לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מופנה לכל חברי ה- BDSM

DomDomina​(שולט)
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003
DomDomina​(שולט) • 15 ביולי 2003
lihi כתב/ה:
גם לא אסכים להיכנע ולעמוד במצב בעצם של חוסר אונים מול זר שאינני חשה כלפיו תשוקה,שלא לדבר על החובה בלרצות אותו.

ואם תעמדי מול זר שאת לפתע חשה כלפיו תשוקה...מה אז?
ושוב,אין מה לעשות,יש הבדלים עצומים בין העבדים לשפחות.
אצל העבדים/סאבים,הסיפוק הגופני,הוא הגורם המדרבן,לכן יש רבים שהולכים למלכות בתשלום(ויעידו על כך ריבוי המודעות באינטרנט ובעיתונות הכתובה)
אצל השפחות/סאביות,הסיפוק הגופני הוא מישני,ובכלל לא העיקר,הצורך הנפשי להיות נשלטת,הוא שמניע.(ולכן יש אולי אדון אחד במדינה בתשלום,ואני מאמין שהוא חותם בלשכת עבודה) icon_lol.gif
pam
pam
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003
pam • 15 ביולי 2003


זה מדהים. אנחנו קודם כל גברים ונשים לפני שאנחנו עבדים ודומים ושפחות

אנחנו מביאים איתנו את הסממנים הבסיסיים שלנו, לכל עולם אליו אנחנו נכנסים.

מדהים.

מאיה​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003
מאיה​(נשלטת) • 15 ביולי 2003
אני חושבת שלכל דבר בחיים יש את המקום שלו ואת הזמן שלו ואם לשלב את שניהם יחד - עיתוי שלו. יש לנו צרכים , צרכים מידיים וצרכים שהם יותר מתפרסים. גם צורך בסשן חד פעמי הוא צורך והסיפוק ממנו הוא בהתאם כך גם הציפיות. אין שום פסול מפגישה לצורך העניין בלבד , גם אם זה חד פעמי. כמו בסקס רגיל , יש לפעמים פשוט צורך בזין וכך גם בבדסמ ואני מצטטת משפט של מישהי מפורסמת מהקהילה ואם תרצה היא תזדהה icon_smile.gif "אין כמו איזה השפלה טובה".
מנסיוני זה פחות מספק אותי , חוויות חד פעמיות ולא אני לא מרגישה חרא אחרי זה כי מראש הציפיות שלי ממפגש חד פעמי הן בהתאם. אבל יש כמה מפגשים ששינו את חיי ואני זוכרת אותם ואזכור תמיד ודווקא חד פעמיים ודווקא בסיטואציה מאוד מסוכנת ודווקא כאשר לא הכרתי את הנפשות הפועלות , היה מן משהו באנונימיות הזאת , בידיעה שלא חייבת לאף אחד שום דבר ולא צריכה לחפש למחרת בבוקר עשתה את שלה.
כמו שאמרתי , אין בזה עומק , חוויה נטו , צריך המון אומץ כדי לעשות בדסמ עם אנשים לא מוכרים וגם המון טיפשות icon_smile.gif , אבל לכל דבר העיתוי שלו.

אבל לא היה כמו , לא יהיה כמו ואין כמו קשר מתוך אהבה...
TV_Eye​(שולט)
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003
TV_Eye​(שולט) • 15 ביולי 2003
זה כמו זיון ונילי אפשר לעשות סטוץ לגמור להתלבש ולתפוס מונית וזהוא

אבל שזה בא עם אהבה ובמערכת יחסים זה הדבר הכי ניפלא שיש

אז שוב הכול אפשרי השאלה מה יוצא מזה
SubFlower​(נשלטת){Mr. SL}
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
SubFlower​(נשלטת){Mr. SL} • 16 ביולי 2003
השאלה הייתה "האם ניתן לקיים סשן ללא מעורבות רגשית".
סשן זה מצב בו שני אנשים "מלבנים" את נטיותיהם סאדו - מזוכיסטיים, יחדיו. לא מדובר בחיים משותפים ארוכי טווח ולא בניהול משק בית משותף. זהו קשר פיזי שההנאה המופקת ממנו פיזית גרידא. הסשן נמשך שעות מספר או פחות והחיבור בין השניים מיני. באם לא מדובר בסשן מנטלי ולדעתי לא, הרי שמעבר לגבולות והעדפות, המשתתפים אינם זקוקים לידיעות מורחבות על נשמותיהם. סשן כולל ברובו, ולעיתים בכולו, גרמת כאב. הכאב עצמו והפרשות הורמונליות ומשככות הן אלו הגורמות להנאה.

כך שבאם בני הזוג לא יוצאים מהגבולות שנקבעו מראש, אין סיבה כי סשן פיזי יגרום לאיזוהי טראומה.

האהבה, כמובן, מתכון עתיק המוסיף טעם לכל דבר שנעשה.
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
אחד שמבין​(נשלט) • 16 ביולי 2003
סלייב אפס(ש) כתב/ה:
אפשר גם אפשר אצל מלכות בתשלום (נכון אחד שמבין?).


סלייב אפס
למען האמת אני לא ממש חושב ככה, זה שניהלתי פורום של מלכות בתשלום זה לא אומר שאני משתמש בשירותיהן, אלא בעיקר שאנשים די סומכים על המידע שאני מוסר וחלק גדול מהן ידידות טובות שלי אבל אין קשר בין זה לסשנים בתשלום.
אני מכיר כמה אנשים שבאופן עקרוני מעוניינים להשאיר את מסגרת הבדסם בחייהם כיחסים בתשלום זה פותר להם הרבה בעיות בחיים.
אני באופן אישי מתחבר להתמסרות ואני לא מתמסר לכל אחת אני צריך משהו עמוק יותר אני צריך להעריך את האדם שמאחורי הדומית כדי להיכנע ולהתמסר לה, מה שקשה להגיע אחרי שתי דקות שיחת טלפון עם הדומית שבד"כ היא אומרת לך איך להגיע ולא לדפוק בטעות בדלת של השכן.
אמנם לפני כעשר שנים כשלא היה אינטרנט ולא היתה קהילה מפותחת של בדסם למצוא דומית לא בתשלום היה ממש נדיר, זו היתה כמעט האופציה היחידה לסשן אז נאלצתי להסתפק בזה מדי פעם (למרות שבד"כ זה מהר מאוד הפך לידידות ולא לקשר בתשלום) אבל היום בתוך ים האפשרויות להגיע לסשן בתשלום לא עושה לי את זה.
אגב יש כאלה שפותרים את הבעיה הזאת ע"י שהם מוצאים להם דומית קבועה בתשלום.
slave for ever​(נשלט)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
slave for ever​(נשלט) • 16 ביולי 2003
אחד שמבין כתב/ה:
סלייב אפס(ש) כתב/ה:
אפשר גם אפשר אצל מלכות בתשלום (נכון אחד שמבין?).


סלייב אפס
למען האמת אני לא ממש חושב ככה, זה שניהלתי פורום של מלכות בתשלום זה לא אומר שאני משתמש בשירותיהן, אלא בעיקר שאנשים די סומכים על המידע שאני מוסר...


אחד שמבין, לא הבנת אותי. לא אמרתי שאתה משתמש בשירותיהן, לא יודע ומה אתה אוהב בחייך הפרטיים, רק אמרתי שיש כאלו שכן נהנים רק מקשר בתשלום וציינתי אותך שתעיד על כך.
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 20 שנים • 16 ביולי 2003
אחד שמבין​(נשלט) • 16 ביולי 2003
סלייב אפס(ש) כתב/ה:

אחד שמבין, לא הבנת אותי. לא אמרתי שאתה משתמש בשירותיהן, לא יודע ומה אתה אוהב בחייך הפרטיים, רק אמרתי שיש כאלו שכן נהנים רק מקשר בתשלום וציינתי אותך שתעיד על כך.



טוב אז אני כבר מסרתי עדות.
שוקולית​(שולטת)
לפני 20 שנים • 17 ביולי 2003
שוקולית​(שולטת) • 17 ביולי 2003
pam כתב/ה:
[/b]

אני חושבת שמשהו מתפספס כשאין אינטימיות וקירבה ורגש. כל הסשן נראה אחרת, נטול עוצמה.



אהבתי.
qqqqqqq7
לפני 20 שנים • 9 בנוב׳ 2003
qqqqqqq7 • 9 בנוב׳ 2003
העולם המיוחד הזה דומה לעולם הרגיל. יש אנשים שיכולים לקיים סטוץ ללא רגשות עזים. לרוב לגברים קל יותר בהתחלה, לנסות .מטבע הדברים נתקלתי בחיי בנשים שהשתוקקו להידפק בעכוז, ואחר כך למצוץ אותי עד הטיפה האחרונה, ולחזור הביתה בשלום אל הבעל והילדים. גם לי קרה שהשתוקקתי ללקק כפות רגליים ולהמשיך צפונה, עם אישה שבטח לעולם לא הייתי מתבונן בה בעוברה ברחוב. לפעמים זה קרה עם נשים ,שלמחרת חשבתי כי איתן לעולם לא היה אפשרי שום דבר פרט לסקס חייתי שהיה. אבל לפעמים הסקס היה מעולה ,ופתח פתח לעוד. וכך אני מצאתי עצמי אוהב את האישה שמחוברת לגוף הזה שאיתו בהתחלה רק שיחקתי. כך גם קרה להן. דווקא מעשים נועזים יכולים לפרוץ גבולות אחרים בקלות רבה יותר...