שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדסמ בילדות מוקדמת, ייתכן שזו נטייה מינית?

וולק​(שולט)
לפני 8 חודשים • 29 באוג׳ 2023
וולק​(שולט) • 29 באוג׳ 2023
אני חושב שזה שילוב:
יש את הגרעין בכולנו אבל הוא לא עובר אקטיבציה בכולם.
בחלק הוא נשאר רדום ובחלק הוא מופעל כתוצאה מארועי חיים והשפעה סביבתית.
הב הב
לפני 8 חודשים • 30 באוג׳ 2023
הב הב • 30 באוג׳ 2023
גם אני חושב שזה די מולד.
זוכר תמונות ש'עשו לי את זה' בקשע של נשלט וכל הקשור לזה. וגם פנטזיות של להישלט וכדומה... מגיל ילדות מוקדמת.
SupperNova​(שולט)
לפני 8 חודשים • 30 באוג׳ 2023
SupperNova​(שולט) • 30 באוג׳ 2023
כל דבר קשור לסקס, חוץ מסקס. סקס קשור לכוח.

בילדות ובזמן העיצוב שלנו נחשפנו לדינמקות שונות של כוח. זה יכול להיות בבית, בחברה ועוד.
לפי דעתי, המשיכה המינית היא רק ״תוצר לוואי״ של דינמיקה של כוח. אם נניח הייתה לך אמא ש״שלטה״ בך בתור ילד יכול להיות שהמוח שלך חווט ככה שהוא מבין דינמיקה של כוח ככה שאשה ששולטת בך גורמת לך לרגש חיובי (מהילדות) ובבגרות זה מתבטא במיניות.
זה לא חייב להיות דווקא אמא. זה יכול להיות שנחפשת לסרט, מקרה מסויים או כל דבר אחר שבו חווית חיכוך של כוח וההיררכיה חברתית שגרם לך בתור ילד, במוח, לנקודת מבט אחרת של יחסי הכוח בחברה.

נגיד ראית מורה גוערת בתלמיד ובעיינים של הילד שלך זה שם את המורה בעמדת כוח כזאתי שפרשת את זה כמשהו חיובי והמוח החברתי שלך פירש את זה כמעשה שבו אותה מורה היא במעמד חברתי גבוה יותר ואתה רוצה להיות בקרבתה (אנחנו בנויים לרצות להיות ליד אנשים בעלי מעמד חברתי גבוה בתור יצור חברתיים) מכאן זה מתפתח לקינק של נשלט.

לפי דעתי אם מסתכלים על bdsm ממקום של חוויות ילדות על ההיררכיה ויחסי כוח בחברה ניתן להסביר את רוב הקינקים.
גמלנמר
לפני 8 חודשים • 30 באוג׳ 2023
גמלנמר • 30 באוג׳ 2023
אצלי לחלוטין יש דברים שכשאני מביט לאחור אני מפליט "נו... ממש מפתיע..."
נויה הל​(לא בעסק){צ}
לפני 8 חודשים • 30 באוג׳ 2023
נויה הל​(לא בעסק){צ} • 30 באוג׳ 2023
כששיחקתי בבובות כילדה, כמעט תמיד היו יחסי שליטה בין הבובות. מלכה ועבד/משרת בעיקר אבל גם לכיוון ההפוך.
אלמנטים מיניים נכנסו מאוחר יותר לדמיונות.
מעניין. אצל הבנות שלי אני לא רואה צורות משחק כאלו. אם הן משחקות בבובות (מה שלא קורה הרבה), כל הדמויות במשחק יהיו גיבורי על.
Bluecollar​(שולטת)
לפני 8 חודשים • 31 באוג׳ 2023
Bluecollar​(שולטת) • 31 באוג׳ 2023
זו שאלה שכמו על כל דברים בפסיכולוגיה עונים עליו, גם וגם. זה גם נטייה מולדת וגם משהו שתנאי הגידול שלנו בעולם שעשה אותנו כאלו.
האם זה משום שגדלתי בסביבה של נשים מובילות? האם זה כי גדלתי בבית שבו אמא שלי הייתה אדם מוביל ובכלל התפקידים המגדריים לא היו קיימים? אבא למשל היה המטפל העיקרי בילדים והיה נוכח מאוד ואמא הייתה קריייריסטית. (הזוגיות הייתה שוויונית של שני אנשים חזקים ומובילים) האם זה כי גדלתי כאחות קטנה שכולם מטפלים בה? האם זה כי אני מזל אריה?
אני יכולה לספר על החוויות שלי תופסת את הבנים בכיתה א' ומנשקת אותם והם המשיכו לבוא ולשחק אתי ושאכניע אותם.
אין לי מושג. יש חלק בפאזל שהוא אני שאוהב להוביל ולהיות נערץ.
תמיד הייתי מובילה בזוגיות, תמיד הייתי טיפה קוויר עם אנרגיה גברית. לא התאמתי לאף מגדר ממש. תמיד אנשים אהבו לרצות אותי ואני להשתלט עליהם.
מעולם לא הייתי איזה "אלפא" בוסית. אבל כן הייתי אישה מובילה שספגה המון ביקורת שהיא רודה בגבר שלה. כן הייתי אחת שגורמת לאחרים לעשות הרבה בשבילה כי היא שמש מאירה שנעים לשמח אותה והחיוך שלה מחמם. תמיד הרצון שלי היה חזק ולא פעם כופף את של אחרים.
יש חלק בזהות שלי שנהנה מהכוח והשליטה שנהנה מלראות גבר לרגליי שמרגיש טבעי במקום הזה למעלה.
יש בי גם צד אכזר לצד הרכות וההעצמה, תלוי במי אני נפגשת.
אבל כל פסיכולוג יגיד לך שלכל דבר יש מרכיבים מולדים ומרכיבים סביבתיים של איך הסביבה טיפלה באותו מזג של הילדה שנולדה.
אמרתי השבוע לנשלט שיש מצב שהוא נולד ילד מופנם ועדין שאוהב להמנע מעימותים ואיך שהסביבה התייחסה או התנאים בהם הוא גדל הובילו אותו להיות נשלט ואוהב לרצות.
אפשר להגיד שבהחלט היה לי מודלינג של נשים חזקות שהדרך שבה גידלו אותי היא להיות אישה חזקה ומובילה.
ואפשר להגיד שנולדתי מלכה
הטופר המפשר
לפני 8 חודשים • 31 באוג׳ 2023
הטופר המפשר • 31 באוג׳ 2023
להגיד ש.ב.ד.ס.מ זו נטיה מינית מולדת זה לעשות רדוקציה של המיניות האנושית, בדיוק כמו להגיד על להט"בים שזה מולד. זה חלילה לא מונע או פוגע בלגיטמיות של מישהו להיות ולאהוב כפי שהוא רוצה וחושק. אף אחד לא נולד הטרוסקסואל, בי, גיי או בוודאי לא נשלט\שולט. זה מורכב מידי בשביל להסתכל על זה ככה.
אני חושב שאפשר להסתכל על זה יותר כסקאלה או רצף ולא כעל ריבוע שמסמנים בו ווי . וזו תמיד תערובת של נטיה כלשהי לכיוון כזה או אחר ועיצוב חברתי ותרבותי הכולל גם כל מיני חוויות מהילדות המוקדמת שלנו. כמו כן, אנשים גם מתעלים את האנרגיה המינית שלהם בצורות שונות ומגוונות.

בעניין הזה אני גם מאוד מסכים עם פוקו. בגדול בחברה המערבית אנחנו הופכים את המיניות \ הנטייה המינית "לאמת שלנו" , לזהות הפנימית המהותית שלנו,
לסוד הכמוס שלנו, שממנה נגזרים הרבה מאוד דברים בחיינו. זה כמובן הרבה בהשפעת הפסיכואליזה וניגזרותיה השונות. אבל האמת היא שאין שום "אמת" גדולה בנטייה המינית שלנו.

בנוסף קצת מהניסיון האישי שלי, למרות שאני לא הצלחה גדולה בתחום, מכל שיטוטי והתנסותי בעולם הזה מעולם לא פגשתי "שולטת" כמו שמעולם לא פגשתי באמת "נשלטת". בסוף אחרי שהאקסטזה והריגוש הפנטזסטי נגמר יש בסה"כ אנשים שרוצים להיות נאהבים: רוצים להתמסר או להרגיש שהאחר "בהשפלה" שלו מתמסר אליהם ונותן להם את כל כולו. ויש גם לא מעט חסכים ילדיים שכל צד מבקש למלא באינטראקציה הזאת. וזה לגמרי בסדר. זה חלק מכל הדבר הזה שנקרא "יחסי מין".

אני משער שכל מי שיצא לו להיות באינטרקציה מעבר לסשן חד פעמי מכיר את זה שפתאום הדברים קצת מתערבבים ואתה מתחיל לשאול את עצמ: רגע, מי פה בכלל השולט\ת ומי פה הנשלט? הרי שניהם זקוקים אחד לשני באותה מידה, ושניהם מבקשים לרכוש לעצמם עוצמה בעזרת הצורך לגלות ולחשוף את חולשותיהם בפני האחר.

זהו בגדול, ככה אני רואה את הדברים. ושלא תבינו אותי לא נכון: לא חסרות לי פנטזיות וחשקים מוטרפים בתחום הזה. פשוט צריך לקחת את הדברים בפרופורציה
עד כאן הרהרי לשעת לילה מאוחרת בעניין הזה.
מפית​(אחר)
לפני 8 חודשים • 1 בספט׳ 2023
מפית​(אחר) • 1 בספט׳ 2023
אני זוכר שבתכנית ריצ'רצ' הכי תמימה בטלוויזיה החינוכית של שנות השבעים היה קטע שהבנות ישבו על הבנים ואני פשוט עפתי על זה. בגלל שהיו שידורים בלופ ניסיתי לתפוס את הקטע הזה כמה פעמים. הייתי ממש ילד קטן אולי בן 6, לא הבנתי למה זה כל כך מושך אותי.
Property of Dame R​(נשלט)
לפני 8 חודשים • 1 בספט׳ 2023
Property of Dame R​(נשלט) • 1 בספט׳ 2023
לחלוטין לפני מודעות מינית. זוכר בכיתה ב איך התרגשתי מהציפורניים של המכשפה גריזלדה על המסך כשהוגו הפסיד
deed
לפני 8 חודשים • 1 בספט׳ 2023
deed • 1 בספט׳ 2023
יש מספיק מחקרים בנושא.
אפילו עם שאלת מחקר הגיונית קבוצת מחקר גדולה וסטטיסטיקה אבחנתית.

אבל כיף לנו כל כך לשתף את הסיפורים האישיים שלנו ומהם להסיק מסקנות גדולות לחיים.
אז למה להרוס עם מחקרים עכשיו?