לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא הבנתי.

bondman​(נשלט){FLR}
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
bondman​(נשלט){FLR} • 17 בדצמ׳ 2023
הרגתן.

אבל לפחות
עשיתן לי חשק
לבר רפאלי עם זין.
אוחחחחחח……..
נשמע טוב.
icon_smile.gif
StreetCat
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
StreetCat • 17 בדצמ׳ 2023
את מתיימרת להיות אותו הגבר שאת טוענת בשמו ממה מורכבת המשיכה שלו?


אפשר להימשך רק למראה של איבר מין.
אני יכולה להימשך רק לאיבר סצפצי באדם.
ייתכן וזה יהיה חזה נשי/גברי, גב, פות, זין, ואפילו תחת.
וכן, זה יהיה בלי להכיר את האדם שנמצא מעבר לתמונה, או כן ועדיין להימשך רק לחלק הזה שבו/ה.
נטו תמונה שמושכת אותי.


משיכה מורכבת מהמון דברים, בניהם גם משיכה פיזית אל אבירי גוף מסוג מסוים.
מבחינתך, כל לסבית שלא תסכים להיות עם טרנסית היא גם טרנסופבית.
וכך גם כל הומור שירתע ממגע באיבר מין נקבי שמחובר לגבר טרנס.
אני מכירה לא מעט הומואים שנרתעים מאיבר מין נשי. מהאיבר עצמו. לא מהאדם שמחובר אליו, אלא האיבר עצמו מעורר בהם רתיעה.
האם הם כולם טרנספובים?

זה שהמשיכה שלך לא מוגדרת גם ע"י איבר מין אלא רק ע"י דברים אחרים זה נהדר.
אבל לא אצל כולם זה כך.
זה לא הופך אותם בהכרח לטרנספובים.
מותר לא להימשך למשהו שהוא לא מושך אותנו.
מותר לי לא להימשך לגברים/נשים שחורות/לבנות בלי להחשב גזענית.
ובאותה המידה, מותר לא להימשך לאיבר מין גברי/נשי, וכן זו תיהיה הפתעה לא נעימה לשני הצדדים כי ככל הנראה זה יפגע במי שלא נמשך לכך ויפגע מכך שהסתירו ממנו מידע שהוא כן חלק מהמשיכה הפיזית אצל לא מעט אנשים כיום.
אגב, לא חסר כאלה שזה לא יפריע למשיכה המינית שלהם/ן.
ivy​(נשלטת)
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
ivy​(נשלטת) • 17 בדצמ׳ 2023
גברים נמשכים לבר רפאלי?
N e l l a​(אחרת)
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
N e l l a​(אחרת) • 17 בדצמ׳ 2023
ivy כתב/ה:
גברים נמשכים לבר רפאלי?




מסתבר 🙄
bondman​(נשלט){FLR}
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
bondman​(נשלט){FLR} • 17 בדצמ׳ 2023
ivy כתב/ה:
גברים נמשכים לבר רפאלי?


היא קראה לי גבר.
ישששששש
icon_smile.gif
זאלופון​(שולט)
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
זאלופון​(שולט) • 17 בדצמ׳ 2023
שוסי כתב/ה:

נשים טרנסית,בעת שמתחרות,נוטלות הורמונים כך שרמת הטוסטסטרון בגופן אפילו נמוכה יותר מאשר ספורטאית ממוצעת.( תבדוק אותי).

אני לא צריך לבדוק אותך, כי אני יודע שאין בעיה עם רמות הטסטוסטרון שלהן: הן אכן לא גבוהות במיוחד. אלא שטסטוסטרון בשלב *הזה* אינו המקור ליתרון הגברי. היתרון נוצר בגיל ההתבגרות, ובהנחה שאדם עבר את ההתפתחות של גיל ההתבגרות כגבר, הפחתת טסטוסטרון מאוחרת יותר תעשה מעט כדי לבטל את יתרונותיו (גובה, אורך גפיים, רוחב כתפיים ואגן, מסת שריר). הועד האולימפי הבין זאת וביטל את קריטריון הטסטוסטרון שהיה נהוג, משום שממילא לא היתה בו תועלת.

שוסי כתב/ה:

אני,אשה סיס עם עודף אסטרוגן,מרגישה הרבה יותר בנוח ובטוח ככלל עם נשים טרנסיות,יותר מאשר עם גברים.בתור אשה,אני חושבת שיש לי יותר say,בעניין זה

יותר say מאשר לי? בוודאי. אבל יש הרבה נשים אחרות שממש לא רוצות לחלוק מלתחות או מרחבים מוגנים עם בולבולים, ולא אכפת להן איך בעליהם מזדהים. ה-say שלהן לא נופל משלך. ואפשר להבין אותן, לא?
FootJunky
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
FootJunky • 17 בדצמ׳ 2023
[/quote]
נשים טרנסית,בעת שמתחרות,נוטלות הורמונים כך שרמת הטוסטסטרון בגופן אפילו נמוכה יותר מאשר ספורטאית ממוצעת.( תבדוק אותי).אם אתה מדבר על פיזיולוגיה מולדת,אפשר לשאול זאת גם על מתחרין ממוצא אפריקני אשר ידוע כי מבנה השלד שלהם אתלטי בהרבה משל מתחרים לבנים,באופן מולד.כמו כן,נשים שונות שהן סיס נבדלות ברמות האסטרוגן המולד שלהן.דוגמא אמיתית היא שלי הומלץ ליטול גלולות למניעת הריון עם כמות אסטרוגן אפסית כי רמות האסטרוגן המולדות שלי גבוהות במיוחד,לעומת חברה שלי שהומלץ לה ליטול כמות אסטרוגן גבוהה מאוד,גם בלי קשר למניעת הריון.שתינו נשים סיס כמובן.האם עלינו להתחרות במקצים שונים? [/quote]


את מציגה רק חלק מאוד מצומצם מהתמונה, ספורטאיות נשים טרנסיות שמתחרות מול נשים ביולוגיות זה לא פייר.
לא מסתכלים על רמת ההורמונים ביום של התחרות אלא על ההתפתחות.
אישה טראנסית היתה חשופה כל גיל ההתבגרות לטסטוסטרון ו-DHT שהפרישו האשכים שלה (או שהיו לה)
זה גרם למגוון של ייתרונות ביולוגיים שיש לגברים על נשים, כמו מסת שריר, ידיים ורגליים גדולות יותר, לב גדול יותר ועוד ועוד -
כל אלה משפיעים באופן דרמטי על הצטיינות בספורט תחרותי.
במקרה של ספורט ההיאבקות - זה ממש מפחיד שאישה טראנסית מגודלת, שנחשפה לטסטוסטרון במשך השנים שהיתה גבר, נכנסת לזירה עם אישה ביולוגית, שמעולם
לא נחשפה לכמויות כאלה של טסטוסטרון.

זו גם הסיבה שקייטלין ג'אנר (ברוס לשעבר) שהיתה כגבר ספורטאי אולימפי זוכה מדליות והיום אישה טראנסית אמרה שנשים שנולדו כגברים לא יכולים להתחרות מול נשים ביולוגיות,
שזה פשוט לא פייר.
backgammon​(שולט)
לפני 5 חודשים • 17 בדצמ׳ 2023
backgammon​(שולט) • 17 בדצמ׳ 2023
זאלופון כתב/ה:
backgammon כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:

...

האם זו רשעות?
תלוי את מי שואלים. לטעמי זו רשעות לתת לילדים מבולבלים הורמונים שפוגמים בהתפתחותם המינית ומסלילים אותם לניתוחים שמשחיתים את גופם הצעיר והבריא בשם אידיאולוגיה חסרת בסיס מדעי או לוגי. וזו רשעות לכפות על נשים ספורטאיות להתחרות כנגד גברים ביולוגיים המזדהים כנשים למרות היתרון העצום שהפיזיולוגיה הגברית מעניקה. וזו רשעות לאלץ נשים לחלוק מרחבים אינטימיים כגון שירותים, מלתחות ואפילו מרכזי סיוע לנפגעות אונס עם גברים ביולוגיים.
אבל איש איש ורשעויותיו.


רשעות זה להתמקד בשוליים של תופעה ולהתעלם מהעובדה שאנשים שסובלים מ-Gender Dysphoria סובלים סבל נפשי קשה מאוד, וחלקם בסיכון גבוה להתאבד אם לא יקבלו את הטיפול המבוקש בדרך המתאימה עבורם.

לא שוליים בכלל. מספר הילדים שפונים או מופנים לקבלת טיפול לדיספוריה מגדרית זינק באלפי(!) אחוזים בעשר+ השנים האחרונות, ומכיוון שהאידיאולוגיה מכתיבה לאנשי המקצוע שלא להעז להטיל ספק, רבים מהם מקבלים הורמונים ללא שום תהליך נאות. זאת למרות שאחוז גבוה מאד מביניהם נמצא על הרצף האוטיסטי, מתמודד נפש ו/או פשוט נמשכים לבני מינם, וספק אם חווים באמת דיספוריה מגדרית. אם בא לך להתעמק, חפש מידע אודות מרפאת מגדר לילדים בשם Tavistock ומדוע השלטונות הבריטיים הורו לסגור אותה.

רוב העלייה, אגב, היא בקרב נערות צעירות בשלב המביך והמבלבל הזה שבו הגוף מתחיל להשתנות. גם כאן, ספק אם הן באמת סובלות מדיספוריה מגדרית. בספרה "נזק בלתי הפיך" מראה אביגייל שרייר כי מדובר בתופעה סוציולוגית, לא קלינית, הקשורה בעיקר בהשפעה חברתית וברצון להשתייך.

אף שזו הפחדה נפוצה, אין ביסוס לטענה כי שיעורי האובדנות בקרב ילדים הסובלים מדיספוריה מגדרית גבוהים מן הממוצע (תמצא ללא קושי "מחקרים" שטוענים זאת. מציע לך לבדוק מה הם באמת בדקו ובקרב מי). לעומת זאת, ישנם מחקרים המראים שאם מניחים לילד לנפשו מבלי להסליל אותו באמצעות הורמונים, סיכוי גבוה שהדיספוריה תיעלם כעבור מספר שנים.

כל האמור אינו תקף לבגירים. בגיר אשר סבור כי נולד במין הלא-נכון רשאי לעשות בגופו כאשר יחפוץ.


שרייר, שהיא עתונאית, טוענת טענות שהן רחוקות מלהיות קונצנזוס מדעי.
עצם העובדה שזה המקור שאתה נסמך עליו מעידה על מאמץ מועט מצדך לברר את העובדות. וחבל.

לגבי התאבדויות בקרב הסובלים מדיספוריה מגדרית - המידע כל-כך מבוסס שהטלת הספק בו היא anti science.
מדובר במידע אשר מאושש שוב ושוב במחקרים חוזרים ובמטא-מחקרים.
במקום להסתמך על מידע מוטעה דוגמת שרייר ושות' , ראה למשל -
Prevalence of suicidal thoughts and attempts in the transgender population of the world: a systematic review and meta-analysis
https://annals-general-psychiatry.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12991-023-00460-3
או ראה למשל את המחקר של ביגס -
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8888486/
כדי להבין את היקף המספרים של הנחקרים.

נ.ב
גם באשר לTavistock אתה טועה ומטעה - וחבל.
עיקר המניע לגבי ההמלצה לסגירה הוא בגלל תפישה מערכתית שהיא צריכה להיות מוחלפת בשני מרכזים שיתנו מענה הולם לביקושים.
ראה למשל העדכון הבא לגבי דחיית הסגירה של הGIDS של Tavistock
https://www.bbc.com/news/uk-65564032
ובמקום להאמין לי או לשרייר, אתה יכול לקרוא את דו'ח הביניים של קאס בעצמך
https://cass.independent-review.uk/publications/interim-report/
olivia r​(נשלטת)
לפני 5 חודשים • 18 בדצמ׳ 2023
olivia r​(נשלטת) • 18 בדצמ׳ 2023
שוסי כתב/ה:
נשים טרנסית,בעת שמתחרות,נוטלות הורמונים כך שרמת הטוסטסטרון בגופן אפילו נמוכה יותר מאשר ספורטאית ממוצעת.( תבדוק אותי).אם אתה מדבר על פיזיולוגיה מולדת,אפשר לשאול זאת גם על מתחרין ממוצא אפריקני אשר ידוע כי מבנה השלד שלהם אתלטי בהרבה משל מתחרים לבנים,באופן מולד.כמו כן,נשים שונות שהן סיס נבדלות ברמות האסטרוגן המולד שלהן.דוגמא אמיתית היא שלי הומלץ ליטול גלולות למניעת הריון עם כמות אסטרוגן אפסית כי רמות האסטרוגן המולדות שלי גבוהות במיוחד,לעומת חברה שלי שהומלץ לה ליטול כמות אסטרוגן גבוהה מאוד,גם בלי קשר למניעת הריון.שתינו נשים סיס כמובן.האם עלינו להתחרות במקצים שונים?
לגבי מלתחות-הצורך בהפרדה נובע מתוך הגנה על נשים.האם יש לך סטטיסטיקה רלוונטית אשר מוכיחה כי טרנסיות תוקפות יותר מאשר נשים סיס? אני יכולה לספר לך שרותי הרבה יותר מטרידה האמא( סיס או לא) שמכניסה את בן ה10 שלה למלתחות שבהן הילדה שלי נמצאת,מאשר אשה טרנסית שכנראה אין לה יתרון פיזי כלפיי במצב ההורמונלי שלה.
האם אתה מצפה מאשה טרנסית אשר עברה תקיפה מינית ( סטטיסטית כנראה ע"י גבר) לחלוק את המרחב המוגן ןהטיפולי שלה עם מי שמהווה עבורה את הטריגר לתקיפה שעברה? כמה תרפויטי זה יהיה עבורה לדעתך?
אני,אשה סיס עם עודף אסטרוגן,מרגישה הרבה יותר בנוח ובטוח ככלל עם נשים טרנסיות,יותר מאשר עם גברים.בתור אשה,אני חושבת שיש לי יותר say,בעניין זה


בתור מישהי שמכירה הרבה טרנסיות, אני חושדת שאת לא מכירה טרנסיות בכלל.
ראינו את הקושי הגדול בלהגדיר מה היא אישה בשרשור הזה, רוצה לנסות להגדיר מה זה טרנסית? כל מי שפשוט מרגישה אישה, גם אם היא נראית לחלוטין כמו גבר? מי שלוקחת הורמונים? מי שמציגה חזות חיצונית נשית לפי האופנה הנוכחית של מה זה נשי - נגיד עקבים איפור שמלה (3 דברים שבתקופות שונות ותרבויות שונות נחשבו דווקא גבריים)? מי ש"עוברת כאשה"?
את מתעלמת מהבעיה שכל אחד יכול להגדיר שהוא אישה. לצורך העניין, אם רק התחושה היא מה שנחשב, גבר שלא עשה שום טיפול הורמונלי אבל מרגיש אישה יכול להחליט שהוא אישה ולהכנס למלתחות הנשים, או לכלא נשים.
אם היית מכירה טרנסיות, היית יודעת שגם הן מאוד סובלות מזה. המרחבים שאמורים להיות בטוחים לטרנסיות, כמו למשל קבוצות תמיכה, מוצפים בגברים שמגיעים בלי לעשות שום שינוי פיזי וטוענים שהם מרגישים כנשים, בפועל במטרה להתחיל עם הטרנסיות.. זה יוצר מאבקים עצומים בקהילה בין אלו שבעד להכיל בכל מצב, לבין אלה שאומרות... "זה שאנחנו מדברות אליו בלשון נקבה לא אומר שהוא טרנסית. הוא לא עובר את האתגרים שאני עוברת, אם הוא לא לוקח טיפול הורמונלי, ולא שוקל אפילו ניתוח תחתון. והוא מטריד אותי והופך את המרחב לפחות בטוח עבורי." בעייה מאוד מאוד נפוצה במרחב הטרנסי, שנוצרת עקב אידיאולוגיית מגדר... בדיוק מה שאת לטענתך מנסה למנוע.
ואגב, חברותיי הטרנסיות, כמה שהן יותר "שפויות" (סליחה על המילה לא מצאתי משהו אחר מתאים), ככה הן יגידו דברים כמו, "אני לא אישה, אני טרנסית."
חצי מהטרנסיות שאני מכירה הן בעצמן נגד אידיאולוגיית מגדר וחושבות שזה אבסורד שגבר יתחרה מול נשים בספורט.
באופן מעניין, רק אחת מהטרנסיות שאני מכירה אי פעם התבטאה - בפניי או בפייסבוק שלה - בסוגיות פמיניסטיות כלל נשיות, כמו למשל מחיקת פני נשים מכרזות וייצוג נשי בכנסת, ויצאה להפגין בנושא.
כל השאר מוחות רק על ייצוג טראנס ונושאים שקשורים לטראנס.
לנשים יש אתגרים, ולטרנסיות יש אתגרים, ועבור הרוב - לא נראה שהאתגרים חופפים.
זאלופון​(שולט)
לפני 5 חודשים • 18 בדצמ׳ 2023
זאלופון​(שולט) • 18 בדצמ׳ 2023
backgammon כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:
backgammon כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:

...

האם זו רשעות?
תלוי את מי שואלים. לטעמי זו רשעות לתת לילדים מבולבלים הורמונים שפוגמים בהתפתחותם המינית ומסלילים אותם לניתוחים שמשחיתים את גופם הצעיר והבריא בשם אידיאולוגיה חסרת בסיס מדעי או לוגי. וזו רשעות לכפות על נשים ספורטאיות להתחרות כנגד גברים ביולוגיים המזדהים כנשים למרות היתרון העצום שהפיזיולוגיה הגברית מעניקה. וזו רשעות לאלץ נשים לחלוק מרחבים אינטימיים כגון שירותים, מלתחות ואפילו מרכזי סיוע לנפגעות אונס עם גברים ביולוגיים.
אבל איש איש ורשעויותיו.


רשעות זה להתמקד בשוליים של תופעה ולהתעלם מהעובדה שאנשים שסובלים מ-Gender Dysphoria סובלים סבל נפשי קשה מאוד, וחלקם בסיכון גבוה להתאבד אם לא יקבלו את הטיפול המבוקש בדרך המתאימה עבורם.

לא שוליים בכלל. מספר הילדים שפונים או מופנים לקבלת טיפול לדיספוריה מגדרית זינק באלפי(!) אחוזים בעשר+ השנים האחרונות, ומכיוון שהאידיאולוגיה מכתיבה לאנשי המקצוע שלא להעז להטיל ספק, רבים מהם מקבלים הורמונים ללא שום תהליך נאות. זאת למרות שאחוז גבוה מאד מביניהם נמצא על הרצף האוטיסטי, מתמודד נפש ו/או פשוט נמשכים לבני מינם, וספק אם חווים באמת דיספוריה מגדרית. אם בא לך להתעמק, חפש מידע אודות מרפאת מגדר לילדים בשם Tavistock ומדוע השלטונות הבריטיים הורו לסגור אותה.

רוב העלייה, אגב, היא בקרב נערות צעירות בשלב המביך והמבלבל הזה שבו הגוף מתחיל להשתנות. גם כאן, ספק אם הן באמת סובלות מדיספוריה מגדרית. בספרה "נזק בלתי הפיך" מראה אביגייל שרייר כי מדובר בתופעה סוציולוגית, לא קלינית, הקשורה בעיקר בהשפעה חברתית וברצון להשתייך.

אף שזו הפחדה נפוצה, אין ביסוס לטענה כי שיעורי האובדנות בקרב ילדים הסובלים מדיספוריה מגדרית גבוהים מן הממוצע (תמצא ללא קושי "מחקרים" שטוענים זאת. מציע לך לבדוק מה הם באמת בדקו ובקרב מי). לעומת זאת, ישנם מחקרים המראים שאם מניחים לילד לנפשו מבלי להסליל אותו באמצעות הורמונים, סיכוי גבוה שהדיספוריה תיעלם כעבור מספר שנים.

כל האמור אינו תקף לבגירים. בגיר אשר סבור כי נולד במין הלא-נכון רשאי לעשות בגופו כאשר יחפוץ.


שרייר, שהיא עתונאית, טוענת טענות שהן רחוקות מלהיות קונצנזוס מדעי.
עצם העובדה שזה המקור שאתה נסמך עליו מעידה על מאמץ מועט מצדך לברר את העובדות. וחבל.

לגבי התאבדויות בקרב הסובלים מדיספוריה מגדרית - המידע כל-כך מבוסס שהטלת הספק בו היא anti science.
מדובר במידע אשר מאושש שוב ושוב במחקרים חוזרים ובמטא-מחקרים.
במקום להסתמך על מידע מוטעה דוגמת שרייר ושות' , ראה למשל -
Prevalence of suicidal thoughts and attempts in the transgender population of the world: a systematic review and meta-analysis
https://annals-general-psychiatry.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12991-023-00460-3
או ראה למשל את המחקר של ביגס -
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8888486/
כדי להבין את היקף המספרים של הנחקרים.

נ.ב
גם באשר לTavistock אתה טועה ומטעה - וחבל.
עיקר המניע לגבי ההמלצה לסגירה הוא בגלל תפישה מערכתית שהיא צריכה להיות מוחלפת בשני מרכזים שיתנו מענה הולם לביקושים.
ראה למשל העדכון הבא לגבי דחיית הסגירה של הGIDS של Tavistock
https://www.bbc.com/news/uk-65564032
ובמקום להאמין לי או לשרייר, אתה יכול לקרוא את דו'ח הביניים של קאס בעצמך
https://cass.independent-review.uk/publications/interim-report/

אמרתי שאתה יכול למצוא מיליון מחקרים שמראים שיעורי התאבדויות גבוהים, אבל אתה צריך לבדוק מה הם באמת בדקו ועל מי. מה עשית? לינקקת בדיוק למחקרים מהסוג הזה. המחקר הראשון שלך מתייחס בעיקר לדיווח עצמי על מחשבות אובדניות ולא למוות כתוצאה מהתאבדות. והוא מטא-אנליזה שלא מאפשרת לבחון כראוי את המחקרים עליהם היא מתבססת. במחקר השני שלך האוכלוסייה היא כל מי שפנה לקליניקת המגדר לילדים, כלומר הוא כולל גם ילדים שקיבלו טיפול ועל כן אינו יכול לבסס טענות בדבר הצורך בטיפול לשם מניעת אובדנות. בלאו הכי שיעור האובדנות בפועל שנמצא בו הוא 13 ל-100,000, שיעור לא גבוה הרחוק מאד מן ההפחדות הנפוצות לפיהן מוות כתוצאה מהתאבדות הוא תוצאה סבירה מאד של העדר טיפול בדיספוריה מגדרית.

נ.ב.
גם באשר לTavistock אתה טועה ומטעה - וחבל.
האם קראת דו"ח הביניים של קאס שקישרת אליו, או רק את פסקת הפתיחה?
במקרה קראתי אותו כשהתפרסם. הוא מכיל, בדרכו האקדמית המנומסת, המון ביקורת על אופן הפעילות בטביסטוק: על האשרור האוטומטי, ההתעלמות מגורמי רקע, "הגישה ההולנדית" של התערבות כימית מוקדמת, השימוש הרווח ב-puberty blockers למרות ההשפעות המזיקות שלהם ועוד. אל תאמין לי (או לשרייר המצוינת) - קרא אותו בעצמך. המרכזים החדשים שיקומו אמורים לא רק לתת מענה הולם לביקושים אלא גם לפעול באופן שתואם יותר סטנדרטים רפואיים מקובלים.

הנימה של התגובה הזו הותאמה לשלך. אם נמשיך בדיון הזה, בוא נניח ששנינו אנשים למדנים שטרחו ללמוד קצת את הנושא, שאינם מגיבים מתוך רשעות או עצלות, ובאופן כללי אנשים די נחמדים icon_smile.gif