שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה קשור למין, קינק ואינטרנט למין הנשי יש יתרון ענק!

Grey / Green
לפני 11 חודשים • 4 ביוני 2023
Grey / Green • 4 ביוני 2023
ועכשיו ברצינות, אתה צודק (אבל לא באמת ותיכף נראה למה).

אתה צודק -- לפחות בנקודה אחת, שהכוח היחסי של נשים בחליפת ההודעות הראשונית גדול מזה של גברים. זה נכון בכלוב, וזה נכון בכל פלפורמת היכרויות, גם זו בעולם האמיתי. הסיבה ברורה: גברים יוזמים יותר מנשים, וזה לא ישתנה עד שהעולם באמת יהיה שיוויוני.

אתה טועה -- כשאתה מניח שזה משחק לרעתך. כמו שכתבו בדיון הזה כמה פעמים, רוב ההודעות שנשים מקבלות הן... הן לא טובות. לא הודעות שכיף לקבל, בטח לא כאלו שיתחילו היכרות. מתחבאת פה הזדמנות ענקית בשבילך: אם תוכל לבלוט מבין מבול הספאם, להודעה שלך יש סיכוי להתקבל בשמחה ובהערכה, אולי אפילו בתגובה.

אז איך מתבלטים? מבערך חצי זיליון דיונים בדיוק בנושא הזה אפשר לאסוף כמה טיפים שחוזרים על עצמם פעם אחרי פעם:
1. נשים שונאות הודעות העתק-הדבק ונשים ששורצות פה זמן מה יודעות לזהות אותן היטב. כתוב הודעה נפרדת לכל אחת שאתה רוצה להתחיל איתה.
2. נשים אוהבות שמראים להן שרואים אותן ומתעניינים בהן: קרא את הפרופיל, אם יש בלוג תעיין בו גם. ההודעה שלך צריכה להתייחס למה שכתוב שם. (זאת גם נקודת התחלה מעולה לשיחה, בטח בהשוואה ל״עושה סטראפאון?????״). (מה עושים אם רוצים להתחיל עם פרופיל ריק? לא מתחילים. מה יש לך להגיד למישהי שיש לה רק כינוי, גיל ומין? ״מה, בת 28 אה? נקבה, מה?״)
3. כולם שונאים פרופיל ריק: כמו שאמרתי לפני רגע, קשה לדבר עם מישהו שאין לו כלום בפרופיל -- כמוך. אם אתה רוצה שידברו איתך אתה צריך להיות מעניין באיזה אופן. אם אתה יודע לכתוב, כתוב בלוג. אם אתה יפה, שים תמונות. אם אתה לא יפה ולא יודע לכתוב תמיד אפשר להשתתף בדיונים בפורום. כך או כך, אתה חייב שיהיה לך, לכל הפחות, פרופיל מלא.
4. אל תהיה נאלח: נשים שונאות שזרים שולחים להם הודעות מיניות, זה גורם להן להרגיש כמו חפץ למימוש פנטזיות. למרות הדחף לוודא שהגיברת מולך גם מחבבת את הפנטזיות הספציפיות שלך, שמור את ההודעות המיניות למועד מאוחר יותר. הכי עדיף לחכות שהצד השני יעלה את הנושא. בינתיים דבר על עצמך, דבר עליה, צא מנקודת הנחה ששניכם בני אדם ולא איברי מין עם מקלדת.
5. אל תהיה נאלח 2: אם כתוב בפרופיל (שקראת כמובן) שלא לפנות, אל תפנה.
6. יש נשים שכותבות בפרופיל שלהן בדיוק איך הן רוצות שיפנו אליהן. למרות שמדובר בתעופה עצמית קשה, כבד את הבקשה הזאת. נשים מתות על זה שמכבדים אותן.
7. כתוב משהו על עצמך. אתה לא חייב לתת שם מלא ומספר תעודת זהות, אבל תן לצד השני הזדמנות להכיר אותך. אסוף כמה ידידות ושאל אותן איזה תכונות בך מושכות יותר. תכין קטע קצר על עצמך שמסביר את היתרונות האלו בלי לעוף על עצמך יותר מדי. את הקטע הזה אני מרשה לך להעתיק-להדביק.

והנה הערות שלא מבוססות על דברים של אחרים, אלא על הנסיון שלי.
8. תן להודעות שלך כותרת מסקרנת. רוב ההודעות שנשלחות בכלוב בכלל לא נפתחות. הכותרת היא ההזדמנות הראשונה שלך להתבלט. מה לכתוב בכותרת? ראה סעיפים 1,2,4,6 לרעיונות.
9. נשים (ולא-נשים) אוהבים שעושים להם את החיים קלים. סיים (או אפילו תתחיל ותסיים) את ההודעה שלך בשאלה שמאפשרת לצד השני להכנס לשיחה בקלות, ולא לשבור את הראש מה לכתוב לך. תהיה גבר, שבור את הראש של עצמך.

נ.ב.
אתה טועה עוד יותר כשאתה מניח שגברים לא מקבלים הודעות מנשים, ואם הם מקבלים זה פעם בחצי שנה, וגם אז מפרופיל פיקטיבי. כמה ממערכות היחסים (והחברויות) הכי טובות שלי התחילו כאן מיוזמה של מישהי. הסוד כאן הוא להיות מישהו שיכול לעורר עניין; ראה הערתי למעלה לגבי פרופיל ובלוג.

נ.ב.ב.
הדרך הכי יעילה לשרוף את עצמך בכלוב זה לפרסם בפורום הודעת ״כולכן מכוערות שעפות על עצמן״. ממליץ לך בחום לפתוח פרופיל חדש שבו הכתם הזה לא מופיע בהיסטוריה שלך.
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי}
לפני 11 חודשים • 4 ביוני 2023
אגב מה ש - Grey/Green כתב - Plot Twist: זה פרופיל Throwaway של מישהו שפתח את השרשור וענה לעצמו כדי לצאת יותר טוב בעיניי כולם פה.
* הדברים המטופשים שהמוח שלי מעלה *
וולק​(שולט)
לפני 11 חודשים • 4 ביוני 2023
וולק​(שולט) • 4 ביוני 2023
זה עניין של ביקוש והיצע.
בפלטפורמות הבדס"מ, 75% הם גברים (בערך) ו25% הן נשים.
את המסקנה תסיק לבד... כנראה כבר הסקת.
עצה שלי: הכלוב זו לא הפלטפורמה היחידה להכרות בדס"מית. יש מסיבות, יש מאנצ'ים, יש אפליקציות וניליות. אתה תתפלא כמה בחורות קינקיות יש, היום בעידן בפורנו הנגיש וההארדקור.
בהצלחה!
ותזכור שהצלחה בכלוב היא רק מדד להצלחה בכלוב. לא בחיים ולא באושר ולא באיכות הסשנים.
מתחלפת ומתחלף{זוג}
לפני 11 חודשים • 4 ביוני 2023
מתחלפת ומתחלף{זוג} • 4 ביוני 2023
Stardom כתב/ה:
זה עניין של ביקוש והיצע.
בפלטפורמות הבדס"מ, 75% הם גברים (בערך) ו25% הן נשים.
את המסקנה תסיק לבד... כנראה כבר הסקת.
עצה שלי: הכלוב זו לא הפלטפורמה היחידה להכרות בדס"מית. יש מסיבות, יש מאנצ'ים, יש אפליקציות וניליות. אתה תתפלא כמה בחורות קינקיות יש, היום בעידן בפורנו הנגיש וההארדקור.
בהצלחה!
ותזכור שהצלחה בכלוב היא רק מדד להצלחה בכלוב. לא בחיים ולא באושר ולא באיכות הסשנים.


גם באפליקציות הוניליות היחס בין גברים פעילים לנשים פעילות (מי שלא פעיל לא רלוונטי אבל כן נותן אשליית שפע מדומה) לא שונה מהכלוב ברמה שמשנה משמעותית את התוצאה. יחד עם זאת, הכלוב אינו פלטפורמה שמתמחה בהיכרויות כך שהוא מאתגר אף יותר.

גבר שלא מצליח להשיג נשים בחיים האמיתיים ולכן מתבסס על מסכים הוא גבר שמחמיר את מצבו ככל שהוא מתעקש יותר להישאר באונליין.

רוב הגברים לא מוכשרי ביחס ליכולת להשיג נשים, השאלה איפה משקיעים את הזמן והאנרגיה כדי להשתפר בזה. מה מחזיר את ההשקעה בצורה מוצלחת יותר. האונליין מחזיר פחות.
Flupi
לפני 10 חודשים • 4 ביוני 2023
Flupi • 4 ביוני 2023
יש מצב שאתה צודק בתיאור הדמויות במערכה…
אבל פייר…
לדעתי הן מנצלות את הסיטואציה שמדובר בפלטפורמה אנונימית ונהנות…בין עם זה מהתשומת לב או סתם מחמאה..כמו שאתה אומר שסביר להניח שלא היו מקבלות זאת במקום אחר….אממה…מאמין שגם הגברים כאן עטים על כל אחת…גם אם מדובר על סטייה/פנטזיה שמחפשים להגשים..ככה שלא חושב שהנראות של ה״דמות״..משנה להם.

לגביך…אם אתה מרגיש התנשאות או משהו דומה מהצד השני…אתה,חד משמעית,יכול להתעלם..או לחילופין להבין שגם אתה ״אנונימי בדיוק כמוהן… ו״שים זין״…תענה בהתאם…(בין כה וכה לא הייתה קליקה ראשונית icon_wink.gif )
shirazbar​(שולטת)
לפני 10 חודשים • 7 ביוני 2023
shirazbar​(שולטת) • 7 ביוני 2023
זהו? כל מהותו של אדם מסתכמת במראה החיצוני שלו? מסיקה שלא עברת את גיל ההתבגרות. לא נורא, תגדל תבין.
מתחלפת ומתחלף{זוג}
לפני 10 חודשים • 7 ביוני 2023
מתחלפת ומתחלף{זוג} • 7 ביוני 2023
חלק מזה קשור גם ל"פולחן ההידלקות" שהוא מודל שמכיל גם צרכיים מיניים לטווח קצר וגם אופק לזוגיות. הדרך הטובה לקשרים מועילים היא לאו דווקא להיות מוטרג ממש חזק ברגע מסוים (רגע ההידלקות). לפעמים אותו האדם, שאינו מטריג אותי, מתחיל לדבר וכאשר אני באמת מקשיב, אני מבין שיש סוגי משיכות שקורים אחרת לגמרי מטריגר. הידלקות או התאהבות מתאימה יפה לתבנית הנורמיטיבית שאיפשהו בעולם יש אדם שפשוט מתאים לי שיצוץ לו יום אחד, ואז זה יהיה ברור שנועדו. בפועל, המציאות מזמנת לנו הזדמנויות בדמות אנשים שלא בהכרח מדליקים אותנו. ועדיין יש בהם לתת ערך רב לחיינו, ברמה שראויה גם לפוקוס, ולא רק דברים שמצטלמים יפה.