אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ובינתיים במקום אחר- כולנו אנסים בפוטנציה

בכוח המוח{Aion}
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
בכוח המוח{Aion} • 17 בינו׳ 2023
ברייה כתב/ה:
מעניין, כי דווקא התחקיר המקורי, לא יודעת אם עוד מישהו שם לב לזה, כלל לא נתן דגש על בדסמ. הבדסם הוזכר ברקע, כדבר-מה שולי. חשבתי שהם הצניעו את הבדסמ בכוונה, כדי לאפשר לצופה להיות פנוי להתמקד בהתרחשויות עצמן.

בכל מקרה, היא הוסיפה גם את זה: ״עצרו שוב ותחשבו, למה הדימוי חשוב יותר מהפגיעות שנוצרו ועוד תיווצרנה, כי אתם מתעקשים שלא תהיה חשדנות, הרי הקהילה שלכם בטוחה לגמרי, זה סתם איזה תפוח רקוב שלא שייך אליה בכלל. מצרפת:

1) פוסט של עובדת ארגון סיוע שמספר שחלק מהפרקטיקה במועדון הזה (שלא היה מקום קטן ושולי) הייתה לשלם לנשים ונערות, כדי שיקחו חלק בזה.

2) החשבון של ניסן גבני. זהירות - הוא מלא בתכנים גרפיים קשים. חלק אינטגרלי מפעילות המועדון היה העלאת נשים צעירות על הבמה לשם טקסי השפלה מינית בפומבי, ערב אחרי ערב. לאישה ממוצעת יהיה קשה אפילו לראות את התמונות. מה קורה כשאין כל ערב נשים שרוצות להיות חלק מטקס כזה בחדווה ומרצון, אבל חייבים לקיים אותו, כי זו אטרקציה מרכזית?

נכון מאוד - משלמים להן, משדלים במניפולציות. הניצול המיני בנסיבות כאלה הוא בילט אין.

הפוסט של עובדת הסיוע

https://www.facebook.com/100004114205635/posts/2341495002664284/?mibextid=cr9u03
״
היא לא חשובה, בעיניי. גם דעתה לא חשובה, בעיניי. אבל מרתק לקרוא איך מועדון בדסמ נראה ומתפרש מהצד.


נכון. ומעניין להבין איך הלוגיקה התקולה הזו מקובלת על הרבה אנשים, במקרה הזה נשים.
בכוח המוח{Aion}
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
בכוח המוח{Aion} • 17 בינו׳ 2023
יולי Yuli כתב/ה:
מצד אחד כיף להגיד "אף אחד כאן לא מעודד אונס או חושב שאונס זה חלק מהעולם הזה", מצד שני כשקוראים בפורום מגלים שיש מלא אנשים שחושבים אחרת בנושא הזה.

זה לגמרי קורה בכל קהילה בעולם - ברגע שיש פושע אז כל השאר ממהרים לומר "הוא לא מייצג אותנו". שזו אחלה אמירה, אבל היא יותר אמינה כשהיא נעשית עם התגלות הדברים ולא רק כשמעמתים אותנו. אם זה כל כך לא מייצג אותנו, היינו צריכים ברגע שראינו את המעשים האיומים להזדעק ולהוקיע ולנדות.
אבל איכשהו בכל פעם שמתפרסם סיפור כזה, מגלים שהמון אנשים כבר ידעו. אנשים ידעו! אז מה אנחנו מעמידים פני שיות טהורות.

מה שאני לא מבינה זה את ההזדהות. הרי זה כל כך קל לומר בקול "אלה מעשים רעים שאני מתנגד להם נחרצות" ובכל זאת יש מי שמהסס.
וגם קיבלתי את הרושם שיש מי שחושב שכל העניין הוא בכלל קנוניה של מתחרים עסקיים. כנראה שאנחנו בכל זאת קהילה אחרי הכל...

והשאלה המקבילה של ירוקאפור על המרחבים הוירטואליים שלנו נראית לי מאד קשורה.


בהנחה שאכן התבצעו מעשים ללא הסכמה, כל מי שידע על כך שיתף פעולה, בין אם הוא בדס"מי, ונילי או א-מיני. מה הקשר לפרקטיקה המינית של האדם, כשהוא נחשף לאונס, נפלא מבינתי.
אני רוצה לדייק: לא ראיתי שהיה מישהו שאמר שאונס או מעשים ללא הסכמה הם מעשים ראויים, כי ככה זה בבדס"ם ואין מה לעשות. היו כאלה שהטילו ספק במגמתיות הכתבה, ובכנות העדויות, ומשכך, הטילו ספק בראיות. זה לחלוטין לגיטימי, ולא הבנתי את ההתלהמות הגדולה ואת הצורך לתקוף אמירה מהסוג הזה, שכן במקרה שכזה נעשה לינץ' ציבורי.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
זה הטקסט שהיא הופנתה אליו:

אז כמה מחשבות על כתבת התחקיר של Shen Liberman ששודרה אתמול בעובדה:
קודם כל ולפני הכל כמה אומץ צריך כדי להתראיין ולחשוף את הסיפורים הקשים ואני מצדיעה לכל אותן בנות.
דבר שני, הייתי רוצה לשים זרקור על מה שחלקן סיפרו: הצורך להישאר שם כאקט הישרדות כדי לא לישון ברחוב.
אני מכירה את ניסן וחבורתו כבר שנים מעבודתי עם נוער וצעירים בזנות. מי שאני פגשתי שעברו דרכו לא דברו על מיניות חופשית אלא על דרך לשרוד את מצבן בחיים. נערות בנות 17 ו18 שנחשפו לסצינת הbdsm במסיבות פרטיות ומועדונים ספציפים. לא רק אצל ניסן והטאבו.
הרוב הגדול ממי שאני פגשתי קיבלו כסף כדי להשתתף במסיבות הללו כדי להוכיח לקהל הגברים שמגיע שיש בנות צעירות בסצינה שניתן לנצל. לא כל הגברים ידעו שמשלמים להן אך הן בהחלט קיבלו כסף כדי לקיים יחסים עם גברים. מעבר לכך, בהתחלה פיתו אותן להיכנס לסצינה ושהן יהיו השולטות עם השוט ביד ושכנעו אותן שזו הדרך הכי טובה כי ככה הן לא נאלצות להיות הנשלטות ואותן נערות הרגישו שזכו בפיס. לא כי זה מגרה אותן מינית, אלא כי ככה הן לא צריכות לסבול מגע. ילדות בנות 16 הוכנסו לסצינה הזו אך זה היה רק השלב הראשון בדרך כמובן להיות נשלטת במופעים ובחדרים פרטיים שכולם יכולים לצפות.
כשכל רצונך זה שכמה שפחות יגעו בך, השלב הבא בדרך להצלה זה לגייס עוד בנות שישמשו כחומת מגן לגופך. ניתן לראות זאת בלא מעט סצינות בעולם הזנות, וזה הוזכר אתמול על ידי אחת הבנות. הרצון לצבור כח ולהרגיש שייכת יושב לא פעם על הרצון העז לטפס בהירכייה כדי להפסיק להיות שפחת מין.
מניסיוני, לא מעט מקומות ששמים על דגלם מיניות חופשית, מגייסים ומשדלים בנות לזנות. לא כל המקומות, לא כל סצינת הbdsm, אך יש לא מעט כאלו.
כשנערות וצעירות עושות סקס תמורת בית ומקום לינה זה הישרדות נטו. כשהן נדרשות לתת את גופן, להתכווץ מהמגע ולחכות שזה ייגמר כדי שרק יוכלו לישון, זו פגיעה מינית מהחמורות שיש.
ניסן הפך להיות מלך הסצינה כי המליכו אותו ככזה. זה לא קורה בוואקום.
״אין לא רוצה יש רק לא שכנעו אותך מספיק״,זה מוטו שמוביל לא מעט סצינות שדוגלות במיניות חופשית. וצר לי, אבל זו לא מיניות חופשית.
ולבסוף, תודה רבה לחן ליברמן שהצליחה בעבודת תחקיר מקיפה לחשוף את מה שממזמן היה צריך להיחשף.
——

זה אמתי? ואם זה אמתי אז למה היה צריך להמתין לתחקיר של עובדה? מה שמתואר כאן נראה פלילי מכל כיוון אפשרי. זאת גברת מטעם מרכז סיוע, לא אדם פרטי שהלך לישון וחלם, אלא נציגה (אפרופו נציגים) של ארגון ידוע, ותיק, ומנוסה. בנות 16 נותנות שירותי מין בתשלום, ארגון מוכר יודע על כך וברייה מהכלוב לא בסדר שלא הוקיעה את ניסן גבני, עליו מעולם שמעה, כי היא גולשת בכלוב (ומהווה או לא חלק מקהילת בדסמ). מרגיש לי קצת לא נכון.
סנטוריון
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
סנטוריון • 17 בינו׳ 2023
יולי Yuli כתב/ה:
מצד אחד כיף להגיד "אף אחד כאן לא מעודד אונס או חושב שאונס זה חלק מהעולם הזה", מצד שני כשקוראים בפורום מגלים שיש מלא אנשים שחושבים אחרת בנושא הזה.

זה לגמרי קורה בכל קהילה בעולם - ברגע שיש פושע אז כל השאר ממהרים לומר "הוא לא מייצג אותנו". שזו אחלה אמירה, אבל היא יותר אמינה כשהיא נעשית עם התגלות הדברים ולא רק כשמעמתים אותנו. אם זה כל כך לא מייצג אותנו, היינו צריכים ברגע שראינו את המעשים האיומים להזדעק ולהוקיע ולנדות.
אבל איכשהו בכל פעם שמתפרסם סיפור כזה, מגלים שהמון אנשים כבר ידעו. אנשים ידעו! אז מה אנחנו מעמידים פני שיות טהורות.

מה שאני לא מבינה זה את ההזדהות. הרי זה כל כך קל לומר בקול "אלה מעשים רעים שאני מתנגד להם נחרצות" ובכל זאת יש מי שמהסס.
וגם קיבלתי את הרושם שיש מי שחושב שכל העניין הוא בכלל קנוניה של מתחרים עסקיים. כנראה שאנחנו בכל זאת קהילה אחרי הכל...

והשאלה המקבילה של ירוקאפור על המרחבים הוירטואליים שלנו נראית לי מאד קשורה.


1. הטיעון הזה רלבנטי רק כשמדובר בקהל קטן ומקושר היטב. זה לא המקרה כאן. אני משער שיש עשרות אלפי בדסמיים בארץ - מה היא חושבת, שאני מתקשר כל בוקר לטאבו כדי לקבל עידכונים על חייו של ניסן גבאי? לא הכרתי את השם ובכלל לא ראיתי את המקום עד שידור הכתבה, וכמוני כנראה גם 90% מהאנשים הבדסמיים בארץ.

2. הסיבה שהרבה אנשים לא ממהרים לגנות בשלב הזה היא משום שהרבה אנשים לא מכירים את הבנאדם והפרטים, ולא מתים על הרעיון של לינץ' ציבורי או משפט שדה על סמך תחקיר בתוכנית טלוויזיה רודפת-רייטינג, ומעדיפים לתת לאנשים שקרובים לפרשה לחקור אותה לעומק (משטרה, פרקליטות, בית משפט). עבור רבים, ואני בכללם, הבנאדם קודם כל צריך לצאת אשם לפני שקוברים אותו.
מילים מילים​(שולט)
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
מילים מילים​(שולט) • 17 בינו׳ 2023
בכוח המוח כתב/ה:
מילים מילים כתב/ה:
ההתנערות הזאת שהיא מתארת, מתרחשת בכלל? אם כן, אז אני מסכים איתה. לא כל כך ראיתי כזאת התנערות.


אתה חושב שיש לנו כ"קהילה" אחריות על התנהלות של אדם שמזוהה עם הקהילה? ההתנערות היא אמירה חד משמעית שפעולות ללא הסכמה (לרבות הסכמה מכללא), הן לא חלק מהפרקטיקה הבדסמית, ואף אחד כאן לא מעודד אונס או חושב שאונס זה חלק מהעולם הזה.


לא. אני חושב שברגע שמישהו בוחר לכתוב פוסט על כמה ש"זה לא בדס"מ", לו כבר יש אחריות לדרך שבה הדברים שהוא כותב מתפרשים ולהשפעה שלהם. הוא בוחר לצייר גבול מסביב ל"בדס"מ" ולהצהיר מהן התכונות שלו בעיניו, וראוי לנתח ולבקר את הטקסט. אני אישית חושב ש"זה לא X" זה לכשעצמו מסר סביר ויש לו מקום, אבל כדאי לומר בכנות מה זה: לא הצהרה פשוטה של עובדות בשטח אלא wishful thinking, כלומר כולנו *רוצים* שזה לא יהיה בדס"מ אז אנחנו אומרים שזה לא כדי לשלוח מסר לסביבה ולצייר קו בחול.

במקביל, אני חושב שיש גם מקום למסר ההפוך: מה שקרה בטאבו ובדירה ההיא זה המשך של דברים שרואים מדי פעם בבדס"מ ובחברה שלנו באופן כללי, הפרקטיקות הבדס"מיות משיקות להתנהגות הזו וניתנות לניצול ע"י אנשים שרוצים לנצל ולפגוע, ולנו יש דרכים לזהות את הבעיה הזו, להציף אותה ולהישמר ממנה. לא למטרת הלקאה עצמית, אלא למטרת תיעול הזעזוע ותשומת הלב השלילית לתוך דיון שלרוב לא זוכה להרבה תשומת לב.
Alatar​(שולט){Foxy LAB}
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023

Re: ובינתיים במקום אחר- כולנו אנסים בפוטנציה

Alatar​(שולט){Foxy LAB} • 17 בינו׳ 2023
בכוח המוח כתב/ה:
אישה, פמיניסטית מוצהרת, מנתחת את מקרה ניסן וחבריו (כפי שהוצג בעובדה), מאווררת מהארון את הבדסמפוביה, וקובעת אחריות קהילתית על התנהגות לא נאותה (לכאורה) של כל אחד מפרטיה. בסייפא, היא מבהירה שהבדס"ם הוא עלה תאנה ואחת ממטרותיו היא לאפשר ניצול מיני.


בואי נפרק את הטיעונים שלה אחד אחד.


מישהי רנדומלית כתב/ה:
"צפוי כמו פקק מנהריה עד תל אביב אחרי טפטוף הגשם הראשון, חבר קהילת בידיאסאם הזדרז לפרסם כתבה, שאומרת שמה שראינו בתחקיר של עובדה - "אינו בידיאסאם". שיטת ההכחשה הזו אינה ייחודית לקהילות הפטיש. גם הקהילות הדתיות מתעקשות, שעבריין שנחשף אינו "באמת דתי", ואפולוגטים של תעשיית המין, בכל פעם כשנחשפת רשת סרסור, מתעקשים ש"זו לא באמת 'עבודת מין'". יש לי עוד הרבה דוגמאות, אבל נתמקד כרגע במקרה האחרון.


כאן כבר נמצא הכשל הראשון והשימוש הראשון בדמגוגיה זולה ודמוניזציה של בדס"מ כפרקטיקה מינית ו/או אישיותית.
אני לא רואה הכחשה בכלל, אלא הבהרה. לא נאמר "המקרים המתוארים לא קרו", אלא "המקרים המתוארים אינם עונים על הקריטריונים אשר מגדירים מה גבולות הגזרה בבדס"מ".
הדוגמאות שהיא מביאה שמה באותה קופסה גם רבנים שהתעללו מינית, גם סרסורים וגם בדס"מים, ומטרתן היא להבהיר מראש מה דעתה על בדס"מ באופן כללי.


מישהי רנדומלית כתב/ה:
לפי כותב המאמר, "חשוב להבהיר כי פרקטיקות של BDSM אמורות להתממש באופן אחר לחלוטין מהפגיעות המדוברות בתחקיר. BDSM נועד לשרת את כל הצדדים שלוקחים בו חלק. הוא יוצא לפועל כאשר יש הסכמה אותנטית. זאת הסכמה שניתנת מרצון, ללא לחצים, ללא בקשה חוזרת על אותו אקט שוב ושוב, ובטח לא תחת תנאים לא-מדוברים למגורים, אלא רק כאשר ברור שיש סימנים מוסכמים להפסקת הסשן ומתוך רגישות של מי ששולט בסיטואציה לסיכונים רגשיים ופיזיים אחרים".


אני מנחש שהמאמר עליו היא מדברת ("מאמר", מי שמע. טור דעה במקסימום) הוא של שי שפיצן, מהמרכז למיניות אלטרנטיבית, שבין השאר הדברים החשובים שהוא עושה משמש כתובת לכאלה שנפגעו בדינמיקות בדס"מיות ודואגים להפיץ מידע אמין שמנגיש בדס"מ בצורה ברורה למעוניינים, תוך שמירה על הצדדים.
אפשר לקרוא את הטור ב- https://www.ynet.co.il/dating/sex/article/skvv9ezss
ובתכל'ס --- מה שהוא אומר נכון ב- 100 אחוז.

מישהי רנדומלית כתב/ה:
למה כל כך חשוב לו להבהיר את זה? כי דקה אחת אחרי שהתפוצצה פרשייה של ניצול מחריד של נשים פגיעות, חלקן הומלסיות, מה שמעניין אותו הוא הדימוי שלו ושל הקהילה שלו. שלא יחשבו שגם הוא כזה!


הוא מבהיר את זה, כי בתור אדם שחלק מתפקידו הוא מתן מידע אמין ונטול אינטרסים - המטרה הראשית שלו היא להבהיר לכולם - גם לקהל הווונילי וגם לזה הבדס"מי מה הביסוס לאמירה שלו שפותחת את הטור ש"המעשים שהוצגו בתחקיר אינם BDSM [אלא] זה עיוות של המושג".
היא מציגה הנחה שמה שמעניין את הכותב זה הדימוי שלו, אבל לא מבססת אותה על שום דבר. היא לא יודעת מה מעניין את הכותב, היא לא יודעת כמה הוא והארגון אשר הוא עומד בראשו עוזרים לנפגעים ונפגעות בקהילה, כולל עזרה וליווי במידה והנפגע/ת בוחרים ללכת למשטרה. הבורות מרצון של אותה כותבת (במקרה הטוב. במקרה הרע זה אשכרה זדון) זועקת לשמים.

מישהי רנדומלית כתב/ה:
מצטערת, אבל אף קהילה או קבוצה לא יכולה לקבל את זכות להתנער מהדברים האיומים שעשו חבריה. אף קהילה לא תקבע לאחרים, שרק דברים שמשרתים את הדימוי האידיאלי שלה, יזוהו עמה. זה פשוט מאוד:


אחת - היא לא מצטערת
שתים - אני לא ראיתי אדם שהתנער מהמעשים שנעשו ע"י ניסן. יש אנשים, גם בפורום המכובד הזה, שיכולים לחשוב (ולטעות) שמדובר שקרים, יש כאלה שיכולים להגיד (ולטעות מאוד) שאותן בנות אשמות במה שקרה להן, ויש כאלה שיכולים להגיד (ולטעות מאוד מאוד) שמה שנעשה שם היה בהסכמה מלאה. אבל אין התנערות מהדברים האלה. להיפך - יש דיונים סוערים עליהם, שכולל גם הרבה חשבון נפש, יחד עם זאת כלל הקהילה (ןזהו מונח בעייתי מאוד, אבל זה דיון לזמן אחר) אינה **אשמה** במה שקרה. אם מישהו **ידע** דברים קונקרטים (ולא רק שמועות או סיפורים) ולא אמר, אפשר בתנאים מסויימים לטעון שיש לו איזשהו אשם תורם, אבל פלוני או אלמונית שיצאו לטאבו או לדאנג'ן או מסתובבים פה בכלוב -- אין עליהם לא אשמה ולא אחריות. האשמה העיקרית מוטלת על מי שעשה את המעשים, וזהו.

מישהי רנדומלית כתב/ה:
אם גם ניסן גבני, גם הנפגעות שלו וגם כל מי שמסביבו הסכימו שהוא חלק מקהילת הבידיאסאם עד הרגע שעלה תחקיר - אז הוא אכן חלק ממנה.
אם הקהילה לא פעלה כדי להוקיע אותו עד שפגע לה בתדמית - הוא חלק ממנה.
אם כל הקהילה קנתה ממנו במשך שנים את חוויית הבידיאסאם - אז הוא לא רק חלק מהקהילה אלא גם מייצג אותה.


- לא שמעתי על אף אחד שאמר שניסן גבני לא היה חלק מקהילת ה- BDSM עד עכשיו.
- הקהילה יכולה להוקיע אדם אחר כשיש עליו עדויות מסודרות, ולא כשרק חלקים קטנים ממנה שמעו סיפורים או שמועות. צריכים להיות מאוד זהירים ולא לשפוך את התינוק עם המים. ברגע שנחשף בצורה כזאת או אחרת שאדם בקהילה סרח - רק אז אפשר להוקיע אותו. לא לפני.
- יכול להיות שבשביל כמה אנשים הוא אכן ייצג את הקהילה ומה זה בדס"מ. אז מה? אחרי שנחשפו המעשים הוא כבר לא.


מישהי רנדומלית כתב/ה:
אותו דבר חל כמובן על כל שאר הקהילות, שקופצות עם "הוא לא קשור אלינו" כשמישהו לא משרת את התדמית.

ושוב דמגוגיה -- זה לא "הוא לא קשור אלינו", אלא "אנחנו קטגורית לא מסכימים עם המעשים שהוא עשה, שאינם עולים בקנה אחד עם מה שאנחנו מצפים מעצמנו ומאחרים" ו"הבן אדם הזה לקח משהו שהוא חלק אינטגרלי מהזהות המינית והאישית שלנו - ועיוות את זה בצורה כזאת כך שאנשים מבחוץ חושבים שכולנו כמוהו".
ולראיה - אני לא מצפה מכל הפמיניסטיות והפמיניסטים להתנער מהשטויות שהכותבת פולטת, למרות שלתפיסתי היא מזיקה לתדמית שלהם.

ומילה על התדמית -- אנשים עשו בדס"מ גם כשהתדמית שהתלוותה לכך היתה בעייתית בהרבה - כשמי שנמשך לתחום נחשב לחולה נפש, אלים או מסוכן. אנשים ימשיכו לעשות בדסמ בלי קשר לתדמית של הקהילה - כי זה חלק מהם. להיות בדס"מי זה לא לבחור ללבוש מותג כזה או אחר שאם הוא בא לך לא טוב אתה יכול להוריד אותו וללכת עם מותג אחר. זה חלק ממך. וגם אם יש אנשים אחרים בקהילה שפושעים - זה לא משליך עליך.


מישהי רנדומלית כתב/ה:
ותעשו לי טובה. הסיפורים על ניצול מיני מסחרי בקהילה הזו צפים כל הזמן. זה לא היה אירוע חריג או בלתי מייצג. יותר חשבון נפש, פחות יחסי ציבור!"


אחת - לא, אני לא אעשה לך טובה.
שתים - כל עוד דברים הם בגדר סיפורים או שמועות אי אפשר לצפות מהקהילה לפעול. פה זו שאלה של מי שמע ומה שמע ובאיזה פירוט. אנשים לא צריכים לחשוף את עצמם לתביעה על הוצאת דיבה (לפרסם שאדם מסוים הוא אנס מבלי שיש לך הוכחות [וסיפור ששמעתי מיד שלישית או רביעית אינו הוכחה] זאת דרך מעולה לחטוף תביעה כזאת ולהפסיד).
שלוש - במעגלים שאני מסתובב בהם ראיתי הרבה מאוד חשבון נפש, ואפס מחשבה על יחסי ציבור.
JunkyRuby{MyLexicon}
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
JunkyRuby{MyLexicon} • 17 בינו׳ 2023
קהילת האשכנזים התל אביבים לא הוקיעה את אורי זוהר, שיסל ואיינשטיין שתכתוב גם על זה פוסט כועס.

ומה עם שי אביטל? גילי מוסינזון? אייל גולן? מה שמו ממשרד הפרסום? כולם יודעים ושותקים זה הקטע מאז ומעולם.

ממש צריך בדסם כדי לנצל נשים נו בחייאת.

לדעתי אין קשר להיותה פמיניסטית
רק לזה שהיא מנצלת את המומנטום לשפוך חרא על פרקטיקה שהיא לא מבינה ולא מתחברת אליה.

ותכלס כולנו עושים את זה
מי על דת
מי על בדסמים
מי על אוכלי אננס על פיצה

אני חושבת שהתחקיר לא קישר בין בדסם לגבני כי זה פשוט לא היה בדסם. ואם בעובדה הבינו את זה...
Fashion kitty​(אחרת)
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
Fashion kitty​(אחרת) • 17 בינו׳ 2023
JunkyRuby כתב/ה:
קהילת האשכנזים התל אביבים לא הוקיעה את אורי זוהר, שיסל ואיינשטיין שתכתוב גם על זה פוסט כועס.

ממש צריך בדסם כדי לנצל נשים נו בחייאת.

לדעתי אין קשר להיותה פמיניסטית
רק לזה שהיא מנצלת את המומנטום לשפוך חרא על פרקטיקה שהיא לא מבינה ולא מתחברת אליה.

ותכלס כולנו עושים את זה
מי על דת
מי על בדסמים
מי על אוכלי אננס על פיצה

אני חושבת שהתחקיר לא קישר בין בדסם לגבני כי זה פשוט לא היה בדסם. ואם בעובדה הבינו את זה...


יש קשר להיותה פמיניסטית.
המיינסטרים של החוגים הפמיניסטיים בארץ די בדסמ פובי.
JunkyRuby{MyLexicon}
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
JunkyRuby{MyLexicon} • 17 בינו׳ 2023
Fashion kitty
אני לא חברה בקבוצות רלוונטיות אז באמת שאין לי מושג
Grey / Green
לפני שנה • 17 בינו׳ 2023
Grey / Green • 17 בינו׳ 2023
JunkyRuby כתב/ה:
קהילת האשכנזים התל אביבים לא הוקיעה את אורי זוהר, שיסל ואיינשטיין שתכתוב גם על זה פוסט כועס.

ומה עם שי אביטל? גילי מוסינזון? אייל גולן? מה שמו ממשרד הפרסום? כולם יודעים ושותקים זה הקטע מאז ומעולם.

ממש צריך בדסם כדי לנצל נשים נו בחייאת.

לדעתי אין קשר להיותה פמיניסטית
רק לזה שהיא מנצלת את המומנטום לשפוך חרא על פרקטיקה שהיא לא מבינה ולא מתחברת אליה.

ותכלס כולנו עושים את זה
מי על דת
מי על בדסמים
מי על אוכלי אננס על פיצה

אני חושבת שהתחקיר לא קישר בין בדסם לגבני כי זה פשוט לא היה בדסם. ואם בעובדה הבינו את זה...


הסירו ידיכם המטונפות מאוכלי אננס על פיצה!