בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאיימים על אינפי!!

השולט אור​(שולט)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
השולט אור​(שולט) • 16 ביולי 2003
כלובי, אני גאה בך על פרסום שמו של קמי. כל הכבוד ידידי.

מעבר לזה, אני רוצה להזכיר לכולם

מדובר כאן בבני אדם שמעורבים ואני מדברת עכשיו על אינפי ועל הקטינה. שימוש בלשון מעט יותר מתחשבת לא תזיק כאן. ללא ספק אף שפחה לא אשמה במעשיו של אדונה.
מאיה​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
מאיה​(נשלטת) • 16 ביולי 2003
אני לא כל כך מעורבת בפרטים , אבל זה בהחלט נשמע לי כמו נושא מאוד רציני. לי אישית קשה לדעת מי צודק ומי לא , אבל ממה שהבנתי בנתיים שכאן (בפורום הזה בהודעה הזאתשנושאת את שמה של אינפי) היא הנפגעת והיא הנושא. והמעט שאנחנו יכולים לעשות זה להיענות לבקשה שלה ולהפסיק עם המילים , כי היא היחידה שיודעת ולה זה כואב. אז תכבדו לפחות את זה.
Demi
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
Demi • 16 ביולי 2003
טוב, אני מגיב מאוד בזהירות

דבר ראשון - איומים וכדומה לא מקובלים עלי בשום צורה שהיא.
היו ויכוחים רבים אם זאת קהילה, מה המשותף ומה השונה.... לדעתי בסופו של דבר למרות המחלוקות אנחנו יודעים להתאחד בזמנים ובמקומות שבהם זה נדרש מאיתנו.
אני לא מעודכן בפרטים, יש הרבה רכילות זולה, האמת אולי היא לא כפי שהיא נראת, נאמרים חצאי דברים (נכתבים) ולמען האמת אני גם לא רוצה להתעדכן בפרטים, זה ענינים האישי של המעורבים, ענינים האישי בלבד.
יש גבול וחייבים לכבד פרטיות של אנשים.
לכל אחד אפשר למצוא שלדים בארון כולנו בני אדם.
אבל , איומים זה דבר לא מקובל, גועל נפש.
יש דרכים נאורות לפתור מחלוקות, ויש הרבה אנשים טובים שאני בטוח שלא יתנו לאיומים להתממש, שוב אני לא מעודכן וגם לא רוצה להתעדכן אבל אני בטוח שבעיית האיומים נפתרה זה מכבר או שתפתר בזמן הקרוב.
כמו שאמרתי, אנחנו יודעים להתאחד כשיש צורך בכך.

השליטה, שפחה כן אשמה במעשיו של אדונה אם היא משתפת פעולה נקודה.
למרות שליטתו של אדונה כשיש משהו בלתי ראוי, בלתי חוקי, בלתי מוסרי על השפחה לקום ולהציב גבול ולהגיד עד כאן ולא לתת לזה יד ואפילו לשקול לעזוב (כן לזרוק) את אדונה כיוון שהוא לא ראוי לתואר ובמקרים קיצוניים אפילו להתלונן עליו לראשויות (אין צורך להגיד שזה קשר שליטה, מספיק יהיה לומר שזה חבר/מכר).
אדון שלא מהסס להשתמש בכח שהוענק לו למטרות לא כשרות לא ראוי לשמש כאדון.
וכן, זה כואב, קשה, אבל זה חלק מהחיים.

לגבי השם הספציפי שהוזכר כאן
"אדון האור" או "קמי קמילון"
אני בטוח שאם כלובי החליט להזכיר את שמו וגם טרח לתת לו באן הרי שיש דברים בגו.
כלובי מנהל פורטל עם פוטנציאל אדיר והוא לא יקח את הסיכון שכל זה ירד לטימיון בגלל מחלוקת אישית או נסיון לסגירת חשבונות אישייים.
בנושאים כאלו על מנהלים לשמור על אמינות, מתוקף תפקידם הם יודעים דברים שאנחנו השמתמשים הפשוטים לא יודעים, הם מעודכנים בפרטים שאנחנו לא מעודכנים בהם וההחלטות חייבות להיות ענייניות ולטובות ולהגנת המשתמשים האחרים וחברי הקהילה.
ומהסיבות הללו אני בטוח שאם כלובי טרח להזכיר את השם הנ"ל וגם לתת לו באן הרי שיש הצדקה ויש הוכחות חד משמעיות.
נוי
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003

כל הכבוד לכולם

נוי • 16 ביולי 2003
אני ממש מעריכה את הקללות והרמה שלך סלייב. מהיכרות של שנים אתה קורא לי מטומטמת וכו, זה מחמיא, אתה איש נהדר. ולא, אני עדיין לא אדון האור. פעם אחרונה שבדקתי גיליתי שאני בחורה, ויש עוד אנשים שמכירים אותי, מהפורום הזה שיעידו ועל הרעיון המטופש הזה אני לא אגיב. אולי אני לא בוגרת, לפי הערכתה המיקצועית של **** וע"פ הכתיבה שלי, ויכול להיות שאני בן אדם איום ונורא כמו שעשיתם אותי (מזל טוב לי, עוד לא אמרו את זה עלי בחיים...), אבל אין פה אף מתחסד שיקום וישפוט אותי.
ובעיקר לא סלייב, הרי ה"קטינה" הזה היתה מלכה שלך בעבר, הלא כן? אז אתה קורא לאדוני פדופיל? האין סוף לצביעות שבך? ולכל שאר הנוכחים. אני לא מאשימה אותכם שאתם מגוננים, אבל כניראה שלא קראתם לעומק את מילותי. אני לא מתכוונת להוסיף במילים, וסלייב, אני חושבת שאין יותר נאמנה בעולם הזה ממני לאדוני, אז עם כל הקינאה שלך לאדוני ושל עוד הרבה אחרים פה שהם לא מבינים מה זה BDSM ומשחקים אותה אדונים, אחרי שאדוני לקח לך את מלכתך שוויתרה עלייך בשבילו, ואם היחיד פה באתר הזה שיש לו מספר של שפחות ונשים מעריצות, וחברות מלכות והרבה אהבה בין כולנו באוויר, אם כל זה גורם לקינאה זה חבל מאוד. הקינאה מעידה על חולשה. סלייב, אם וויתרו עלייך תתמוד כמו מבוגר ולא כמו ילד. צר לי, אני מוותרת על התענוג ולא יורדת לרמתך ולא מקללת. הסיגנון הזה הוא "מחוץ לבית סיפרינו", ויש לי מחנך ומורה דרך נהדר.
נוי
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
נוי • 16 ביולי 2003
נוי - האם זה אדון האור או נוי בכבודה ובעצמה , באמת שלא ברור לי .

אולי זה כנויה של נוי , אבל לדעתי אלו מילותיו של אדון האור .

יש 2 אפשריות ברורות . או שנוי היא אדון האור או שנוי פשוט מטומטמת בטירוף.



ושוב, רמה של דיבור. סתם בן כמה אתה???



.




.[/quote]
nerissa​(אחרת)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
nerissa​(אחרת) • 16 ביולי 2003
נוי מותק,

עשי לעצמך טובה אישית ענקית - אל תגיבי יותר לשירשור הזה.
קחי עצה ממשהי יותר מבוגרת, בוגרת ומנוסה.

את עושה לעצמך נזק. אין לך מושג איך את נקראת כאן כנראה. די.
פשוט חזרי לאחור אל הצללים, חזרי אל מושא הערצתך ותהנו לכם שם בקומונה המעורערת שלכם.

אנחנו כאן, הקנאים, הלא שפויים, המנותקים מהמציאות, נטולי הבנה בסיסית בבדסמ בכלל ובאנושיות בפרט (בניגוד למושא הערצתך) וכו' - נישאר לנו בעולם שלנו.

כלובי, יקירי.. אני אישית תומכת בנעילת הנושא הזה. הוא כבר גלש לגמרי מכל הגבולות.
השולט אור​(שולט)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
השולט אור​(שולט) • 16 ביולי 2003
אני מצטערת מאוד, נוי, זה ממש לא אישי,
אבל אם את קטינה, אז אני חושבת שאין לך מה לחפש בפורומים ובמקומות המפגש של הקהילה.

אם היית כקטינה מלכתו של עבד בוגר, הוא עבר על החוק בדיוק באותה מידה בה אדונך משמש כאדונך כשאת קטינה.

מעבר לזה אני חושבת שהקללות שהופיעו בשרשור הזה לא מכבדות את אומרן ולא את הקוראים, ואין להן מקום.

מי שרוצים להתעדכן בסיפור כולו, ולא, לא מדובר ברכילות זולה, יכול לעשות זאת בלינק הבא:
http://www.heberotic.co.il/f/ud/topic.asp?TOPIC_ID=4213&FORUM_ID=10&CAT_ID=1&Topic_Title=%F2%EC+%E0%E7%F8%E9%E5%FA+%E5%F7%E4%E9%EC%E4&Forum_Title=1%2E+%F2%EC+%E0%E3%E5%F0%E9%ED+%E5%EE%F9%F8%FA%E9%ED
amy_​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003

קהילה יקרה שלי

amy_​(נשלטת) • 16 ביולי 2003
אינפי, אני מצטערת. אני חייבת לכתוב את ההודעה הזו, בבקשה אל תמחקי אותה.
רציתי להגיב עוד אתמול, אבל הדבר לא התאפשר לי, מסיבות טכניות.

בימים האחרונים אני עוקבת בהרבה כאב אחרי מה שמתרחש ב "אדונים ומשרתים".
מה שקרה וקורה עדיין זה שנעשה שם לינץ' לאדוני. אין לי מילה אחרת להגדיר את זה.

אני חושבת שיש בקהילה הזאת הרבה אנשים טובים. אני מבינה ממה באה הזעקה של כולם.
הם האמינו באמת ובתמים שקיים איש מסוכן, אדם בן 40, ש "פיתה" נערה בת 16 כדי לנצל אותה מינית. זה מזעזע גם בעולם הוונילה, לא כל שכן בעולם הבדס"מ, היכן שדברים הופכים להיות מוקצנים הרבה יותר. הוא הפך אותה לשפחה שלו, ל "שפוטה" שלו. "שטף לה את המוח", ניצל אותה מינית ונפשית.
זה קל מאוד לחשוב את כל הדברים האלה. וברור, ברור שכולנו רוצים להגן על קורבנות כאלה, מידי... מה המילה? חיות אדם. אמנם אנחנו "סוטים", אנחנו בבדס"מ אחרי הכל, אבל לא עד כדי כך סוטים...

מברכת על הכוונות הטובות. מה הבעיה? כשזה נעשה בצורה עיוורת. מישהו מצביע על אדם בהמון. הוא הרוצח!! הוא רצח תינוקת חסרת מגן ושתה את דמה! כולם רצים לאותו אדם, מחסלים אותו ממכות. אחרי שהוא מת, מתברר שזו הייתה אי הבנה. הוא בסך הכל החזיק אותה לכמה רגעים , לבקשת אימה.
המטאפורה לא טובה, אף פעם לא הייתי טובה במטאפורות icon_smile.gif , אבל אולי אני מצליחה להבהיר את הרעיון?
מרוב כוונות טובות אנחנו כבר לא רואים מימינינו ומשמאלנו. יש לנו שחור בעיניים. נקמה!!!

צר לי שנעשה אאוטינג לאדוני. זה היה אולי הקש האחרון. ימים ואולי חודשים שרוחשות שמועות,
אבל הזכרת שמו באופן גלוי פוגעת בו מאוד. בו וכמובן באנשים המקורבים לו.

נאמר כל כך הרבה. יש בינכם מעט שמודים- אנחנו לא יודעים כלום, הכל שמועות. ויש שלא.
אז הנה, אני חוזרת שוב על כמה עובדות. הוא לא ידע בת כמה היא. אני זו שגיליתי לו, מייד לאחר שקיבלתי את המידע בעצמי. הייתי עדה לתגובה שלו. הוא היה הרוס והמום לחלוטין. הוא ניתק עימה את הקשר מייד.

אם הקשר בין נערה בת 16 לבין גבר בן 40 הוא בריא, זו שאלה שכל אחד יכול לשפוט בצורה אינדיבידואלית. לאדוני היה הרבה לתת לה. הבעיה של אדוני היא אולי שכשהוא רואה אדם שנזקק לעזרה הוא עוזר. "חיה שכמותו". "מפלצת".

קצת על אדוני. לא כולכם מכירים אותו אישית. חלקכם מכירים אותו מהדיונים החשובים שהעלה כשעוד היה בפורום. דיונים שנועדו לעזור למתחילים שביננו לעשות בדס"מ בטוח. ללא פגיעות גופניות או נפשיות. זוכרים? "מילת ביטחון", "לפני סשן ראשון"... מי שהזדמן לו לדבר איתו, פנים מול פנים או דרך האינטרנט יוכל להעיד- אדם שתמיד מציע את עזרתו, שמח לענות על כל שאלה.

קצת מההיבט האישי- אני מכירה את אדוני כחודשיים. מההתחלה הוא היה שם בשבילי. שעות על גבי שעות של שיחות שלו לא יצא מהן כלום. להיפך- פעמים רבות הן אפילו באו על חשבון שעות העבודה שלו, אבל הוא עזר. בסשנים- הוא בדיוק ההיפך מסדיסט. כל מה שהוא עושה הוא מתוך מחשבה עלי, ועל איך להביא אותי למקום טוב בשבילי- פיזית ונפשית. אם יש לי בעיות, השגות, הוא מקשיב לי. שוקל, מנהל איתי דיאלוג. זה אדם עם לב מאוד טוב, חוכמת חיים, הבנה פסיכולוגית אדירה ואינטלגנציה גבוהה מאוד. אולי אני טועה. אולי הוא פשוט שטף לי את המוח. מתחת הוא "מפלצת אמיתית". אולי גם החברים הכי טובים שלכם, ההורים ובני המשפחה כולם מעמידים פנים. מתחת הם כולם חיות אדם, ומה זה משנה אם כל הראיות הן הפוכות.
אבל, אני אדם שקשה לו מאוד לבטוח באנשים. העמדתי אותו ואני עדיין מעמידה אותו במבחן אחרי מבחן. והוא עובר את כולם. ואני אומרת שהוא אדם מיוחד במינו שבהחלט ראוי לאהבה ולאמון שיש לי בו.

כותבת ויודעת שלא יעזור. גזר הדין כבר כתוב ומוכן, ואי אפשר לסגת...

זה נכון, אני שפחה שלו ואני אוהבת אותו. לא אובייקטיבית... אבל הוא לא עשה לי שום שטיפת מוח לגבי מה לכתוב כאן.
אני מבטיחה לכם שאני אמיתית, חלקכם פגשתי אותי במועדון או בהזדמנויות אחרות. גם נוי אמיתית, וזה לא קולה של אדונה במילותיה, זה קולה שלה. לנוי יש תכונה מיוחדת, ששום דבר לא מפריע לה לראות את הטוב שבאנשים. היא הסתכלה עליו וראתה מייד את האדם המדהים שהוא.
חלק מהאדונים כאן מקנאים באדוני. משום מה, שפחות רבות נמשכות אליו. "מה הוא עושה לכן"? שאלו אותי. "הוא מכשף אותכן"? לא. הוא פשוט עצמו וזה מספיק. אדון חזק, חכם, טוב לב ועם מיומנויות שליטה שאני מאמינה שישאירו את רוב האדונים כאן הרבה מאחורה.

כלובי, כמובן שלא אני ולא נוי לא נסיר את שמו של אדונינו מחתימותינו. הרעיון הוא... מגוחך.
ברור לי שאתה מאמין לחלוטין שאתה עושה את הדבר הנכון. יש לך את השיקולים שלך. אני לא יכולה להסכים איתם
אני מקווה שאף אחד לא "יעלים" את ההודעה שלי.

ואם אני ונוי לפתע פתאום נפסיק לכתוב בכלוב, תוכלו לדעת שהשתיקו אותנו, בשם "עקרונות המוסר הנעלים" שלא יכולים לסבול יותר מאמת "אובייקטיבית" אחת.
השולט אור​(שולט)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
השולט אור​(שולט) • 16 ביולי 2003
כלובי, אני עומדת על כך שהפרטים על חייה הפרטיים של הנערה יימחקו לאלתר מההודעה האחרונה בשרשור זה.