ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

למה כזה קשה למצוא שולט באיזור הגיל שלי ושנראה טוב

devil's baby devil's baby​(נשלטת)​{רכוש}
לפני שבועיים • 6 ביוני 2026
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
ophirT כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
זה כי גידלו את כל הדור שלכם להיות כוסיות.
אז בקושי יש שולטים בדור הזה.
בדור שלי הנשלטים יותר דומיננטיים מהשולטים של הדור שלכם.

חח מה זה האמרה ההזויה הזאת, דווקא להפך בעיניי


הדור הבא, אלו שהיו בצבא במלחמה הזאת יוצאים מחושלים.
אבל כל הדור שמעל מלא ב"בנים רגישים שלא פועלים בדפוסי התנהגות של גבריות רעילה".
בדור שלכם רק ערסים הולכים מכות.
בדור שלנו מכות היה דרך נפוצה להשיג ולהציג מעמד חברתי(לפחות בתיכון)


בכל דור מי שהולך מכות כדי להראות שיש לו גדול
תמיד יש לו הכי קטן

מכיר את זה שצנצנת עם כמה אגורות עושה הרבה יותר רעש מצנצנת מלאה בכסף?
אז כזה

זה שהדור שלי נלחם מהרגע שיצא מהתיכון עד אמצע גיל ה20 שלו לא הופך אותו למחושל אלא למסכן ועצוב לי על החברים שלי שמאבדים את עצמם למלחמה שהם לא אחראיים עליה

לעולם מי שיתנהג כאבו עלי יהיה לא יותר מצנצנת ריקה של פוזה ותסביכי ילדות
לא מישהו שהייתי מפקידה את הביטחון שלי אצלו



מי סיפר לך שיש לי קטן?


אתה!
פריאפוס פריאפוס​(קינקי)
לפני שבועיים • 6 ביוני 2026
פריאפוס​(קינקי) • 6 ביוני 2026
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
ophirT כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
זה כי גידלו את כל הדור שלכם להיות כוסיות.
אז בקושי יש שולטים בדור הזה.
בדור שלי הנשלטים יותר דומיננטיים מהשולטים של הדור שלכם.

חח מה זה האמרה ההזויה הזאת, דווקא להפך בעיניי


הדור הבא, אלו שהיו בצבא במלחמה הזאת יוצאים מחושלים.
אבל כל הדור שמעל מלא ב"בנים רגישים שלא פועלים בדפוסי התנהגות של גבריות רעילה".
בדור שלכם רק ערסים הולכים מכות.
בדור שלנו מכות היה דרך נפוצה להשיג ולהציג מעמד חברתי(לפחות בתיכון)


בכל דור מי שהולך מכות כדי להראות שיש לו גדול
תמיד יש לו הכי קטן

מכיר את זה שצנצנת עם כמה אגורות עושה הרבה יותר רעש מצנצנת מלאה בכסף?
אז כזה

זה שהדור שלי נלחם מהרגע שיצא מהתיכון עד אמצע גיל ה20 שלו לא הופך אותו למחושל אלא למסכן ועצוב לי על החברים שלי שמאבדים את עצמם למלחמה שהם לא אחראיים עליה

לעולם מי שיתנהג כאבו עלי יהיה לא יותר מצנצנת ריקה של פוזה ותסביכי ילדות
לא מישהו שהייתי מפקידה את הביטחון שלי אצלו



מי סיפר לך שיש לי קטן?


אתה!



אהה מזל,
חשבתי שוב דלפו לי תמונות
devil's baby devil's baby​(נשלטת)​{רכוש}
לפני שבועיים • 6 ביוני 2026
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
ophirT כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
זה כי גידלו את כל הדור שלכם להיות כוסיות.
אז בקושי יש שולטים בדור הזה.
בדור שלי הנשלטים יותר דומיננטיים מהשולטים של הדור שלכם.

חח מה זה האמרה ההזויה הזאת, דווקא להפך בעיניי


הדור הבא, אלו שהיו בצבא במלחמה הזאת יוצאים מחושלים.
אבל כל הדור שמעל מלא ב"בנים רגישים שלא פועלים בדפוסי התנהגות של גבריות רעילה".
בדור שלכם רק ערסים הולכים מכות.
בדור שלנו מכות היה דרך נפוצה להשיג ולהציג מעמד חברתי(לפחות בתיכון)


בכל דור מי שהולך מכות כדי להראות שיש לו גדול
תמיד יש לו הכי קטן

מכיר את זה שצנצנת עם כמה אגורות עושה הרבה יותר רעש מצנצנת מלאה בכסף?
אז כזה

זה שהדור שלי נלחם מהרגע שיצא מהתיכון עד אמצע גיל ה20 שלו לא הופך אותו למחושל אלא למסכן ועצוב לי על החברים שלי שמאבדים את עצמם למלחמה שהם לא אחראיים עליה

לעולם מי שיתנהג כאבו עלי יהיה לא יותר מצנצנת ריקה של פוזה ותסביכי ילדות
לא מישהו שהייתי מפקידה את הביטחון שלי אצלו



מי סיפר לך שיש לי קטן?


אתה!



אהה מזל,
חשבתי שוב דלפו לי תמונות


יש לי אלבום😈
פריאפוס פריאפוס​(קינקי)
לפני שבועיים • 6 ביוני 2026
פריאפוס​(קינקי) • 6 ביוני 2026
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
ophirT כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
זה כי גידלו את כל הדור שלכם להיות כוסיות.
אז בקושי יש שולטים בדור הזה.
בדור שלי הנשלטים יותר דומיננטיים מהשולטים של הדור שלכם.

חח מה זה האמרה ההזויה הזאת, דווקא להפך בעיניי


הדור הבא, אלו שהיו בצבא במלחמה הזאת יוצאים מחושלים.
אבל כל הדור שמעל מלא ב"בנים רגישים שלא פועלים בדפוסי התנהגות של גבריות רעילה".
בדור שלכם רק ערסים הולכים מכות.
בדור שלנו מכות היה דרך נפוצה להשיג ולהציג מעמד חברתי(לפחות בתיכון)


בכל דור מי שהולך מכות כדי להראות שיש לו גדול
תמיד יש לו הכי קטן

מכיר את זה שצנצנת עם כמה אגורות עושה הרבה יותר רעש מצנצנת מלאה בכסף?
אז כזה

זה שהדור שלי נלחם מהרגע שיצא מהתיכון עד אמצע גיל ה20 שלו לא הופך אותו למחושל אלא למסכן ועצוב לי על החברים שלי שמאבדים את עצמם למלחמה שהם לא אחראיים עליה

לעולם מי שיתנהג כאבו עלי יהיה לא יותר מצנצנת ריקה של פוזה ותסביכי ילדות
לא מישהו שהייתי מפקידה את הביטחון שלי אצלו



מי סיפר לך שיש לי קטן?


אתה!



אהה מזל,
חשבתי שוב דלפו לי תמונות


יש לי אלבום😈


רק אחד?
הלן הדוב הלן הדוב
לפני שבועיים • 6 ביוני 2026
הלן הדוב • 6 ביוני 2026
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
devil's baby כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
ophirT כתב/ה:
פריאפוס כתב/ה:
זה כי גידלו את כל הדור שלכם להיות כוסיות.
אז בקושי יש שולטים בדור הזה.
בדור שלי הנשלטים יותר דומיננטיים מהשולטים של הדור שלכם.

חח מה זה האמרה ההזויה הזאת, דווקא להפך בעיניי


הדור הבא, אלו שהיו בצבא במלחמה הזאת יוצאים מחושלים.
אבל כל הדור שמעל מלא ב"בנים רגישים שלא פועלים בדפוסי התנהגות של גבריות רעילה".
בדור שלכם רק ערסים הולכים מכות.
בדור שלנו מכות היה דרך נפוצה להשיג ולהציג מעמד חברתי(לפחות בתיכון)


בכל דור מי שהולך מכות כדי להראות שיש לו גדול
תמיד יש לו הכי קטן

מכיר את זה שצנצנת עם כמה אגורות עושה הרבה יותר רעש מצנצנת מלאה בכסף?
אז כזה

זה שהדור שלי נלחם מהרגע שיצא מהתיכון עד אמצע גיל ה20 שלו לא הופך אותו למחושל אלא למסכן ועצוב לי על החברים שלי שמאבדים את עצמם למלחמה שהם לא אחראיים עליה

לעולם מי שיתנהג כאבו עלי יהיה לא יותר מצנצנת ריקה של פוזה ותסביכי ילדות
לא מישהו שהייתי מפקידה את הביטחון שלי אצלו



מי סיפר לך שיש לי קטן?


אתה!



אהה מזל,
חשבתי שוב דלפו לי תמונות


יש לי אלבום😈


רק אחד?


בטח יש מקום להרבה תמונות קטנות באלבום אחד. 🤭
snoofkinחשבון מאומת
snoofkinחשבון מאומת
לפני שבועיים • 7 ביוני 2026
snoofkinחשבון מאומת • 7 ביוני 2026
אני לא בגיל שלך (לא אעיד על המראה שלי). כשהייתי בגיל שלך הייתי הדבר הכי גרוע שקרה לשני אנשים לפחות. לא מאכזריות ורשע, אלא מהביטחון המופרז שיש לכל בוגרי בית הספר דאנינג-קרוגר.
התאוריה שלי על גברים (אזהרה: הסגברה והכללות גורפות לפניכם, כמובן שיש שונות וניואנסים ובלהבלהבלה) היא שאנחנו חוטפים פחות שטוזות הורמונליות מאמא טבע. בעוד שנשים מתחילות כתינוקת, ילדה, נערה, ריבה, עלמה, אישה, מנפאוזאלית, מטריארכלית, ועוד 15 שלבים ששכחתי מבלי בכלל לציין מחזוריות והריון, גברים נהיים שעירים, גבוהים, שמנים, נמוכים, ואז מתים. בינתיים, אישה פריוורביאלית מספיקה להיות כל הנשים בעולם ב90 שנים.
אנחנו הרבה פחות מתפתחים פנימית על ציר הזמן, ואם אנחנו לא מחפשים אקטיבית חוויות שתפתחנה אותנו, אז אנחנו לא. רוב החוויות שהשכילו אותי היו בחברת נשים שזכיתי באמונן, ובשנות בעשרים - לא כי הייתי ראוי לו. אבל הנה הבעיה בשרשרת הסיבתיות. מה שלמדתי מאחת, הבאה הרוויחה, חוזר חלילה.
כשולט, עלייך לחפש חוויות שיוכיחו לך שיש לך על מה לעבוד באמפתיה ובאינטלקט ובהבנה מעמיקה של האחר(ים), וזה ההיפך ממתגמל על ציר הזמן. הגמול שלך על להשתפר הוא שתמיד יש לך בושה ברטרוספקטיבה כלפי מי שעל חשבונם למדת, ושתמיד יש לך מה ללמוד, בזמן שאתה זקוק לביטחון מתובל בידע אינסופי כדי להנהיג באחריות. וזה לפני שדיברנו על איך לחטוף ברקס בחן ולא להיות שמוק (לקח לי עשור), ופוטנציאלית לשמר זקפה (עובד על זה).
משהו מזה נשמע לך כמו מה שמחפשים בני עשרים?
יש חדי קרן ובראד פיטים. סטטיסטית?
לכי על שולט בוגר ממך בעשור (מה יותר סקסי משיער כמו פרווה של נמייה לפני הקרחה) ותשאירי את היותך שפן נסיונות לעקשניות שבוחרות להישאר בכותלי ביה"ס. מישהי צריכה להשכיל את שולטי הדור הבא, והמישהי הזו יכולה להיות לא את.