צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אחת ולתמיד: זה הגיוני לחפש כאן אהבה?

Master Bruce Master Bruce​{©}
לפני חודש • 16 במאי 2026
Master Bruce​{©} • 16 במאי 2026
אגב, אני אגיד שאחת ממערכות היחסים הכי מדהימות ומשמעותיות שהיו לי התחילה בתחנת אוטובוס.
סוטר ומלטף סוטר ומלטף​(שולט)
לפני חודש • 16 במאי 2026
סוטר ומלטף​(שולט) • 16 במאי 2026
אני הכרתי פה את גרושתי בסבב הקודם שהייתי פה
וקבענו בכלל להיפגש רק לסשן.
זה התחיל ממקום הכי לא רציני.
פשוט היה קליק כבר מהשיחה הטלפונית.
MagisterDolor MagisterDolor​(שולט)חשבון מאומת
MagisterDolor​(שולט)חשבון מאומת
לפני חודש • 16 במאי 2026
MagisterDolor​(שולט)חשבון מאומת • 16 במאי 2026
כמו שאמרו לפני, הגיוני לחפש אהבה בכל מקום אפשרי.
מקסימום תמצאי.
מלאך שחור מלאך שחור​{רז78}
לפני חודש • 16 במאי 2026

Re: אחת ולתמיד: זה הגיוני לחפש כאן אהבה?

מלאך שחור​{רז78} • 16 במאי 2026
ירח בוקר כתב/ה:
או שזו הזיה שגיונית?
אני יודעת שיש אנשים שמצאו פה מערכות יחסים ארוכות ומשמעותיות, מי אתם?

קצת קונטקסט עלי:
במקור נרשמתי לכאן כדי לחפש זוגיות בדסמית. מעולם לא נרשמתי לאף אתר/אפליקצית היכרויות אחרים, כי זה ג'וב שאני לא מעוניינת בו עם אלמנט התמכרותי חזק. אבל משום מה דווקא בכלוב שמתי את מבטחי.
נשחקתי בדייטים, והסתובבתי כאן בפרופיל נמוך שנה פלוס, לעיתים מאוד רחוקות, קצת לקרוא ולנסות לבדוק איפה הליבידו שלי. אני מאוד נהנית כאן בלי האלמנט של ההיכרויות.
עכשיו אני במקום מאוד אחר, הרבה יותר בטוחה בעצמי ויודעת מה אני מחפשת. אבל האם הגיוני בכלל לחפש את זה כאן?
אני מרגישה שהרבה מדרי הכלוב כותבים ומציירים את עצמם כדמויות, מסכות של הפרסונה המינית שלהם. הנטייה שלי היא לסנן את אלה במיידית. אבל פגשתי כאן גם כמה אנשים מאוד אותנטיים.
מחשבות? שאלות פולואפ? שיתופים?


כן. מנסיון icon_smile.gif
סימטאות סימטאות
לפני חודש • 16 במאי 2026
סימטאות • 16 במאי 2026
מה להגיון ולאהבה יחדיו במשפט?

החיפוש לאהבה, הוא הגיוני בכל מקום בו את נמצאת, ואהבה היא לא הגיונית באף מקום
מישלי מישלי
לפני חודש • 16 במאי 2026

Re: אחת ולתמיד: זה הגיוני לחפש כאן אהבה?

מישלי • 16 במאי 2026
ירח בוקר כתב/ה:
או שזו הזיה שגיונית?
אני יודעת שיש אנשים שמצאו פה מערכות יחסים ארוכות ומשמעותיות, מי אתם?

קצת קונטקסט עלי:
במקור נרשמתי לכאן כדי לחפש זוגיות בדסמית. מעולם לא נרשמתי לאף אתר/אפליקצית היכרויות אחרים, כי זה ג'וב שאני לא מעוניינת בו עם אלמנט התמכרותי חזק. אבל משום מה דווקא בכלוב שמתי את מבטחי.
נשחקתי בדייטים, והסתובבתי כאן בפרופיל נמוך שנה פלוס, לעיתים מאוד רחוקות, קצת לקרוא ולנסות לבדוק איפה הליבידו שלי. אני מאוד נהנית כאן בלי האלמנט של ההיכרויות.
עכשיו אני במקום מאוד אחר, הרבה יותר בטוחה בעצמי ויודעת מה אני מחפשת. אבל האם הגיוני בכלל לחפש את זה כאן?
אני מרגישה שהרבה מדרי הכלוב כותבים ומציירים את עצמם כדמויות, מסכות של הפרסונה המינית שלהם. הנטייה שלי היא לסנן את אלה במיידית. אבל פגשתי כאן גם כמה אנשים מאוד אותנטיים.

מחשבות? שאלות פולואפ? שיתופים?


כן.

אבל לא לעצום עיניים למי שאת פוגשת בחוץ.

בהצלחה! ♡
פלג-מתלמדת פלג-מתלמדת
לפני חודש • 16 במאי 2026
פלג-מתלמדת • 16 במאי 2026
אני מאמינה שכן אפשרי. בסוף אנחנו לא באמת יודעים למי ניתן את הלב שלנו.
ירח בוקר ירח בוקר​(נשלטת)
לפני חודש • 17 במאי 2026
ירח בוקר​(נשלטת) • 17 במאי 2026
LowCarb כתב/ה:

מצד שני, יש משהו בעייתי אינהרנטי (לפי הבנתי ותצפיותיי) בפסיכי שלנו. וזה נכון לכל הספקטרום של השליטה. לגבי קינקסטרים ואחרים אני לא יודע.


באמת? אתה חושב שלאנשים בדסמיים יש שריטות שלאחרים אין? או שהן עמוקות יותר?
אני לא נוטה להסכים עם האבחנה הזאת אבל אשמח לשמוע מה הוביל אותך לזה.
MagisterDolor MagisterDolor​(שולט)חשבון מאומת
MagisterDolor​(שולט)חשבון מאומת
לפני חודש • 17 במאי 2026
MagisterDolor​(שולט)חשבון מאומת • 17 במאי 2026
ירח בוקר כתב/ה:
LowCarb כתב/ה:

מצד שני, יש משהו בעייתי אינהרנטי (לפי הבנתי ותצפיותיי) בפסיכי שלנו. וזה נכון לכל הספקטרום של השליטה. לגבי קינקסטרים ואחרים אני לא יודע.


באמת? אתה חושב שלאנשים בדסמיים יש שריטות שלאחרים אין? או שהן עמוקות יותר?
אני לא נוטה להסכים עם האבחנה הזאת אבל אשמח לשמוע מה הוביל אותך לזה.


לא היה מופנה אליי, אבל אדחוף את דעתי בכל זאת.
לדעתי קינקיים ובדס"מיים יותר מודעים לשריטות שלהם, וזה דווקא יתרון על הדחקה.