ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עמוד חדש באתר המרכז: מקורות מידע חיצוניים

המרכז למיניות אלט'
לפני חודש • 2 במרץ 2024

עמוד חדש באתר המרכז: מקורות מידע חיצוניים

המרכז למיניות אלט' • 2 במרץ 2024
✨🕊️️ בזמנים שבהם העולם סביבנו נראה מאתגר יותר מתמיד, אנחנו שואפות.ים להביא לתקווה וקצת הקלה – דרך קולות שמחכים להישמע. 🕊️✨

אנחנו גאים.ות להציג את שלב הראשון בהרחבת מאגרי הידע שלנו – רשימת מקורות חיצוניים, ונתחיל עם אוסף פודקאסטים שנבחרו בקפידה, כל אחד מהם מעשיר את הדעת ומרתק בדרכו.

🎧 שיט של אחרים של סיון לוטן ויהב ארז – פודקאסט שכבש את לבבותינו ומציע מבט מרענן ואותנטי על החיים, בעזרת סיפורים אישיים ושיחות מעמיקות.

🎧 סימנים - פודקסט על בדסמ - דורותי עוץ ואלינור ריגבי – בשיחה מרתקת על בדסמ, קינק, ופטיש. עם זווית אישית ומהנה. הפודקאסט מועמד השנה לפודקאסט השנה של גיקטיים! אל תשכחו להצביע ולתמוך בהן!

🎧 סקס אפיל של לורי שטטמאור – בכל פרק מתארח.ת מומחה.ית אחר.ת להעמיק בהאווירה פתוחה ובהומור בזוויות מגוונות של מיניות, מגדר ויחסים.

🎧 פוליקאסט של נועה פז – פודקאסט שמביא פרספקטיבות רבות על יחסים לא-מונוגמיים. לפעמים בעצמה ולפעמים עם אורחים.ות נועה חוקרת ומרחיבה את הדעת סביב כל מה שאפשרי במערכות יחסים.

🎧 מיניות מדוברת של רוית רבינא – המזמין אתכם לצלול לעולמות של מיניות, זהות וביטוי עצמי, בשיחות עם אנשים מכל הספקטרום.

כל הלינקים לפודקאסטים נמצאים במאגר. אנחנו מקוות.ים שתהנו מהפודקאסטים ואתן.ם מוזמנות.ים מאוד לשלוח לנו את מקורות המידע שיצרתם כדי שנוסיף אלינו לרשימה.

לעמוד: yahasim.org.il/mekorot
    התגובה האהובה בשרשור