סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך ייראו מסיבות ה- BDSM אחרי התחלפות המשטר במדינה?

מישלי
לפני שנה • 14 במרץ 2023

הו אלוהימה

מישלי • 14 במרץ 2023
פרלין כתב/ה:
מישלי כתב/ה:
איך נראו המסיבות בסגרים?
איך נראו המסיבות כשהיה צריך להציג טלאי ירוק?
כשהייתה חובה להגיע עם סמרטוט על הפנים?

מי ששיתף עם זה פעולה, ונירמל את זה עבור עצמו,
ינרמל ויתרגל כמעט לכל דבר.

על חלון אוברטון שמעת?


האם ידעת, מישלי, שמסכות מאוד אפקטיביות במניעת תחלואה?

הורג אותי המינוח הזה ״סמרטוט על הפנים״ כאילו אם אומרים את זה מלא זה הופך את זה לאבסורד ללכת עם מסכה בזמן מגפה במקום הדבר ההגיוני לעשות.


אם את מסתמכת על אותם שופרות שממשיכים לדקלם "יעיל ובטוח".
וממשיכים לקרוא למיץ פייזר "חיסון".
ומנרמלים דום לב אצל בני נוער, ומזהירים ששנ"צ, תה ירוק ועוד כל מיני אבסורדים, גורמים לבעיות לב (אבל לא הזריקות אולי...).
שהצליחו לגרום לאנשים ללכת להתבסטר כל כמה חודשים, לא לחבק את סבתא וכו' וכו'

תמשיכי לסתום לעצמך את אברי הנשימה ולהסתיר את החיוך המתוק שלך, אם את מאמינה שזה מאריך לך חיים. בכיף 💗
נשלט צנוע​(נשלט)
לפני שנה • 14 במרץ 2023
נשלט צנוע​(נשלט) • 14 במרץ 2023
בתור חרדי שיודע קצת מהתוכניות מתוך מועצת גדולי התורה, כל אחד ואחת יצטרכו להחתים על אחד מפלחי העכוז חותמת "תחת מוכשר", בדיוק כמו בפלאפונים הכשרים.
ייערכו שירותי הלקאה לחפצים בכך וישטפו את הפה בסבון לכל מי שיאכל חמץ בפסח
להמשיך או שהבנת את הקו הכללי של המתוכנן?
WitchFuneral​(שולט)
לפני שנה • 14 במרץ 2023
WitchFuneral​(שולט) • 14 במרץ 2023
הגעת למסקנות מאוד מסוכנות. תנשום אוויר, לא יקרה לך כלום. כל מה שרשמת פשוט תלוש מן המציאות. אתה באמת מוצא את עצמך מאמין במציאות שבה נשים חילוניות יוצאות עם תרבוש על הראש ופחד על הלב? ברור שלא, זה היגיון בריא. במקרה הגרוע ביותר ישראל תתדרדר להיות פולין, לא איראן.
מפית​(אחר)
לפני שנה • 14 במרץ 2023
מפית​(אחר) • 14 במרץ 2023
יהיה בול אותו הדבר
-חן-
לפני שנה • 15 במרץ 2023
-חן- • 15 במרץ 2023
😂😂😂😂😂😂😂😂 אתה חי בסרט עמוק
bondman​(נשלט){FLR}
לפני שנה • 15 במרץ 2023
bondman​(נשלט){FLR} • 15 במרץ 2023
WitchFuneral כתב/ה:
במקרה הגרוע ביותר ישראל תתדרדר להיות פולין, לא איראן.


פולין זה גרוע מספיק.

ולמה.
מה לדעתך ימנע מישראל להתדרדר להיות כמו אירן במשך הזמן ?


כשאתה נותן למישהו נשק בלתי מוגבל,
איך אתה יכול להיות בטוח שהוא לא ישתמש בו לפי האינטרסים שלו ביום מן הימים?
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני שנה • 15 במרץ 2023
פרלין​(נשלטת){ש} • 15 במרץ 2023
הלוואי שהיה לי חצי מהבטחון והוודאות של כולכם. בין אם אתם משוכנעים שלא יקרה כלום ובין אם אתם בטוחים שמישהו נמצא שם למעלה ובא לחסל את העולם.

ההיסטוריה מלמדת שהיא לא מלמדת כלום. לי נראה שכשיש יותר מדי כוח בידיים של פונדמנטליסטים דתיים זה לא הכי חיובי.
Peaky Blinder
לפני שנה • 15 במרץ 2023

Re: אתה

Peaky Blinder • 15 במרץ 2023
מישלי כתב/ה:
Peaky Blinder כתב/ה:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


בזבזת את כל מכסת ה-ח' שלך לשלוש שנים הקרובות!



יש לי כמה בכספת אם ממש תצטרך 😉


אם להגיד תאמת, חסכתי פה.
toAll
לפני שנה • 15 במרץ 2023
toAll • 15 במרץ 2023
כפייה דתית הולכת להיות כאן. אבל כפייה דתית היא לא העניין. נסו לדמיין מה הייתם חושבים על מדינה אחרת, אם הייתם שומעים ש...
- שר האוצר הוא עבריין שישב בכלא לאחר שנשפט והודה באשמה על גניבת כספי ציבור, ולמרות שנאסר עליו בחוק להיות שר שוב, הממשלה צפצפה על זה.
- מעבירים חוק שאומר שנבחרי ציבור יכולים לקבל "תרומות" מכל אחד, בלי הגבלה. כלומר כל אחד יכול לשחד שרים וזה חוקי. ולחילופין, שר יכול לדרוש שוחד בשביל שיקדם את האג'נדה של גורם מסוים - וזה חוקי.
- מעבירים חוק חסינות משפטית לשרים. כלומר שרים הם מעל החוק.
- מעבירים חוק שמאפשר לחיילים לנהוג באלימות בלתי מרוסנת כלפי כל אחד ולא לעמוד לדין בכלל. החוק הזה, אגב, יפגע בחיילים עצמם - כי הוא מפר אמנה בינלאומית - וזה אומר שאם החיילים האלה ירצו לעשות טיול אחרי צבא, הם ישפטו ויועמדו לדין על פשעי מלחמה ברגע שינחתו בנמל תעופה זר.
- מעבירים חוק שייתן לשרים שליטה מלאה על מינוי שופטים והדחתם. כלומר, כל שופט חדש יהיה מינוי פוליטי, וכל שופט קיים יוכל להיות מודח עוד באותו יום אם לא יישר קו עם האג'נדה הפוליטית של הממשלה.
- השר לביטחון פנים יכול להדיח מעכשיו לעכשיו כל מפקד, בצבא ובמשטרה, שלא בא לו בטוב. השר עוקף את השרשרת הפיקודית של המשטרה, מתקשר למפקדים בכירים למספר הפרטי שלהם, מחלק להם הוראות שנוגדות את הוראות מפכל המשטרה, ומאיים עליהם מה יקרה אם לא יעשו מה שהוא רוצה.
- השר מהסעיף הקודם אגב היה חבר בארגוני טרור ונעצר על השתתפות בטרור. בנוסף, הוא לא עשה צבא ואין לו שום ניסיון בכל הנוגע לביטחון המדינה.
- נניח ובמדינה המדוברת, העובדה שהשר הנתון התערב בפעולת המשטרה והצבא, היא לא חוקית בעליל. נניח וקיים מנגנון דמוקרטי שהתפקיד שלו הוא להתריע על כך שפעולה זו היא לא חוקית, ולעצור אותה. ונניח שהמנגנון הזה הכריע שהתערבות השר בענייני המשטרה הייתה לא חוקית. איך הממשלה מגיבה? היא קוראת למנגנון בוגד ומחוקקת חוקים כדי להחליף אותו במנגנון שיהיה מינוי פוליטי של אותו שר.
- מאז שהממשלה עלתה לשלטון, היא זנחה את כל ההבטחות שלה לבורחים, והתמקדה בכל הכוח רק בדבר אחד - העברת חוקים שיפרקו כל מנגנון שירסן את הכוח שלה או יוכל להעביר ביקורת דמוקרטית על ההתנהלות שלה, וחקיקת חוקים שיתנו לה כוח בלתי מוגבל לעקוף כל חוק קודם או כל מנגנון דמוקרטי שאמור לאזן אותה.
- הצעדים המהירים והבלתי צפויים שהממשלה עושה מעוררים חשש רב בקרב חלק הולך וגדל מהעם. בין המוחים נמצאים לא רק אזרחים, אלא רמטכלים לשעבר, ראשי ממשלה לשעבר, מפכלים לשעבר, ראשי מוסד ושבכ, בכירים במודיעין ואנשי מילואים מהיחידות הכי מובחרות בצבא, רופאים, מרצים, מדינות שהיו בעלות ברית של המדינה מאז הקמתה, אנשי עסקים, חברות הייטק, אנשי הייטק, חיילים, בכירים במשטרה וטייסים בחיל האוויר - כולם צועקים שמה שהממשלה עושה זה הפיכה דיקטטורית בלי בושה. ומה התגובה של הממשלה? לקרוא לכולם שמאלנים, בוגדים, עוכרי ישראל. לפמפם תעמולה בכל ערוצי התקשורת (למעט ערוץ 12) שמשדרת לאזרחים את המסר הברור - זה אנחנו או הם. או שאתם איתנו, או שאתם נגדנו. או שאתם ישראלים, או שאתם שמאלנים עוכרי ישראל. כן. כל האנשים למעלה הם עוכרי ישראל.

אז כאילו... סתם. איך זה היה נראה לכם אם הייתם שומעים שזה קורה במדינה אחרת? כי לי זה נשמע כמו רכבת שירדה מהפסים. וזה מדהים אותי שאנשים פה פשוט מתעלמים מזה ואומרים "תרגעו, כאן זה לא יקרה. הכל יהיה בסדר." לא, זה לא יהיה בסדר. תשמעו איך האנשים בממשלה הזאת מדברים. תראו איזו מתקפה אלימה וגסה יש כלפי כל מי שמעז לחשוב אחרת ולא לציית מיד ובאופן עיוור. ותפנימו, עכשיו אנחנו בשלב שהם עדיין לא תפסו את הכוח שהם רוצים. היועמשית היא הדבר היחיד שעומד בפני זה שבן גביר יעשה במשטרה מה שבא לו. ובגץ הוא הדבר היחיד שעומד בפני זה שהם יוכלו לחוקק כל חוק, הזוי ככל שיהיה, בלי שום בדיקת שפיות. ובבקשה, תקשיבו לאיך שהם מדברים כלפי מי שחושב אחרת. אחרי שישלימו את ההפיכה הם יהיו הרבה יותר אלימים והם לא יהיו מרוסנים בכלל. וזה לא עניין של שמאל או ימין או דתיים מול חילונים. כולם הולכים לחטוף. ולא תהיה יותר דמוקרטיה.

ואני באמת לא מבין איך אנשים יכולים להגיד זה לא נורא כי אולי מסיבות BDSM לא יצאו כל כך מהר מהחוק?
זאלופון​(שולט)
לפני שנה • 15 במרץ 2023
זאלופון​(שולט) • 15 במרץ 2023
פרלין כתב/ה:
הלוואי שהיה לי חצי מהבטחון והוודאות של כולכם. בין אם אתם משוכנעים שלא יקרה כלום ובין אם אתם בטוחים שמישהו נמצא שם למעלה ובא לחסל את העולם.

ההיסטוריה מלמדת שהיא לא מלמדת כלום. לי נראה שכשיש יותר מדי כוח בידיים של פונדמנטליסטים דתיים זה לא הכי חיובי.

כוח בידיים של פונדמנטליסטים דתיים הוא דבר אחד. ההפחדות המטורפות שרצות פה הן דבר אחר. הן פשוט לא מסתדרות עם העובדות או ההיגיון.

ניקח לדוגמה את ההפחדה משלילת זכויות נשים. נניח, חוק שמחייב נשים להתלבש בציבור באופן צנוע (במובן הדתי). איך זה יעבוד?

ראשית, אף אחד לא מדבר על להעביר חוק כזה. אבל זה לא אומר שגם לא ידברו. שנית, מחצית מהקואליציה היא הליכוד. הליכוד אינו מפלגה דתית ורוב חבריו יתנגדו נמרצות לחוק כזה. כך שאין סיכוי שחוק כזה יעבור, בוודאי לא ברוב של 61.

אבל נניח שעבר. מה יקרה? מה שקורה עכשיו, כשרק הסיכוי התיאורטי שאי פעם יעבור חוק כזה מרחף באוויר, אבל הרבה יותר.
אם יעבירו חוקים כאלה, הציבור שאינו דתי יצא לרחובות. הפעם, גם חלקו הימני. אני בעצמי אצא. למעלה משני שליש מהציבור היהודי בגיל 18 ומעלה אינם דתיים או חרדים, וכמעט כולם יתנגדו נמרצות לחוק כזה. מאד יתכן שהממשלה תתקפל - או תיפול.

אבל נניח שלא. נניח שיהיו הפגנות ושיבושים וסרבנות, אבל הממשלה תתעקש וגם תשרוד. מה אז?
קצת נשכח בכל הסיפור הזה שהדבר הבסיסי ביותר בדמוקרטיה איננו היכולת של בג"צ לפסול חוקים, אלא היכולת של הציבור לבחור את נציגיו - או לא לבחור אותם. לציבור הלא-דתי יש, כאמור, רוב גדול עדיין. חוק מסוג כזה כנראה יגרום למספיק אנשים להצביע נגד הקואליציה בבחירות. במצב הגושים הנוכחי, אין צורך ביותר מדי אנשי מרכז או ימין כועסים שיחליטו להחליף צד כדי להטות את הסירה. תעלה ממשלה חדשה ופשוט תבטל את החוק. על הדרך, ממשלות עתידיות יקבלו תמריץ חזק כנגד חקיקת חוקים כאלה.

ולא, הקואליציה לא תוכל לבטל או לדחות את הבחירות. מי שקרא את החוק יודע שלשם כך דרוש רוב של 80 ח"כים, כלומר רוב בלתי אפשרי.

התרחיש לפיו חוק כזה יכול לעבור וגם לשרוד הוא פשוט בלתי סביר בצורה קיצונית. עוד כמה עשורים, כשרוב הציבור יהיה דתי, אפשר לדמיין דבר כזה. כרגע? יותר סביר שביל גייטס יצר את הקורונה כדי להשתלט על העולם.