אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אחת ולתמיד: זה הגיוני לחפש כאן אהבה?

bossdog bossdog
לפני חודש • 21 במאי 2026
bossdog • 21 במאי 2026
כן
קושקה שלו קושקה שלו​(מתחלפת)​{Drizztpool}
לפני חודש • 21 במאי 2026
כן, לא, אולי...
את בעלי הכרתי פה עוד לפני שיצא לנו להיפגש.
ואחרי שנפגשנו, הוא כתב לי פה... והיה דייט, ועוד דייט... אנחנו עשור פלוס ביחד. וגם נשואים כבר יותר משבע שנים.
למעשה, גם מכירה עוד כמה זוגות שהתחילו לדבר פה.
כולל חברה שאנחנו כבר לא בקשר, שהכירה את בעלה דרך תגובה שלו לבלוג שלי... יש הכל מהכל.
מצד שני, יש גם המון כאלה שהם לא מתאימים (כמו בכל מקום אחר), וזה כבר עניין של לברור.
ירח בוקר ירח בוקר​(נשלטת)
לפני חודש • 21 במאי 2026
ירח בוקר​(נשלטת) • 21 במאי 2026
פרלין כתב/ה:
אז מה גזר הדין? הגיוני או לא?


ובכן,

ראשית למדתי שיש אנשים שמצאו כאן אהבה. אז בשאלה הבינארית, האם ניתן למצוא כאן אהבה, התשובה היא: כן.

באשר להאם "הגיוני" לחפש פה אהבה, התשובה הרווחת הייתה שהגיוני כבכל מקום אחר, תהא זו פלטפורמה או פלנטה. אם אחליף את הצירוף "הגיוני לחפש" בצירוף "סביר למצוא", תתקבל התשובה הבאה: סביר (בדגש על לא ודאי), עם מקדמי מציאה/שחיקה משתנים ורכיב כאוטי שנקרא מזל.

בשאלה מהי אותה סבירות, האם היא נמוכה או גבוהה, ואיך המקדמים השונים משפיעים עליה, יש צורך במחקר יותר מעמיק, שכנראה לא אני אנהל.

מסקנה: מומלץ לתת הזדמנות לאפיק הכלוב במשימת מציאת האהבה. מומלץ לגשת אל אפיק זה תוך ניהול מושכל של משאב האנרגיה. דגש על הנאה ונון אטצ'מנט לא יגדילו את סיכויי המציאה, אך יאפשרו חיפוש מתמשך, שעשוי להגדיל את הסבירות.
tiny lemon tiny lemon
לפני חודש • 22 במאי 2026
tiny lemon • 22 במאי 2026
יצאתי מכאן עם אהבה, ילד וגירושים, ובאופן כללי מן הסתם זה אפשרי, אבל סטטיסטית נראה לי יותר סביר למצוא מישהו באפליקציה רגילה ולהכניס אותו לעולם הבדסמ מאשר להצליח לברור מהמעט שיש פה את הנורמלים. לא יודעת, לי אישית אין סבלנות לחפש כאן סיבוב שני..
ירח בוקר ירח בוקר​(נשלטת)
לפני חודש • 23 במאי 2026
ירח בוקר​(נשלטת) • 23 במאי 2026
tiny lemon כתב/ה:
יצאתי מכאן עם אהבה, ילד וגירושים, ובאופן כללי מן הסתם זה אפשרי, אבל סטטיסטית נראה לי יותר סביר למצוא מישהו באפליקציה רגילה ולהכניס אותו לעולם הבדסמ מאשר להצליח לברור מהמעט שיש פה את הנורמלים. לא יודעת, לי אישית אין סבלנות לחפש כאן סיבוב שני..


טייק ממש ממש מעניין
את אומרת כוחנו במספרים והמספרים של הכלוב לא ככ טובים...

לגבי להכניס מישהו אחר לסצינה, אז אני אמנם לא חייבת שהוא יהיה ממש בדסמי, אבל אני כן חייבת דומיננטי. וכאן יש את הנוחות של הסינון הראשוני. יצא לי לצאת עם אנשים שאינם דומיננטיים ולנסות לעניין אותם בצד הדומיננטי שלהם, ובדיעבד זה היה בזבוז זמן...
ריבת חלב ריבת חלב
לפני 11 יום • 12 ביוני 2026
ריבת חלב • 12 ביוני 2026
אין אהבה יותר. הכל אינטרסים.
GreySilence GreySilenceחשבון מאומת
GreySilenceחשבון מאומת
לפני 11 יום • 12 ביוני 2026
GreySilenceחשבון מאומת • 12 ביוני 2026
כן!
הוא הוא​(שולט)
לפני 11 יום • 12 ביוני 2026
הוא​(שולט) • 12 ביוני 2026
לתמיד ולאחת