בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מונית כחולה

Queen M​(שולטת){ianta bate}
לפני 19 שנים • 13 באוק׳ 2004

מונית כחולה

Queen M​(שולטת){ianta bate} • 13 באוק׳ 2004
כרגע חזרנו מהדנג'ן. ערב מדליק. המון מזל-טוב למאסטר ערן!

אני פה ביחד עם מוזה שותפתי הדנדשית. "איזה לילה היסטרי". מה היה לנו בתפריט? הציעו לה הצעות כמלכה וכסאבית. לי הציעו סשן ב-1000 שקל. שיחררתי שתי אורגזמות לסאבית מסוימת ועשיתי סשנים על ימין ועל שמאל.

אני לובשת מחוך חדש מחטב כשהציצים מרקיעי שחקים והכך גם המיני. במגף סטילטו גבוה ביותר מעור שחור. מוזה לובשת ללא שרוולים עם מחשוף יותר מנדיב הקשור באיקסים סטן אדום. נעלי סירה שחורות.

עייפות אך מרוצות דידנו על עקבי סטילטו "9, מגיעות אל הרחבה מחוץ למועדון, ומחכות למונית "הנה מונית, תעצרי אותה!" אולם להפתעתנו, המכונית שעצרה הייתה ניידת משטרה. סליחה, לא שמנו לב, חשבנו שאתם מונית..." ואכן הניידת המשיכה... מטרים ספורים... ואז עשתה רוורס חפוז ונעצרה לידנו.

"מי אתן?" שאל השוטר. התנצלנו שוב על הטעות, והסברנו שאנחנו עייפות ומחכות למונית. השוטר שאל לגבי תעודות זהות. חייכתי והסברתי שיש לי תעודה, אבל היא בבית ןאני אשמח להראות לו אותה לכשיקפיץ אותנו הבייתה. הוא חייך חיוך מבודח. לפתע הרצין, וסימן לנו עם האצבע לבוא אליו...
חייכנו והראיתי לו את המגפיים. הסברתי לו שאחרי 3 שעות ריקוד "אין מצב שאני עושה פסיעה אחת מיותרת".
השוטר פתח דלת עם פוזה קשוחה. ניגש אלינו, ואנחנו כולנו חיוכים. "מי אתן?" צחקנו והסברנו לו שאנחנו אחרי ערב סאזו ואז העננים שאפפו את מוחו לפתע התבהרו והוא חייך. הוא אמר שהוא נוסע עכשיו לכיוון אלנבי, אם זה מתאים לנו...
הסברנו לו שבלבוש כזה, בשעה כזו, במקום כמו אלנבי, אנחנו ממש לא רוצות להיות - ושוב כל צעד הוא מיותר. אבל בכל זאת, נשמח מאוד לטרמפ בניידת.
(יששששש!!!!)
הוא פתח לנו את הדלת וסגר באלגנטיות אחרינו. הוא ןהקצין שלו הקפיצו אותנו אחר כבוד עד הבית (כמובן שהצליח להוציא מאיתנו מספרי טלפון כדי להתנדב למשמר האזרחי ואת מוזה ביקש רשות להתקשר ללא קשר).
מעשה שהיה כך היה...
ממש גרוע​(אחר)
לפני 19 שנים • 13 באוק׳ 2004

מדליקה כתמיד

ממש גרוע​(אחר) • 13 באוק׳ 2004
יפה לך קווין M icon_razz.gif
את מדליקה כתמיד ובמיוחד עם המיני החשפני ועם מה שהוא מכסה icon_cool.gif
איני מתפלא אם הציעו לך סשן ב1000 ש"ח icon_smile.gif
והסיפור היה מושלם אם הייתן הופכות את השוטר לזונת מין קטנה..
אבל אין לי ספק שזה עוד יקרה icon_twisted.gif

חוץ מזה שמחתי גם להכיר אותך מוזה icon_biggrin.gif