בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אונלי

AllyCat​(נשלטת)
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
AllyCat​(נשלטת) • 13 בפבר׳ 2023
אני לא חושבת שזה רלוונטי לשאול אנשים מה דעתם על אנשים אחרים כי "חיה ותן לחיות". בדיוק כמו שזה לא רלוונטי לשאול "מה דעתכם על אנשים שתולים אמנות מודרנית בבית שלהם?" וואלה לא כוס השוקו שלי אבל שיעשו בבית שלהם מה שהם רוצים למה הדיעה של אנשים אחרים רלוונטית לזה בכלל.
וגם, אני לא חושבת שיש שוני בין מלכות עם אונלי פאנס לשאר ירקות עם אונלי פאנס, מה ההבדל?
והכי חשוב - כל עבודה זה למכור את הגוף שלך. כל. עבודה. האם בן אדם שמתרוצץ 10 שעות ביום בחוץ בשמש מוכר את הגוף שלו פחות ממישהי שמצלמת את עצמה עם תחתונים? מי קבע?
וחוץ מזה, אני חושבת שזאת ממש צביעות לזלזל בנשים שיוצרות תוכן מיני כי בואו, מישהו צריך לעשות את זה. כולכם צורכים פורנו באיזשהי צורה, אז למה כשמישהי עובדת בזה ומקבלת כסף בתמורה זה נחשב לגיטימי להתנשא מעליה? אם מישהי מעלה תמונות חושפניות לכלוב בחינם ואתם נהנים מהן כולכם שולחים לה "השמח להקיר,, אמוג'ישלפרח" אבל פתאום כשהיא מקבלת כסף על התוכן הזה היא רדודה ושטחית? אם את טובה במשהו אל תעשי אותו בחינם זה מהחז"ל.
אתם לא חייבים לצאת איתן אם יש לכם תפיסות אחרות לגבי מיניות וזה ממש בסדר, אבל להחליט שזה משהו פסול מוסרית? בואו.
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 13 בפבר׳ 2023
אף אחד לא אמר למישהי איך לחיות ולנהוג בחייה הפרטיים. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ובמדינה חופשייה כל אדם חופשי להתנהג כפי שהוא רוצה במסגרת האתיקה. יופי. שמנו את זה על השולחן.
אני לא מתייחס לבחירות של אותן בחורות באספקטים של לגיטימיות. אני אומר מה לדעתי, הבחירות הלגיטימיות שלהן, אומרות על רובן. רוב של כמה? משהו די קולקטיבי.

אני רואה בעיות מהסוג כמו "האם לפתוח אונליפאנס?" פחות או יותר אותו דבר כמו "האם לצאת לרצוח יהודי או לשבת בבית ולאכול שווארמה". יש כאן קונפליקט ערכים. יש את הלאומנות, הקנאות, ויש את החופש (בהנחה שלמחבל יש ערך בחופש ושהחיים שלו צ'בבה), לעשות מה שבא לך בקיצר. אני מאמין שבני-אדם, לרוב, כשהם נתקלים בקונפליקט ערכים הם בוחרים במה שחשוב להם יותר. אותן נשים, לפחות ממה שנדמה לי, פשוט זורקות חצי מהחיים שלהן ומשלמות השלכות מטורפות כשכל התוצר, שוב, לפחות ממה שנראה לי, הוא כסף. אפילו נזרום עם חלק מהתגובות ונקצין אותן - 99% מהן מקבלות מזה אורגזמה. וואו. בשביל מין וכסף, מה אגיד, ממש משתלם. בסופו של דבר, הן חייבות לבחור באפשרות אחת, שתרמוס אפשרות אחרת. אני מאמין שהאפשרות הנרמסת היא האפשרות שפחות מעניינת אותך.

ואני לא צופה בפורנו / מאונן / כותב לנשים שאני רוצה אותן ושולח להן פרחים. לא עשיתי את זה גם כשהייתי רווק. אז ניצלתי מהצביעות? לא שאני מסכים עם הלוגיקה שלך. זה שמישהו נהנה לאונן זה לא אומר שהוא בהכרח חייב להעריך את זה ובכל מקרה אחר הוא צבוע. זה שאתה מתחרמן ממשהו זה לא אומר שאתה צריך להעריך אותו או לא לזלזל בו. אתה יכול לזלזל במשהו וליהנות ממנו, איפה הסתירה?
את צופה באנימה, לא?
בטח יש לך הרבה guilty pleasures, לא? יש מלא סדרות זבל שכיף לצפות בהן במדיום הזה.
AllyCat​(נשלטת)
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
AllyCat​(נשלטת) • 13 בפבר׳ 2023
I don't feel guilty about pleasures (;
יש סדרות שאני יודעת טוב מאוד שאני אוהבת אותן בגלל שהן צבעוניות וכיפיות ומטומטמות ומודעת מאוד לזה שזה לא בדיוק אנקת גבהים ועדיין, זה לא אומר שאני מזלזלת בהן או ביוצרים שלהן או שונאת את עצמי על זה שאני רואה אותן. לא כולם חייבים ליצור דרמה רצינית וכבדה שהיא גם סרט תיעודי על יצור מטבעות, מישהו חייב ליצור גם את airplane.
ואני לא חושבת שלגמרי הבנת למה התכוונתי, אין דיון על האם מותר לה או אסור לה לעשות את זה מבחינת חוק או דמוקרטיה, זה נושא אחר לגמרי. כשאני אומרת שמתערבים לה בחיים הפרטיים אני לא מתכוונת לזה שבאים נציגי החוק וסוגרים לה את האונליפאנס בכח, אני מתכוונת לזה שאנשים שופטים אותה על בחירות אישיות שלה לגבי איך לחיות את החיים שלה.
אתה חושב שיש כאן קונפליקט של ערכים, אני חושבת שאין קשר בין מיניות לערכים. אנשים מתייחסים למיניות כאילו זה הדבר הכי קדוש והכי מדהים שיש בעולם ושצריך לתת אותו בזהירות ואחרי המון מחשבה וחיבור רגשי, וזה ממש בסדר אם אתה חושב ככה על המיניות האישית שלך ורוצה פרטנרית שחושבת כמוך, אבל אתה לא יכול להחליט בשביל כולם שככה נראית מיניות. מישהי אחרת תחליט שמבחינתה מיניות זה לא אישיו ואין לה בעיה אידאולוגית לעבוד בזה, או סתם להיות פתוחה יותר עם המיניות שלה, וזה ממש בסדר.
באופן כללי אני חושבת שצריך להפריד בין ערכים אוניברסליים כמו - אסור לרצוח, אסור לאנוס, אסור לגנוב ואסור לבטל מועדי ב כאקט של שביתה ימזרובים, לבין ערכים אישיים של בן אדם שמשתנים אינדיבידואלית כמו - פתיחות מינית, אמונה דתית, נטיה פוליטית וחברהן. אני חושבת שכל עוד בדבר מסוים אין פגיעה באחר, זכותו של כל אדם לבחור אם הוא מאמץ את הערך הזה או לא, ואנשים אחרים צריכים לכבד אותו גם אם הפילוסופיה שלהם שונה משלו.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
אלי קאט.
אנשים מביעים דיעה מתוך עולמם. את לא יכולה לצפות מאנשים שלא ישפטו את מה שסובב אותם. גם אני ״שופטת״ כשאני אומרת, ״שתעשה מה בא לה, אבל אני בחיים לא אעשה משהו כזה״. ועוד איך שופטת. אני לא חושבת שהיא רדודה, כי לדעתי רדידות אינה נמדדת לפי אונליפנס. ואני גם לא אטען שהן עושות דבר מה לא ערכי, כי אני מתייחסת כנראה בפתיחות יותר מוויץ׳ (לדוגמא) למופעי מיניות, אבל אני בטוח לא אפרסם תמונות ערום באינטרנט כי אני אדם סולידי, כי אורח החיים שלי, המקצוע שלי והסטטוס ייפגעו; ובין היתר כי אני חושבת שהתנהגות כזאת אינה מכבודי. כלומר, עם כל זה שאין לי בעיה עם כך שהן תעשינה את העולה על רוחן, ועם כל זה שפרסום תמונות באינטרנט אינו מוריד מכבודן בעיניי, אם אני אפרסם תמונות ערום באינטרנט כבודי ייפגע בעיניי.

אז מה נשאר? לחשוב אבל לא לכתוב כדי לא לפגוע בתקינות פוליטית? לא להביע דיעה? עוד מעט נעבור מחוקים על מה אסור להביע דעה לחוקים על מה מותר. כי המותר יהיה הנדיר והמיוחד.

נ״ב. את הניסוח הראשון של וויץ׳ לא אהבתי, בלשון המעטה, לדעתי הוא היה פוגעני. מעבר לכך, מדובר בדעה שיש לו את הזכות להביע ולמישהו אחר יש את הזכות לא להסכים אתה.
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 13 בפבר׳ 2023
"אני חושבת שכל עוד בדבר מסוים אין פגיעה באחר, זכותו של כל אדם לבחור אם הוא מאמץ את הערך הזה או לא, ואנשים אחרים צריכים לכבד אותו גם אם הפילוסופיה שלהם שונה משלו"
אבל לא חלקתי עלייך בזה. זה בדיוק מה שאמרתי. עזבי את זה שזה נכון גם מבחינת חוקית, זה צוין בכדרך אגב. אני תומך בכך, לא כי זה חלק מדמוקרטיה, אלא כי זה חלק שאני רוצה. אני לא ארצה שיגבילו אותי כשזה נוגע לבחירות הקונטרוברסליות שלי, אז אני בסה"כ מציע יחס זהה וזה גם מה שהיה קורה גם אם הייתי חי במדינה שאינה דמוקרטית. כמו שאמרת, חיה ותן לחיות. זה ערך שרלוונטי לבני-אדם בלי דמוקרטיה ובלי שלטון ובלי כלום, למרות שעם דמוקרטיה קל יותר משמעותית ליישם אותו.

"אנשים מתייחסים למיניות כאילו זה הדבר הכי קדוש והכי מדהים שיש בעולם ושצריך לתת אותו בזהירות ואחרי המון מחשבה וחיבור רגשי, וזה ממש בסדר אם אתה חושב ככה על המיניות האישית שלך"
אני לא חושב ככה על המיניות שלי. אני איפשהו באמצע. אני ממש לא מחבב את הרומנטיזציה המיותרת שיש באתר למיניות, מצד שני, אני לא אוהב מיניות שטחית מאוד. בשורה התחתונה, יש דברים שחשובים פי מיליון בחיים שמתקשרים להרבה יותר אספקטים בחיים שלך, כמו לחיות בחברה שיש לך בה שם נורמלי. מיניות, מתחילה ומסתיימת בחדר המיטות ועוד קצת מסביב.

ואת מדברת בכלל על נושאים שלא דיברתי עליהם, מה שמייצר כאן דיון לא קוהרנטי. שימי לב, לא אכפת לי מה הערכים שלהן ואם הן מעדיפות סקס כמשהו שולי או כמשהו מעבר. ואגב, לא דיברתי רק על ערכים שקשורים למין, יש ערכים שקל יותר ליישם / להעצים עם כסף למשל. בכל מקרה, הערכים הם סתם אמצעי שאמור להוביל אותך אל המטרה, אל המסר שאני מנסה להעביר. בשורה התחתונה, אפשר להגיד שאני עוסק בחסרונות מול יתרונות ברמה האובייקטיבית. כפי שאמרתי, הן מוכרות דברים מאוד מאוד בסיסיים בחיים כמו שם נורמלי (את מבינה כמה שם רע סוגר לך דלתות? במשפחה, בעבודה, מול רוב בני-האדם שאתה צריך לקיים מולם אינטרקציה פרונטלית), למצוא עבודה שמכבדת את עצמה, להכיר בן זוג שאשכרה מעריך את עצמו ויש לו סטנדרטים, לא להדביק כתם למשפחה שלך וכו'. החיים שלהן לחלוטין נדפקים. הן גם אומרות את זה בעצמן. הגברים שהן יוצאות איתם מסתכלים עליהן כ-sex material, ראיתי לא מעט שאמרו את זה. ומה יצא להן מזה? שני דברים. 1 - כסף. 2 - מין זול. שוב, אני לא חושב שזה שווה את זה. אלה דברים שהם אובייקטיבית בסיסיים שהן משלמות. בשביל מה? בזה אני עוסק בסה"כ. יתרונות מול חסרונות. בחירותיו של האדם, בכל דבר, לא רק במין, מייצגות צדדים באישיות שלו. לשכוח דברים מצביע על שיכחה. לצעוק מצביע על כעס, חוסר שליטה. לעשן מצביע על כך שאתה לא מתחשב יותר מדי בבריאות שלך. עכשיו, האם יכולים להיות אינדיבידואלים? אולי מישהו שכח לא מעט דברים שקרו לכם במקרה והזיכרון שלו מעולה, בהחלט ייתכן. אולי האדם הצועק הוא בכלל לא כועס, אלא מאמין באמת ובתמים שזה יעזור לו להעביר נקודה? בהחלט. אולי מישהו מעשן ובכל שאר היום הוא עושה יוגה, מכון כושר, אירובי, אוכל במידה מאוזנת וכו' וכו'. הכול יכול להיות, וכל זה גם לא סביר.

וערכים אוניברסלים... איפה? יש מדינות בעולם שבהן תמיכה בשלטונות דיקטטורי זה ערך אוניברסלי בהן. לדוגמה, רוב הרוסים בכלל מתים על פוטין. הרוסים שכל היום שידרו בעבר בתקשורת בתקופה שלמישהו היה אכפת מהמלחמה באוקראינה זה סתם מיעוט רועש. לא מעט רודנים רצחניים לאורך ההיסטוריה זכו לתמיכה. לא אכפת לי מערכים אוניברסליים, אני לא שופט טוב / רע של ערך לפי כמות האנשים שתומכים בו, זאת לא צורת עבודה שיטתית ואובייקטיבית.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שלישי פבר' 14, 2023 1:53 am, סך-הכל נערך פעם אחת
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 13 בפבר׳ 2023
אוי נו, בדיוק חשבתי מה שכחתי לכתוב. התבלבלתי בין הסטלה לכל המילים. ברייה, אמרת את זה בול. לצפות מבני אדם לא לשפוט? נו באמת. תגובה כ"כ אוטומטית וחסרת שליטה.
AllyCat​(נשלטת)
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
AllyCat​(נשלטת) • 13 בפבר׳ 2023
מעולם לא טענתי שלמישהו אסור להביע דעה. מותר להביע כל דעה, פשוט זה שמותר להביע אותה לא אומר שאנשים שנחשפים אליה מתחייבים לא לאתגר אותה, לחשוב כמו כותב הדיעה, או לרצות להיות חברים של כותב הדעה אם הדעה ממש קיצונית או נוגדת את העקרונות של הקורא.
אגב, גם אני הבעתי את דעתי, והיא שמיניות לא נחשבת ערך אוניברסלי אלא ערך אינדיבידואלי שכל אדם בוחר האם לאמץ ועד כמה. אם מישהו לא מסכים עם הדעה הזאת, הוא מוזמן להסביר לי למה הוא חושב את ההפך בעזרת לוגיקה וטיעונים. אולי אפילו אשתכנע.
ואני כן חושבת שאנחנו צריכים להתאמץ יותר לאתגר סטראוטיפים ודעות קדומות שיש לנו לגבי החברה ולא פשוט להגיד "ככה אני וזה בסדר."
על כל דעה שיש לנו ראוי לחשוב ולשאול את עצמנו האם היא באמת מוסרית או שפשוט קל לנו לחשוב ככה אז אנחנו ממציאים תירוצים?
כולנו שיפוטיים קצת. כולנו קצת מיזוגנים, כולנו קצת הומופובים, כולנו קצת שמרנים אבל זה לא אומר שהדעות האלה טובות ולדעתי הן עושות בעיקר רע אם לא מנסים לעבוד עלהן. אני חושבת שעל כל דבר שבן אדם עושה שמפריע לנו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו "האם זה באמת משהו רע שעושה רע לאחרים?" ואם התשובה היא "לא" אז פשוט לעזוב אותו ולתת לו לחיות.
גם לי היה קשה לקבל את הקונספט של מיניות פתוחה, או אבינאריים או אנשים שעושים בדסמ 24/7, ויש הרבה דברים שעדיין קשה לי לקבל ואני מנסה לעבוד עלהם.
ואני לא חושבת שזה הוגן לבטל את העמדה שלי רק בגלל שהיא במקרה עומדת בצד של התקינות הפוליטית. אם הדיון היה על דת במקום על אונליפאנס הייתה לי בדיוק את אותה העמדה, והיא שצריך להפסיק לשפוט אנשים לפי ערכים אישיים שלך ולכבד אותם גם אחרת.
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 13 בפבר׳ 2023
שוב, אליקאט, את לא עונה לי על מה שאני רושם. אני מתעסק באמת האובייקטיבית שידועה לנו, שהיא, ההשוואה בין היתרונות והחסרונות ובכך שאנחנו אובייקטיבית מסוגלים ללמוד מבני אדם לפי הבחירות שלהם. כל בחירה היא אובייקטיבית אומרת משהו על הבוחר. כל בחירה. אפילו בשאלות פחות הרות גורל, כמו "במה תבחר, כתום או ירוק?", אתה תהיה מונע משיקולים פסיכולוגיים שיגרמו לך לבחור את הצבע שתבחר וזה מה שהבחירה שלך אומרת עליך במקרה הנ"ל.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שלישי פבר' 14, 2023 2:02 am, סך-הכל נערך פעם אחת
Butterfly Effect
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
Butterfly Effect • 13 בפבר׳ 2023
שהלוואי והיה לי אומץ לפתוח אחד, זה כסף קל ואחלה הכנסה פסיבית
אבל כפי שציינו פה קודם זה כרוך במחיר חברתי שאני לא מוכנה לשלם
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנה • 13 בפבר׳ 2023
אלי קאט, הגבתי לזה: ״ ואני לא חושבת שלגמרי הבנת למה התכוונתי, אין דיון על האם מותר לה או אסור לה לעשות את זה מבחינת חוק או דמוקרטיה, זה נושא אחר לגמרי. כשאני אומרת שמתערבים לה בחיים הפרטיים אני לא מתכוונת לזה שבאים נציגי החוק וסוגרים לה את האונליפאנס בכח, אני מתכוונת לזה שאנשים שופטים אותה על בחירות אישיות שלה לגבי איך לחיות את החיים שלה.״

נתתי לתגובה שלך לייק כי עם השאר אין לי שום בעיה.

כן, אלי, אנשים שופטים. ואם למורה יהיה אונליפנס, הורים של ילדי בית הספר ישפטו אותה. הם לא יטענו שהיא רדודה והם לא ידרשו לאסור אותה, אבל הם בהחלט יבקשו שאת הילדים שלהם תלמד מורה שילדיהם לא מאוננים על התמונות שהיא מפרסמת ברשת.