לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המשך סיפור פטיש רגליים לבת דודה

פמלה
לפני 8 חודשים • 7 באוג׳ 2023

המשך סיפור פטיש רגליים לבת דודה

פמלה • 7 באוג׳ 2023
סיפור המשך כפות הרגליים של שיראל-
הבטחתי לכם המשך.
מאותו יום היא ככ נהנתה מהמסאג שלי שבכל פעם שהיינו סתם יושבים במיטה או בספה או רואים סרט ידעתי שיבוא הרגע שהיא תשלח אליי את כף הרגל שלה ותבקש מסאג. כמובן שאני כזה אומר לה ״די אין לי כח״ אבל היא פשוט הייתה דוחפת לי את הרגל בין הידיים או לתוך הפנים ממש ואני הייתי נכנע.
יום אחד היינו באיזה מסיבה באיזה דירה של חברים בתל אביב שתינו וזה. ואז באיזשהו שלב בסוף המסיבה היא ועוד חברה שלה אריאל כזה שכבו על מיטה באחד החדרים ועשו שיחת נפש. אני סתם נשכבתי לצידן בטבעי כזה חצי גוף על המיטה פתאום החברה שלה זורקת ״וואי העקבים גמרו אותי מה הייתי עושה עכשיו בשביל מסאג״
שיראל נדלקה תוך מאית השניה. היא אמרה לה ״מה ישלך אביב (אני) יעשה לך. הייתי מסטול וככ נדלקתי שאפילו ויתרתי על המשחק הרגיל של האין לי כח וזה מסריח שישר אמרתי לה שבכיף. מפה לשם היא ישר שמה לי את הכף רגל על הברך ואמרה לי תודה תודה וזה. יש לציין שלאריאל הייתה כף רגל מדהימה (לפחות בעיני) גדולה מידה 42 כי היא עצמה מטר שמונים כמעט.
ואז תוך כדי שאני עושה לה מסאג (וכמובן תופס לאט לאט תנוחה שהרגל שלה תהיה כמה שיותר קרוב לפנים)לא שמתי לב והראש לי ממש היה על הכף רגל של שיראל.
ומשום מקום היא פשוט באה שמה לי את הרגל על הצוואר כאילו בטבעיות והמשיכה הכל כרגיל.
עכשיי הסיטואציה היא כזאת אני חצי שוכב על מיטה עושה מסאג ברגל של אריאל והכף רגל של שיראל מונחת לי על הצוואר והם מדברות ביניהם כרגיל.
אני כמובן רגע מלהתפוצץ מגמירה ומשום מקום שיראל אומרת לי כזה תגיד אביב למי יש כף רגל יותר יפה לי או לאריאל ואני כזה מה יש לך עזבי אותי. וכמו שאמרתי שיראל שתלטנית היא מיד דחפה לי רגל לתוך היד ואמרה לי ״תזהר שאני לא אתחיל גם לבקש פה מסאג אתה תהיה פה כל הלילה במיטה ״
אני ממש זוכר את המשפט הזה. כי אריאל צחקה וישר אמרה הוא תפוס כבר על הרגליים שלי אני לא מתכוונת לשחרר אותו ככ מהר.
אני כזה צחקתי והתחלתי לדגדג את אריאל ברגל שפשוט התגלגלה מצחוק ואז הסיטואציה שקרתה זה ששיראל באה מיד לעזור לאריאל ופשוט קפצו עליי שתיהן וניטרלו אותי (יכולתי בשניה להשתחרר אבל נתתי להם את התחושה)
ואז הגיע השיא - שיראל באה קירבה את הרגל שלה לפה שלי ואמרה ״תנשק או שאתה שאתה לא תצא מפה״ פה כבר לא יכולתי גם כבר הייתי על סף גמירה בתחתון שפשוט נישקתי לה את הרגל ואריאל הייתה בשוק אמרה לי ״למזלך אני לא אכריח אותך לנשק לי את הרגל אבל אתה עכשיו ממשיך את המסאג זה פשוט הציל אותי.
הסכמתי בתמורה למסאג בגב אחרי זה (סתם בשביל המשחק ) וחזרתי לעשות לה מסאג.
אחרי זה כבר שיראל הייתה חצי רדומה ואריאל הייתה בטלפון ואני פשוט כל כמה שניות זז כזה ומגניב הסנפה לרגל או מגע עם השפתיים.

אז זהו כל זה סיפור אמיתי לגמרי! אולי לא דייקתי בפרט כזה או אחר אבל זה היה ממש ככה.

נ.ב רציתי לצרף את כף הרגל של אריאל אבל לא יודע איך..
    התגובה האהובה בשרשור
Vitalik​(נשלט)
לפני 8 חודשים • 8 באוג׳ 2023
Vitalik​(נשלט) • 8 באוג׳ 2023
ואוו, מחרמן רצח🥰