בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלת תם

מאסטר יקיר​(שולט)
לפני 19 שנים • 10 בינו׳ 2005
מאסטר יקיר​(שולט) • 10 בינו׳ 2005
שאלה מורכבת ותשובה עוד יותר...
אם המאסטר שלה יודע שהיא מצייתת בנאמנות למאסטר אחר,
במקרה הזה וירטואלי, והוא מסכים לזה, הרי שישנן כמה סיבות:
1. היא לא מעניינת אותו מעבר לסשן/זיון.
2. הוא שולט יותר בחלק הפיזי ולכן מאפשר לה שליטה מנטאלית עם אחר.
3. אולי זה בכלל חלק מהנאתו...
(מה שאצלי היה מזרז את הפרדה ממנו)

אם לה יש מאסטר והיא מסוגלת לציית למאסטר אחר...
וממש לא חשוב אם הוא וירטואלי או לא,
היכן בדיוק נמצאת הנאמנות שלה?
למי היא מרגישה שייכת?
(מה שאצלי היה מזרז את הפרדה ממנה).

אני בטוח, שאם היא הייתה מקבלת מהמאסטר שלה,
את כל מה שהיא זקוקה לו, היא לא הייתה מצייתת לאחר!

כך או כך...
איך אפשר לשמור על נאמנות ריגשית לשניים...?
Aragorn​(שולט)
לפני 19 שנים • 10 בינו׳ 2005
Aragorn​(שולט) • 10 בינו׳ 2005
פייה כתב/ה:

האמת היא שאני עדיין מתקשה להבין מה השאלה.
נראה לי שמישהו שבוגד יודע שהוא בוגד ומי שלא בוגד יודע שהוא לא בוגד.




נקודה יפה פייה
עושה רושם שבאמת אן פה שאלה
יש פה תשובה
ואותה סאבית יודעת אותה
אבל היא כנראה לא כל כך מוצאת חן בעיניה ...

חתולת הלילה
לפני 19 שנים • 11 בינו׳ 2005
חתולת הלילה • 11 בינו׳ 2005
מעבר לשאלת הבגידה- לא בגידה בו, אני מסתכלת עליה.
כי היא בוגדת, ככל הנראה, באדם הכי חשוב- בה עצמה.
בשונה מאנשים נשואים ובמוטיבים אחרים שנמצאים בתוך שאלת הבגידה במקרה כזה, כאן יש יותר מקום וחופש לבחירה.
מערכת יחסים כזו דורשת אמון ברמות הגבוהות ביותר שלו, ומתוך שכך נראה שהיא עושה את העוול הכי גדול לעצמה.
כשרוצים להיות נאמנים לעצמנו, לפעמים עדיף בלי זה ובלי זה, מאשר עם אחד בלב ואחד ב... (תשלימו לבד)
T O M​(שולט)
לפני 19 שנים • 11 בינו׳ 2005
T O M​(שולט) • 11 בינו׳ 2005
תשאלי את שני המאסטרים מה דעתם.
דעתם היא הקובעת.
פומיקי
לפני 19 שנים • 11 בינו׳ 2005

אני מסכימה עם ניו בוי

פומיקי • 11 בינו׳ 2005
יש כאן שאלה שבכלל לא קשורה לבדס"מ בעיניי, היא קשורה לכל מערכת יחסים באשר היא.
האם אני יכולה שיהיה לי חבר, אבל מצד שני, יש לי זיונים וירטואליים באינטרנט באופן קבוע?
האם זאת נחשבת בגידה?
יכול להיות שהסאבית הנדונה לא מסופקת מאדונה, יכול להיות שהאקט של ללכת ולבחור מאסטר נוסף הוא אקט של מרדנות, משהו של לשמר את העצמאות שלה ואת אלמנט השליטה שלה בחייה - ואז אין כאן התמסרות, ואין משמעות גדולה לסשנים הפיזים או לוירטואליים - הסאבית היא שקובעת, ובכך שהיא לא בוחרת בין שני האדונים, ואינה שקופה לחלוטין ביחס לזה, היא בעצם אינה סאבית כלל....
בגידה היא משהו ששני אנשים במערכת יחסים יכולים לקבוע. בעיניי בגידה יכולה להיות שהבחור מבריז, ובעיניי חברתי רק זיון ישנה את דעתה. אין לזה אמת אחת מוחלטת.
אני יכולה להציע לסאבית הנדונה קודם כל לבחור לגבי עצמה. האם היא אכן סאבית? האם היא בוחרת באדון שלה? מדוע הלכה לחפש בשדות זרים? האם זה משהו שחסר לה במערכת היחסים או שזה מי שהיא? ואז, לדעתי אין כאן אפילו שאלה - יש רק את הבחירה.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 19 שנים • 11 בינו׳ 2005

זו שאלה של הסכמות

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 11 בינו׳ 2005
מהן ההסכמות בין אותה שפחה והמאסטרים השונים לגבי אקסקלוסיביות הקשר?

האם היא מרגישה שהיא צריכה להסתיר את הקשר עם אחד מהם מהשני?
אדון החלומות
לפני 19 שנים • 11 בינו׳ 2005
אדון החלומות • 11 בינו׳ 2005
פייה כתב/ה:


האמת היא שאני עדיין מתקשה להבין מה השאלה.
נראה לי שמישהו שבוגד יודע שהוא בוגד ומי שלא בוגד יודע שהוא לא בוגד.


תשובה יפה פייה, אך הייתי מחדד ומוסיף, את דעתי.

נכון, ברוב המיקרים כשמישהו בוגד הוא יודע על כך.
ואיך מוגדרת הבגידה?

אם למשל ידוע לך שהאדון שלך היה כועס/לא מסכים/מעיף אותך לכל הרוחות
אם היית מדברת עם דום אחר, אז הרי שאת יודעת שאת בוגדת.

גם בעולם הוניליים - כל זוג מגדיר בגידה בצורה שונה -
דוגמאות :

עבור אישה אחת לא מפריע שבעלה מפלרטט ומסייבר וירטואלית עם אחרות,
היא לא רואה בזה בגידה - כל עוד שזה רק וירטואלי ולא טלפוני,
בחורה אחרת תיראה בזה בגידה.

עבור בחורה אחת - זיון הוא לא בגידה, כי הוא חד פעמי,
אך למשל התאהבות וכמיהה למישהי אחרת - היא בגידה, כי מדובר ברגש.

כל אחד מגדיר מה הוא "מרשה" לבן הזוג, ומה לא.
זכותי בתור אדון להתיר לשפחתי מה שאני רוצה, ולאסור עליה מה שאני רוצה.
אני יכול גם בתקופות מסויימות לאסור עליה - בתקופות אחרות להרשות לה.

אבל מה...
נגיד ואותה שפחה לא דיברה עם אדונה - על האפשרות שהיא תסייבר עם
אדון אחר באופן וירטואלי - הרי שאין לה מושג אם הוא יתיר את זה או לא.
היא בפועל לא יכולה לדעת אם היא בוגדת או לא.

אלא מה?
שבעיני - לא ללכת ולשאול ולבקש רשות לסייבר עם אדון אחר
ז ו ה י בגידה בפני עצמה
(אי ידיעת החוק לא פותרת מעונש)

לכן, גם אם אותה שפחה לא יודעת אם האדון מרשה לה להיות משועבדת
לאדון אחר, כל עוד היא לא שיתפה אותו בזה, וכל עוד הוא לא מודע לזה
הרי שהיא בוגדת לכל דבר.

השליכוה אל האש!