בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גברים כותבים: מתי היתה הפעם הראשונה שראית ונגעת באיבר מין נשי?

Master Bruce
לפני 4 חודשים • 11 בדצמ׳ 2023

גברים כותבים: מתי היתה הפעם הראשונה שראית ונגעת באיבר מין נש

Master Bruce • 11 בדצמ׳ 2023
אם מתחשק לכם לשתף,
איך היתה החוויה הראשונה שלכן במפגש עם איבר מין נשי במציאות, אני מניח שזה משהו שיכול לעניין, איך החוויה מהצד שלכם..
בבקשה בלי שיפוטיות, רק שיתוף חוויה.

(הפוסט לא נכתב ממקום של לעג או ביקורת לפוסט המקורי, אלא כהתעניינות אמיתית גם בצד השני של הסיפורים, ובהשוואה בין החוויות הגבריות לחוויות הנשיות)

קישור לפוסט המקורי, למי שמעוניין לקרוא את חוויות הצד השני:
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=45782


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שני דצמ' 11, 2023 4:19 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
    התגובה האהובה בשרשור
Smart wolf
לפני 4 חודשים • 11 בדצמ׳ 2023
Smart wolf • 11 בדצמ׳ 2023
כשנולדתי,
זה היה צפוף רטוב ומלא בדם לא ברור לא הבנתי איפה אני לא סקסי בכלל ולא הבנתי למה כולם מסתכלים עלי ומחייכים.
Menta​(שולטת)
לפני 4 חודשים • 11 בדצמ׳ 2023
Menta​(שולטת) • 11 בדצמ׳ 2023
וואו, רעיון מצוין. אני ממש אשמח לקרוא תשובות. כולל שלך, אגב.
SatanKatan
לפני 4 חודשים • 11 בדצמ׳ 2023
SatanKatan • 11 בדצמ׳ 2023
נדמה לי שכבר בגיל 13-14 היינו מטפסים לעליית גג של הבית ילדים וזוחלים מעל המקלחת של הבנות ומציצים דרך חור קטן בתיקרה.
לא אשכח לעולם שראיתי את שני מאוננת עם הדוש ואח״כ בכיור עם הזרם של המים - זה אחד ההי לייטים של החיים שלי.

גיל 16 וכמה חודשים, קראו לה גיגי והיא היתה מתנדבת מנורווגיה. לא הכי יפה מכולם אבל היא ממש התנפלה עלי במועדון - זה היה בלילה שממלאים את הבריכה אחרי שניקו אותה לקראת הקיץ, ירדנו לתחתית הבריכה ושם עם הזרם של השיברים שממלאים את הבריכה היא הורידה מכנסים ותחתונים, התיישבה על הריצפה ופיסקה רגליים. היא נתנה לי לגעת בה וגמרתי אחרי שלושים שניות.

בגיל 18 וחצי בערך זאת היתה מתנדבת אחרת, מדנמרק, שביקשה ממני לקשור אותה למיטה.

כולם חוויות מדהימות וחיוביות.
Master Bruce
לפני 4 חודשים • 11 בדצמ׳ 2023
Master Bruce • 11 בדצמ׳ 2023
הפעם הראשונה שראיתי: גיל 10, ביקשו ממני לעזור להחליף חיתול לבת דודה שלי. אני זוכר את זה בעיקר כחוויה מאד מבהילה וקריפית. לא חושב שהייתי מוכן נפשית.

פעם ראשונה שנגעתי: גיל 16, באחת הפעמים הראשונות שלי במופע הקולנוע של רוקי. עם שתי עלמות חמד שהזמינו אותי להתמזמז איתן. אני עדיין זוכר שהמחשבה הראשונה שלי היתה שהופתעתי בטירוף מכמה שזה היה רטוב. לא היה לי מושג שרטיבות זה משהו שקורה בכלל. מסוג הדברים שבצורה מוזרה בשיעורי חינוך מיני וכאלה בכלל לא מלמדים.
Tallario
לפני 4 חודשים • 11 בדצמ׳ 2023
Tallario • 11 בדצמ׳ 2023
ראיתי בפעם הראשונה:
בערך בגיל 9. נסענו לחברה של אמא שלי וישנו אצלה בבית. היא היתה בשנות ה-40 שלה. בהיותי ינשוף לילה, התהלכתי לי בחדר האורחים בשעות הקטנות, חולם בהקיץ. הדלת היתה פתוחה. בשלב מסויים המארחת יצאה כנראה מהמקלחת, בעירום, כשהמגבת ביד שלה, עברה במסדרון מול החדר, נכנסה לחדר השינה שלה שהיה ממול והתחילה להתנגב כשהיא עם הגב אליי. השתהיתי למספר שניות מהשוק וכשהתאוששתי קפצתי לתוך המיטה שלי ועשיתי את עצמי ישן עד חלוף הסכנה. אני זוכר תחושה מעורבת של זעזוע ואשמה, בלי שום אלמנט חיובי. סיפרתי את זה לאח הגדול שלי אחרי יומיים והוא לא הבין מה הביג דיל.

נגעתי בפעם הראשונה:
גיל 15 בערך. בסוף מפגש למידה למבחן בבית של ידידה מהכיתה, כולם הלכו חוץ ממני. היינו בהתחלה של מין קשר לא מוגדר שהוא בין חברות ליזיזות. לא חושב שתכננו משהו ספציפי אבל היה לנו נעים אחד בחברת השניה וזה הרגיש טבעי שנשאר אחרי שכל השאר הלכו. דיברנו שעות על שטויות ושמענו מוזיקה בינונית. אני זוכר בפירוש את you can do it של ice cube. אזרתי אומץ לשאול אותה אם היא רוצה מסאז׳. היא אמרה שכן. מאותו רגע התחילה אקסלציה מאוד הדרגתית שבסופה היא היתה על הגב בלי חולצה, חזיה ומכנסיים ואני חקרתי את הגוף שלה. הסתובבתי עם היד מסביב לאיזור המפשעה מעל התחתונים המון זמן, עד שהייתי בטוח שהיא רוצה שאמשיך. שלחתי יד פנימה והנשימות שלה קצת השתנו. לא היה לי באמת מושג מה אני עושה אבל זה היה נראה שנעים לה. בשלב מסויים, הוצאתי את היד והמשכתי את המסאז׳ בשאר הגוף. צחקנו ביחד אחרי זה על זה שזה היה מגושם אבל נעים. חזרנו במפגשים הבאים על אותו סגנון מגע באופן הדדי עד שהמשכנו לשלבים הבאים. זה היה קסום והרגיש כאילו התגנבתי לעולם מקביל שלא הרגשתי שיש לי זכות להיות בו ושאם מישהו יגלה שהגעתי לשם אז ברור שיגלו אותי חזרה לעולם הרגיל.
Devious Foxa
לפני 4 חודשים • 11 בדצמ׳ 2023
Devious Foxa • 11 בדצמ׳ 2023
איזה כיף לקרוא אתכם....
תמשיכו.....