שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חומר למחשבה

amy_​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003

חומר למחשבה

amy_​(נשלטת) • 15 ביולי 2003
בן אדם הולך על חוף הים, מביט לשמיים ושקוע בשיחה עמוקה מאוד עם אלוקים. פתאום הוא אומר: "אלוקים, הבטחת לתת לי את מה שהלב שלי ירצה. מה שאני רוצה עכשיו זה שאתה תעמוד במילה שלך ושתקיים את מה שאני אבקש ממך."

פתאום השמיים התכסו בעננים ואלוקים, בקול רועם ענה לו: "חיפשתי עמוק בליבך ומצאתי שהוא טהור לחלוטין. בפעם האחרונה שהסכמתי למלא משאלה של מישהו היה זה המלך שלמה והוא לא איכזב אותי כשביקש חוכמה ודעת. אני חושב שאני יכול לסמוך גם עליך שלא תאכזב אותי. בגלל שהיית נאמן לי בכל דרכיך, אני מוכן להעניק לך משאלה אחת."

האיש התיישב וחשב מה לבקש ופתאום קם ואמר לאלוקים: "תמיד רציתי לבקר בארה"ב. הבעיה היא שאני מפחד פחד מוות מטיסות ואני מקבל מחלת ים על אוניות. הייתי רוצה שתבנה גשר מפה לארה"ב, וכל פעם שאני ארצה לבקר שם אני אוכל פשוט להכנס לאוטו ולנסוע לשם."

אלוקים צחק ואמר: "זה בלתי אפשרי. תחשוב על הלוגיסטיקה של מבצע כזה. איך העמודים שתומכים בגשר יגיעו לתחתית האוקיינוס? תחשוב כמה בטון צריך... וכמה פלדה צריך... הבקשה שלך מאוד חומרית, קצת מאכזבת. יכולתי לעשות את זה, אבל קשה לי להצדיק את החומרניות שיש בך. קח עוד קצת זמן ותחשוב על משאלה שתאדיר ותפאר גם את שמי."

האיש ישב הרבה זמן וניסה לחשוב על משאלה טובה ממש. לבסוף הוא קם ואמר: "אלוקים, הנה הבקשה שלי. הייתי נשוי כל כך הרבה שנים וכל השנים האלו אשתי אמרה לי שלא אכפת לי משום דבר חוץ מעצמי ושאני חסר רגישות. הבקשה שלי היא להבין נשים... אני רוצה לדעת איך הן מרגישות בפנים ועל מה הן חושבות כשהן עושות את הפרצופים שלהןן... אני רוצה לדעת למה הן בוכות... אני רוצה לדעת למה הן באמת מתכוונות כשהן אומרות "שום דבר"... אני רוצה לדעת איך לשמח אותן באמת... זאת המשאלה שלי אלוקים."

אחרי כמה דקות אלוקים אומר לו: "אתה רוצה שני מסלולים או ארבע על הגשר שלך?"
kamor​(נשלט)
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003
kamor​(נשלט) • 15 ביולי 2003
חחחחח... גדולללללללל icon_biggrin.gif
רויטל
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003

.

רויטל • 15 ביולי 2003
icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
אני כל כך אוהבת את כל המסריים והמשלים האלה.. גררררררררר