לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חברת כנסת

bondman​(נשלט){FLR}
לפני שנה • 1 באפר׳ 2023
bondman​(נשלט){FLR} • 1 באפר׳ 2023
סנטוריון כתב/ה:
מטפורה כתב/ה:
אני לא רואה כאן בכלל תכנים אירוטיים. למעשה, הפות שלי יבש לחלוטין כשאני קוראת את השרשור הזה. icon_smile.gif אני גם לא באמת מאמינה שיש כאן הרבה זקפות.


הייתה לי קצת זקפה כשאיילת שקד נכנסה לתמונה, אבל אחרי שמונה עמודים של ויכוחים וניתוחים פסיכולוגיים, היא מתה מוות קליני בלתי הפיך.

הלכתי לצפות בפורנהאב.



חחחחח הרגת.
זאלופון​(שולט)
לפני שנה • 1 באפר׳ 2023
זאלופון​(שולט) • 1 באפר׳ 2023
מטפורה כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:
מטפורה כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:
כפי שזיהתה מטפורה, תגובתי הקודמת (שלא כוונה ספציפית כלפייך, את רחוקה מלצנזר או להשתיק) אכן נכתבה בסרקזם. למען הסר ספק, אסביר אותה.

אם כתגובה נגדית לטיעוניה של חברת כנסת יושמעו הערות על המראה שלה, זה יהיה בזוי. אם בדיון רציני אודות איכות חברי הכנסת ינתן משקל לטיב ישבנן של החברות, זה יהיה מחפיץ מהסוג הרע.
אבל אם חברות כנסת מדוסקסות כאובייקטים מיניים באתר שעיקרו מיניות וחלק ניכר מן הכתיבה בו נסובה סביב פנטזיות מיניות ומה שמחרמן ומדליק - זה בעיניי בדיוק הזמן והמקום המתאים. לא חושב שמי שעושים זאת, כאן ובהקשר הזה, הם בהכרח אנשים מגעילים שלא מכבדים נשים.


תודה שחידדת, זה עוזר גם לי לנסח. אני ברשותך אוסיף חידוד משלי (בידיעה שזה מאד שנוי במחלוקת) - אני חושבת שההפרדה שעשית קורסת בחיים האמיתיים. בשני אופנים. ראשית, אני לא חושבת שנוכל להפריד בין אנשים כאנשים לכאובייקטים מיניים, אבל חשוב ומעניין מכך (ואני כולי תקווה שלא תשנאו אותי כולכם וחלק מכם ימצאו את הצעתי מעניינת לעיון בכל זאת) אני לא רואה כאן בכלל תכנים אירוטיים. למעשה, הפות שלי יבש לחלוטין כשאני קוראת את השרשור הזה. icon_smile.gif אני גם לא באמת מאמינה שיש כאן הרבה זקפות. אני חושבת שאלה פנטזיות של אלימות הרבה לפני שאלה פנטזיות מיניות קלאסיות (לא שלא תיתכן אלימות בלי מיניות כמובן, דא, אני פה הרי. הפנטזיות המיניות שלי מלאות אלימות). לגבי הרבה מהתגובות, אני חושבת שיש כאן רק צורה של מין, אבל תוכן פוליטי לחלוטין. וכשאנחנו עושים את זה, אנחנו קצת פותרים את עצמנו מאחריות א. על חומרת הרגשות שלנו ב. על רדידות המסרים שלנו.
זה לא מקדם את הדיון הציבורי ובעיקר לא את היכולת שלנו להבין את עצמנו.
זה קצת כמו סאטירה (בעיקר מהסוג הלא איכותי), שההומור הוא רק מדיום, המטרה היא המסר. סאטירה היא עטיפה, קלה יותר לעיכול, של מסרים פוליטיים. אני חושבת שיש כאן דינמיקה דומה.


ותודה שהבהרת שהדינמיקה של השתקת קולות כאן לא מיוחסת לי, כי אני לא רוצה שחלילה ישתמע ככה.

אני חושב שזה גם וגם 🙂
מתח פוליטי, אולי כמו כל מתח בעצם, יכול להיות קטליזטור לא רע בכלל לעוררות מינית. יש פה, כמובן, השטחה מסוימת - אבל גם כאן לדעתי אין בה פסול בהקשר בו היא נעשית.

רוצה לומר: כאשר מתייחסים לטלי גוטליב באתר סוטים בהקשר של פנטזיית שליטה, מותר בעיניי להדגיש את הצדדים השטחיים של הדמות הציבורית שלה, דוגמת אגרסיביות. כאשר מתייחסים לאדם עצמו ולמסרים שלו, מן הראוי בעיניי לשפוט אותם בצורה עגולה יותר, סטריאוטיפית פחות.

האם יודעים לעשות את ההפרדה הזו? כנראה שלעתים קרובות לא. לאו דווקא בגלל שמחפיצים ומשטיחים היכן ש"מותר", אלא משום שמחפיצים ומשטיחים באופן כללי בכל מקום. אבל זו בעיה שכנראה לא נפתור כאן בכלוב.


כיף להתדיין בחיוך, זה קודם כל. ובישירות.
ושוב, אני לא חושבת שזה עניין של מותר ואסור. הערבוב שהתייחסת אליו עולה מדבריך כמעט כמו איזה תוצר לוואי של אווירה מינית מתוחה ומפרה ומעוררת דמיון. אתה מדבר בשם חירות לעסוק בתכנים שעולים באופן מיני. אני לא רואה את זה ככה בכלל.
אין לי עניין לצנזר את עולם הפנטזיה המינית של חברי השרשור, אלא שלא רק שאינני עוסקת בצנזורה, אלא שאני גם חושדת, כאמור, שלא מדובר במין בכלל. זה זעם מחופש. קל יותר להוציא אותו על נשים באופן זה ("אמא של השופט - הפעם בכדורגל, כן? - זונה בת זונהההה"), ואנחנו גם פחות "ניתפס" באופן זה, אבל זה יכול להיות גם בדינמיקות לא מגדריות, גם לא מיניות. באותה מידה, יכולתי להיות באתר מוזיקה, לדוגמה, ולראות איזשהן מיקרואגרסיות מיסדרקטד עם תת גוונים אתניים (למשל) ואמירות אקטואליות לכאורה נסתרות, לכאורה מסוות. ואז ארצה להצביע על זה (כי מה עוד אני יכולה לעשות כשהכל סביבנו מתמוטט?). יגידו לי, מה זאת אומרת, זה אתר של מוזיקה, אנחנו רק משוחחים על מוזיקה, כשבפועל זו רק השפה שבה מתקיים הדיון, לא המהות שלו ולא התכלית שלו.
בקיצור, ייתכן עיסוק שרק נראה ענייני ורלוונטי, כמו גם קליל ופשוט, ובפועל הוא אף אחד מהדברים הללו. אני רואה את זה כל יום, כל היום.

תמיד עדיף להתדיין בחיוך. בחיים האמיתיים כמעט כל הדיונים שלי מתנהלים כך. דרושה לנו כתיבה מחויכת יותר.

כשדיברתי על מותר ואסור, התכוונתי מבחינה אתית, לא מבחינת צנזורה. שנינו ודאי נסכים כי גם מה שהוא בזוי ומבזה לרוב אינו מצדיק השתקה.

מבין את מה שאת אומרת, והתופעה אכן קיימת. בעיניי זה קצת גדול על השרשור הספציפי הזה, ברובו לפחות. אני מזהה בנאמר בו יותר מיניות וקלילות מאשר זרמים תחתיים של זעם ואלימות. אבל לכל אחד הפרשנות שלו והדרך בה הוא רואה את הדברים, ועתה אני מבין טוב יותר את הדרך שלך. תודה על ההסבר icon_smile.gif
שפוט נרצע
לפני שנה • 1 באפר׳ 2023
שפוט נרצע • 1 באפר׳ 2023
מירב כהן היא המלכה האולטימטיבית
Shlulit​(נשלטת){TheStrider}
לפני שנה • 1 באפר׳ 2023
Shlulit​(נשלטת){TheStrider} • 1 באפר׳ 2023
ואי איזה שרשור נהדר
לא קראתי הכל,
אבל אם הדיון יגיע למגישי חדשות ופרשנים, תקראו לי כי יש לי מה להגידדדד
Shlulit​(נשלטת){TheStrider}
לפני שנה • 1 באפר׳ 2023
Shlulit​(נשלטת){TheStrider} • 1 באפר׳ 2023
וואו
הגזמתם עם הביקורת 😅
אני מוצאת בזה שיח משעשע שהעלה בי המון צחוק וחיוכים. אפשר לחשוב שמעולם לא דמיינתם סלב/איש ציבור כאובייקט מיני.
דווקא זה שיח שמזכיר לי שגם הם בסופו של דבר בני אדם וגם להם בטח יש חיים משלהם, גם במיטה. וזה קצת מעודד להיזכר בזה.
GlamFetishDom​(שולט)
לפני שנה • 10 באפר׳ 2023

Re: חברת כנסת

GlamFetishDom​(שולט) • 10 באפר׳ 2023
אפוקליפסה כתב/ה:
אחרי כמה פעמים שראיתי את ח"כ טלי גוטליב מתראיינת, חייב לאמר שהיא אישה דומיננטית, תקיפה וחזקה.
אחת שהיינו שמחים ליפול לטיפול בידייה/לרגלייה
אוטוטו ישביעו ממשלה, והיא תמשול בנו


icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif הרגת אותי
אפוקליפסה​(מתחלף)
לפני שנה • 20 באפר׳ 2023
אפוקליפסה​(מתחלף) • 20 באפר׳ 2023
הפוסט מיצה את עצמו.

אחתום אותו בציטוט חוזר של חברת הכנסת מאז הושבעה הממשלה:
'תרימו ת'ראש, תתרגלו למנטליות של שליטה ולא של עבדים'
bondman​(נשלט){FLR}
לפני שנה • 20 באפר׳ 2023
bondman​(נשלט){FLR} • 20 באפר׳ 2023
אפוקליפסה כתב/ה:
הפוסט מיצה את עצמו.

אחתום אותו בציטוט חוזר של חברת הכנסת מאז הושבעה הממשלה:
'תרימו ת'ראש, תתרגלו למנטליות של שליטה ולא של עבדים'


אבל אנחנו רוצים להיות עבדים…..
icon_smile.gif
המלט
לפני שנה • 28 באפר׳ 2023
המלט • 28 באפר׳ 2023
לא מאמין שפיספסתי את השרשור הזה בזמן אמיתי. העולם באמת לא מה שהיה פעם, אם יש מי שחושב שהזמבורה הבהמתית הזו היא איזשהו מודל
למשהו נחשק, סקסי, שולט, נשלט, בדסמי, קינקי, סטרייטי או ונילי.