אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על מלכות ומציצות

SEAMASTER​(שולט)
לפני 19 שנים • 21 בינו׳ 2005

זרע? ויטמין !

SEAMASTER​(שולט) • 21 בינו׳ 2005
כן מלכות לא מלכות כן שולטות לא שולטות הכל זיוני מוח עליך להבין דבר בסיסי אחד , אנחנו ורק אנחנו מסוגלים להפיק מהויטמין האנין , משקה האלים שלהן , הטופ שיוצר , רק אנחנו מפיקים והנקבות חולות על זה מיוחמות על זה מחורמנות על זה מגרגרות מזה ( וגם חלק מהגברים ) .
לכן המלכה תשחק אותה עלק עושה לך טובה אבל למעשה היא עושה לעצמה חסד והיא עושה לעצמה עונג שמיימי בזה שהיא יונקת את הבולנאט ( המשובח בהינדית ) שיוצר !
fire
לפני 19 שנים • 21 בינו׳ 2005
fire • 21 בינו׳ 2005
לדנה דומי חבל שאת חושבת שלבנים יותר חשוב לענג את בת זוגתם. לדעתי מה שמשפיע פו הוא מידת הרגש שרוכשים כלפי אדם מסויים ולא מינו. אם איכפת לנו מבן אדם מסויים אז נרצה שיהיה לו טוב במיוחד איתנו.
Morticia
לפני 19 שנים • 21 בינו׳ 2005
Morticia • 21 בינו׳ 2005
ראשית- אני נורא שמחה על כל התגובות ומוקסמת מהפתיחות והליברליות שהתגלתה כאן.
מצאתי כאן כמה דעות מאוד חכמות שאני בהחלט מסכימה אתן וכמה דעות שאני קצת פחות מסכימה אתן.

עבורי, אין מעשה מיני שאעשה שיקח ממני את יכולת השליטה. במהלך חיי התנסתי במציצת אבר מיני זכרי, לא פעם ולא פעמיים, ותמיד נהנתי מזה ותמיד הרגשתי בזה כוח ולא השפלה.
אני מוחה על הדעה שבחורות לא נהנות למצוץ. אני אוהבת למצוץ. אני גם חושבת שאני מצויינת בזה... לא- אני אפילו יודעת שאני מצויינת בזה.

בכל הדברים בהם אני יודעת שאני מצויינת- אני שולטת.

תודה לכולכם על כל התגובות- בהחלט הפכתם את השרשור למרתק!
ושמחה בעיקר לדעת שאני מוקפת בחברת אנשים חכמים ועמוקים.

M
icon_wink.gif
Queen Babe
לפני 19 שנים • 22 בינו׳ 2005
Queen Babe • 22 בינו׳ 2005
איש הישר בעיניו יעשה.
מי שרוצה- תמצוץ. מי שלא רוצה- שלא תמצוץ.
דנה דום- בבקשה תפסיקי לבלבל את המוח ולעשות פוזות.
אלון-סאב​(נשלט)
לפני 19 שנים • 22 בינו׳ 2005
אלון-סאב​(נשלט) • 22 בינו׳ 2005
@ דג_זהב - קצת כתבת בניגוד לעצמך בהודעתך האחרונה. הכול טוב עם איש הישר בעיניו יעשה , אבל למה המשפט הזה לא תקיף גם על הגבירה דנה-דום ? אם מישהי רוצה פוזה ואת חושבת שזו פוזה - שתעשה פוזה, למי אכפת...? רק רוצה להעיר שזכותה לדעתה ולטעמה ואפילו ? זכותה לעשות פוזות בפורום הזה. icon_biggrin.gif

דעתי האישית? אני בכלל גורס שמלכות לא יודעות למצוץ. אולי נפלתי בעקביות על הדומיות הלא נכונות, אולי שידרתי סימנים לא נכונים לא יודע, אבל זה הניסיון שלי. אני אפילו לא מתמרמר במיוחד או בכלל - ברמת העיקרון מלכה לא אמורה לדעת למצוץ... אבל זה רק ברמת העיקרון וכמו בכל מקום כך גם כאן - ישנן שיוצאות מהכלל. אוסיף ואומר גם שאני לא בא להעליב או לקבוע עובדות. כולה מציין במה התנסיתי.

אני גורס שאין שום קשר בין "השפלה" כלשהי למציצה. וכי מה, אני מרגיש מושפל כשאני יורד למישהי ועוד יותר במיוחד אם היא מלכה? ההפך הגמור אם כבר! אני מרגיש שניתנה לי זכות יוצאת מגדר הרגיל ועונג שלא יסולה מפז. זה אחד מהפטישים שלי, אז מה בכלל הפלא... icon_redface.gif

מצד שני, אם לאדם אין שום משיכה משום סוג שהוא לירידות, אז אין לו. אז מה? זה לא עושה אותו אדם רע, או פחות אדם או פחות עבד או פחות מלכה וכו'. זה אדם, זה טעמו - וזכותו המלאה לטעמו!! ואסור לאף אדם אחר לשפוט אותו לרעה בגלל טעמו. BDSM = פלורליזם icon_exclaim.gif אמור להיות ברור לכל אחד מתוך ההגדרה.

ברמת העיקרון. אמורים להרגיש "השפלה" אך ורק במקרים קיצוניים או במקרים שנותנים לתכתיבי החברה לשלוט בך ובכך להגביל את הרגשות/הרצונות/והחשקים שלך, או במילים אחרות את חיי המין שלך.

דוגמא למקרה קיצוני של השפלה בעיניי רבים: ללכת בעירום בציבור בגלל שכך הורו לך. (אפילו נוגד את החוק) דוגמא לתכתיב חברתי: להרגיש מושפל ללקק למישהי בתחת כשנמצאים באינטימיות אחד על אחת וכשסומכים על אותו אדם ב%100. מלבד תכתיב חברתי, מה יכול לגרום לאדם שמעוניין ומתעניין ללקק שם להרגיש " השפלה " ? - כמובן מדובר כאן בשני אנשים בוגרים היודעים היטב היגיינה מה היא! ומכאן המסקנה לגבי מציצה.
Goddess Selene_​(שולטת)
לפני 19 שנים • 22 בינו׳ 2005
Goddess Selene_​(שולטת) • 22 בינו׳ 2005
המציצה היא אינסטינקט טבעי וקדום הקיים עוד הרבה לפני בריאת העולם, לפני ההפרדה בין אור לחושך ובודאי שהרבה לפני ההפרדה בין שולטות לנשלטים. כשהעולם היה עוד רק תוהו ו-בוהו. ועוד קצת לפני זה. אז כל מי שזכתה להיות מחוברת לאינסטינקטים הבסיסיים והקדומים שלה וללכת איתם הכי רחוק ועמוק שאפשר, תבורך! וללא ספק הרויחה את זרעה באושר וביושר.
ממש גרוע​(אחר)
לפני 19 שנים • 22 בינו׳ 2005

מציצה הרבה פעמים מראה כניעה אל השולט

ממש גרוע​(אחר) • 22 בינו׳ 2005
למשל בטבע,
הרבה פעמים בלהקה בעל החי הנחות ילקק לשליט להביע את כניעתו,

אז כמובן שאם מלכה רוצה למצוץ מי יגיד לה לא,

אך במבט שלי אין ספק שאקט המציצה של העבד שיורד למלכה מראה על כניעתו והשפלתו כלפי המלכה ומצד המלכה מראה על שעבודה את העבד אליה ע"י שהוא חייב לשרת את נשיותה ונקביותה, שם מקומו, לשם ישאף.

כמובן שאין ספק שיצר מינם ידרוש להמצץ ואחרים למצוץ.
עבד מחמד​(נשלט)
לפני 19 שנים • 23 בינו׳ 2005

נדמה לי שהשאלה בכלל לא במקום

עבד מחמד​(נשלט) • 23 בינו׳ 2005
סלחי לי מורטישיה אבל אני לא בדיוק מבין את השאלה.
בתור שולטת/מלכה את או כל מלכה אחרת קובעת מה יקרה בינך לבין העבד שלך, כל אקט/מעשה/דרישה שמגיעה ממך היא חוק ועין לערער עליה ואין היא מערערת את מעמדך כמלכה.
כל מלכה מנהלת את ממלכתה כטוב בעיניה , החוקים והכללים היחידים התקפים הם אלו שהיא קובעת.
קליבר​(שולט)
לפני 19 שנים • 23 בינו׳ 2005

לא נותר לי אלא

קליבר​(שולט) • 23 בינו׳ 2005
להסכים עם כללללללללללל מה שנאמר פה .

icon_wink.gif