ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפתעה!

מקבי​(מתחלף)
לפני 19 שנים • 1 בדצמ׳ 2004
מקבי​(מתחלף) • 1 בדצמ׳ 2004
ציטוט: אם הדום פשוט יתחיל, זה לא משנה אפילו אם הסאבית תתאושש מהר ותבקש שיפסיק מבחינתה הנזק כבר נעשה, יש עליה כבר טיפות של שתן.

בשביל זה מתאמים לפני הסשן, ובכלל. גם, כמו שאמרת, סאבית לא תמיד קולטת הכל... תפקיד השולט תמיד להיות עירני ובעניינים, ולדעת מה טוב ומה רע, אפילו אם הסאבית עמוק בתוך הספייס שלה, ולא ממש מגיבה.
מאיה​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 9 בדצמ׳ 2004
מאיה​(נשלטת) • 9 בדצמ׳ 2004
תיאום לפני סשן מבחינתי זה דבר שיהרוס המון , עם זאת ידיעה וביטחון שתמיד ידברו איתי לפני בדרך זו או אחרת , לפני סשן , בתוך הסשן , אחרי סשן גורמת לי לבטחון ולא מדובר רק בגבולות , מדובר בכל דבר שהשולט יזהה כבעייתי לנשלטת מסויימת גם אם היא לא הגדירה את זה כגבול , לא רק זה , גם אם היא הגדירה את זה כרצון הדבר חייב להיבדק.

לכל אלה שחושבים ששיחה הורסת את אלמנט ההפתעה , אלמנט ההפתעה הוא בעצם תוצר של פחד מהלא נודע לא בהכרח בסדר הזה. בבדסמ יש פחד טוב ופחד רע. פחד רע הוא פחד שאסור שיהיה בסשן ואותו פותרים ומבררים בשיחות ובכל אותם הדרכים שדום פרניון הציג , אחרי שנפטרים מפחד רע נשאר הפחד הטוב ואיתו עובדים הלאה. אבל קיום פחד רע בסשן יכול להרוס נפשות.

ואף אחד לא באמת צריך לבקש ממני רשות לעשות משהו , מאסטר יכול להחליט אם הפחד הוא טוב או רע בהתאם להכרותו , והרבה פעמים גם אם אני חושבת שהוא רע מסתבר שהוא טוב ולהיפך. בשביל זה יש מערכת שולט/נשלט ותקשורת. וכמו שפרניון אמר , זהירות בדרכים - לעשות את הדברים לאט.

לגבי סייף וורד , לצערי העניין הוא לא כל כך פשוט ולא בהכרח קשור לשולט , אלא יותר לנשלטת ולתחושות שלה עם עצמה. מנסיון סייף וורד יכול לצאת דווקא כאשר הנשלטת במצב של חוסר שליטה טוטאלי כי אז היא לא שולטת בשכלתנות שלה ולא חושבת ולא מפחדת לאכזב , קודם כל את עצמה. נשלטת לפעמים יכולה אפילו אחרי סשן לא לזכור שהשתמשה בסייף וורד כי יצא מנבכי נשמתה ולא מהשכל. ולא כדאי להגיע למצב הזה. סייף וורד זה לא מילה כל כך קלה ונוכחות שלה בתיאוריה לא פותרת אף אחד מזהירות כפולה. יש סשנים שלפעמים אני לא יכולה להוציא קול מהגרון שלא לדבר על סיף וורד.

בכל מקרה , כל מה שאמרתי נכון רק לגבי השקפת העולם שלי , כאשר מדובר בקשר בדסמי עמוק , מורכב , קודם כל מנטלי וסשנים מורכבים בין מאסטר לשפחה ולא סשנים קינקיים לשם הפטיש וסקס בלבד.
מקבי​(מתחלף)
לפני 19 שנים • 9 בדצמ׳ 2004
מקבי​(מתחלף) • 9 בדצמ׳ 2004
ציטוט: תיאום לפני סשן מבחינתי זה דבר שיהרוס המון ,

לא תאום של מה *כן* עושים, אלא תיאום של מה *לא* עושים, כדי להימנכ ממצבים קשים ולא נעימים. זו, דרך-אגב, שיחה שמתנהלת באופן כללי, ולאו דווקא לפני סשן.