צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האנס שנאנס (פנטזיה!)

slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 8 ביולי 2003

האנס שנאנס (פנטזיה!)

slave for ever​(נשלט) • 8 ביולי 2003
פרק א':

במהלך חופשתי, בדרום ספרד היפה, הגיעו למלון שבו היינו חבורה של בנות 18 כוסיות וגם בנים מארה"ב שבאו ככל הנראה לסאמר-סקול. כיוון שהשתעממתי נורא והייתי מגורה החלטתי לבדוק את הסחורה ואולי להשיג זיון עם איזו אמריקאית שווה.

במהלך היום פגשתי בניקי, יפיפייה בת 18 בלונדינית עם עיניים תכולות, לא גבוהה במיוחד אך גם לא נמוכה. נפגשנו במעלית בדיוק ביום שהם הגיעו. שאלתי אותה באנגלית אם היא מארה"ב והיא ענתה שכן. לא היינו לבד במעלית ובדיוק המעלית הגיעה ללובי והיא הייתה צריכה לצאת.

אמרתי לעצמי שאני חייב לנסות להשיג אותה, לדבר, לצאת ואולי אף ייצא מזה זיון ואם היא תסרב אז זה יהיה בכוח. אחרי הכל הייתי מגורה ממנה מאד ורציתי מאד לתקוע אותה.


בהמשך לא הפסקתי לפנטז על איך שאנחנו נפגשים, מדברים, מכירים יותר ואז עוברים לחלק הכייפי, אחרי משקה שניים, אני אתחיל לעשות לה מסג' עד שאגרום לה להסכים להתנשק ולהזדיין. במקרה שהיא תסרב אקח ליתר ביטחון אזיקים וניר דבק (סלוטייפ) ואאנוס אותה, כך או כך אשיג זיון עם הבלונדה המתוקה הזו.

פרק ב':

בארוחת הערב, התיישבתי לאכול עם ההורים שלי לאחר שלקחנו אוכל (הגשה עצמית) ליד השולחן. אחרי כמה דקות נכנסה קבוצה של כמה בנות ובנים מהקבוצה האמריקאית- ואז ראיתי אותה, אחח ניקי כמה שיפה ומתוקה את. היא התיישבה עם עוד שתי חברות וכאשר ראתה אותי חייכה קלות ומיד החלה לדבר עם חברותיה.

למרות שהיא בלונדינית הבחורה כלל לא טיפשה ונשמעת מאד אינטיליגנטית. אמממ איזה שילוב מעולה חשבתי לעצמי: יופי, אופי וחוכמה רבה. הערב אני אהנה כהוגן. סיימנו לאכול והלכנו לחדר. הבנות נשארו לאכול כיוון שנכנסו לחדר האוכל קצת אחרינו.

בחדר תכננתי איך אני מזיין אותה ואם תתנגד יישר נייר הדבק יוצמד על פיה וידייה יהיו באזיקים. אוננתי קצת ומיד הפסקתי בכדי שהוריי לא ירגישו והודעתי להם שאני יוצא להסתובב במלון כי משעמם מוות ואין מה לראות בטלוויזיה.


ואז פגשתי בה לבדה, אחרי שדיברנו מעט והתברר לה שאני מישראל היא התלהבה ואמרה שהיא ביקרה כמה פעמים בישראל ומאד נהנתה ותשמח לצאת איתי. הסתבר שהיא בדיוק כמה ימים לפני שהגיעו לספרד היא נפרדה מחבר שלה וחברותיה החליטו לצאת איתה לספרד כדי לשכוח ממנו ולעשות חיים.

שאלתי אותה מה דעתה להיפגש בשעה 1:00 בלילה בחדר אוכל של המלון והיא אמרה: o.k, sure (אוקיי, בטח).


פרק ג':


אל תשאלו איך השגתי את מפתח חדר האוכל גם אני לא יודע איך בכ"א זה לא חשוב. הכנתי שתייה, מוזיקה שקטה בכ"ז שלא יישמעו. את הקונדומים החבאתי וחיכיתי. הגברת, דפקה איחור של רבע שעה וכאשר נכנסה היא התנצלה ונתנה לי נשיקת פיצוי על הלחי.

אמרתי לה שלא נורא ושהעיקר שהיא הגיעה ומקווה ששנינו נהנה. היא אמרה לי שאני חמוד ורומנטי וחבל שאנחנו משתי ארצות שונות. אמרתי לה לא חשוב העיקר שנבלה היום ביחד והיא חייכה.

שתינו מהמשקה (יין אדום למי שתוהה) והרגשנו משוחררים. דיברנו על כל מיני דברים, ממש חקרנו אחד את השנייה, צחקנו ולאט לאט נצמדנו אחד לשנייה. היא כנראה לא הייתה רגילה לשתות (מה שהתברר לי בהמשך כטעות) והתחילה להתפקע מצחוק חייכתי לעברה חיוך גדול כדי שלא תחשוד במשהו ואמרתי לעצמי שלהשכיב אותה זו לא תהיה משימה קשה.

התחלתי בעדינות ובזהירות ללטפה ולחבקה. המשכתי במסג' ובנשיקות רפות על כפות הרגליים והידיים, היא לא התנגדה ושיתפה פעולה. לקחתי סיכון ותעוזה והחלתי להתנשק איתה צרפתית, היא עדיין לא התנגדה ובלי שתרגיש הוצאתי את הקונדום, הורדתי לה בעדינות להוריד את כתפיות שמלתה הנאה ועדיין לא קרה דבר. הורדתי את כל השמלה והיא נשארה בחזיה ותחתונים בלבד וגם אני התפשטתי במהירות.


פרק ד':


נשכבתי עליה והמשכנו להתנשק ולהתמזמז. השלתי את התחתונים מעליה והחדרתי בשיא העדינות אצבע לכוסה שהיה לוהט ורותח. המשכתי להחדיר עוד ועוד אצבעות עד שכל היד הייתה בתוך הכוס. הורדתי את חזייתה והתנשקנו ומידי פעם הגנבתי ליקוק לעבר שדיה התפוחים ופיטמותיה הזקורות.

אני כבר במצב רתיחה ועוד שנייה עומד להתפוצץ החלטתי לעשות את הצעד הסופי בכיבושה של היפיפייה ששכבה תחתיי. התפשטתי לחלוטין ולקחתי את הזין והעברתי אותו על קצה לשונה והיא נתנה ליקוק ואז עמדתי להחדיר אותו, ואז זה קרה...

פתאום היא אמרה לי שאת זה היא עדיין לא מכונה כיוון שהיא עדיין לא נרגעה מסיום הקשר שלה עם חבר שלה ושאם לא זה בהחלט היא הייתה מסכימה, אבל היא אמרה שהיא מוכנה להמשיך להתמזמז. אני שכבר הייתי מחורמן קשות לא הייתי מוכן לוותר על ההזדמנות שנקרתה בפניי והחלטתי שאם יש צורך באונס אז יהיה אונס.

קמתי ממנה ובמהירות לקחתי את האזיקים ואת נייר הדבק. חזרתי ונשכבתי עליה תוך שהיא מנסה להתנגד כאשר ראתה את האזיקים ואת נייר הדבק והבינה מה שאני עומד לעשות לה.


אחרי שאזקתי את ידייה לא לפני שליקקתי את שדיה התפנתי לשים את נייר הדבק אך היא ניצלה רגע אחד ובהיסח דעת היא הכניסה לי ברכיה לביצים וישר נפלתי הצידה מתפתל מכאבים תוך כדי שסיננתי בעברית "את הולכת לשלם על כך".

התרוממתי על ארבע והתכוננתי לקום ופתאום שמעתי את ניקי צועקת באנגלית "עכשיו".

פרק ה:

פתאום נפתחה הדלת ורצו לתוך החדר עוד 3 בנות: ג'ניפר, שרון ומיקי בלונדיניות כוסיות כמו ניקי. ג'ניפר ניצלה את עובדת היותי עומד על ארבע והכניסה לי בעיטה לצלעות שהפילה אותי על הרצפה. ג'ניפר התיישבה עליי, לקחה את המפתחות וזרקה לכוונן של שרון ומיקי שמיהרו לשחרר את ניקי.
ניקי מיהרה לכיווני והחלה מקללת אותי :"מניאק, זבל, סוטה, כ"כ היה כיף ביחד ואמרתי לך שאין לי בעיה להמשיך להתמזמז אבל לא להזדיין אבל אתה בשלך. והכניסה לי בעיטה". שלוש הבנות האחרון חייכו חיוך שטני והוסיפו לבעוט בי.

ניקי תפסה לי את הביציים ואמרה: "רצית אונס אה? אין בעיות עכשיו תקבל אונס מארבעתנו" אמרה ולא הוסיפה דבר. רק המשיכה למעוך את הביציים.

ג'ניפר ומיקי ריתקו אותי לרצפה בעוד ניקי אוזקת לי את הידיים וחוסמת לי את הפה באזיקים והסלוטייפ שלי. שרון הלכה לתיק שהחביאה מבעוד מועד בחדר וחזרה עמו למרכז החדר שם הייתי קשור על הרצפה ללא יכולת התנגדות וכאשר שלוש כוסיות אמריקאיות שומרות עליי.

הצלחתי לראות בזוויות העין את שרון נותנת לניקי, ג'ניפר וניקי דילדואים ושמה גם לעצמה והן אמרו: "עכשיו תראה מה קורה למי שמנסה לאנוס בנות, זבל".

הבנות התפשטו וחלצו את נעלי העקב שלהן והכריחו אותי ללקק את כפות רגליהן המיוזעות. לאחר-מכן, הן סובבו אותי והחלו להחדיר את אצבעות לתור חור התחת שלי בכוח בלי עדינות, התחלתי לבכות עם דמעות אך לא יכולתי להשמיע קול. ג'ניפר שראתה את הדמעות החלה לגחך ואמרה: "מה קרה, זבל, עכשיו שאתה קשור חסר אונים ונותן לחסדינו אתה כבר לא גיבור גדול ג'ירק (אידיוט)".


פרק ו':

ג'ניפר התקרבה אליי והחלה לחדור לתוכי עם הדילדו שלה שלא היה משומן בכלל והחדירה אותו עמוק ועמוק יותר תוך שאני ממשיך לבכות, שרון צובטת לי את הפטמות, מיקי תופסת לי את הביצים וניקי יושבת בצד ונרגעת ממה שניסיתי לעשות לה ואוגרת כוחות כדי לאנוס אותי בתורה.

ג'ניפר חדרה יותר ויותר עמוק חזק ויותר חזק כלל שהקצב גבר כך גברה גם אחיזתה של מיקי ושל שרון.

לאחר מכן היה תורה של שרון לחדור אליי עמוק ועמוק וג'ניפר עברה לצבוט לי את הפטמות הכאב היה כל פעם אדיר וקשה מנשוא אך לבנות לא היה איכפת. הן התחלפו והפעם היה תורה של מיקי לאנוס אותי בלי רחמים. חשבתי שאני משתגע ועומד להתעלף אך זה לא מנע מהן לעצור אלא אדרבא הן הגבירו את הקצב כאחוזות עמוק.

ואז זה קרה: ניקי החליטה שהיא רוצה להשתעשע בי. היא התקרבה אליי הכניסה לי בעיטה לבטן דבר שגרם לי להתקפל בו במקום וליצור מצב שאני משתחווה לה היא אהבה את זה ודרכה בחוזקה על ראשי.

ניקי העמידה אותי על ארבע וחדרה אליי באבחה אחת חזקה וכואבת. גופי החל לכאוב ולרעוד מעצמת החדירה וככה במשך חצי שעה זיינה אותי בחוזקה מבלי לעצור לקול צחוקן של הבנות. פתאום בבת אחת היא הפסיקה את האונס והבנות הורידו את הזין המלאכותי מעל מותניהן.

ניקי הורידה לי את נייר הדבק מהפה ומהר התיישבה על ראשי כדי שלא אוכל לצעוק היא צוותה עליי ללקק אותה עד שתגמור ובאותו הזמן שרון תפסה ונשכה לי את הפטמות, מיקי את הביצים וג'ניפר החלה מדגדגת אותי. הייתי חסר אונים באופן מוחלט.

לאחר-מכן מיקי, ג'ניפר ושרון עשו את אותו הדבר עד שהן גמרו ואז הן הורו לי ללקק את רגליהן. הן החליטו שמספיק להיום לא לפני שהן אמרו לי שמהיום ועד סוף הטיול אני אהיה העבד מין שלהן וגם אשן איתן בחדר. הן אמרו לי שאם אתנגד הן יספרו לכולם שניסיתי לאנוס את ניקי ושיכניסו אותי לכלא. פחדתי מזה והלכתי בלית ברירה לחדרן שם ישנתי ערום על הרצפה וקשור למיטה. כך המשכתי לעשות עד סוף הטיול והושפלתי במשך כל היום.

מסקנה מהפנטזיה: לא כדאי לנסות לאנוס בנות גם כי הן יכולות להיפגע וגם זה שאונס יכול להיפגע בין אם זה ע"י ישיבה בכלא ובין אם זה נקמת של הבנות שכאשר הן נוקמות זו נקמה כואבת ביותר.
amy_​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 8 ביולי 2003
amy_​(נשלטת) • 8 ביולי 2003
נחמד... האנס הרגיז אותי בטירוף... ואני מניחה שזו הייתה הכוונה. אהבתי את המוסר השכל.
slave4u​(נשלט)
לפני 20 שנים • 8 ביולי 2003

רעיון טוב

slave4u​(נשלט) • 8 ביולי 2003
זה מה שצריך לעשות כדי להאנס icon_question.gif

אני כבר מנסה icon_lol.gif
slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 8 ביולי 2003
slave for ever​(נשלט) • 8 ביולי 2003
לאיימי- אכן, זו הייתה הכוונה שלי, אני בחיים לא הייתי עושה כזה דבר.

לעתליה- אכן, הייתי שמח אם הן היו אונסות אותי.

לסלייב 4 יו- מי יודע, נסה ואח"כ תודיע לי. icon_wink.gif
דוד פדד​(נשלט)
לפני 20 שנים • 8 ביולי 2003
דוד פדד​(נשלט) • 8 ביולי 2003
וואלה !
אתמול ראיתי סרט בטלביזיה (לא זוכר באיזה ערוץ) שחברה תפסה את החבר שלה בוגד בה ואז היא קוראת לו באמתלה מסויימת שיבוא לאיזה מקום חשוך ושם היא והחברות שלה אונסות אותו!

אחחחחח זה מדהים !
slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 8 ביולי 2003
slave for ever​(נשלט) • 8 ביולי 2003
דייממממ (לעזזאל), למה לא ראיתי. דוד אם תראה את זה בשידור חוזר תודיע או שתקליט.

לילה טוב.
eran334​(נשלט)
לפני 20 שנים • 9 ביולי 2003
eran334​(נשלט) • 9 ביולי 2003
האם זה סיפור אמיתי?
מדליק ונחמד