לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ג'וני בויי

רויטל
לפני 21 שנים • 15 ביולי 2003

ג'וני בויי

רויטל • 15 ביולי 2003
מכירים את התחושה הזאת, שעכשיו ברגע זה אתם חייבים אקשן? חייבים לתת לדם לזרום בגוף בצורה מטורפת? אז זה אני.. חייבת להרגיש את הלחץ בחזה מפני סכנה, חייבת את האנדרלין אחרת אני חיה בשגרה, ומה יכול להרוג טיפוס היפרקטיבית כמוני? נכון השגרה

צילצול הטלפון מעיר אותי ומחריד את שנתי בצלצלו מונוטורי כל כך חזק ורועש, קורע אותי..אבל להפתעתי זה שמאחורי הקו.. הוא ה- גבר שיודע לעשות לי את זה..
-" הלו, את! תחכי לי אני בא עוד שעה, ותעשי טובה הא? תלבשי משהו נוח, ופשוט לא בא לי שוב לקרוע את בגדייך היקרים" וניתק את הטלפון.. זה משגע אותי הפקודות שלו, הטון דיבור, כאילו פאקינג אני שם זין עליך ( רק תשים ביביפייס מחכה לזה )
נכנסתי למקלחת דפקתי גילוח חלקלק ונקי מכל שערה מיותרת, לבשתי ג'ינס קצר שחצי ישבן שלי מתבצבץ לו בין הקרעים גופיה צבאית שגנבתי מאחי פעם, סנדלי אצבע תנכיות, אספתי את שערי עם סרט כמו טלנלובלה וחיוך של מיליון דולר ( פריקית בטירוף ). עוד לא הספקתי להציץ בשעון ושוב הטלפון מצלצל...
-" אני אחכה לך עוד הרבה זמן למטה?!" חיוך מרוח על פניי סגרתי את הדלת
מניחה את ישבני על מעקה המדרגות ומתגלשת למטה, חחח קטע מטורף שלי.
והנה הוא, יושב בתוך הג'יפ שלו, משקפי שמש, סיגריה ביד. נכנסת לרכב מתקרבת אליו הוא נושך לי בשפתיי –"סגרי את הדלת בובה, יוצאים לדרך"
החלון פתוח, מוזיקה בפול ווליום מתנגנת לה השיערות עפות לי ברוח ואני רוקדת לו בתוך הרכב ( הוא מטורף על ההתנהגות המוזרה שלי..קופצנית ושמה זין על כולם ).
-"תתקרבי אלי מותק" הוא אחז בשערי וקירב אותי אליו, ואני נמרחת ומתמזמזת על גופו, מעבירה את ידי על הג'ינס שלו, מלטפת, תופחת לו מכה על הירך צובטת פה צובטת שם, והזין שלו מתחיל להרגיש כמו טיל של אפולו לירח.( החלטתי לתת לו את המציצה של החיים שלו בזמן נסיעה ) יורדת עם ראשי, מקבלת מכה בראש מההגה אבל לא מזיז לי, חייבת למצוץ לו, פותחת את כפתורי הג'ינס שלו, ואז שומעת אנקה מפיו כאילו שיחרר לחץ, חנוק שם היה, איך לא?? חחח מתחילה ללקק בעדינות ( מתחשבת שאנחנו בזמן נסיעה, לא רוצה איזה אמברקס בטעות ). – "זה מה שאת יודעת?? ככה את מוצצת? וואלה השכנה שלי מוצצת יותר טוב" אמרתי לעצמי ככה? אין בעיה.. התחלתי לשאוב ולמצוץ לו את הזין שגם אם נעשה איזה תאונה על הדרך לא הפריע לי.. אף גבר לא יגיד לי שאני מוצצת גרוע .
הוא התחיל להתפתל ולזוז, לשניה אחת עצם אפילו את עיניו..ואז פי התחיל להתמלא בנוזל של גופו,בלעתי הכל והמשכתי ללקק עד שלא נשאר כלום..התרוממתי ממנו חיוך מתנוסס על שפתיי, הרמתי את ידי והפלקתי לו סטירה –" אף גבר לא יגיד שאני מוצצת גרועה" הרמתי את קולי..ללא התראה הוא הוריד את הרכב לשוליים, יצא מהרכב, הכביש היה סואן הוא עבר לצד שלי, פתח את הדלת , משך אותי החוצה, הצמיד אותי לרכב, שפני דפוקים לפח של הרכב, ביד אחד תפס את ראשי חזק חזק ביד השניה הוריד לי את הג'ינס הקצר עד ברכיי הסיט את תחתוני הצידה, ובווםםםם השחיל לי אותו בשיא הכוח שלו.. צעקתי לשניה, אבל לא אכפת היה לו ..ואז הוא זיין אותי כמו מטורף..קרב את שפתיו לאוזניי, נשך אותם, צעק לי באוזן,"ככה את אוהבת את זה? זה מה שעושה לך את זה? אוח כמה אני אוהב לזיין אותך ככה, שאת חסרת כל יכולת תזוזה" המשיך לנשוך אותי.. משך את שערותי ואני הגעתי לאורגזמה ..ממש בריכה יצא מתוך גופי..הוא גמר סובב אותי אליו, נישק אותי על שפתיי נשיקות של טירוף.

ניכנסנו לרכב ושוב חיוך של מיליון דולר על פניי והמשכנו לנסוע, הגענו לים
ישבנו על החול בירות בידיים, מעשנים בכייף, ומתנשקים ללא סוף...
( הספקנו לעשות אפילו עוד סקס עדין אחד עם הרבה ליטופים )
רויטל
לפני 21 שנים • 15 ביולי 2003

חחחחח

רויטל • 15 ביולי 2003
בבוקר אני הולכת עם סנדלי אצבע .. ובלילה אני לובשת סנדל עם שפיץ לדרוך לך על הביצים.. חחח

חחחחחחח

איזה קרועה אני..

קיבוצניקית אמרתי כבר?
slave for ever​(נשלט)
לפני 21 שנים • 15 ביולי 2003

Re: חחחחח

slave for ever​(נשלט) • 15 ביולי 2003
פוחדת כתב/ה:
בבוקר אני הולכת עם סנדלי אצבע .. חבל.

ובלילה אני לובשת סנדל עם שפיץ לדרוך לך על הביצים.. חחח

אמן!

רויטל
לפני 21 שנים • 15 ביולי 2003
רויטל • 15 ביולי 2003
הלוווווווו הלווווווווו לא כתבתי אמן מאיפה הוצאת את זה??? icon_surprised.gif
slave for ever​(נשלט)
לפני 21 שנים • 15 ביולי 2003
slave for ever​(נשלט) • 15 ביולי 2003
חחח "אמן" זו התגובה שלי על מה שאת כתבת.

כמו ה"חבל" שכתבתי.
רויטל
לפני 21 שנים • 15 ביולי 2003

חחחחח

רויטל • 15 ביולי 2003
אז תגיד חיובי .. ולמה חבל?? icon_surprised.gif

סלייב נראה לי כלובי הולך לסגור עלינו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DomDomina​(שולט)
לפני 21 שנים • 15 ביולי 2003
DomDomina​(שולט) • 15 ביולי 2003
פוחדת,אמרתי לך שיש לך סיפורים מחרמנים? icon_wink.gif
ואח"כ עשיתם סקס עדין בחוף הים?
רגע,מה שהיה ברכב,לא היה עדין? icon_lol.gif