ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מגע לא רצוי על ידי שולטת באירועי פמדום

קטלב​(מתחלף)
לפני שנה • 26 באוק׳ 2022
קטלב​(מתחלף) • 26 באוק׳ 2022
vanvan duchess כתב/ה:


מן הסתם... ועדיין יש אנשים שיגידו על אקט מסויים- "לא מתאים" ואחרים שיגידו שזו הטרדה וטראומה. מי הייתי רוצה שיהיו החברים שלי? אלו שידעו למצוא את האיזון בין תקשורת מילולית ולא מילולית.

הקצנת בכוונה לגבי נשיקה בתחת מאדם זר. אקצין בכוונה ואתאר יחסי מין שלא הייתי רוצה: אפשר ללטף לך את השיער? אפשר לחבק אותך? אפשר לנשק אותך? אפשר לחדור אלייך? אפשר להסתכל לך בעיניים? אפשר ללחוש לך באוזן?
לשאלות האלו יש מקום בהתאם לאדם, למצב, לדינמיקה, להיכרות. לא חושבת שתמיד הן צריכות להישאל זה פאקינג תלוי!


הקצנתי בכוונה כי הטקסט שלך קיצוני מכלתחילה. אני לא יודע מה בדיוק מי-שזאת-לא-תהיה עשתה שם. בלי קשר למה שהיה או לא היה ונופח או הוצא מהקשרו או מה זה משנה מה, הדרך היחידה שלך לדעת אם מישהו ספונטני (כלפייך), ספונטני (כלפייך) או כל דבר אחר (כלפייך. ספציפית כלפייך. איך שהוא התנהג עם אחרות לא רלבנטי. גם אם כולן יודעות שהוא שרמוטה) - היא לשאול. במילים ברורות. כי אחרת יהיו לך טעויות כמו להיא.
Jessie Adams{ליידי}
לפני שנה • 26 באוק׳ 2022
Jessie Adams{ליידי} • 26 באוק׳ 2022
האם היו נגיעות שלא רציתי? כן.
לא משהו מטריד, משהו שפשוט בוצע ללא רצוני ואישורי.
לא הרגשתי מוטרדת, כן נזפתי בבן אדם שזה לא בסדר ולא מתקבל וגם אם הייתה בינינו שיחה מקדימה זה לא הופך את זה לבסדר.

אין ספק שהסביבה מערפלת ומתעתעת ועדיין, לרגע לא חשבתי ללטף איזה נשלט או לגעת בו בצורה כזו או אחרת סתם כי הוא מושך בעיניי. אני כן חושבת שחייב לבקש אישור על דברים, במיוחד בסביבה כזאת. יכול להיות שאם היינו לבד הייתי רוצה להתמזמז איתך אבל בגלל כל האנשים מסביב אני מרגישה פחות בנוח.

מי שמכיר אותי ואת הפודקאסט שלי יודע שתקשורת זאת המילה האהובה עליי. אני חושבת שיש הרבה סוגי תקשורת, יש תקשורת עם העיניים, יש תזוזה של הפה בלי דיבור או תנועות של הראש, הזזת ידיים וכמובן פשוט לדבר ולהגיד בקול. תקשורת חייבת להתבצע. בכל דבר בחיים ובמיוחד במסיבת פמדום.

צר היה לי לשמוע על המקרה שקרה, במיוחד כשזה חבר קרוב מהקהילה. אני מקווה שלפחות שההצפה של הדברים האלה כאן בכלוב תלמד את כולם.ן שיעור בעניין להבא.