|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
לפני חודש •
16 במאי 2026
Master Bruce{©} • 16 במאי 2026
אגב, אני אגיד שאחת ממערכות היחסים הכי מדהימות ומשמעותיות שהיו לי התחילה בתחנת אוטובוס.
|
|
|
|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
לפני חודש •
16 במאי 2026
פרלין(נשלטת){ש} • 16 במאי 2026
הגיוני כמו שכל מקום הגיוני, לא?
מה הטיעונים נגד? |
|
|
|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
לפני חודש •
16 במאי 2026
סוטר ומלטף(שולט) • 16 במאי 2026
אני הכרתי פה את גרושתי בסבב הקודם שהייתי פה
וקבענו בכלל להיפגש רק לסשן. זה התחיל ממקום הכי לא רציני. פשוט היה קליק כבר מהשיחה הטלפונית. |
|
|
|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
לפני חודש •
16 במאי 2026
MagisterDolor(שולט) • 16 במאי 2026
כמו שאמרו לפני, הגיוני לחפש אהבה בכל מקום אפשרי.
מקסימום תמצאי. |
|
|
|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
Re: אחת ולתמיד: זה הגיוני לחפש כאן אהבה?
לפני חודש •
16 במאי 2026
מלאך שחור{רז78} • 16 במאי 2026
► ירח בוקר כתב/ה: או שזו הזיה שגיונית?
אני יודעת שיש אנשים שמצאו פה מערכות יחסים ארוכות ומשמעותיות, מי אתם? קצת קונטקסט עלי: במקור נרשמתי לכאן כדי לחפש זוגיות בדסמית. מעולם לא נרשמתי לאף אתר/אפליקצית היכרויות אחרים, כי זה ג'וב שאני לא מעוניינת בו עם אלמנט התמכרותי חזק. אבל משום מה דווקא בכלוב שמתי את מבטחי. נשחקתי בדייטים, והסתובבתי כאן בפרופיל נמוך שנה פלוס, לעיתים מאוד רחוקות, קצת לקרוא ולנסות לבדוק איפה הליבידו שלי. אני מאוד נהנית כאן בלי האלמנט של ההיכרויות. עכשיו אני במקום מאוד אחר, הרבה יותר בטוחה בעצמי ויודעת מה אני מחפשת. אבל האם הגיוני בכלל לחפש את זה כאן? אני מרגישה שהרבה מדרי הכלוב כותבים ומציירים את עצמם כדמויות, מסכות של הפרסונה המינית שלהם. הנטייה שלי היא לסנן את אלה במיידית. אבל פגשתי כאן גם כמה אנשים מאוד אותנטיים. מחשבות? שאלות פולואפ? שיתופים? כן. מנסיון |
|
|
|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
לפני חודש •
16 במאי 2026
סימטאות • 16 במאי 2026
מה להגיון ולאהבה יחדיו במשפט?
החיפוש לאהבה, הוא הגיוני בכל מקום בו את נמצאת, ואהבה היא לא הגיונית באף מקום |
|
|
|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
Re: אחת ולתמיד: זה הגיוני לחפש כאן אהבה?
לפני חודש •
16 במאי 2026
מישלי • 16 במאי 2026
► ירח בוקר כתב/ה: או שזו הזיה שגיונית?
אני יודעת שיש אנשים שמצאו פה מערכות יחסים ארוכות ומשמעותיות, מי אתם? קצת קונטקסט עלי: במקור נרשמתי לכאן כדי לחפש זוגיות בדסמית. מעולם לא נרשמתי לאף אתר/אפליקצית היכרויות אחרים, כי זה ג'וב שאני לא מעוניינת בו עם אלמנט התמכרותי חזק. אבל משום מה דווקא בכלוב שמתי את מבטחי. נשחקתי בדייטים, והסתובבתי כאן בפרופיל נמוך שנה פלוס, לעיתים מאוד רחוקות, קצת לקרוא ולנסות לבדוק איפה הליבידו שלי. אני מאוד נהנית כאן בלי האלמנט של ההיכרויות. עכשיו אני במקום מאוד אחר, הרבה יותר בטוחה בעצמי ויודעת מה אני מחפשת. אבל האם הגיוני בכלל לחפש את זה כאן? אני מרגישה שהרבה מדרי הכלוב כותבים ומציירים את עצמם כדמויות, מסכות של הפרסונה המינית שלהם. הנטייה שלי היא לסנן את אלה במיידית. אבל פגשתי כאן גם כמה אנשים מאוד אותנטיים. מחשבות? שאלות פולואפ? שיתופים? כן. אבל לא לעצום עיניים למי שאת פוגשת בחוץ. בהצלחה! ♡ |
|
|
|
|
לפני חודש •
16 במאי 2026
לפני חודש •
16 במאי 2026
פלג-מתלמדת • 16 במאי 2026
אני מאמינה שכן אפשרי. בסוף אנחנו לא באמת יודעים למי ניתן את הלב שלנו.
|
|
|
|
|
לפני חודש •
17 במאי 2026
לפני חודש •
17 במאי 2026
ירח בוקר(נשלטת) • 17 במאי 2026
► LowCarb כתב/ה: מצד שני, יש משהו בעייתי אינהרנטי (לפי הבנתי ותצפיותיי) בפסיכי שלנו. וזה נכון לכל הספקטרום של השליטה. לגבי קינקסטרים ואחרים אני לא יודע. באמת? אתה חושב שלאנשים בדסמיים יש שריטות שלאחרים אין? או שהן עמוקות יותר? אני לא נוטה להסכים עם האבחנה הזאת אבל אשמח לשמוע מה הוביל אותך לזה. |
|
|
|
|
לפני חודש •
17 במאי 2026
לפני חודש •
17 במאי 2026
MagisterDolor(שולט) • 17 במאי 2026
► ירח בוקר כתב/ה: ► LowCarb כתב/ה: מצד שני, יש משהו בעייתי אינהרנטי (לפי הבנתי ותצפיותיי) בפסיכי שלנו. וזה נכון לכל הספקטרום של השליטה. לגבי קינקסטרים ואחרים אני לא יודע. באמת? אתה חושב שלאנשים בדסמיים יש שריטות שלאחרים אין? או שהן עמוקות יותר? אני לא נוטה להסכים עם האבחנה הזאת אבל אשמח לשמוע מה הוביל אותך לזה. לא היה מופנה אליי, אבל אדחוף את דעתי בכל זאת. לדעתי קינקיים ובדס"מיים יותר מודעים לשריטות שלהם, וזה דווקא יתרון על הדחקה. |
|
|

