שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ריבוי שפחות - טוב או רע? אפשרי או לא?

pam
pam
לפני 20 שנים • 15 ביולי 2003
pam • 15 ביולי 2003


הסתבכתי עם המתמטיקה, icon_rolleyes.gif אבל אני איתך בדיעה.



Adonasuy​(שולט)
לפני 20 שנים • 17 ביולי 2003

כגיוון...

Adonasuy​(שולט) • 17 ביולי 2003
הרמון של שפחות - פנטזיה מוכרת.

אבל-
במציאות אני בעד צירוף צלע שלישית (שפחה או מלכה) רק לצורך גיוון. לסשן חד פעמי. להעמקת החוויה.
כדרך חיים אינני מאמין שאוכל להקדיש זמן לשפחה נוספת. שאוכל לחלק את האהבה מעבר לחלוקה הנוכחית - כי כנשוי - אני נקרע בין שני העולמות. בין אשת חיקי האהובה לשפחתי האהובה.
ועוד-
אני מעריך גם שריבוי שפחות פוגע בשפחות עצמן. מביא אותן למעשים קיצוניים כדי לרצות את אדונן, מתוך תחרות בשפחה האחרת. מתוך רצון להיות ראשונה בין שוות...ועוד לא דיברנו על ההשפלה והייסורים הנפשיים...

(בסוף עוד יחשבו שאני הומאני...)
esty
לפני 20 שנים • 13 בספט׳ 2003
esty • 13 בספט׳ 2003
זרונת
אולי באיחור
אני עונה לך בלי לקרוא את השרשור הארוך הזה ואת שאר התגובות
אז יסלחו לי הכותבים
לדעתי
ודעתי בלבד
זה אפ'רי כמשחק
לא כקשר אמיתי מנטלי החוצה גבולות.......
זה תמיד יפגע באחת מהן או יותר
ובטיב הקשר
ל ד ע ת י
qqqqqqq7
לפני 20 שנים • 9 בנוב׳ 2003
qqqqqqq7 • 9 בנוב׳ 2003
בעיקרון ביחסים קבועים(נישואין) מותר לגבר מגע עם אישה אחרת לדעתי ,גם אם הוא מלך,וגם עם הוא עבד. אלה שהמהות תהיה שונה. אם כעבד הוא משתוקק לחוויה מינית .בהחלט מותר למלכה לארגן לו הגשמת חלום .במקרה כזה רצוי שהיא תבחר את הפרטנרית ותשלוט בעקיפין על האירוע. העבד יעריץ את מלכתו יותר אח"כ. גם המלכה תהנה בצורות שונות משליטה ומהתוצאה.
אם הגבר דומיננטי ורוצה יחסים עם נשים נוספות .סביר להניח כי הוא יעשה זאת. רצוי שלא לתאר ולהודות בפני האישה הסאבית מה קרה ,כדי שלא לפגוע ברגשותיה. אולם אם היא יודעת ,או שיש לה תחושה מוצקה , ונראה שיש לה נטיה לחיות עם זה בהבנה ; אפשר ליצור מצב של ידיעה מעורפלת. מניסיוני מרבית הנשים יכולות לחיות יפה מאוד עם הידיעה שבעלן נהנה לפרקים מסטוץ קצר. החברה שלנו נותנת לזה לגיטימיות מוסרית. אפילו גבר שמלקק את רגלי אישתו מדי שבוע יוכל ללקק את רגליה של אישה אחרת .כאשר יוודע הדבר לגבירתו הוא בטח יקבל את ישבנה לעינוג כעונש ושניהם יהנו עד השמיים.
שונה הדבר לחלוטין כאשר אישה נשואה שוכבת עם אחר. כל גבר רגיל מאבד את תשתית האמון, מתחיל לחשוש שמה ילדיו אינם שלו, או שבעתיד אישתו תהרה לאחר, תחדל לאהוב אותו, וכ"ו. בקיצור הגבר דווקא עלול להפסיד יותר, מסיבות ביולוגיות, שאינן ניתנות לשינוי תרבותי. מצב כזה תמיד מוביל להרס הקשר. אסור אפילו למלכות אמיתיות ,שבעליהן מנשקים את הרצפה עליהן הן דורכות, למלוך על גבר אחר, במשמעות החלפת הנוזלים שבדבר!!!!!