס 2015 - חובה.
זוג סדיסטיות צעירות דופקות על הדלת שלך בזמן שהמפשחה נסעה לטיול בסוף שבוע ונשארת לבד כדי לסיים את הפרויקט בעבודה.
מפתות אותך לשכב איתן ואז מתחיל מסע סחיטה רע. מאוד רע.
Daave​(נשלט)
לפני שנה • 8 באוק׳ 2022
Daave​(נשלט) • 8 באוק׳ 2022
הוספתי את הסרט הצרפתי הבדסמי קשור משנת 2013 או בצרפתית Une histoire d'amour הסרט עם תרגום לעברית
בחור נכנס לחדר בו מחכה לו דומינטריקס. היא אומרת לו להוריד את החולצה וקושרת את ידיו מאחורי גבו. היא גם מעבירה את החבל סביב צווארו. הוא כורע על הרצפה והיא מתחילה להצליף בו. היא דורכת מולו ומתחלפת בין להצליף בו לבין משיכת ראשו בעדינות על בטנה, כמעט נחה על מפשעתה כשהוא מתחיל להתייפח. הוא מניח בהערצה את ראשו על הרצפה לפני נעלי העקב הגבוהות שלה. זו סצנה קצרה, אבל היא מרגישה אמיתית, מחוספסת ואינטימית. בחלקו האחרון של הקליפ האישה לא נראית דומיננטית במיוחד. היא יפה וחושנית. היא נכנסת לסלון שלו, לוקחת עליו חלק אחד ולאט לאט מזיין אותו. היא מרימה לפתע סכין ומצמידה אותה לצווארו, אך מניחה אותה כשהם ממשיכים לזיין. לאחר חימום אינטימי, הבחור מסתיים בחליפת עור וקשור לכיסא. שפת הגוף של האישה היא ביטוי חזק מאוד כשהיא בוחרת באיזה נשק להרוג אותו, לוקחת אקדח ומסתובבת סביבו לפני שהיא סוף סוף יורה בו.
https://tinyurl.com/5n8dh5tf
Daave​(נשלט)
לפני שנה • 8 באוק׳ 2022
Daave​(נשלט) • 8 באוק׳ 2022
הוספתי את סרט הדרמה הגרמני
תשוקה 2005 ,
איב, בתו של מלונאית, ומגדלנה, סוציולוגית שעובדת בתור הדומינטריקס "ליידי מריה" ב-S &M studio, נפגש במקרה בתאונת אופנוע. מרותקת מהעולם המוזר של ליידי מריה, איב מתחילה לחפש את זהותה ומיניות משלה ויוצאת למסע דרך המקומות הנסתרים של התאווה - אולפן דומינטריקס, מועדון סווינגר, בר חשפנות - ופוגשת אנשים אחרים שנקרעו בין רצונותיהם: דומיניק , שרוצה להזדהות עם חייו וסבלו של ישו, ומייק, שמתחזה להיות מדריך הטיולים של איב והתשוקה ומתאהב בה בטירוף.
https://tinyurl.com/5n8dh5tf
Miss X​(שולטת)
לפני שנה • 9 באוק׳ 2022
Miss X​(שולטת) • 9 באוק׳ 2022
כל מה שאתה מתאר פה זה לא שליטה אלא התעללות
נשלטבוי
לפני שנה • 9 באוק׳ 2022
נשלטבוי • 9 באוק׳ 2022
תודה עם יש לך עוד סרטים כאלה או סדרות אשמח של שליטה נשית
Daave​(נשלט)
לפני שנה • 10 באוק׳ 2022
Daave​(נשלט) • 10 באוק׳ 2022
הוספתי את הסרט הספרדי אני נשאר איתך עם תרגום לאנגלית מי שירצה תרגם בעברית שירשום תגובה
צעירות מצחקקות שמאכילות בסתר קאובוי מאצ'ו ויאגרה עשויה להישמע די מצחיק. אבל האם זה באמת?... I Stay with You מתחילה כקומדיה תמימה עם בנות עשירות שנהנות ללא דאגות. אולם בהדרגה הסרט עובר מהפך, המסתיים בסדיזם אפל. האמן ארטמיו נארו יצר מספר מיצבים וסרטונים בנושא אלימות. הפיצ'ר הבדיוני הראשון שלו הוא לא רק פרשנות על האלימות הקיימת תמיד במקסיקו, אלא גם על האופן שבו אנו רואים אלימות. הטון המשתנה של הסרט ותפנית גאונית בקרב המינים הופכים את הסרט הזה לחוויה עימותית.
Daave​(נשלט)
לפני שנה • 10 באוק׳ 2022
Daave​(נשלט) • 10 באוק׳ 2022
Miss X כתב/ה:
כל מה שאתה מתאר פה זה לא שליטה אלא התעללות

מדובר על הבלחות בסרטים.
אין הרבה סרטים שכל הסרט הוא שליטה נשית אבל יש הרבה סרטים שקיימים בהם הבלחות של שליטה נשית ולזה הכוונה תיקנתי גם בבלוג.
Daave​(נשלט)
לפני שנה • 14 באוק׳ 2022
Daave​(נשלט) • 14 באוק׳ 2022
הוספתי את הסדרה חצות טקסס
בחור יוצא עם מכשפה חזקה, אבל היא מתחילה להשתעמם ממערכת היחסים שלהם, ומתחילה להשתמש בקסם שלה כדי לשלוט בו ולהשפיל אותו. בסופו של דבר, היא וחברה המכשפה מחזיקים אותו ואת חברו בשלשלאות, מה שמוביל אותם להקרבה, בחור אחד נגרר בחבל על צווארו ונאלץ לשאת צלב גדול. איזה בחור מנסה להפריע להקרבה הפולחנית, אבל נלקח בשבי. וקסדת קסם מחזיקה אותו חסר אונים, כבול בתנוחת כריעה משפילה לפני אחת המכשפות כשהיא מתחילה מחדש את הטקס. הוא מנסה לדבר, והיא לועגת לו ואומרת "יש לך משהו להגיד, איש קטן שלי?". היא מורידה את הקסדה, והוא מתחנן בפניה לרחמים על האחרים. היא צוחקת וסוטרת לו. היא כורתת את ראשו בחרב, בעוד שאר השבויים מביטים באימה דומעת. בהמשך, אנו רואים כי השבויים נאלצים להכנע משפיל, מושכים סביב הכרכרה שבה אחת המכשפות פועלת כמלכה הרואה את נתיניה. מסביבם קשורים אנשים עם חרדה על פניהם. בצד נותרו כמה גופות מתלייה, ועליהן חתומים "כופר" ו"לא מאמין". בשלב מסוים, המכשפות מתפנקות ליד בריכה, מקבלות עיסוי מאחת השבויות וצועקות לה שתביא להם ענבים. היא לא נראית מאושרת מזה, אז מכשפה נוקפת באצבעה, מה שמאלץ את השבוי לחייך. המכשפות מדברות על מטרותיהן לשליטה עולמית כשהשבי כורעים עם הענבים. בחור אחד שמתנגד למכשפות קשור בשיעבוד הדוק על כיסא, שפתיו תפורות זו לזו, יש לו צלקות על גופו וברור שעבר עינויים. הוא בראש, ואחת המכשפות מתגרה בו ומקניטה אותו, מצחקת לו באוזן. היא תופסת את שתי ידיה לפצעים עמוקים בגבו, טוענת ביהירות שהיא רק מסיימת את הסבל שלו, כשהוא זועק מכאב. השבוי מסצנת הבריכה קשור ומעונה גם כן. בתור אחת המכשפות עומדת לחתוך לה את האגודל, אבל עניין האהבה הנוכחי שלה מוציא אותה מזה. מאוחר יותר אנו רואים כיצד הדינמיקה של המכשפה הראשונה והחבר שלה משתנה. עכשיו היא בשליטה מוחלטת. היא יושבת על הספה, והוא שואל אם היא רוצה סקס. היא רק רוצה להסתובב, ושווה לו לשבת לידה, לשים את רגלה עליו. הבחור ממש כועס ומדוכא, ומנסה לעורר אותה לתודעה אשמה. היא לא יכלה לקלף פחות ואומרת לו לשפשף את רגליה. סוף סוף הוא אוזר את האומץ לעמוד מולה, אבל היא פשוט צוחקת בפניו. נוצרים עוד קצת עינויים והקרבה. הקליפ מציג שילוב נחמד של שליטה, עוצמה וסדיזם מעורבבים יחד, גם אם החיתוך בין הסצנות נעשה קצת מבולגן.
נשלטבוי
לפני שנה • 15 באוק׳ 2022
נשלטבוי • 15 באוק׳ 2022
יש עוד סרטים בסגנון??